Zou jij als aanvaller van Oranje nog een actie maken met het grote risico dat je kapot geschopt wordt? De wedstrijd gaat nergens om, dus ik snap wel dat ze het wat rustiger aan gaan doen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cara het volgende:
Volgens mij is het A, Wesley Sneiijder.
Die voetbalt toch bij Chelsea? Ik vraag me af dat nog blijft nu Beenhakker er komt.
Die voetbalt toch bij Chelsea? Ik vraag me af dat nog blijft nu Beenhakker er komt.
Oh god, een Oranje-fan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cara het volgende:
Op zich kwam Johnny toen wel goed uit de hoek waardoor Deco rood kreeg..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar om dan gelijk niet in het Nederlands Elftal thuis te horen.
Dan kan heel dit team al opgedoekt worden nav de wedstrijd tegen Portugal op het WK.
Even een SCH momentje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Stevie_G het volgende:
haha rafael heeft er ook zin in, zit ie net bij z'n lul te graaien
Soms zou je willen dat je door de TV heen kon reiken..quote:
Prima. Mag van mij de vaste linksback van Oranje worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
ik kom net binnen.
hoe doet edson het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |