1. Geen bal vast? Kijk zeker wat anders dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Voorin houdt men geen bal vast.
2. Tunegiërs hanteren veelvuldig de lange bal.
Sar is zo'n klasbak ... dat niveau zal Stekelenburg niet halen. Ik denk trouwens Vermeer, Vorm, Velthuizen en Krul ook niet.
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, hij had wel schuld aan het doelpunt inderdaad.
Inderdaad. Daardoor is het nu gelijk ipv winst als de stand zo blijft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.
Jij als übermensch zijnde zou het antwoord toch moeten weten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe kun je ooit een fatsoenlijke maatschappij bouwen met zoveel onkunde in de genen.
nja, belabberde wedstrijd klinkt toch nog wat dramatischer dan het was, maar ik snap je punt. Sar had in zijn eerste jaren sowieso wel meer slippertjes iddquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.
Okéquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef maril het volgende:
Vriendschappelijke wedstrijden van het Nederlands elftal? ik kijk niet eens meer.
Maar Sar was begin jaren '90 al beter dan de huidige generatie nu.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan je nooit zeggen. Sar wérd een klasbak, dat kunnen de jonge jongens van nu ook worden.
Watching, thxquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Spanje-Engeland![]()
http://www.rtve.es/deportes/directo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |