Een fucking duwtje! Overdrijven is ook een vak. En Stam was toentertijd ook gewoon international, dus die had ook maar niet meer opgeroepen moeten worden toen oid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de manier waarop hij voetbalt, maar het feit dat hij iemand een tik tegen zijn hoofd geeft na een overtreding op hem.
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Digi-Djeff het volgende:
Hier trilt het beeld een beetje, meer mensen last van? Of komt dat weer door dat waardeloze UPC kastje >_<?
Breng het naar de politie als je het wel vind.quote:
Jeezquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Breng het naar de politie als je het wel vind.
Die durven natuurlijk niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Wat een kutpotje zomeravondvoetbal!
Fantastische wissels ook!
Waarom oefenen we niet tegen Brazilië of Argentinië?
Welk net?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef WeebI het volgende:
gaap.
Gelukkig begint Spanje - Engeland zo
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...quote:
Een beetje matennaaier van een Zuid-Europees land gaat gelijk naar de grond en dan heb je minstens geel te pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een fucking duwtje! Overdrijven is ook een vak. En Stam was toentertijd ook gewoon international, dus die had ook maar niet meer opgeroepen moeten worden toen oid?
Je kent Barca toch? Hij voegt sowieso niets toe, dus ik lees het al niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...
internetquote:
In die optiek was Sar in '98 ook een matennaaier, maar daar heb ik toen vrij weinig over gehoord, dat was professioneel. De elleboog van Wouters was ook "nodig". Maar als Heitinga dat doet, dan issie misschien wel ongeschikt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje matennaaier van een Zuid-Europees land gaat gelijk naar de grond en dan heb je minstens geel te pakken.
Ik zeg ook "eigenlijk ongeschikt"? Soms heb je weinig keus.
Het verschil met Stam is trouwens wel dat Heitinga veel minder toegevoegde waarde heeft voor het elftal en dat stam veel minder vaak dergelijke fouten heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |