Zou jij als aanvaller van Oranje nog een actie maken met het grote risico dat je kapot geschopt wordt? De wedstrijd gaat nergens om, dus ik snap wel dat ze het wat rustiger aan gaan doen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cara het volgende:
Volgens mij is het A, Wesley Sneiijder.
Die voetbalt toch bij Chelsea? Ik vraag me af dat nog blijft nu Beenhakker er komt.
Die voetbalt toch bij Chelsea? Ik vraag me af dat nog blijft nu Beenhakker er komt.
Oh god, een Oranje-fan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Cara het volgende:
Op zich kwam Johnny toen wel goed uit de hoek waardoor Deco rood kreeg..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar om dan gelijk niet in het Nederlands Elftal thuis te horen.
Dan kan heel dit team al opgedoekt worden nav de wedstrijd tegen Portugal op het WK.
Even een SCH momentje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Stevie_G het volgende:
haha rafael heeft er ook zin in, zit ie net bij z'n lul te graaien
Soms zou je willen dat je door de TV heen kon reiken..quote:
Prima. Mag van mij de vaste linksback van Oranje worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef Robinhoo het volgende:
ik kom net binnen.
hoe doet edson het?
Iedereen zit aan hun lul te graaien....wtf, allemaal platjes ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Stevie_G het volgende:
haha rafael heeft er ook zin in, zit ie net bij z'n lul te graaien
Whehe, stelletje happersquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh god, een Oranje-fan.
Hoor jij niet in Tunis te zitten met een zak wortels op je kop?
mooiquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Prima. Mag van mij de vaste linksback van Oranje worden.
Stam die in dienst van Lazio nog eens iemand bij z'n nek pakte vergeten? De Boer en Reiziger waren geen pure verdedigers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op zich kwam Johnny toen wel goed uit de hoek waardoor Deco rood kreeg..![]()
Maar over het algemeen heb ik liever verdedigers die zich geen rood laten aannaaien.
De Boer, Reiziger, Stam, allemaal ijzig kalm.![]()
Van Bommel vind ik daarom ook een risico, en Davids vroeger. Je bent mooi de lul als je in de halve finale van een groot toernooi opeens met tien man speelt door iemand die zich laat opfokken.
Hij had er ook weinig zin inquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Gunner het volgende:
Schakel ik net in, is Van Persie eraf
Naja, maar goed ook denk ik.
Wees blijquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Gunner het volgende:
Schakel ik net in, is Van Persie eraf
Naja, maar goed ook denk ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh god, een Oranje-fan.
Hoor jij niet in Tunis te zitten met een zak wortels op je kop?
In zijn minder geschikte jaren was dat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stam die in dienst van Lazio nog eens iemand bij z'n nek pakte vergeten? De Boer en Reiziger waren geen pure verdedigers.
Daarom ben ik ook blijquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had er ook weinig zin in
Aan de andere kant niet vreemd, als hij wat actie's had gemaakt, hadden jullie hem voorlopig niet aan het werk gezien bij Arsenal.
Ik bedoel meer dat De Boer en Reiziger meer voetballende verdedigers waren dan Heitinga, die het voornamelijk van fysiek moet hebben. Daarom ging je vergelijking met Stam wel op, maar niet met De Boer en Reiziger...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In zijn minder geschikte jaren was dat.Als zij dat niet zijn is Heitinga dat dan wel?
Omdat we dat ook wel eens doen? Omdat Brazilië of Argentinië ook wel eens tegen kudtlanden oefenen? Omdat de KNVB hier een zak geld voor vangt? Omdat het weer eens wat anders is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Wat een kutpotje zomeravondvoetbal!
Fantastische wissels ook!
Waarom oefenen we niet tegen Brazilië of Argentinië?
Ik heb het niet over de manier waarop hij voetbalt, maar het feit dat hij iemand een tik tegen zijn hoofd geeft na een overtreding op hem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat De Boer en Reiziger meer voetballende verdedigers waren dan Heitinga, die het voornamelijk van fysiek moet hebben. Daarom ging je vergelijking met Stam wel op, maar niet met De Boer en Reiziger...
Het is een saaie, slechte wedstrijd. Schoppen kunnen Argentijnen ook, en die spelen ook nog eens beter.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat we dat ook wel eens doen? Omdat Brazilië of Argentinië ook wel eens tegen kudtlanden oefenen? Omdat de KNVB hier een zak geld voor vangt? Omdat het weer eens wat anders is?
Tjeem...
Een fucking duwtje! Overdrijven is ook een vak. En Stam was toentertijd ook gewoon international, dus die had ook maar niet meer opgeroepen moeten worden toen oid?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de manier waarop hij voetbalt, maar het feit dat hij iemand een tik tegen zijn hoofd geeft na een overtreding op hem.
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Digi-Djeff het volgende:
Hier trilt het beeld een beetje, meer mensen last van? Of komt dat weer door dat waardeloze UPC kastje >_<?
Breng het naar de politie als je het wel vind.quote:
Jeezquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Breng het naar de politie als je het wel vind.
Die durven natuurlijk niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Barca het volgende:
Wat een kutpotje zomeravondvoetbal!
Fantastische wissels ook!
Waarom oefenen we niet tegen Brazilië of Argentinië?
Welk net?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef WeebI het volgende:
gaap.
Gelukkig begint Spanje - Engeland zo
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...quote:
Een beetje matennaaier van een Zuid-Europees land gaat gelijk naar de grond en dan heb je minstens geel te pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een fucking duwtje! Overdrijven is ook een vak. En Stam was toentertijd ook gewoon international, dus die had ook maar niet meer opgeroepen moeten worden toen oid?
Je kent Barca toch? Hij voegt sowieso niets toe, dus ik lees het al niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...
internetquote:
In die optiek was Sar in '98 ook een matennaaier, maar daar heb ik toen vrij weinig over gehoord, dat was professioneel. De elleboog van Wouters was ook "nodig". Maar als Heitinga dat doet, dan issie misschien wel ongeschikt...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een beetje matennaaier van een Zuid-Europees land gaat gelijk naar de grond en dan heb je minstens geel te pakken.
Ik zeg ook "eigenlijk ongeschikt"? Soms heb je weinig keus.
Het verschil met Stam is trouwens wel dat Heitinga veel minder toegevoegde waarde heeft voor het elftal en dat stam veel minder vaak dergelijke fouten heeft gemaakt.
De Zeeuw moet er nog in.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:53 schreef Fortitudo het volgende:
AZ middenveld
Zowel qua spel ... normaal niet echt hard of gemeen ... als qua postuur. Hij is geen grote, brede gast. Stam was veel meer fysiek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders met zulks een post. Als hij nou nog zegt waarom niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |