Daarom vind ik die misser van Robben dus een net zo grote blunder als die van Steek. Echt, wat een kans was dat...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Daardoor is het nu gelijk ipv winst als de stand zo blijft.
Je vergeet dequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef sezten het volgende:
Wereldprimeur op de Nederlandse TV: Regen in Afrika!
11 en 17 lijken op elkaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Die nummer 11 had toch in de 1e helft ook al geel gekregen?
Inderdaad. Maar als keeper wordt je sneller over je blunder veroordeeld dan als een Arjen Robben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom vind ik die misser van Robben dus een net zo grote blunder als die van Steek. Echt, wat een kans was dat...
Niet dus. Toen hij Menzo kwam vervangen was ook hij alles behalve foutloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar Sar was begin jaren '90 al beter dan de huidige generatie nu.
Ja, en dat vind ik dus daarom niet altijd kloppen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar als keeper wordt je sneller over je blunder veroordeeld dan als een Arjen Robben.
Wie heeft het over foutloos?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dus. Toen hij Menzo kwam vervangen was ook hij alles behalve foutloos.
Ow fuck.quote:
klopt helemaal, hij had geluk dat hij vertrouwen kreeg en bleef krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, alleen staat Stekelenburg nu al wat meer jaartjes op doel dan dat van der Sar toen stond.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom vind ik die misser van Robben dus een net zo grote blunder als die van Steek. Echt, wat een kans was dat...
Foutloos is niet de maatstaf. Voetbalintelligentie en talent blijkt niet uit het aantal blunders of aantal goals.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Spanje-Engeland![]()
http://www.rtve.es/deportes/directo/
had je nog niet gehoord dat zoonlief ruzie heeft met papaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:15 schreef ASroma het volgende:
moeten ze vaker doen tegen dit soort landen, ik zeg volgende week libie, met zoon gadaffi in de basis en pa op de tribune, wat een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |