ok er is nog hoop dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik ben wel een voetbal supporter, maar heb geen waas voor mijn hoofd
jaquote:
nee dat geld voor iedereen die met zo'n kut karretjequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das wel lef hebben om als amsterdammer in den haag te gaan lopen
Gamen telt niet mee hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaik voetbal zelf ook, alleen onder een andere alias.. dan heet ik messi !
* Friday12 vangt de koffiekan en schenkt een bakkie in en smijt de kan terugquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gooit de koffiekan naar Friday12
ben gewoon niks gewend jijquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:ben ik weer even
wat word je moe van de hele tijd programmeren
ja maar ik ken het ook niet testen dus het levert niets op nogquote:
slimquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar ik ken het ook niet testen dus het levert niets op nog(kan thuis past testen)
en het is python dat ik aan het leren ben
Ehm, die was door LovelyLady gepost als ik het goed heb...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk die mensen komen er tenmiste voor uit
deze zullen er zeker komenquote:
ik zit hier met 2 casefans voor me neus. kijken of ze allebei even snel draaien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
haha, heb een oude imac aangesloten
deze dan ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
deze zullen er zeker komen![]()
en die achterste beland zeker nog een keer in het slachthuis als een fout gespot varken(tje)
dudequote:Op woensdag 11 februari 2009 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit hier met 2 casefans voor me neus. kijken of ze allebei even snel draaien.
maar mn linkerhand is niet zo snel als mn rechterhand. verdomde moeilijk![]()
daar kan je de humor nog van inzien maar die paffende takke koters nietquote:
toppunt van verveling hehquote:
heb je die chick pas geleden niet gezien ? met die 8 ling ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daar kan je de humor nog van inzien maar die paffende takke koters niet![]()
en damn die middelste pic![]()
teveel kinderen
ja die heeft er in totaal 14 nuquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je die chick pas geleden niet gezien ? met die 8 ling ?
nog erger is dat ze bij haar moeder woont, niet werkt, en dat haar moeder niet meer achter haar staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja die heeft er in totaal 14 nu![]()
ik zou 1 al druk vinden
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog erger is dat ze bij haar moeder woont, niet werkt, en dat haar moeder niet meer achter haar staat.
ik zeg 2-0quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
-Madskillz28TH , wat wordt vanavond de uitslag vh nederlands elftal ?
ik zeg 3-1
lolquote:
quote:
ziet er best wel nep uitquote:
lolquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
makkelijk zon ding
[ afbeelding ]
quote:
en watte ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand een SID changer die ook werkt in vista ??
aha, naja wel relax dat je eerder weg kan gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mwoah! het mag wel wat drukker gaan worden op mn werk. verveel me de tering.
gelukkig nog maar 1 uur, want ik neem maar weer een uurtje op vandaag.
heb je al wat van MM gehoord ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
aha, naja wel relax dat je eerder weg kan gaan
newsid werkt niet ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand een SID changer die ook werkt in vista ??
neequote:
nee maar heb gebeld en ze nemen deze week contact mt mij opquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je al wat van MM gehoord ?
quote:NewSID works on Windows NT 4, Windows 2000, Windows XP and Windows .NET Server.
ho daar, je blijft wel allochtoon hequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar heb gebeld en ze nemen deze week contact mt mij opwaarschijnlijk is het 3-12 uur werk , maar ik ga vragen of ik meer mag werken zo niet ga ik ook bij kpn werken
2 banen tegelijk dus
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ho daar, je blijft wel allochtoon he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
VISTA IS OFFICIEEL GEINFECTEERD METSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL!
zeg er is niets mis met vista hoor! heb het gisteren nog geinstalleerd(althans ik bedoel wel de 64bit versie
)
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
VISTA IS OFFICIEEL GEINFECTEERD METzo ik moest keihard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
ik heb 1 min gegoogledquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook lachen, maar ik ben te moe
ik denk echt dat ik gewoon 1 uur heb gewerkt. schiet totaal niet op dus!
wie heeft er wel zin inquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:49 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen zin meer!
Oh...wacht eens even...
fietsen in de regenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ben maar een rondje wezen fietsne buiten, geen goed idee, het begint te regenen
al 3 dagen moeten doenquote:
morguhquote:
jij was er neit om te spammenquote:
ik moet ook in de regen zo meteen naar huisquote:
je wil toch niet zeggen ,dat je net je nest uit komt rollen toch ?quote:
quote:
Neej tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen ,dat je net je nest uit komt rollen toch ?
ja ik heb zelfs bier voor je!quote:
fap fap fapquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb zelfs bier voor je!
sorry Madz
[ afbeelding ]
Ohhh lekker hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry Madz
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft wel wat weg van elisha cuthbertquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry Madz
[ afbeelding ]
ik moet nog tot half 6quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet ook in de regen zo meteen naar huis![]()
[ afbeelding ]
maja ik heb het er echt voor over. misschien fiets ik wel een extra rondje
Tot ziens manquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten. tot morgen!!
jaa het was stil hierquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het friday
Heb je me gemist jonge
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohhh lekker hoor
Ik heb ook nog wat voor -madpost eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
IK GA OOK
bijna weekendmoet alleen vrijdag nog
heul nietquote:
Vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vooruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* -Madskillz28TH gaat in een hoekje staan*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ohw dan nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heul nietkut dag achter de rug
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vooruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]als je die nou zonder kleren ha gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eig wel ja kut dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhh
En nu is moozz er ook nog
Wat een kut dag heb jij![]()
* Moozzie zegt een 'ik ben een ezel' muts op -Mads hoofdquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]![]()
* -Madskillz28TH gaat in een hoekje staan
Jij een kut dag en -mad een kutdagquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je die nou zonder kleren ha gevonden![]()
[..]
eig wel ja kut dag
maar als jij er vrijdag niet bent is het na morgen al weekendquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tot maandag mensel(vrijdag ben ik er niet)
Jij bent slimquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
maar als jij er vrijdag niet bent is het na morgen al weekend
ik heb zo mijn momentenquote:
sliep om 1.30 ofzo en was om 5.30 weer wakkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij een kut dag en -mad een kutdag
Heerst het ofzo?
nee moet naar schoolquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
maar als jij er vrijdag niet bent is het na morgen al weekend
Respect hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb zo mijn momenten
zo ff mijn eierkoek naar binnenwerken:P
Lol dat zuigtquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sliep om 1.30 ofzo en was om 5.30 weer wakker
met duopenotiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef crazy987 het volgende:
oehw vanavond m`n diploma ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laat dat maar aan Moozz army overquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Moozzie het volgende:
Nog niet dicht?![]()
![]()
Tik um vol rogerquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Moozz army over![]()
![]()
lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg
Dat heb ik echt eeuwen niet meer gegeten
Smaakt die combie een beetje?
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
quote:
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef Moozzie het volgende:
Moozz zegt:
Hey een konijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Moozzie het volgende:
Sgele zegt:
Een konijnik zie er wel 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
vroeg me al af of er iemand in zou trappenquote:You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
die was wel goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Moozzie het volgende:
Sgele zegt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
mijn nijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Moozzie het volgende:
Sgele zegt:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
myminicity![]()
ik heb amper geslapen ik ben niet scherp maar zelfs daar trap ik niet inquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vroeg me al af of er iemand in zou trappen![]()
![]()
Alleen ik dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vroeg me al af of er iemand in zou trappen![]()
![]()
tjah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper geslapen ik ben niet scherp maar zelfs daar trap ik niet in
maar moozzie he...
tjah...
ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
Nou voel ik mij helemaal domquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper geslapen ik ben niet scherp maar zelfs daar trap ik niet in![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah.
maar moozzie he...
tjah...
ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:mijn nijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
haha toch gekeken ?quote:
mensen ik ben er vandoorrrrr![]()
fijne avond en tot morgenHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah.
maar moozzie he...
tjah...
ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ze toch alle 3 lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwschierigheid werd me te veel![]()
![]()
Tot later nijntje tripackquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
fijne avond en tot morgen![]()
![]()
yes.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moet ze toch alle 3 lezen
De nieuwschierigheid werd me te veel
weer geluktYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
ik moet nog 25 minutenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb niet beters te doen moet wachten op de bus he
nijn luchtquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aan dit topic zit een luchtje![]()
![]()
tot morgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
fijne avond en tot morgen![]()
![]()
awwwquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgende keer kijk ik gewoon niet meer
nu vind ik je niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
jahquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
awww
nu vind ik je niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
![]()
in alle 4 getrapt ?quote:You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
mwuahahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee alleen de eerste 2 die andere zag ik eerst niet
dodelijke spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
awww
nu vind ik je niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt bij allemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KUUUUUUTTTTTT!![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef crazy987 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej want in FOK!Silver zie je dat daar niks in staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog niet vol![]()
myminicity![]()
goedemorgen deze morgen![]()
myminicity![]()
quote:Smokez
morguh jongen
ben je al lang bezig dan?Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Vanaf 6 uur!quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]Smokez
morguh jongen
ben je al lang bezig dan?
En gelukkig hoef ik maar tot 5![]()
![]()
ooow maar 11 uur werken vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur!
En gelukkig hoef ik maar tot 5
morguuh friday en crazy-P
myminicity![]()
vind dat je wel erg lange dagen maakt..quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur!
En gelukkig hoef ik maar tot 5
moet er toch niet aan denken
Help me teach her how to fly......![]()
Ach, gelukkig heb ik volgende week vrijdag weer een dag vrijquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vind dat je wel erg lange dagen maakt..
moet er toch niet aan denken
Okee, nou heb ik genoeg zielig gedaan, nu doe ik weer normaal![]()
![]()
lol.. echt ik zou het nog geen week uithouden..quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik volgende week vrijdag weer een dag vrij
Okee, nou heb ik genoeg zielig gedaan, nu doe ik weer normaal![]()
granted.. 32 uur werken is voor mij al een avontuur....Help me teach her how to fly......![]()
Gebeurt ook niet iedere week hoor, nu komt het toevallig even zo uit. De andere week werk ik bijvoorbeeld maar weer 24 uur ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. echt ik zou het nog geen week uithouden..
granted.. 32 uur werken is voor mij al een avontuur....![]()
![]()
ja dat onregelmatig werken vind ik ook geen fijne gedachte..quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet iedere week hoor, nu komt het toevallig even zo uit. De andere week werk ik bijvoorbeeld maar weer 24 uur ofzo
ik heb nu al geen zin meer.. en ben pas 8 minuten bezig..
Help me teach her how to fly......![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat onregelmatig werken vind ik ook geen fijne gedachte..
ik heb nu al geen zin meer.. en ben pas 8 minuten bezig..ik ook en ik ben er pas een half uur
myminicity![]()
Goodmorningdudess ik heb hoofdpijn
en ik zit hier midden in de zon
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
morguh debbie![]()
aspirine? of iets zwaarders?
myminicity![]()
Spuit heroine zal me wel helpenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef tripack het volgende:
morguh debbie![]()
aspirine? of iets zwaarders?
MOgge Friday lekker stukquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
het sneeuwt en de zon schijnt hier![]()
mogge debs,tri,crazy
myminicity![]()
das wel heul sterk... nja ik ben nu in r'dam duuus...dat moet niet zo moeilijk zijn te krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Spuit heroine zal me wel helpen
myminicity![]()
quote:Today, I took my dog to the vet and she was diagnosed with obesity. The vet then told me that dogs usually imitate their owners eating and behavior habits. FML![]()
![]()
myminicity![]()
WL
myminicity![]()
goedemorgen
quote:Today, I drove my girlfriend home around 11 to her garage where we start to have sex. When she comes to climax she slips and hits her head. Her parents heard the crash and came down, we were both still naked and she was unconscious. FMLhet zal je maar gebeuren
myminicity![]()
morgen crazy
myminicity![]()
moggequote:
t is rustig hier
jah echt ergquote:![]()
ik check deze site
http://www.fmylife.com
echt geweldigals je een kut dag hebt moet je dit lezen, dan is die zo voorbij
myminicity![]()
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt erg![]()
ik check deze site
http://www.fmylife.com
echt geweldigals je een kut dag hebt moet je dit lezen, dan is die zo voorbij
zag em ja.
lees em vanavond even door ^^
zit te wachten op m`n collegaYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
Mogguh mensen
post is gedaan, reserveringen zijn opgeborgen..
koffietijd
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
moggequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
koffietijd
* crazy987 smijt het koffiezetapparaat naar LL toeYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
werk zequote:
goedemoergen LLquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
koffietijd![]()
myminicity![]()
* LL is blij dat ze net op tijd buktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge
* crazy987 smijt het koffiezetapparaat naar LL toeMoergenquote:
* WhiteLightning is blij dat LL buktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL is blij dat ze net op tijd bukte
[..]
Moergen![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
OFMG, we zitten hier nu gewoon met z'n allen te wachten tot bekend wordt gemaakt wie er allemaal de dupe worden van de reorganisatie...
Met een beetje pech zit ik hier voor t laatst vandaag![]()
![]()
denk geef je koffiequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL is blij dat ze net op tijd bukte
[..]
Moergen
het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OFMG, we zitten hier nu gewoon met z'n allen te wachten tot bekend wordt gemaakt wie er allemaal de dupe worden van de reorganisatie...
Met een beetje pech zit ik hier voor t laatst vandaag
* LL stopt string wat lager in haar broekquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning is blij dat LL bukte![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!
niet zo vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning is blij dat LL bukte![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!
Je vergeet de roosvice te gevenquote:
Sterktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vergeet de roosvice te geven
![]()
Mja, ik ben toch erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voor 12en moeten de personen ingelicht zijn die naar huis mogen...
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen![]()
![]()
dat wordt even zweten danquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik ben toch erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voor 12en moeten de personen ingelicht zijn die naar huis mogen...
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen
Sterkte manquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen
das klote... sterkte jongenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
ze zouden gek zijn om jouw te laten gaan
myminicity![]()
oh dat is echt gewoon kut sm0kez. ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Met een beetje pech zit ik hier voor t laatst vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?quote:![]()
sorry ik ben altijd zo nl
En daarbij is ochtendsexquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?![]()
nee eigk niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?![]()
heb m`n vriendin al een keer wakker gemaakt op die manier 's ochtens vroeg
vond ze wel lekker, en daarna gewoon weer verder slapen
quote:eigenlijk wel eens is
![]()
myminicity![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat is echt gewoon kut sm0kez. ik zal voor je duimen.Ik wist al dat er zoiets in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt allemaal![]()
![]()
whehe wel eens midden in de nacht gebeurtquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee eigk niet.
heb m`n vriendin al een keer wakker gemaakt op die manier 's ochtens vroeg
vond ze wel lekker, en daarna gewoon weer verder slapen
de volgende ochtend zeiden we allebei.... hadden we dat nou gedroomd![]()
myminicity![]()
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig warenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel eens midden in de nacht gebeurt
bleek hij last te hebben van slaapwandelen.. alleen ipv dat hij ging wandelen gaat ie sexen of voelen ofzo
vaak genoeg dat ik wakker word van zn gepruts
handjes terug op zn buik leggen en omdraaien dan
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel eens midden in de nacht gebeurt
het beste was nog wel.
zij en ik lagen op een luchtbed, naast een ander bed.
daar lagen ook nog 2 te slapen
en ze hebben niks doorgehad
Of gedaan alsof ze niets gemerkt hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lol
het beste was nog wel.
vrienden van ons denken nog steeds dat wij niets van hun geilheid gemerkt hebben afgelopen nieuwjaar
das nog es slaap"wandelen" met de vingersquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig waren
bleek hij last te hebben van slaapwandelen.. alleen ipv dat hij ging wandelen gaat ie sexen of voelen ofzo
myminicity![]()
we waren heel stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of gedaan alsof ze niets gemerkt hebben
vrienden van ons denken nog steeds dat wij niets van hun geilheid gemerkt hebben afgelopen nieuwjaar
was wel moeilijk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig waren
nee denk niet dat ik dat zo snel zou doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lol
het beste was nog wel.
myminicity![]()
en wat een onderwerp voor donderdag ochtend.
en zit pas net een uur op m`n werk
soms wel irritantquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
das nog es slaap"wandelen" met de vingers
zeker als het een keer of 6 per nacht isZij waren ook stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
we waren heel stil
was wel moeilijk
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel irritant
zeker als het een keer of 6 per nacht is
[..]
Zij waren ook stil
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedvoordeel van een luchtbed is dat die nog even doorkan stuiterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"do not touch it.. it's feely"quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
voordeel van een luchtbed is dat die nog even doorkan stuiteren
7 uur in de ochtend ofzo was datquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk niet dat ik dat zo snel zou doen
m`n vriendin werd wakker van m`n hand in dr broek
ik vindt een luchtbed kut. het remt de snelheid af vind ik
Niet te vaak doen hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
7 uur in de ochtend ofzo was dat
m`n vriendin werd wakker van m`n hand in dr broek![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt een luchtbed kut. het remt de snelheid af vind ik
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel irritant
zeker als het een keer of 6 per nacht is
[..]
Zij waren ook stil
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedjeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das wel vaak
trouwens als mijn vriendin en ik dat zouden doen en onze vrienden zouden het horen....dan zouden wij het gelijk weten
doet me gelijk denken aan een keer....
in een vakantiehuisje met heel mijn vriendins familie.... had haar al ff niet meer gezien en 1e nacht.... nja 1+1=2...krakend bed![]()
dat hebben we gehoord volgend ochtend bij het ontbijt
myminicity![]()
gisteravond toen ik m`n diploma opgehaalt he nog eventjesquote:
en zaterdag blijven we weer slapen bij een vriend van me, samen met nog een vriendin van m`n vriendin.
dat wordt weer leuk
en daarom doen we het ook nog bij m`n vriendinquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjedas wel vaak
trouwens als mijn vriendin en ik dat zouden doen en onze vrienden zouden het horen....dan zouden wij het gelijk weten
in een vakantiehuisje met heel mijn vriendins familie.... had haar al ff niet meer gezien en 1e nacht.... nja 1+1=2...krakend bed![]()
dat bed piept als een gek
Het went...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjedas wel vaak
ik ben iig weer een snelle inslaper
Wij laten ze lekker in de waan, zijn mensen die zich enorm zouden schamen als ze het wisten
bedbodems waren bij mijn vriendin niet de beste vriendenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en daarom doen we het ook nog bij m`n vriendin
dat bed piept als een gek
god wat hebben we toen gelachen![]()
myminicity![]()
veel doorheengezakt zeker ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
bedbodems waren bij mijn vriendin niet de beste vrienden
god wat hebben we toen gelachen![]()
hebben wij nog niet gehad
achjah... ik had toen net iets meer dan een jaar met mijn meisjequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het went...
ik ben iig weer een snelle inslaper
Wij laten ze lekker in de waan, zijn mensen die zich enorm zouden schamen als ze het wisten
ff met een rode kop zitten tijdens het ontbijten er wel om kunnen lachen
myminicity![]()
wacht maar tot je moeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
uhmm jah toen ze nog een 1 persoonsbed had.... daarna hebben het matras amar op de grond gegooid en daar een tijdje op geslapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel doorheengezakt zeker ?
hebben wij nog niet gehad
myminicity![]()
en jij was die vriendin??quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
wacht maar tot je nmoeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
myminicity![]()
Jaquote:
en ze zei ook nog: "Ow hier kan ik van leren.."
* Schoonmoeder verroert geen vinIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
ik zegniksquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
wacht maar tot je nmoeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
maar m`n pa is al een keer binnengelopen toen m`n toemalige vriendin op me lag topless. (de rest ook uit maar zag hij niet).
hij was heel snel weer weg
en ik een preek
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zegniks
maar m`n pa is al een keer binnengelopen toen m`n toemalige vriendin op me lag topless. (de rest ook uit maar zag hij niet).
en ik een preek
uhmz... nja ons volgens mij ook weles gebeurt alleen lagen we allbei helemaal onder de dekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zegniks
en ik een preek
myminicity![]()
en wat heb je toen gezegd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"
myminicity![]()
Je man was beter ...quote:
nee grapje
ik hoefde niets te zeggen, ze zag zo wel dat ik voldaan was
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je man was beter ...
nee grapje
ik hoefde niets te zeggen, ze zag zo wel dat ik voldaan waspriceless
zo heb je ook zo'n topic in het sex-forumiets van sexblunders ofzo
kan je altijd wel om lachen
myminicity![]()
haha , das wel stoer!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
en ze zei ook nog: "Ow hier kan ik van leren.."
* Schoonmoeder verroert geen vin
mn vriend vond het minderquote:
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaan
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend vond het minder
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaantis dan ook niet echt erotisch
myminicity![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"
ja de grootste afknapper is dat je moeder binnen komt lopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend vond het minder
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaan
heb ik idd ook al een keer gehad. nou geloof me , dat vergeet je dus nooit meer![]()
leuk gesprekstof voor bij verjaardagen bijvoorbeeld
denk dat de volgende TT wel iets met sex zal bevatten
Vooral niet de manier waaropquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tis dan ook niet echt erotisch
armen in de deurpost...
ik kon wel lachen, maar mn vent echt nietWe hebben het er 14 jaar later nog overquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de grootste afknapper is dat je moeder binnen komt lopen.
heb ik idd ook al een keer gehad. nou geloof me , dat vergeet je dus nooit meer![]()
leuk gesprekstof voor bij verjaardagen bijvoorbeeld![]()
bij mij was het m`n vaderquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vooral niet de manier waarop
armen in de deurpost...
ik kon wel lachen, maar mn vent echt niet
[..]
We hebben het er 14 jaar later nog over
maar die heeft er nooit meer wat over gezegd daarna
en nooit meer binnen gekomen
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij was het m`n vader
maar die heeft er nooit meer wat over gezegd daarna
en nooit meer binnen gekomen
Ik ga echt niet achterlijke opmerkingen maken ofzo
(okay als ik het wijf dat hij paalt niet aardig vind wel natuurlijkhij blijft MIJN kindje
)
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weer
(okay als ik het wijf dat hij paalt niet aardig vind wel natuurlijkhij blijft MIJN kindje
)
dan sleur je dr gelijk uit bed en mag je vent dr even anaal vernederen ?![]()
of gewoon zonder kleren op straat
jah idd... niks zeggen is dan beterquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weer
)
myminicity![]()
ja dan kan jij wel doen of je niets gezien hebt, maar je vertelt het opzeker verder aan je vent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
)
en je kind weet dat
jij bent echt ergquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
myminicity![]()
hoezo ?quote:
dat doet iedereen toch...
toch ?
Dan zeg ik wel zoiets als:quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
vergeet je je niet naderhand te wassen, ik hoop dat je een condoom gebruikt en mijn beste: Ik zal maar alvast een afspraak voor je maken op de SOA-poli...want als je DAT wijf paalt doe je het echt alleen maar voor het klaarkomen
En dan de deur weer dicht
ik wil je wel even kennis lateen maken met mn moeder!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo ?
toch ?dan weet je pas wat vernederen is
jahoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo ?
toch ?
myminicity![]()
Mn vent pakt de fotocamera om het moment vast te leggen vrees ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan kan jij wel doen of je niets gezien hebt, maar je vertelt het opzeker verder aan je vent.
en je kind weet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
oh shitquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil je wel even kennis lateen maken met mn moeder!dan weet je pas wat vernederen is
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vent pakt de fotocamera om het moment vast te leggen vrees ikje hebt vast wel een CAM hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
nope, braaf hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt vast wel een CAM hangen![]()
geloof ik nietquote:
En even roken
tot in het volgende deel
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: