in alle 4 getrapt ?quote:
mwuahahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee alleen de eerste 2 die andere zag ik eerst niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
awww
nu vind ik je niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt bij allemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KUUUUUUTTTTTT!![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef crazy987 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej want in FOK!Silver zie je dat daar niks in staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog niet vol![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
goedemorgen deze morgen![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
quote:Smokez
morguh jongen
ben je al lang bezig dan?Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Vanaf 6 uur!quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]Smokez
morguh jongen
ben je al lang bezig dan?
En gelukkig hoef ik maar tot 5![]()
![]()
ooow maar 11 uur werken vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur!
En gelukkig hoef ik maar tot 5
morguuh friday en crazy-P
myminicity![]()
vind dat je wel erg lange dagen maakt..quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur!
En gelukkig hoef ik maar tot 5
moet er toch niet aan denken
Help me teach her how to fly......![]()
Ach, gelukkig heb ik volgende week vrijdag weer een dag vrijquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vind dat je wel erg lange dagen maakt..
moet er toch niet aan denken
Okee, nou heb ik genoeg zielig gedaan, nu doe ik weer normaal![]()
![]()
lol.. echt ik zou het nog geen week uithouden..quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik volgende week vrijdag weer een dag vrij
Okee, nou heb ik genoeg zielig gedaan, nu doe ik weer normaal![]()
granted.. 32 uur werken is voor mij al een avontuur....Help me teach her how to fly......![]()
Gebeurt ook niet iedere week hoor, nu komt het toevallig even zo uit. De andere week werk ik bijvoorbeeld maar weer 24 uur ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. echt ik zou het nog geen week uithouden..
granted.. 32 uur werken is voor mij al een avontuur....![]()
![]()
ja dat onregelmatig werken vind ik ook geen fijne gedachte..quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet iedere week hoor, nu komt het toevallig even zo uit. De andere week werk ik bijvoorbeeld maar weer 24 uur ofzo
ik heb nu al geen zin meer.. en ben pas 8 minuten bezig..
Help me teach her how to fly......![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat onregelmatig werken vind ik ook geen fijne gedachte..
ik heb nu al geen zin meer.. en ben pas 8 minuten bezig..ik ook en ik ben er pas een half uur
myminicity![]()
Goodmorningdudess ik heb hoofdpijn
en ik zit hier midden in de zon
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
morguh debbie![]()
aspirine? of iets zwaarders?
myminicity
Forum Opties Forumhop: Hop naar: