vroeg me al af of er iemand in zou trappenquote:
die was wel goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Moozzie het volgende:
Sgele zegt:
Een konijnik zie er wel 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
mijn nijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Moozzie het volgende:
Sgele zegt:
Een konijnik zie er wel 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik heb amper geslapen ik ben niet scherp maar zelfs daar trap ik niet inquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vroeg me al af of er iemand in zou trappen
Alleen ik dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vroeg me al af of er iemand in zou trappen
tjah.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper geslapen ik ben niet scherp maar zelfs daar trap ik niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
Nou voel ik mij helemaal domquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper geslapen ik ben niet scherp maar zelfs daar trap ik niet in![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah.
maar moozzie he...
tjah...
ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:mijn nijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
haha toch gekeken ?quote:
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
mensen ik ben er vandoorrrrr![]()
fijne avond en tot morgenHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah.
maar moozzie he...
tjah...
ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ze toch alle 3 lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwschierigheid werd me te veel![]()
![]()
Tot later nijntje tripackquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
fijne avond en tot morgen![]()
![]()
yes.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moet ze toch alle 3 lezen
De nieuwschierigheid werd me te veel
weer geluktYou're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
ik moet nog 25 minutenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb niet beters te doen moet wachten op de bus he
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
nijn luchtquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aan dit topic zit een luchtje![]()
![]()
tot morgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
fijne avond en tot morgen![]()
![]()
awwwquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgende keer kijk ik gewoon niet meer
nu vind ik je niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.![]()
jahquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
awww
nu vind ik je niet liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: