quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig waren
bleek hij last te hebben van slaapwandelen.. alleen ipv dat hij ging wandelen gaat ie sexen of voelen ofzo
vaak genoeg dat ik wakker word van zn gepruts
handjes terug op zn buik leggen en omdraaien dan
nee denk niet dat ik dat zo snel zou doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lol
het beste was nog wel.
zij en ik lagen op een luchtbed, naast een ander bed.
daar lagen ook nog 2 te slapen
en ze hebben niks doorgehad
soms wel irritantquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
das nog es slaap"wandelen" met de vingers
Zij waren ook stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
we waren heel stil
was wel moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel irritant
zeker als het een keer of 6 per nacht is
[..]
Zij waren ook stil
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedvoordeel van een luchtbed is dat die nog even doorkan stuiterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
"do not touch it.. it's feely"quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
voordeel van een luchtbed is dat die nog even doorkan stuiteren
7 uur in de ochtend ofzo was datquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk niet dat ik dat zo snel zou doen
Niet te vaak doen hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
7 uur in de ochtend ofzo was dat
m`n vriendin werd wakker van m`n hand in dr broek
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt een luchtbed kut. het remt de snelheid af vind ik
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel irritant
zeker als het een keer of 6 per nacht is
[..]
Zij waren ook stil
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedjeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das wel vaak
trouwens als mijn vriendin en ik dat zouden doen en onze vrienden zouden het horen....dan zouden wij het gelijk weten
doet me gelijk denken aan een keer....
in een vakantiehuisje met heel mijn vriendins familie.... had haar al ff niet meer gezien en 1e nacht.... nja 1+1=2...krakend bed![]()
dat hebben we gehoord volgend ochtend bij het ontbijt
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
gisteravond toen ik m`n diploma opgehaalt he nog eventjesquote:
en daarom doen we het ook nog bij m`n vriendinquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjedas wel vaak
trouwens als mijn vriendin en ik dat zouden doen en onze vrienden zouden het horen....dan zouden wij het gelijk weten
in een vakantiehuisje met heel mijn vriendins familie.... had haar al ff niet meer gezien en 1e nacht.... nja 1+1=2...krakend bed![]()
Het went...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjedas wel vaak
bedbodems waren bij mijn vriendin niet de beste vriendenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en daarom doen we het ook nog bij m`n vriendin
dat bed piept als een gek
veel doorheengezakt zeker ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
bedbodems waren bij mijn vriendin niet de beste vrienden
god wat hebben we toen gelachen![]()
achjah... ik had toen net iets meer dan een jaar met mijn meisjequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het went...
ik ben iig weer een snelle inslaper
Wij laten ze lekker in de waan, zijn mensen die zich enorm zouden schamen als ze het wisten
uhmm jah toen ze nog een 1 persoonsbed had.... daarna hebben het matras amar op de grond gegooid en daar een tijdje op geslapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel doorheengezakt zeker ?
hebben wij nog niet gehad
en jij was die vriendin??quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
wacht maar tot je nmoeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
Jaquote:
ik zegniksquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
wacht maar tot je nmoeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zegniks
maar m`n pa is al een keer binnengelopen toen m`n toemalige vriendin op me lag topless. (de rest ook uit maar zag hij niet).
hij was heel snel weer weg
en ik een preek
uhmz... nja ons volgens mij ook weles gebeurt alleen lagen we allbei helemaal onder de dekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zegniks
maar m`n pa is al een keer binnengelopen toen m`n toemalige vriendin op me lag topless. (de rest ook uit maar zag hij niet).
hij was heel snel weer weg
en ik een preek
en wat heb je toen gezegd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |