het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OFMG, we zitten hier nu gewoon met z'n allen te wachten tot bekend wordt gemaakt wie er allemaal de dupe worden van de reorganisatie...
Met een beetje pech zit ik hier voor t laatst vandaag
* LL stopt string wat lager in haar broekquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning is blij dat LL bukte![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!
niet zo vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning is blij dat LL bukte![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!
Je vergeet de roosvice te gevenquote:
Sterktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OFMG, we zitten hier nu gewoon met z'n allen te wachten tot bekend wordt gemaakt wie er allemaal de dupe worden van de reorganisatie...
sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vergeet de roosvice te geven
dat wordt even zweten danquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik ben toch erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voor 12en moeten de personen ingelicht zijn die naar huis mogen...
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen
Sterkte manquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik ben toch erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voor 12en moeten de personen ingelicht zijn die naar huis mogen...
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen
das klote... sterkte jongenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
oh dat is echt gewoon kut sm0kez. ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?quote:
En daarbij is ochtendsexquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?![]()
sorry ik ben altijd zo nl
nee eigk niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?![]()
sorry ik ben altijd zo nl
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat is echt gewoon kut sm0kez. ik zal voor je duimen.Ik wist al dat er zoiets in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt allemaal![]()
whehe wel eens midden in de nacht gebeurtquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee eigk niet.
heb m`n vriendin al een keer wakker gemaakt op die manier 's ochtens vroeg
vond ze wel lekker, en daarna gewoon weer verder slapen
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig warenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel eens midden in de nacht gebeurt
de volgende ochtend zeiden we allebei.... hadden we dat nou gedroomd![]()
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel eens midden in de nacht gebeurt
de volgende ochtend zeiden we allebei.... hadden we dat nou gedroomd![]()
Of gedaan alsof ze niets gemerkt hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lol
het beste was nog wel.
zij en ik lagen op een luchtbed, naast een ander bed.
daar lagen ook nog 2 te slapen
en ze hebben niks doorgehad
das nog es slaap"wandelen" met de vingersquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig waren
bleek hij last te hebben van slaapwandelen.. alleen ipv dat hij ging wandelen gaat ie sexen of voelen ofzo
vaak genoeg dat ik wakker word van zn gepruts
handjes terug op zn buik leggen en omdraaien dan
we waren heel stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of gedaan alsof ze niets gemerkt hebben
vrienden van ons denken nog steeds dat wij niets van hun geilheid gemerkt hebben afgelopen nieuwjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |