Spuit heroine zal me wel helpenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef tripack het volgende:
morguh debbie![]()
aspirine? of iets zwaarders?
MOgge Friday lekker stukquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
het sneeuwt en de zon schijnt hier![]()
mogge debs,tri,crazy
das wel heul sterk... nja ik ben nu in r'dam duuus...dat moet niet zo moeilijk zijn te krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Spuit heroine zal me wel helpen
quote:Today, I took my dog to the vet and she was diagnosed with obesity. The vet then told me that dogs usually imitate their owners eating and behavior habits. FML
quote:Today, I drove my girlfriend home around 11 to her garage where we start to have sex. When she comes to climax she slips and hits her head. Her parents heard the crash and came down, we were both still naked and she was unconscious. FML
moggequote:
jah echt ergquote:
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt erg![]()
ik check deze site
http://www.fmylife.com
echt geweldigals je een kut dag hebt moet je dit lezen, dan is die zo voorbij
moggequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
post is gedaan, reserveringen zijn opgeborgen..
koffietijd
werk zequote:
goedemoergen LLquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
post is gedaan, reserveringen zijn opgeborgen..
koffietijd
* LL is blij dat ze net op tijd buktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge
* crazy987 smijt het koffiezetapparaat naar LL toe
Moergenquote:
* WhiteLightning is blij dat LL buktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL is blij dat ze net op tijd bukte
[..]
Moergen
denk geef je koffiequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL is blij dat ze net op tijd bukte
[..]
Moergen
het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OFMG, we zitten hier nu gewoon met z'n allen te wachten tot bekend wordt gemaakt wie er allemaal de dupe worden van de reorganisatie...
Met een beetje pech zit ik hier voor t laatst vandaag
* LL stopt string wat lager in haar broekquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning is blij dat LL bukte![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!
niet zo vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning is blij dat LL bukte![]()
![]()
goeiemorgen nieuwkomers!
Je vergeet de roosvice te gevenquote:
Sterktequote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
OFMG, we zitten hier nu gewoon met z'n allen te wachten tot bekend wordt gemaakt wie er allemaal de dupe worden van de reorganisatie...
sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vergeet de roosvice te geven
dat wordt even zweten danquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik ben toch erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voor 12en moeten de personen ingelicht zijn die naar huis mogen...
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen
Sterkte manquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik ben toch erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voor 12en moeten de personen ingelicht zijn die naar huis mogen...
In het 'gunstigste' geval moet ik een hoop gezellige collega's gaan missen
das klote... sterkte jongenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
oh dat is echt gewoon kut sm0kez. ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?quote:
En daarbij is ochtendsexquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?![]()
sorry ik ben altijd zo nl
nee eigk niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij daar een afgesproken tijd voor dan ?![]()
sorry ik ben altijd zo nl
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat is echt gewoon kut sm0kez. ik zal voor je duimen.Ik wist al dat er zoiets in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bedankt allemaal![]()
whehe wel eens midden in de nacht gebeurtquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee eigk niet.
heb m`n vriendin al een keer wakker gemaakt op die manier 's ochtens vroeg
vond ze wel lekker, en daarna gewoon weer verder slapen
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig warenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel eens midden in de nacht gebeurt
de volgende ochtend zeiden we allebei.... hadden we dat nou gedroomd![]()
lolquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel eens midden in de nacht gebeurt
de volgende ochtend zeiden we allebei.... hadden we dat nou gedroomd![]()
Of gedaan alsof ze niets gemerkt hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lol
het beste was nog wel.
zij en ik lagen op een luchtbed, naast een ander bed.
daar lagen ook nog 2 te slapen
en ze hebben niks doorgehad
das nog es slaap"wandelen" met de vingersquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig waren
bleek hij last te hebben van slaapwandelen.. alleen ipv dat hij ging wandelen gaat ie sexen of voelen ofzo
vaak genoeg dat ik wakker word van zn gepruts
handjes terug op zn buik leggen en omdraaien dan
we waren heel stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of gedaan alsof ze niets gemerkt hebben
vrienden van ons denken nog steeds dat wij niets van hun geilheid gemerkt hebben afgelopen nieuwjaar
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn vent viel weer in slaap toen we bezig waren
bleek hij last te hebben van slaapwandelen.. alleen ipv dat hij ging wandelen gaat ie sexen of voelen ofzo
vaak genoeg dat ik wakker word van zn gepruts
handjes terug op zn buik leggen en omdraaien dan
nee denk niet dat ik dat zo snel zou doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lol
het beste was nog wel.
zij en ik lagen op een luchtbed, naast een ander bed.
daar lagen ook nog 2 te slapen
en ze hebben niks doorgehad
soms wel irritantquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
das nog es slaap"wandelen" met de vingers
Zij waren ook stilquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
we waren heel stil
was wel moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel irritant
zeker als het een keer of 6 per nacht is
[..]
Zij waren ook stil
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedvoordeel van een luchtbed is dat die nog even doorkan stuiterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
"do not touch it.. it's feely"quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
voordeel van een luchtbed is dat die nog even doorkan stuiteren
7 uur in de ochtend ofzo was datquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk niet dat ik dat zo snel zou doen
Niet te vaak doen hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
7 uur in de ochtend ofzo was dat
m`n vriendin werd wakker van m`n hand in dr broek
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt een luchtbed kut. het remt de snelheid af vind ik
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
soms wel irritant
zeker als het een keer of 6 per nacht is
[..]
Zij waren ook stil
Hadden zelfs het voordeel van een matras tegenover jouw luchtbedjeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das wel vaak
trouwens als mijn vriendin en ik dat zouden doen en onze vrienden zouden het horen....dan zouden wij het gelijk weten
doet me gelijk denken aan een keer....
in een vakantiehuisje met heel mijn vriendins familie.... had haar al ff niet meer gezien en 1e nacht.... nja 1+1=2...krakend bed![]()
dat hebben we gehoord volgend ochtend bij het ontbijt
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
gisteravond toen ik m`n diploma opgehaalt he nog eventjesquote:
en daarom doen we het ook nog bij m`n vriendinquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjedas wel vaak
trouwens als mijn vriendin en ik dat zouden doen en onze vrienden zouden het horen....dan zouden wij het gelijk weten
in een vakantiehuisje met heel mijn vriendins familie.... had haar al ff niet meer gezien en 1e nacht.... nja 1+1=2...krakend bed![]()
Het went...quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetjedas wel vaak
bedbodems waren bij mijn vriendin niet de beste vriendenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en daarom doen we het ook nog bij m`n vriendin
dat bed piept als een gek
veel doorheengezakt zeker ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
bedbodems waren bij mijn vriendin niet de beste vrienden
god wat hebben we toen gelachen![]()
achjah... ik had toen net iets meer dan een jaar met mijn meisjequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het went...
ik ben iig weer een snelle inslaper
Wij laten ze lekker in de waan, zijn mensen die zich enorm zouden schamen als ze het wisten
uhmm jah toen ze nog een 1 persoonsbed had.... daarna hebben het matras amar op de grond gegooid en daar een tijdje op geslapenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
veel doorheengezakt zeker ?
hebben wij nog niet gehad
en jij was die vriendin??quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
wacht maar tot je nmoeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
Jaquote:
ik zegniksquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
wacht maar tot je nmoeder in de deuropening staat en je ineens beseft dat de deur blijkbaar niet afgesloten was en je je vriendin op handen en voeten voor je zit....![]()
![]()
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zegniks
maar m`n pa is al een keer binnengelopen toen m`n toemalige vriendin op me lag topless. (de rest ook uit maar zag hij niet).
hij was heel snel weer weg
en ik een preek
uhmz... nja ons volgens mij ook weles gebeurt alleen lagen we allbei helemaal onder de dekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zegniks
maar m`n pa is al een keer binnengelopen toen m`n toemalige vriendin op me lag topless. (de rest ook uit maar zag hij niet).
hij was heel snel weer weg
en ik een preek
en wat heb je toen gezegd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"
Je man was beter ...quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je man was beter ...
nee grapje
ik hoefde niets te zeggen, ze zag zo wel dat ik voldaan was
haha , das wel stoer!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
en ze zei ook nog: "Ow hier kan ik van leren.."
* Schoonmoeder verroert geen vin
mn vriend vond het minderquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend vond het minder
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaan
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"
ja de grootste afknapper is dat je moeder binnen komt lopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend vond het minder
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaan
Vooral niet de manier waaropquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tis dan ook niet echt erotisch
We hebben het er 14 jaar later nog overquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de grootste afknapper is dat je moeder binnen komt lopen.
heb ik idd ook al een keer gehad. nou geloof me , dat vergeet je dus nooit meer![]()
leuk gesprekstof voor bij verjaardagen bijvoorbeeld![]()
bij mij was het m`n vaderquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vooral niet de manier waarop
armen in de deurpost...
ik kon wel lachen, maar mn vent echt niet
[..]
We hebben het er 14 jaar later nog over
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij was het m`n vader
maar die heeft er nooit meer wat over gezegd daarna
en nooit meer binnen gekomen
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weer
Ik ga echt niet achterlijke opmerkingen maken ofzo
(okay als ik het wijf dat hij paalt niet aardig vind wel natuurlijkhij blijft MIJN kindje
)
jah idd... niks zeggen is dan beterquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weer
(okay als ik het wijf dat hij paalt niet aardig vind wel natuurlijkhij blijft MIJN kindje
)
ja dan kan jij wel doen of je niets gezien hebt, maar je vertelt het opzeker verder aan je vent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
)
jij bent echt ergquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
dan sleur je dr gelijk uit bed en mag je vent dr even anaal vernederen ?![]()
of gewoon zonder kleren op straat
hoezo ?quote:
Dan zeg ik wel zoiets als:quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
dan sleur je dr gelijk uit bed en mag je vent dr even anaal vernederen ?![]()
of gewoon zonder kleren op straat
ik wil je wel even kennis lateen maken met mn moeder!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo ?
dat doet iedereen toch...
toch ?
jahoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo ?
dat doet iedereen toch...
toch ?
Mn vent pakt de fotocamera om het moment vast te leggen vrees ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan kan jij wel doen of je niets gezien hebt, maar je vertelt het opzeker verder aan je vent.
en je kind weet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
oh shitquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil je wel even kennis lateen maken met mn moeder!dan weet je pas wat vernederen is
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vent pakt de fotocamera om het moment vast te leggen vrees ikje hebt vast wel een CAM hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
nope, braaf hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt vast wel een CAM hangen![]()
geloof ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |