Je man was beter ...quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je man was beter ...
nee grapje
ik hoefde niets te zeggen, ze zag zo wel dat ik voldaan was
haha , das wel stoer!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
en ze zei ook nog: "Ow hier kan ik van leren.."
* Schoonmoeder verroert geen vin
mn vriend vond het minderquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend vond het minder
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaan
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kwam met de uber-volwassen vraag: "En, was het lekker?"
ja de grootste afknapper is dat je moeder binnen komt lopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend vond het minder
heb nog nooit een pik zo snel slap zien gaan
Vooral niet de manier waaropquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tis dan ook niet echt erotisch
We hebben het er 14 jaar later nog overquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de grootste afknapper is dat je moeder binnen komt lopen.
heb ik idd ook al een keer gehad. nou geloof me , dat vergeet je dus nooit meer![]()
leuk gesprekstof voor bij verjaardagen bijvoorbeeld![]()
bij mij was het m`n vaderquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vooral niet de manier waarop
armen in de deurpost...
ik kon wel lachen, maar mn vent echt niet
[..]
We hebben het er 14 jaar later nog over
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij mij was het m`n vader
maar die heeft er nooit meer wat over gezegd daarna
en nooit meer binnen gekomen
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weer
Ik ga echt niet achterlijke opmerkingen maken ofzo
(okay als ik het wijf dat hij paalt niet aardig vind wel natuurlijkhij blijft MIJN kindje
)
jah idd... niks zeggen is dan beterquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik ooit bij mn zoon binnenloop (tijdens fappen of sex) doe ik alsof ik niets gezien heb en sluit ik de deur weer
(okay als ik het wijf dat hij paalt niet aardig vind wel natuurlijkhij blijft MIJN kindje
)
ja dan kan jij wel doen of je niets gezien hebt, maar je vertelt het opzeker verder aan je vent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
)
jij bent echt ergquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
dan sleur je dr gelijk uit bed en mag je vent dr even anaal vernederen ?![]()
of gewoon zonder kleren op straat
hoezo ?quote:
Dan zeg ik wel zoiets als:quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
dan sleur je dr gelijk uit bed en mag je vent dr even anaal vernederen ?![]()
of gewoon zonder kleren op straat
ik wil je wel even kennis lateen maken met mn moeder!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo ?
dat doet iedereen toch...
toch ?
jahoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hoezo ?
dat doet iedereen toch...
toch ?
Mn vent pakt de fotocamera om het moment vast te leggen vrees ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan kan jij wel doen of je niets gezien hebt, maar je vertelt het opzeker verder aan je vent.
en je kind weet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
oh shitquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil je wel even kennis lateen maken met mn moeder!dan weet je pas wat vernederen is
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vent pakt de fotocamera om het moment vast te leggen vrees ikje hebt vast wel een CAM hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
nope, braaf hequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt vast wel een CAM hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |