quote:
en watte ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand een SID changer die ook werkt in vista ??
aha, naja wel relax dat je eerder weg kan gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mwoah! het mag wel wat drukker gaan worden op mn werk. verveel me de tering.
gelukkig nog maar 1 uur, want ik neem maar weer een uurtje op vandaag.
heb je al wat van MM gehoord ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
aha, naja wel relax dat je eerder weg kan gaan
newsid werkt niet ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
weet iemand een SID changer die ook werkt in vista ??
neequote:
nee maar heb gebeld en ze nemen deze week contact mt mij opquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je al wat van MM gehoord ?
quote:NewSID works on Windows NT 4, Windows 2000, Windows XP and Windows .NET Server.
ho daar, je blijft wel allochtoon hequote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar heb gebeld en ze nemen deze week contact mt mij opwaarschijnlijk is het 3-12 uur werk , maar ik ga vragen of ik meer mag werken zo niet ga ik ook bij kpn werken
2 banen tegelijk dus
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ho daar, je blijft wel allochtoon he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
VISTA IS OFFICIEEL GEINFECTEERD METSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL!
zeg er is niets mis met vista hoor! heb het gisteren nog geinstalleerd(althans ik bedoel wel de 64bit versie
)
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
VISTA IS OFFICIEEL GEINFECTEERD METzo ik moest keihard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |