Mart, wil je een tosti voor me meebrengen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
Dit bordje kwam ik vorig jaar tegen bij een bioscoop in Haarlem:
[ afbeelding ]
Je mag de etenswaren dus wel door een ander laten meebrengen!
Die is té makkelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
Dit bordje kwam ik vorig jaar tegen bij een bioscoop in Haarlem:
[ afbeelding ]
Je mag de etenswaren dus wel door een ander laten meebrengen!
Nee, dit is gewoon een lompe fout.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wellicht een 'totum pro parte'?
Wat is hier mis mee? Je kunt je hier blijkbaar laten cremeren.quote:
Ik heb er heel even over gedaan, maar het is me gelukt om de complete tekst te begrijpen..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:27 schreef marcel-o het volgende:
Omg
da's de ergste advertentie ooit![]()
Kristalun?
Rellie oto WTFFirefox slaat er helemaal van op hol
Dat vind ik heel knap! Hier lukt het niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb er heel even over gedaan, maar het is me gelukt om de complete tekst te begrijpen..
Mobilofoons, 6 stuks, 2 dezelfden en nog 2 dezelfden, 65 euro voor alles.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:46 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap! Hier lukt het niet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Mobilofoons, 6 stuks, 2 dezelfden en nog 2 dezelfden, 65 euro voor alles.
Dan ga je geen 30 jaar oude mobilofoons verkopen die die 65 euro nog niet waard zijn... En allerlei andere troep..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Je zou bijna denken dat het om een scam gaat.
Het is dat je het zelf moet komen ophalen (tenminste dat maak ik er uit op) en dat de betaling niet via de Western Union bank of dergelijke instelling moet lopen.
Dat schijnen ze expres te doen omdat mensen een bordje waar "nat' opstaat massaal negeren en dit valt op.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:01 schreef Underdoggy het volgende:
in de categorie "het kan altijd erger"
Ze waren het Grand theater in Groningen ergens vorig jaar aan het schilderen
[ afbeelding ]
bij Vedior stond een paar jaar geleden een advertentie: "Kamermeisje (m/v) gezocht."quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gistermiddag zochten ze bij het uitzendbureau 'Orderpikkers (m/v)'.
Dat is geen fout. De functie heet nu eenmaal zo en ze moeten dat erbij zetten. Je ziet ook 'secretaresse (m/v)' staan maar je weet als man dat je er niet aan hoeft te beginnen omdat ze in de advertentie constant over 'zij' en 'haar' praten. Het is puur om aan de wet te voldoen, dat er geen onderscheid gemaakt mag worden op geslacht bij werving.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef Prego het volgende:
[..]
bij Vedior stond een paar jaar geleden een advertentie: "Kamermeisje (m/v) gezocht."
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:31 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, het is maar een tikfoutje en dat kan ik beter hebben dan echte snoeiharde taalfouten. Maar toch, het staat dus wel op een grote landelijke site en dan hoort zoiets eigenlijk niet te gebeuren.
Open er een topic over in KLB, zou ik zo zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we kappen met 'tvp'? We hebben een 'bookmark' knopje, hoor.
of ammoniumnitraatquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat ammonium eigenlijk ammoniumbicarbonaat moet zijn...
Een lichtgewonde bromfiets.quote:BOXTEL - Op een spoorwegovergang in Boxtel is maandagmiddag rond kwart voor vijf een lege passagierstrein op een vrachtauto gebotst. Een woordvoerder van de politie heeft dat gemeld.
De aanhanger van de truck raakte door de aanrijding een auto en een brommer. De twee inzittenden van de auto en de bromfiets raakten lichtgewond. De vrachtwagenchauffeur kwam met de schrik vrij.
quote:
Komt van de woorden nieuws en gierigquote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Er typen ook best wel veel mensen nieuwschierig. Het is toch gewoon nieuwsgierig?
Maar dat is natuurlijk ook een webscam.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Komt van de woorden nieuws en gierig
-chierig bestaat niet
Mensen die nadenken over de betekenis van woorden doen dit wel goed
Mensen die naar de winkel komen en een wepskam willen, denken niet na
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:21 schreef qltel het volgende:
Deze is van marktplaats en echt te erg voor woorden:
[ afbeelding ]
Bookmarks.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kunnen we kappen met 'tvp'? We hebben een 'bookmark' knopje, hoor.
webscamquote:Op maandag 30 juni 2008 19:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk ook een webscam.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:03 schreef _Arual_ het volgende:
In het geniep een rouwkaartje, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |