quote:
Dat is nog eens een goed ideequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan weezer ook niet aankondigen te stoppen
Klopt, maar ik schrok dat ik laatste wasquote:
Geen idee, luister bijna nooit naar Giel in de morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dit dat Belgische meisje wat vanochtend bij Giel was? Ze klinkt wel 'etzelfde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had een duffy stemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dit dat Belgische meisje wat vanochtend bij Giel was? Ze klinkt wel 'etzelfde...
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er gips!"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan weezer ook niet aankondigen te stoppen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er gips!"
Lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er pils!"
whehe exactemundo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er gips!"
Jaja, foute TT, next time betere TTquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk jij dat het topic nog open is als jij wakker wordt
Ging er denk ik om dat je het niet op 3fmfan hebt toegevoegd aan de topic lijstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jaja, foute TT, next time betere TT![]()
Maar ik zorg er hoogspersoonlijk voor, dat morgen vóór 10:00 het nieuwe topic wordt geopent!
Ik ben ook slapen, truste
Ah, nieuw?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ging er denk ik om dat je het niet op 3fmfan hebt toegevoegd aan de topic lijst
is nu al voor je gedaan
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk jij dat het topic nog open is als jij wakker wordt
Beutje, ik (en misschien nog wat anderen maar dat weet ik niet) ergerde me er nogal aan dat ik soms 5 topics terug terecht kwam en dat ik het heul vaak toe moest voegen, het staat nu ook hier.quote:
En helaas zit dat stelling-geneuzel tegenwoordig ook in 't tweede uur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef Sersjee het volgende:
Oh crap, de stelling is er weer... Even een uurtje wat anders doen!
paar maanden al , als je forum.3fmfan.nl in je bookmarks hebt staan kom je altijd in actuele topic uitquote:
Heeft wel lang geduurd voordat er beelden kwamenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zo, die daders gaan ze wel pakken
Zometeen de Rijdende rechter. Vuurwerk!
Jup, vond ik ook wel maar misschien hadden ze de hoop dat die gasten zichzelf zouden aangeven, maar helaas... Ze staan er zo duidelijk op dat ze wel worden gepakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft wel lang geduurd voordat er beelden kwamen
dan komt zo'n school met vingerprint identificatie voor de oudersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, vond ik ook wel maar misschien hadden ze de hoop dat die gasten zichzelf zouden aangeven, maar helaas... Ze staan er zo duidelijk op dat ze wel worden gepakt.
Tsjaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan komt zo'n school met vingerprint identificatie voor de ouders
Ladytronquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef Christiaan het volgende:
Nóg zo'n briljant nummer. Ladytron!
Waarom zijn wij de enigen die actief posten tijdens Corton.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ladytron. En een keer niet Destroy Everything You Touch
Het was Rijdende Rechter-tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen die actief posten tijdens Corton.
Komt omdat o.a. de rijdende rechter bezig wasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen die actief posten tijdens Corton.
iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was Rijdende Rechter-tijd
En nu kijk ik verder tv
Helaas geven ze binnen de stream niet de track informatie meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Kan 3FM niet doorgebeamd worden naar je Last.FM trouwens?
Ah OK, en via 3FM-fan of Now Playing etc. kan het ook niet? Nu lijkt het alsof ik kei weinig muziek luister in mijn Last.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas geven ze binnen de stream niet de track informatie mee
Erg fijn plaatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa daar is 'ie weer !Yuksek - Tonight
Die gaten heb ik ook binnen mijn last.fmquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ah OK, en via 3FM-fan of Now Playing etc. kan het ook niet? Nu lijkt het alsof ik kei weinig muziek luister in mijn Last.
Een Last.FM-3FM-groepering maken, zodat we medestanders kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die gaten heb ik ook binnen mijn last.fm
Probleem is dat winamp en media player ook al krijgen ze die stream informatie wel mee, dat last.fm scrobbler er niets mee doet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een Last.FM-3FM-groepering maken, zodat we medestanders kunnen herkennen.
Hé, da's raar. Ik luister sowieso de Live Player, is er een iTunes-stream?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probleem is dat winamp en media player ook al krijgen ze die stream informatie wel mee, dat last.fm scrobbler er niets mee doet.
ik luister naar 3fm via http://shoutcast.omroep.nl:8104/quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hé, da's raar. Ik luister sowieso de Live Player, is er een iTunes-stream?
Ah OK, ga ik morgen proberen. Ik ben 'r weg van nu, trusten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik luister naar 3fm via http://shoutcast.omroep.nl:8104/
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is ET weer.
Mooi moment om te gaan slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer...
sterktequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, morgen om 9.40 bij de tandarts zijn![]()
Slaap lekker!
Misschien iets van een centrale redactie die de playlist maakt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel en Eric moeten beter de playlisten op elkaar afstemmen .
Dat blijft op sommige momenten van de dag heel lastig, valt wel es op. Heel raar. Als 't zelfs ons opvalt..... Vind 't ook altijd zo raar dat 'ineens' een 'oude' plaat drie keer op een dag voorbij komt... Is de laatste week ook vaker voorgekomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laten we zeggen dat ze op uur basis gemiddeld 8-10 platen draaien, dan heb je het maar over 150-240 platen , daar zie je toch vrij gemakkelijk in hoeveel dubbelen je hebt buiten de verplichte nummers (megahit)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijft op sommige momenten van de dag heel lastig, valt wel es op. Heel raar. Als 't zelfs ons opvalt.....
Vannacht was 't nog erger:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mailtje ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vannacht was 't nog erger:
Dinsdag 10-02-2009 00:58 - Tegan & Sara - Back In Your Head
Dinsdag 10-02-2009 01:24 - Tegan & Sara - Back In Your Head
Ik ben benieuwd of Bert ook 'n mailtje gaat krijgen, net zoals Robbert-Jan kreeg..
Sersjee , de wandelde muziekwikiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Sersjee het volgende:
No Use For A Name, de oude band van Chris Shiflett (Foo Fighters èn Me First & the Gimme Gimmes)... Die gaan inderdaad al een tijd mee!
Mwah... Ik hou al sinds begin jaren '90 van dit soort bandjes en dan onthoud je dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sersjee , de wandelde muziekwiki
Vind dat in de nacht erg fijne muziek wordt gedraaid, daar moet de muziekpolitie zich niet mee bemoeienquote:
Klinkt als een goed idee, dat ga ik ook proberen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:29 schreef Piles het volgende:
Veel plezier nog, ik ga maar eens slapen![]()
Ik ben aan het zoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:31 schreef Paul het volgende:
Ik wil een foto zien van Susanne en Fleur
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:01 schreef drummerdude het volgende:
Volgens mijn onderzoekje is dit Fleur:
http://nl.netlog.com/randyness/photo/photoid=89193&surr=0#photos
Suzanne heb ik nog niet te pakken
Duurt nog 3 maandquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:34 schreef drummerdude het volgende:![]()
Even om op te warmen voor bevrijding Zwolle
Dat mis ik dus helaas...quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
Air![]()
Kijk, dit is nog eens wakker worden...
* 3FMaster Denkt aan zondagochtend, zonnetje schijnt, buiten staat tafel, met warme croissantjes, aardbeien...
Woon jij ook in Den Boschquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Mogguh
Heb maar eens melding gemaakt bij de poltie, van tegen-de-richting rijdende jongeren hier in Den Bosch
Moggequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Mogguh
Heb maar eens melding gemaakt bij de poltie, van tegen-de-richting rijdende jongeren hier in Den Bosch
Nee, onder mijn voorwiel...quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mogge
Had je er bijna één onder je auto zitten dan?
hebben ze niet eens een radio aanstaan op de afdelingquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat mis ik dus helaas...
MP3-speler / FM-radio wil niet meer aan gaan...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze niet eens een radio aanstaan op de afdeling
Mja. De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, onder mijn voorwiel...
Punt is, ik kom uit een onoverzichtelijke bocht/tunnel en dan komen opeens fietser (meestal jongeren) tegen de richting/andere kant van de weg. En al meerdere keren is het NET goed gegaan, slippende brommers etc.
Vandaag was de druppel en kreeg ik nog een grote bek terug toen ik een 'ga toch eens aan de kant' beweging maakte.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
O god![]()
.
D'r zit een trol in je avatar![]()
![]()
.
Escape-knop? Hoe kun je zo'n ding stil zetten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de Escape-knop en kan ik 'm stil zetten op die rooie Muppet.
quote:HHHHAAAAKKKKUUUUHHHH! Van welke ga jij compleet uit je dak om half vier?
Dune - Are You Ready To Fly
2 Brothers On The Fourth Floor - Come Take My Hand
4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
En als je ESC drukt op het moment dat ze in beeld is.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Escape-knop? Hoe kun je zo'n ding stil zetten?
Luister even terug via de stream, dan hoor je hoe rutger ondanks telefoonafspraken bij Rob K is langsgegaan, ondanks berichtgeving dat hij niet wil als zijn kinderen thuis zijn (stukje prive). Rutger ging toch door.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:02 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ne_is_een_eikel.html
Wat was er met die Rutger?
quote:HHHHAAAAKKKKUUUUHHHH! Van welke ga jij compleet uit je dak om half vier?
Dune - Are You Ready To Fly
quote:2 Brothers On The Fourth Floor - Come Take My Hand
quote:4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
Mja idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
En voor een engelse ziet ze er toch nog redelijk uit
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Daar zat ik net ook al naar te kijken
Maar wel een lekkere geile snollenkop
Wehehe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
COS presents: eindelijk geen party animals.
[..]
Hey!quote:
Lekker kleurtje voor een engelsequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
En voor een engelse ziet ze er toch nog redelijk uit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe.
Ja, ik heb Rabbering een nieuwe Kruidvat-Eurodance-cd gegeven.
Jammer dat ie er weer van die ongelovelijk kutnummers uit kiest.
KoLquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey!
Woon je nou al eens samen?
Police was wel lekker net
Dit is dan weer jammer...Kings of Leon
Ja, gedeeltelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey!
Woon je nou al eens samen?
Ander werk dan maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, gedeeltelijk. Vraag is nog steeds waar
.
De verbinding Hengelo > Meppel is dusdanig kut dat ik twijfel of ik die wel dagelijks wil afleggen.
Optie: ander werk. In Enschede/Deventer etc zit in principe meer voor mij dan Zwolle en omstreken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ander werk dan maar![]()
Of idd ergens anders gaan wonen
Zou bijna zeggen ervoor gaan, als je leuk werk kan vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Optie: ander werk. In Enschede/Deventer etc zit in principe meer voor mij dan Zwolle en omstreken.
Voortst zijn de huizen veeeeel goedkoper dan in Zwolle. Bijzonder mooie ruime drive-inn woning gezien (6 kamers, werkruimte en garage onder, grote tuin etc etc). Echt mega-vet.
Maar dus dat reizen. En mijn BMW rijdt ook niet bepaalt zuinig, dus daar moet een diesel voor in de plek komen.
Pff.. dilemma's dilemma's.
Yup; dus dat switchen van baan zou ik dan ook gaan doen als de nieuwe hypotheek is afgesloten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je met een jaarcontract moeilijk een hypotheek kan krijgen bij switchen
zooo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
In ieder geval wel twee weken Italië geboekt voor mei![]()
.
Terwijl Aquarius in de maand februari zo toepasselijk isquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
COS presents: eindelijk geen party animals.
[..]
WTF?! Heb je een kater ofzo, sloerie?quote:
Ja, tuurlijjk. Hoe is het met je auto?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk hoor Cos
Tja dillema's
Maar goed, er is altijd een oplossing
Ghehe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
WTF?! Heb je een kater ofzo, sloerie?
Laat maar.
quote:
Ja, codecs natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
Megaaaahitt!
Offtopic:
Weet iemand hier toevallig waarom als ik een aflevering van 24 wil kijken, mijn mediaplayer alleen het geluid afspeelt en zo'n stomme visualisatie ipv gewoon het beeld bij de aflevering?
Ghehe.. Ik zit op mijn afstudeeradresquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, codecs natuurlijk.
VLC Player of GOM Player gebruiken. Spelen nagenoeg alles af.
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
Hans, ga die wall eens repareren.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ghehe.. Ik zit op mijn afstudeeradresLijkt me niet handig om die hier te downloaden. Ik heb trouwens ook niet de privileges om iets te installeren.
Maar normaal moet WMP toch gewoon zo'n aflevering afspelen?
WMP is geen divx playerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ghehe.. Ik zit op mijn afstudeeradresLijkt me niet handig om die hier te downloaden. Ik heb trouwens ook niet de privileges om iets te installeren.
Eh nee dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben ze in Maastricht dan ook wel eens neppe Limburgse vlaai?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, dat was weer een heeeerlijk stuk échte Limburgse vlaai.
Als iemand die van ver weg meeneemtquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hebben ze in Maastricht dan ook wel eens neppe Limburgse vlaai?
Des te zuidelijker je komt des te groter ze wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als iemand die van ver weg meeneemt.
Yeahquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Whenever Wherever.
Met die kont.
Yup, nice. Ze hebben 'm wel inderdaad..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik ben verliefd op de muziek van Bon Iver, doe eens gauw draaien
maandag 01-12-2008 23:36 laatst gedraaid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, nice. Ze hebben 'm wel inderdaad..
Te gek man!quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:30 schreef borisz het volgende:
Ekdom kan even uit, nu Japan - Australie kijken voor de kwalificatie van het WK2010
Volgens mij goed, heb haar al een tijdje niet gezien i.v.m. het klote weer en een tripje voor m'n werk (Frankfurt). Zaterdag maar eens een rondje gaan rijden, het schijnt dan zonnig te wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tuurlijjk. Hoe is het met je auto?.
Geweldige bak man; maar noem je je auto serieus 'haar' ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij goed, heb haar al een tijdje niet gezien i.v.m. het klote weer en een tripje voor m'n werk (Frankfurt). Zaterdag maar eens een rondje gaan rijden, het schijnt dan zonnig te worden
Eigenlijk moet ie haar ook met een hoofdletter schrijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige bak man; maar noem je je auto serieus 'haar' ?.
Check mijn posts, dan weet je ook dat ik geen newbie ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet daten
geen positieve betekenis hebben?
Nee, da's bekend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check mijn posts, dan weet je ook dat ik geen newbie ben.
Wel een spammertquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check mijn posts, dan weet je ook dat ik geen newbie ben.
Whehequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus
Wereldverbeteraar Bono
Met zo'n lekker kontje moet je welquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige bak man; maar noem je je auto serieus 'haar' ?.
quote:
MS heeft een push update eruit gegooit , bij mij vannacht geforceerd gereboot, terwijl ik aan het downloaden wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef TIM-846 het volgende:
Mijn computer gaat over 2:30 opnieuw opstartenen ik kan er niets aan doen
Stelletje idioten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MS heeft een push update eruit gegooit , bij mij vannacht geforceerd gereboot, terwijl ik aan het downloaden was
quote:Hanna Verboom neukte De Mol níet
Wie o wie neukte Johnny de Mol in Afrika tijdens de opnames van Waar is de Mol? Sinds Johnny vorige week verklapte een klamboe te hebben gedeeld tijdens een trip naar het warme werelddeel wil Showbizzland weten wie. Hanna Verboom is het echter niet.
"Ik ben het in ieder geval zeker niet", zei de actrice stellig. In de aflevering met Hanna zei De Mol echter in de camera: 'Als dat geen neuken wordt!" Er zijn echter nog opties genoeg. Zo nam De Mol Doutzen Kroes, Ilonka Elmont, Jennifer Hoffman en Kim Feenstra mee naar Afrika. Overigens zou het in principe ook Humberto Tan of Fillemon Wesselink kunnen zijn.
Het is Fillemon Wesselink geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
Maar even wat onzinnig nieuws voor tussen de middag
[..]
Ik denk toch Humberto hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is Fillemon Wesselink geweest
Eeuwig zondequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb 'm helaas al weken geleden kapot gedraaid.
ARGH je avatarquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ben er weerHet schiet hier meestal niet zo op tussen 12.30 en 13.00u he
Ik denk toch echt mevrouw Hoffmanquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
Maar even wat onzinnig nieuws voor tussen de middag
[..]
Hoi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik denk toch echt mevrouw Hoffman
[ afbeelding ]
Die mag er wel wezen ja! Daar heb ik vorig jaar nog een kopje thee mee gedronken toen ze voor haar programma iets op aan het nemen was in een winkel, onder mijn oude kamerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik denk toch echt mevrouw Hoffman
[ afbeelding ]
Dat is een goede opvolger jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Scheelt dat The Fantastic Journey of the Underground Man de beste plaat van het moment is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |