Laten we zeggen dat ze op uur basis gemiddeld 8-10 platen draaien, dan heb je het maar over 150-240 platen , daar zie je toch vrij gemakkelijk in hoeveel dubbelen je hebt buiten de verplichte nummers (megahit)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijft op sommige momenten van de dag heel lastig, valt wel es op. Heel raar. Als 't zelfs ons opvalt.....
Vannacht was 't nog erger:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel en Eric moeten beter de playlisten op elkaar afstemmen .
Mailtje ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vannacht was 't nog erger:
Dinsdag 10-02-2009 00:58 - Tegan & Sara - Back In Your Head
Dinsdag 10-02-2009 01:24 - Tegan & Sara - Back In Your Head
Ik ben benieuwd of Bert ook 'n mailtje gaat krijgen, net zoals Robbert-Jan kreeg..
Sersjee , de wandelde muziekwikiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Sersjee het volgende:
No Use For A Name, de oude band van Chris Shiflett (Foo Fighters èn Me First & the Gimme Gimmes)... Die gaan inderdaad al een tijd mee!
Mwah... Ik hou al sinds begin jaren '90 van dit soort bandjes en dan onthoud je dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sersjee , de wandelde muziekwiki
Vind dat in de nacht erg fijne muziek wordt gedraaid, daar moet de muziekpolitie zich niet mee bemoeienquote:
Klinkt als een goed idee, dat ga ik ook proberen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:29 schreef Piles het volgende:
Veel plezier nog, ik ga maar eens slapen![]()
Ik ben aan het zoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:31 schreef Paul het volgende:
Ik wil een foto zien van Susanne en Fleur
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:01 schreef drummerdude het volgende:
Volgens mijn onderzoekje is dit Fleur:
http://nl.netlog.com/randyness/photo/photoid=89193&surr=0#photos
Suzanne heb ik nog niet te pakken
Duurt nog 3 maandquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:34 schreef drummerdude het volgende:![]()
Even om op te warmen voor bevrijding Zwolle
Dat mis ik dus helaas...quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
Air![]()
Kijk, dit is nog eens wakker worden...
* 3FMaster Denkt aan zondagochtend, zonnetje schijnt, buiten staat tafel, met warme croissantjes, aardbeien...
Woon jij ook in Den Boschquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Mogguh
Heb maar eens melding gemaakt bij de poltie, van tegen-de-richting rijdende jongeren hier in Den Bosch
Moggequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Mogguh
Heb maar eens melding gemaakt bij de poltie, van tegen-de-richting rijdende jongeren hier in Den Bosch
Nee, onder mijn voorwiel...quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mogge
Had je er bijna één onder je auto zitten dan?
hebben ze niet eens een radio aanstaan op de afdelingquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat mis ik dus helaas...
MP3-speler / FM-radio wil niet meer aan gaan...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze niet eens een radio aanstaan op de afdeling
Mja. De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, onder mijn voorwiel...
Punt is, ik kom uit een onoverzichtelijke bocht/tunnel en dan komen opeens fietser (meestal jongeren) tegen de richting/andere kant van de weg. En al meerdere keren is het NET goed gegaan, slippende brommers etc.
Vandaag was de druppel en kreeg ik nog een grote bek terug toen ik een 'ga toch eens aan de kant' beweging maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |