Laten we zeggen dat ze op uur basis gemiddeld 8-10 platen draaien, dan heb je het maar over 150-240 platen , daar zie je toch vrij gemakkelijk in hoeveel dubbelen je hebt buiten de verplichte nummers (megahit)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijft op sommige momenten van de dag heel lastig, valt wel es op. Heel raar. Als 't zelfs ons opvalt.....
Vannacht was 't nog erger:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel en Eric moeten beter de playlisten op elkaar afstemmen .
Mailtje ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vannacht was 't nog erger:
Dinsdag 10-02-2009 00:58 - Tegan & Sara - Back In Your Head
Dinsdag 10-02-2009 01:24 - Tegan & Sara - Back In Your Head
Ik ben benieuwd of Bert ook 'n mailtje gaat krijgen, net zoals Robbert-Jan kreeg..
Sersjee , de wandelde muziekwikiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:49 schreef Sersjee het volgende:
No Use For A Name, de oude band van Chris Shiflett (Foo Fighters èn Me First & the Gimme Gimmes)... Die gaan inderdaad al een tijd mee!
Mwah... Ik hou al sinds begin jaren '90 van dit soort bandjes en dan onthoud je dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sersjee , de wandelde muziekwiki
Vind dat in de nacht erg fijne muziek wordt gedraaid, daar moet de muziekpolitie zich niet mee bemoeienquote:
Klinkt als een goed idee, dat ga ik ook proberen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:29 schreef Piles het volgende:
Veel plezier nog, ik ga maar eens slapen![]()
Ik ben aan het zoekenquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:31 schreef Paul het volgende:
Ik wil een foto zien van Susanne en Fleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |