Heeft wel lang geduurd voordat er beelden kwamenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Zo, die daders gaan ze wel pakken
Zometeen de Rijdende rechter. Vuurwerk!
Jup, vond ik ook wel maar misschien hadden ze de hoop dat die gasten zichzelf zouden aangeven, maar helaas... Ze staan er zo duidelijk op dat ze wel worden gepakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft wel lang geduurd voordat er beelden kwamen
dan komt zo'n school met vingerprint identificatie voor de oudersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, vond ik ook wel maar misschien hadden ze de hoop dat die gasten zichzelf zouden aangeven, maar helaas... Ze staan er zo duidelijk op dat ze wel worden gepakt.
Tsjaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan komt zo'n school met vingerprint identificatie voor de ouders
Ladytronquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef Christiaan het volgende:
Nóg zo'n briljant nummer. Ladytron!
Waarom zijn wij de enigen die actief posten tijdens Corton.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ladytron. En een keer niet Destroy Everything You Touch
Het was Rijdende Rechter-tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen die actief posten tijdens Corton.
Komt omdat o.a. de rijdende rechter bezig wasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen die actief posten tijdens Corton.
iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was Rijdende Rechter-tijd
En nu kijk ik verder tv
Helaas geven ze binnen de stream niet de track informatie meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef Christiaan het volgende:
Kan 3FM niet doorgebeamd worden naar je Last.FM trouwens?
Ah OK, en via 3FM-fan of Now Playing etc. kan het ook niet? Nu lijkt het alsof ik kei weinig muziek luister in mijn Last.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas geven ze binnen de stream niet de track informatie mee
Erg fijn plaatjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa daar is 'ie weer !Yuksek - Tonight
Die gaten heb ik ook binnen mijn last.fmquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ah OK, en via 3FM-fan of Now Playing etc. kan het ook niet? Nu lijkt het alsof ik kei weinig muziek luister in mijn Last.
Een Last.FM-3FM-groepering maken, zodat we medestanders kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die gaten heb ik ook binnen mijn last.fm
Probleem is dat winamp en media player ook al krijgen ze die stream informatie wel mee, dat last.fm scrobbler er niets mee doet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Een Last.FM-3FM-groepering maken, zodat we medestanders kunnen herkennen.
Hé, da's raar. Ik luister sowieso de Live Player, is er een iTunes-stream?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probleem is dat winamp en media player ook al krijgen ze die stream informatie wel mee, dat last.fm scrobbler er niets mee doet.
ik luister naar 3fm via http://shoutcast.omroep.nl:8104/quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hé, da's raar. Ik luister sowieso de Live Player, is er een iTunes-stream?
Ah OK, ga ik morgen proberen. Ik ben 'r weg van nu, trusten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik luister naar 3fm via http://shoutcast.omroep.nl:8104/
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is ET weer.
Mooi moment om te gaan slapen. Om 6 uur gaat de wekker weer...
sterktequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, morgen om 9.40 bij de tandarts zijn![]()
Slaap lekker!
Misschien iets van een centrale redactie die de playlist maakt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel en Eric moeten beter de playlisten op elkaar afstemmen .
Dat blijft op sommige momenten van de dag heel lastig, valt wel es op. Heel raar. Als 't zelfs ons opvalt..... Vind 't ook altijd zo raar dat 'ineens' een 'oude' plaat drie keer op een dag voorbij komt... Is de laatste week ook vaker voorgekomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel en Eric moeten beter de playlisten op elkaar afstemmen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |