quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:01 schreef drummerdude het volgende:
Volgens mijn onderzoekje is dit Fleur:
http://nl.netlog.com/randyness/photo/photoid=89193&surr=0#photos
Suzanne heb ik nog niet te pakken
Duurt nog 3 maandquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:34 schreef drummerdude het volgende:![]()
Even om op te warmen voor bevrijding Zwolle
Dat mis ik dus helaas...quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
Air![]()
Kijk, dit is nog eens wakker worden...
* 3FMaster Denkt aan zondagochtend, zonnetje schijnt, buiten staat tafel, met warme croissantjes, aardbeien...
Woon jij ook in Den Boschquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Mogguh
Heb maar eens melding gemaakt bij de poltie, van tegen-de-richting rijdende jongeren hier in Den Bosch
Moggequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Mogguh
Heb maar eens melding gemaakt bij de poltie, van tegen-de-richting rijdende jongeren hier in Den Bosch
Nee, onder mijn voorwiel...quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mogge
Had je er bijna één onder je auto zitten dan?
hebben ze niet eens een radio aanstaan op de afdelingquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat mis ik dus helaas...
MP3-speler / FM-radio wil niet meer aan gaan...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze niet eens een radio aanstaan op de afdeling
Mja. De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:51 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee, onder mijn voorwiel...
Punt is, ik kom uit een onoverzichtelijke bocht/tunnel en dan komen opeens fietser (meestal jongeren) tegen de richting/andere kant van de weg. En al meerdere keren is het NET goed gegaan, slippende brommers etc.
Vandaag was de druppel en kreeg ik nog een grote bek terug toen ik een 'ga toch eens aan de kant' beweging maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |