quote:
Dat is nog eens een goed ideequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan weezer ook niet aankondigen te stoppen
Klopt, maar ik schrok dat ik laatste wasquote:
Geen idee, luister bijna nooit naar Giel in de morgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dit dat Belgische meisje wat vanochtend bij Giel was? Ze klinkt wel 'etzelfde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had een duffy stemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is dit dat Belgische meisje wat vanochtend bij Giel was? Ze klinkt wel 'etzelfde...
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er gips!"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan weezer ook niet aankondigen te stoppen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er gips!"
Lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er pils!"
whehe exactemundo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al teruglezend kwam ik een mooie quote tegen, ik dacht van Timo20: "Ook voor jou is er gips!"
Jaja, foute TT, next time betere TTquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk jij dat het topic nog open is als jij wakker wordt
Ging er denk ik om dat je het niet op 3fmfan hebt toegevoegd aan de topic lijstquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jaja, foute TT, next time betere TT![]()
Maar ik zorg er hoogspersoonlijk voor, dat morgen vóór 10:00 het nieuwe topic wordt geopent!
Ik ben ook slapen, truste
Ah, nieuw?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ging er denk ik om dat je het niet op 3fmfan hebt toegevoegd aan de topic lijst
is nu al voor je gedaan
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk jij dat het topic nog open is als jij wakker wordt
Beutje, ik (en misschien nog wat anderen maar dat weet ik niet) ergerde me er nogal aan dat ik soms 5 topics terug terecht kwam en dat ik het heul vaak toe moest voegen, het staat nu ook hier.quote:
En helaas zit dat stelling-geneuzel tegenwoordig ook in 't tweede uur.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef Sersjee het volgende:
Oh crap, de stelling is er weer... Even een uurtje wat anders doen!
paar maanden al , als je forum.3fmfan.nl in je bookmarks hebt staan kom je altijd in actuele topic uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |