Geweldige bak man; maar noem je je auto serieus 'haar' ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij goed, heb haar al een tijdje niet gezien i.v.m. het klote weer en een tripje voor m'n werk (Frankfurt). Zaterdag maar eens een rondje gaan rijden, het schijnt dan zonnig te worden
Eigenlijk moet ie haar ook met een hoofdletter schrijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige bak man; maar noem je je auto serieus 'haar' ?.
Check mijn posts, dan weet je ook dat ik geen newbie ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet daten
geen positieve betekenis hebben?
Nee, da's bekend.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check mijn posts, dan weet je ook dat ik geen newbie ben.
Wel een spammertquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check mijn posts, dan weet je ook dat ik geen newbie ben.
Whehequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ach jezus
Wereldverbeteraar Bono
Met zo'n lekker kontje moet je welquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige bak man; maar noem je je auto serieus 'haar' ?.
quote:
MS heeft een push update eruit gegooit , bij mij vannacht geforceerd gereboot, terwijl ik aan het downloaden wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:12 schreef TIM-846 het volgende:
Mijn computer gaat over 2:30 opnieuw opstartenen ik kan er niets aan doen
Stelletje idioten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MS heeft een push update eruit gegooit , bij mij vannacht geforceerd gereboot, terwijl ik aan het downloaden was
quote:Hanna Verboom neukte De Mol níet
Wie o wie neukte Johnny de Mol in Afrika tijdens de opnames van Waar is de Mol? Sinds Johnny vorige week verklapte een klamboe te hebben gedeeld tijdens een trip naar het warme werelddeel wil Showbizzland weten wie. Hanna Verboom is het echter niet.
"Ik ben het in ieder geval zeker niet", zei de actrice stellig. In de aflevering met Hanna zei De Mol echter in de camera: 'Als dat geen neuken wordt!" Er zijn echter nog opties genoeg. Zo nam De Mol Doutzen Kroes, Ilonka Elmont, Jennifer Hoffman en Kim Feenstra mee naar Afrika. Overigens zou het in principe ook Humberto Tan of Fillemon Wesselink kunnen zijn.
Het is Fillemon Wesselink geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
Maar even wat onzinnig nieuws voor tussen de middag
[..]
Ik denk toch Humberto hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is Fillemon Wesselink geweest
Eeuwig zondequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb 'm helaas al weken geleden kapot gedraaid.
ARGH je avatarquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ben er weerHet schiet hier meestal niet zo op tussen 12.30 en 13.00u he
Ik denk toch echt mevrouw Hoffmanquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef TIM-846 het volgende:
Maar even wat onzinnig nieuws voor tussen de middag
[..]
Hoi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik denk toch echt mevrouw Hoffman
[ afbeelding ]
Die mag er wel wezen ja! Daar heb ik vorig jaar nog een kopje thee mee gedronken toen ze voor haar programma iets op aan het nemen was in een winkel, onder mijn oude kamerquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik denk toch echt mevrouw Hoffman
[ afbeelding ]
Dat is een goede opvolger jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Scheelt dat The Fantastic Journey of the Underground Man de beste plaat van het moment is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |