quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
O god![]()
.
D'r zit een trol in je avatar![]()
![]()
.
Escape-knop? Hoe kun je zo'n ding stil zetten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de Escape-knop en kan ik 'm stil zetten op die rooie Muppet.
quote:HHHHAAAAKKKKUUUUHHHH! Van welke ga jij compleet uit je dak om half vier?
Dune - Are You Ready To Fly
2 Brothers On The Fourth Floor - Come Take My Hand
4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
En als je ESC drukt op het moment dat ze in beeld is.....quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Escape-knop? Hoe kun je zo'n ding stil zetten?
Luister even terug via de stream, dan hoor je hoe rutger ondanks telefoonafspraken bij Rob K is langsgegaan, ondanks berichtgeving dat hij niet wil als zijn kinderen thuis zijn (stukje prive). Rutger ging toch door.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:02 schreef Dichterbijer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ne_is_een_eikel.html
Wat was er met die Rutger?
quote:HHHHAAAAKKKKUUUUHHHH! Van welke ga jij compleet uit je dak om half vier?
Dune - Are You Ready To Fly
quote:2 Brothers On The Fourth Floor - Come Take My Hand
quote:4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
Mja idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
En voor een engelse ziet ze er toch nog redelijk uit
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Daar zat ik net ook al naar te kijken
Maar wel een lekkere geile snollenkop
Wehehe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
COS presents: eindelijk geen party animals.
[..]
Hey!quote:
Lekker kleurtje voor een engelsequote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
En voor een engelse ziet ze er toch nog redelijk uit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe.
Ja, ik heb Rabbering een nieuwe Kruidvat-Eurodance-cd gegeven.
Jammer dat ie er weer van die ongelovelijk kutnummers uit kiest.
KoLquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey!
Woon je nou al eens samen?
Police was wel lekker net
Dit is dan weer jammer...Kings of Leon
Ja, gedeeltelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey!
Woon je nou al eens samen?
Ander werk dan maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, gedeeltelijk. Vraag is nog steeds waar
.
De verbinding Hengelo > Meppel is dusdanig kut dat ik twijfel of ik die wel dagelijks wil afleggen.
Optie: ander werk. In Enschede/Deventer etc zit in principe meer voor mij dan Zwolle en omstreken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ander werk dan maar![]()
Of idd ergens anders gaan wonen
Zou bijna zeggen ervoor gaan, als je leuk werk kan vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Optie: ander werk. In Enschede/Deventer etc zit in principe meer voor mij dan Zwolle en omstreken.
Voortst zijn de huizen veeeeel goedkoper dan in Zwolle. Bijzonder mooie ruime drive-inn woning gezien (6 kamers, werkruimte en garage onder, grote tuin etc etc). Echt mega-vet.
Maar dus dat reizen. En mijn BMW rijdt ook niet bepaalt zuinig, dus daar moet een diesel voor in de plek komen.
Pff.. dilemma's dilemma's.
Yup; dus dat switchen van baan zou ik dan ook gaan doen als de nieuwe hypotheek is afgesloten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat je met een jaarcontract moeilijk een hypotheek kan krijgen bij switchen
zooo lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
In ieder geval wel twee weken Italië geboekt voor mei![]()
.
Terwijl Aquarius in de maand februari zo toepasselijk isquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
COS presents: eindelijk geen party animals.
[..]
WTF?! Heb je een kater ofzo, sloerie?quote:
Ja, tuurlijjk. Hoe is het met je auto?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk hoor Cos
Tja dillema's
Maar goed, er is altijd een oplossing
Ghehe.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
WTF?! Heb je een kater ofzo, sloerie?
Laat maar.
quote:
Ja, codecs natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
Megaaaahitt!
Offtopic:
Weet iemand hier toevallig waarom als ik een aflevering van 24 wil kijken, mijn mediaplayer alleen het geluid afspeelt en zo'n stomme visualisatie ipv gewoon het beeld bij de aflevering?
Ghehe.. Ik zit op mijn afstudeeradresquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, codecs natuurlijk.
VLC Player of GOM Player gebruiken. Spelen nagenoeg alles af.
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
Hans, ga die wall eens repareren.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ghehe.. Ik zit op mijn afstudeeradresLijkt me niet handig om die hier te downloaden. Ik heb trouwens ook niet de privileges om iets te installeren.
Maar normaal moet WMP toch gewoon zo'n aflevering afspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |