Seanie B heeft idd goede recaps. Check ze ook altijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef Ladylicious het volgende:
Recaps van Seanie B!![]()
http://www.youtube.com/user/smolesiuk
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef EvilMarc het volgende:
Lost s05e04 recap door Erika
Gewoon omdat ze altijd zo goed zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 2 sneak peeks voor mensen die het weer niet kunnen laten. ()
http://spoilerslost.blogs(...)k-peeks-1-and-2.html
Wordt echt een brute aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door tralalala op 10-02-2009 18:09:49 ]
Jemig, zo kom je nog eens veel interessante dingen te wetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:30 schreef EvilMarc het volgende:
Lost s05e04 recap door Erika
Gewoon omdat ze altijd zo goed zijn
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef tralalala het volgende:
http://www.ravenstake.com/?Show=LOST-Parodies&ShowSpaces=LOST%20Parodies blijft leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 2 sneak peeks voor mensen die het weer niet kunnen laten. ()
http://spoilerslost.blogs(...)k-peeks-1-and-2.html
Wordt echt een brute aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik wil die promo's altijd zo graag kijken maar ik doe het niet
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Goddamnit, om de 1 of andere reden staat mijn Lost-ritme op Woensdagochtend ingesteld.
Iedere week weer een teleurstelling.
I was an atheist until I realized I was God![]()
Damn wat weet die Erika toch veel. Zou geen Lost Trivia met haar willen spelen...We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:40 schreef EvilMarc het volgende:
Ik wil die promo's altijd zo graag kijken maar ik doe het nietIk ook niet
Maakt de afleveringen stukken leuker![]()
![]()
Zal Sawyer nog Dharma bier vinden?! Stay tuned 'til thursday!
Dacht ik net aan
Joaaah nog 2 daaaaaagjes
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Sun gaat doen... zou ze Jack en Ben allebei neerknallen!?
full stops and exclamation marks![]()
Bevalt mij beter dan het lezen van die lappen tekst.. Heb daar geen geduld voorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Seanie B heeft idd goede recaps. Check ze ook altijd.
(ja, dit was een tvp)
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
Dat einde van de vorige aflevering was spannend joh.
Jin keek zo van; huh?
En hij kan bijna niet Engels spreken.
Hoe zou hij reageren in de volgende aflevering denken jullie? =].![]()
Hij kan zich nu wel redden in het Engels hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef xLaris het volgende:
Dat einde van de vorige aflevering was spannend joh.
Jin keek zo van; huh?
En hij kan bijna niet Engels spreken.
Hoe zou hij reageren in de volgende aflevering denken jullie? =].
Damn, soms zou ik willen dat ik geen promo's keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:55 schreef dapluiz het volgende:
Damn, soms zou ik willen dat ik geen promo's keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas voor hem moet hij nu een snelcursus Frans volgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hij kan zich nu wel redden in het Engels hoor
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
nee een deel kan wel engels dus moet meevallenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas voor hem moet hij nu een snelcursus Frans volgen![]()
![]()
wie moeten er nu allemaal terug naar het eiland?
jack
kate
aaron
sun
hurley
sayid
lichaam van locke
ben?
helikopterman? (ben zijn naam kwijt)
desmond?Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/![]()
Alleen Rousseau zul je bedoelen. Zelfde situatie als toen ie nog met de Losties was, toen kon alleen Sun Koreaansquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee een deel kan wel engels dus moet meevallen
kijk goed er was er nog 1quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen Rousseau zul je bedoelen. Zelfde situatie als toen ie nog met de Losties was, toen kon alleen Sun Koreaans![]()
![]()
Oooh dat is me dan ontgaan. Heb de ep ook slecht eenmaal bekeken tot dusverquote:
Kleine hint: ze heeft rood haar en last van bloedneuzenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oooh dat is me dan ontgaan. Heb de ep ook slecht eenmaal bekeken tot dusver
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.![]()
Dat was trouwens seizoen 4 toch, dat Charlotte Koreaans praat? Moest ik even diep graven in mijn Lost geheugenOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
ik ook maar er was een fransman die ook engels sprakquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oooh dat is me dan ontgaan. Heb de ep ook slecht eenmaal bekeken tot dusver![]()
![]()
Robert en nog 1tjequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook maar er was een fransman die ook engels sprak![]()
Niet zo he, over Jinquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ook al zou hij Frans spreken, luisteren naar hem doen ze toch niet
quote:Ottas, ottas, ottaas!, otters!!Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Weer begonnen met deze serie te kijken. Was gestopt na seizoen 2.
Nu de eerste 8 afleveringen van seizoen 3 gezien en daar zitten toch enkele draken van afleveringen tussen. Hoop dat het niveau wel weer omhoog gaat, anders hou ik het niet lang vol. Vonden jullie het begin van S3 ook tegenvallen?![]()
De ergste aflevering moet nog komen (afl 9). Universeel beschouwt als de slechtste aflevering van de serie (ook door de makers). Daarna komt er flink meer vaart in en stijgt het niveau snel.
Rond die tijd wisten de makers nog niet hoeveel seizoenen ze nog moesten vullen met het verhaal dat ze voor ogen hadden. Bovendien wilde ABC een verhaallijn wat min of meer op zichzelf stond in het eerste deel van seizoen 3 (). Daarna is besloten dat seizoen 6 het laatste zou zijn en konden ze veel doelgerichter schrijven, wat duidelijk te merken is.
![]()
Tnx! Nu weet ik dat ik gewoon even vol moet houden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Symer het volgende:
De ergste aflevering moet nog komen (afl 9). Universeel beschouwt als de slechtste aflevering van de serie (ook door de makers). Daarna komt er flink meer vaart in en stijgt het niveau snel.
Rond die tijd wisten de makers nog niet hoeveel seizoenen ze nog moesten vullen met het verhaal dat ze voor ogen hadden. Bovendien wilde ABC een verhaallijn wat min of meer op zichzelf stond in het eerste deel van seizoen 3 (). Daarna is besloten dat seizoen 6 het laatste zou zijn en konden ze veel doelgerichter schrijven, wat duidelijk te merken is.
![]()
Tweede helft van seizoen 3 is stukken beter. En seizoen 4 vind ik echt heel sterkOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Inderdaad check dit tabelletje maar:quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Tweede helft van seizoen 3 is stukken beter. En seizoen 4 vind ik echt heel sterk
http://4.bp.blogspot.com/(...)/s1600-h/ratings.png![]()
Ik wist wel dat ik een goede smaak had wat Lost betreftquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad check dit tabelletje maar:
http://4.bp.blogspot.com/(...)/s1600-h/ratings.png
En morgen is het alweer tijd voor de nieuwe ep
Misschien zit ik er compleet naast hoor, maar ik vraag me af of Jin Rousseau al eens in levende lijve heeft ontmoet. Hij reageert alsof hij haar kent maar ik kan me niet herinneren dat ie haar ooit al eens gezien heeft.![]()
Ze is meerdere malen in het kamp geweest dus lijkt me wel. Ook bij het plannen van de aanslag op de Others met die tenten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef Paul99 het volgende:
Misschien zit ik er compleet naast hoor, maar ik vraag me af of Jin Rousseau al eens in levende lijve heeft ontmoet. Hij reageert alsof hij haar kent maar ik kan me niet herinneren dat ie haar ooit al eens gezien heeft.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."![]()
Zonder het op te zoeken (ja echt waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Symer het volgende:
) Stranger in a Strange Land ?
![]()
![]()
Meschien zag Jin wat er allemaal gebeurde.
En had het gehoord, als Danielle nu nog in leven was zou ze het op dat moment herinneren dat ze Jin had ontmoet.
Maarja, dat is ze niet meer.![]()
Idd. Over Jack's tatoeagesquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:59 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Zonder het op te zoeken (ja echt waar) Stranger in a Strange Land ?
![]()
![]()
Morgen weer!![]()
Ik kijk 24, Heroes en Lost maar ik moet zeggen dat Lost toch wel mijn erg grote favoriete serie is!
Lost ftw!
A reality is just what we tell each other it is.
Did everything just taste purple for a sec?![]()
Van alle lopende series is Lost ook mijn favoriet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Lost is ook de enige serie die ik volg. Ik heb eigenlijk ook alleen maar tijd om mij volledig op een enkele serie te storten. Voor meer series ontbreekt simpelweg de tijd, dus heb ik voor lost gekozen. Want lost schopt kontquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Dos37 het volgende:
Van alle lopende series is Lost ook mijn favoriet
Waarbij toen in de promo's met veel bombarie werd aangekondigd dat we antwoorden zouden krijgen op drie van onze allergrootste vragen... Wat was dat een grote teleurstelling toen.quote:![]()
![]()
Ah, hier is het topic gebleven![]()
Nieuwe aflevering staat te downloaden, vanavond kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Bijna alle TV series staan heel hoog op imdbquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef xLaris het volgende:
Lost is ook goed gerated op IMDB.
Een 9,1/10.
Met duizenden stemmen.
Maarre, errug vette aflevering hoor!
Echt ontzettend vet, Lost![]()
![]()
Gloeiende, ben ik weer eens vrij op donderdagochtend, issie er weer niet (net als afl. 1&2 toen.)...
Grrr.
Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
Verdomme wat geniaal weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
![]()
maar wtf
zegt jacks dad nou dat john voorgoed dood gaat? dat zou zo kut zijn
locke = lost
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
wie wisten hier al dat jack's pa Jacob was?"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen![]()
Dat is nog niet gezegd hoor! (wordt natuurlijk wel gesuggereerd)quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:43 schreef Malebolgia het volgende:
wie wisten hier al dat jack's pa Jacob was?
Sawyer met zn submarine! Wat een character is dat ook zeg! Fantastisch!
Zou Faraday ook niet ouder worden, net als Richard?
Wat zei Charlotte nou tegen Jin in het Koreaans, het werd bij mij niet ondertiteld (direct daarna zei ze in het engels "Not bring her back" ofzo!?
En nog steeds boeit het off-island verhaal me nauwelijks, kom op, ga lekker met zn 6en (wat mij part 7) terug naar het eiland, mooie strandjes, kwijtgeraakte liefdes, oude-jongens-krentenbrood, ik had het wel geweten!
Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
ok:quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:02 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Dat is nog niet gezegd hoor! (wordt natuurlijk wel gesuggereerd)
1) Die kerel die Locke tegenkwam in die grot was toch Jack's pa?
2) Jacob heeft in een eerdere episode gezegd dat Locke het eiland moest verplaatsen (toen Locke in dat huisje midden in het bos was)
3) Die kerel die Locke tegenkwam in die grot zei dat hij Locke al eerder heeft gezegd dat hij het eiland moest verplaatsen
[edit] Oh my bad; ff nagekeken op Lostpedia (Cabin Fever) en nu herinner ik het me weer: Jack's pa die sprak namens Jacob, maar was niet Jacob."Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen![]()
Wat een aflevering weer![]()
Ben benieuwd naar het verhaal achter Daniel Faraday.
Misschien is hij op 1 of andere manier Jacob wel![]()
Verder denk ik dat Clair echt dood is, omdat Christian John niet overeind kon helpen en dus waarschijnlijk iets van een geest is ofzo.
Trouwens echt weer zo'n typisch lost einde die we van eerdere seizoenen kennen![]()
![]()
Thanks, maar de 720p hoef ik sowieso al nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
maand, maar als je slim bent en je account met je vrienden deelt is het maar 2e per maand. In ruil daarvoor heb je bijv elke do ochtend om 9u al in 5min de 720p v Lost binnen. No hassle.![]()
Maar weer ontopic voordat Remlof boos wordt
OK, dat voorbeeld was alleen even om aan te geven hoe makkelijk het is. Niet om alweer een "oeh-kijk-mij-lost-in-720p-kijken-dan-quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thanks, maar de 720p hoef ik sowieso al niet![]()
Maar weer ontopic voordat Remlof boos wordt
-
-
" reactie te posten, want die zijn just sad.
en OT: welke antwoorden hebben we eigenlijk gekregen deze EP? Dat Ginger al eerder op het eiland was en Faraday ook, maar dat is het wel zo ongeveer of niet?"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen![]()
Vergis ik me nu, of wisten we al lang dat Faraday in het verleden op het eiland was. In de eerste aflevering van dit seizoen zag je hem als arbeider in dienst van Marvin Candle, die toen een tunnel probeerde te graven naar het ijsbeerrad.![]()
- Dat Danielle niet gek was, maar dat de overige expeditieleden echt 'ziek' zijn geworden en zich tegen haar hebben gekeerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
OK, dat voorbeeld was alleen even om aan te geven hoe makkelijk het is. Niet om alweer een "oeh-kijk-mij-lost-in-720p-kijken-dan--
-
en OT: welke antwoorden hebben we eigenlijk gekregen deze EP? Dat Ginger al eerder op het eiland was en Faraday ook, maar dat is het wel zo ongeveer of niet?
- Dat de moeder van Faraday dezelfde persoon is als van wie Ben opdrachten krijgt
- Dat zowel Charlotte, Miles als Daniel al eerder op het eiland zijn geweest
- Dat Locke het eiland had moeten verplaatsen en niet Ben
[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 12-02-2009 15:19:35 ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat wisten we alquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
OK, dat voorbeeld was alleen even om aan te geven hoe makkelijk het is. Niet om alweer een "oeh-kijk-mij-lost-in-720p-kijken-dan--
-
en OT: welke antwoorden hebben we eigenlijk gekregen deze EP? Dat Ginger al eerder op het eiland was en Faraday ook, maar dat is het wel zo ongeveer of niet?verder alleen maar meer vragen volgens mij
![]()
![]()
Daarnaast weten we nu ook wat de tempel was waar Richard the others heen bracht aan het eind van seizoen drie. Ook lijkt het erop dat die tempel de 'thuisbasis' is van het smokemonster. Ook weten we nu de reden dat het eiland door de tijd vliegt: ben heeft het wiel van zijn as gehaald toen hij het probeerde vooruit te duwen (terwijl het Locke was die dat moest doen).quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
- Dat Danielle niet gek was, maar dat de overige expeditieleden echt 'ziek' zijn geworden en zich tegen haar hebben gekeerd
- Dat de moeder van Faraday dezelfde persoon is als van wie Ben opdrachten krijgt
- Dat zowel Charlotte, Miles als David al eerder op het eiland zijn geweest
- Dat Locke het eiland had moeten verplaatsen en niet Ben
[ Bericht 14% gewijzigd door Ereinion op 12-02-2009 14:58:32 ]![]()
Hehe Charlotte is helemaal boekie zoek.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Maar nu lock er ook aan gedraaid heeft. Betekent dat dat die tijdverschuivende flitsen op het eiland voorbij zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ook weten we nu de reden dat het eiland door de tijd vliegt: ben heeft het wiel van zijn as gehaald toen hij het probeerde vooruit te duwen (terwijl het Locke was die dat moest doen).
![]()
Ik denk het wel, het leek erop dat het wiel weer gerepareerd was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef Chaos210 het volgende:
[..]
Maar nu lock er ook aan gedraaid heeft. Betekent dat dat die tijdverschuivende flitsen op het eiland voorbij zijn?
Overigens, in het eerste seizoen komt Sayid bij Rousseau en steel hij haar geweer, als hij daarmee probeert te schieten zegt ze: "I removed the firing pin. Robert didn't notice it either." Vier seizoenen later zien we die serie. Lost![]()
![]()
Let's get started!
Puicke aflevering weer.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
klasse aflevering
wel beetje makkelijk op t einde: ja dit is iedereen die ik mee kon krijgen,
ah ok maakt niet uit zal ook wel goed zijn
terwijl toch duidelijk was dat iedereen terug moest![]()
Ze zei "for now" erachter. JE moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef planethugo het volgende:
klasse aflevering
wel beetje makkelijk op t einde: ja dit is iedereen die ik mee kon krijgen,
ah ok maakt niet uit zal ook wel goed zijn
terwijl toch duidelijk was dat iedereen terug moest
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Ze gaat dus eindelijk dood?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef Symer het volgende:
Ik had eigenlijk een hele reeks "Charlotte" posts verwacht.
Charlotte![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh! 't Was bijna een verrassing dat ze Faradays moeder is!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: