Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Sun gaat doen... zou ze Jack en Ben allebei neerknallen!?
Bevalt mij beter dan het lezen van die lappen tekst.. Heb daar geen geduld voorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:34 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Seanie B heeft idd goede recaps. Check ze ook altijd.
Hij kan zich nu wel redden in het Engels hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:17 schreef xLaris het volgende:
Dat einde van de vorige aflevering was spannend joh.
Jin keek zo van; huh?
En hij kan bijna niet Engels spreken.
Hoe zou hij reageren in de volgende aflevering denken jullie? =].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:55 schreef dapluiz het volgende:
Damn, soms zou ik willen dat ik geen promo's keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Helaas voor hem moet hij nu een snelcursus Frans volgenquote:Op woensdag 11 februari 2009 02:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hij kan zich nu wel redden in het Engels hoor
nee een deel kan wel engels dus moet meevallenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas voor hem moet hij nu een snelcursus Frans volgen
Alleen Rousseau zul je bedoelen. Zelfde situatie als toen ie nog met de Losties was, toen kon alleen Sun Koreaansquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee een deel kan wel engels dus moet meevallen
kijk goed er was er nog 1quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen Rousseau zul je bedoelen. Zelfde situatie als toen ie nog met de Losties was, toen kon alleen Sun Koreaans
Oooh dat is me dan ontgaan. Heb de ep ook slecht eenmaal bekeken tot dusverquote:
Kleine hint: ze heeft rood haar en last van bloedneuzenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oooh dat is me dan ontgaan. Heb de ep ook slecht eenmaal bekeken tot dusver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |