*FLASH*quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:24 schreef andre347 het volgende:
Het sneeuwt buiten en ik ga eens lekker zitten voor Lost S5EP5
Zoals al eerder gezegd, aan het begin van S5 zie je al dat Daniel bij Dharma werkt. Als Charlotte ook bij Dharma is opgegroeid dan is het eigenlijk vrij logisch dat Daniel tegen Charlotte zegt dat ze niet terug moet gaan omdat ze dan doodgaat...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom hoor ik nog niemand over Faraday, wtf, hij was al op het eiland toen Charlotte klein was??
edit: volgens m'n broertje keek ik op dat moment precies hetzelfde als Faraday![]()
Volgens mij niet hoor...quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:45 schreef Symer het volgende:
Ik lees net dat de stem die de getallen 4, 8, 15, etc uitspreekt op de radio van Montand de stem van Hurley is![]()
Ik kan het niet terugkijken, maar heeft iemand hetzelfde gehoord?
De theorie is dat Rousseau nu pas de herinnering krijgt dat Jin eerder op het eiland was. Maar aangezien Rousseau dood is heeft ze die herinnering ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Don_Gurgen het volgende:
Hoe dan ook wat ook echt een raadsel is hoe het kan dat Rousseau Jin niet herkend heeft in de afgelopen seizoenen. Maar misschien hebben ze elkaar wel nooit ontmoet. Weet iemand hier meer over?
Volgens mij was dat alleen bij Desmond, die een uitzondering vormt en daadwerkelijk het verleden kan veranderen. Ik denk dat Rousseau zich het in principe kan herinneren, maar ze heeft Jin 16 jaar niet gezien, is in de tussentijd half gek geworden, en Jin ziet er een stuk patenter uit als hij later op het eiland is. Ze is het denk ik gewoon vergeten (niet echt geloofwaardig nee, maar wel de enige verklaring in het lost-universium).quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De theorie is dat Rousseau nu pas de herinnering krijgt dat Jin eerder op het eiland was. Maar aangezien Rousseau dood is heeft ze die herinnering ook niet
Hoezo kan mijn verklaring niet in het Lost-universum? Waaruit blijkt dat dat herinnering verhaal niet werkt voor Jin?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen bij Desmond, die een uitzondering vormt en daadwerkelijk het verleden kan veranderen. Ik denk dat Rousseau zich het in principe kan herinneren, maar ze heeft Jin 16 jaar niet gezien, is in de tussentijd half gek geworden, en Jin ziet er een stuk patenter uit als hij later op het eiland is. Ze is het denk ik gewoon vergeten (niet echt geloofwaardig nee, maar wel de enige verklaring in het lost-universium).
Hebben ze wel scenes samen? Of kan het zo zijn dat Rousseau Jin nooit ontmoet heeft in de laatste seizoenen en er zodoende geen paradox is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen bij Desmond, die een uitzondering vormt en daadwerkelijk het verleden kan veranderen. Ik denk dat Rousseau zich het in principe kan herinneren, maar ze heeft Jin 16 jaar niet gezien, is in de tussentijd half gek geworden, en Jin ziet er een stuk patenter uit als hij later op het eiland is. Ze is het denk ik gewoon vergeten (niet echt geloofwaardig nee, maar wel de enige verklaring in het lost-universium).
Volgens mij is het zo dat als iets in het verleden gebeurd is, dan is het altijd gebeurd, je kan het verleden daarom niet veranderen, omdat het altijd al gebeurd is. Jin heeft altijd Rousseau ontmoet in '88. Dat Desmond zijn ontmoeting met Faraday pas later herinnerde kwam doordat hij de uitzondering is, die als enige het verleden kan veranderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoezo kan mijn verklaring niet in het Lost-universum? Waaruit blijkt dat dat herinnering verhaal niet werkt voor Jin?
Waarom werkt het niet altijd met herinneringen. Het enige bewijs voor je theorie is dat Desmond 'special' is, maar waarom hij precies speciaal is, is niet uitgelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als iets in het verleden gebeurd is, dan is het altijd gebeurd, je kan het verleden daarom niet veranderen, omdat het altijd al gebeurd is. Jin heeft altijd Rousseau ontmoet in '88. Dat Desmond zijn ontmoeting met Faraday pas later herinnerde kwam doordat hij de uitzondering is, die als enige het verleden kan veranderen.
Zonder Jin's tussenkomst was Rousseau ook die tunnel in gegaan en had ze haar team niet vermoord. Ze hebben elkaar dus idd altijd al ontmoet in 1988.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoezo kan mijn verklaring niet in het Lost-universum? Waaruit blijkt dat dat herinnering verhaal niet werkt voor Jin?
Heel kort als ze explosieven plaatsen in hun kamp in afwachting van The Others. Ik denk ook dat ze na 16 jaar van waanzin Jin simpelweg niet meer herkent.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Hebben ze wel scenes samen? Of kan het zo zijn dat Rousseau Jin nooit ontmoet heeft in de laatste seizoenen en er zodoende geen paradox is?
Of als Jin er niet was geweest had Rousseau's man Rousseau wel gered en was dit gewoon course correction van het universum.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Zonder Jin's tussenkomst was Rousseau ook die tunnel in gegaan en had ze haar team niet vermoord. Ze hebben elkaar dus idd altijd al ontmoet in 1988.
Misschien doordat hij de Hatch heeft laten ontploffen? Daarvoor was hij weliswaar vreemd maar niet bijzonder op deze manier.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waarom werkt het niet altijd met herinneringen. Het enige bewijs voor je theorie is dat Desmond 'special' is, maar waarom hij precies speciaal is, is niet uitgelegd.
Faraday is toch juist degene die weet dat dat niets uithaaltquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:24 schreef Xrenity het volgende:
Faraday gaat vast later terug in de tijd en probeert daar Charlotte zo gek te krijgen níet terug te keren. Maarja, wat is gebeurt kan niet veranderd worden hebben we geleerd, dus het heeft geen enkel nut van Daniel.
Tja, liefde enzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Faraday is toch juist degene die weet dat dat niets uithaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |