Heyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Evennaar TS.
Verder weet ik niet wat ik hier doe, want ik weet niet wat jullie hier doen. Even afwachten dus
.
O slowchat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey![]()
Wij doen hier niet zoveelBeetje kletsen, beetje klagen, beetje onzin delen. 't Is net FOK!
Nee johquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Is het te merken dat mn werk nogal sloom is op het moment
Wij zijn vast veel gezelligerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O slowchat dusMeh, dat doe ik in LIF al genoeg
Doei
.
Maar hier heb je geen geruzie en strijd tussen dames.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O slowchat dusMeh, dat doe ik in LIF al genoeg
Doei
.
Statistiek is zeker leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef Soempie het volgende:
Statistiek is leuk.![]()
Alleen ben ik nu bezig met psychometrie en dat kon ik vanmorgen toch niet zo goed volgen.Was niet moeilijk, maar de docent ging best snel en ik was zo moe en traag.
![]()
Sommige mensen zijn gewoon domquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Statistiek is zeker leukik snap echt niet wat iedereen er zo moeilijk aan vindt
de stof die we nu behandelen hebben we vorig semester ook behandeld
Ik dacht dat het 2 zou zijn maar volgens mij is het 1quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu statistiek 1 of 2?
Blijkbaar de hele collegezaal danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom
Voor Yuri:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom
That's rightquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verkpate Ik-ben-slimmer-dan-de-hele-collegezaaal-post
<---------quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
Tegen wie moet ik vechten?
Statistiek is blijkbaar gewoon iets waar jij aanleg voor hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef MaJo het volgende:net college en werkgroep statistiek achter de rug. Was echt te makkelijk, heel erg basis. Ze ging kansverdeling en de normale verdeling uitleggen
iedereen zuchten en steunen dat het te moeilijk was
men ik weet dit al 12 jaar
ik heb juist gevraagd aan de docent of het niveau nog omhoog ging
Ja ik had al het idee dat ik wat had, en dat klopt. Eerst spullen inpakken voor de verhuizing en om 22:00 moet ik ook nog naar een opening/oprichting. Beetje een rottijd.quote:jammer nem dat je niet meekunt
Dat vind ik zielig voor Yuriquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef Soempie het volgende:
Doe nou niet zo verstandig. Hup, vechten en niet kletsen.
Ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef Soempie het volgende:
Doe nou niet zo verstandig. Hup, vechten en niet kletsen.
42quote:
Jullie hebben gewoon aparte sigsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen idee waarom, moet je aan etcie vragen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor
[ afbeelding ]
Bedankt voor de uitleg, nu snap ik de TTquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
42
[..]
Jullie hebben gewoon aparte sigsDat moest vermeldt worden
Vechten hoeft niet hoor, daarom heb ik een vraagteken erachter gezet
Dit is 1 van de opdrachten voor m'n fotoshoot, en ik zit vooral met die dikgedrukte stukkenquote:Maak vier series foto’s waarbij je varieert met de volgende elementen:
- positie van de horizon (4 variaties; denk ook aan kikvors- en
vogelperspectief. Wat gebeurt er dan met de horizon?)
- compositie in actieve en passieve diagonaal (2 foto’s)
- een compositie met een kaderstellende voorgrond
en één zonder die voorgrond (2 foto’s, zelfde onderwerp)
- een reeks composities waarbij je varieert in kleur
(zie Ittens kleurcontrasten)
Ja die ken ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef MaJo het volgende:
Ik weet wel wat kikvors en vogelperspectief isMaar de rest zegt me niets
Hmm zou kunnen. Dat gezeik heb ik met de eerste opdracht moeten doenquote:Hoewel, een kaderstellende voorgrond is denk ik dat je zorgt dat er iets op de voorgrond staat in je kader en bij de andere niet. Zodat je bij de eerste foto de voorgrond scherp hebt en de achtergrond onscherp, en bij de tweede foto de achtergrond scherp
En die andere twee dan daar tussen in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja die ken ik ookHeb er zelfs al 2 foto's voor in m'n hoofd (moet ze nog maken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |