Welkom bij het slowchattopic voor mensen die in een diep, ver en duister verleden wel eens een vraag hebben beantwoord in de AKQ. Tevens welkom voor rasechte AKQ’ers
  Welkom bij het slowchattopic voor mensen die in een diep, ver en duister verleden wel eens een vraag hebben beantwoord in de AKQ. Tevens welkom voor rasechte AKQ’ers 
 Cobra4: 27 februari........
 Cobra4: 27 februari........  Nembrionic: 9 maart........
 Nembrionic: 9 maart........  Soempie: 13 maart..........
 Soempie: 13 maart..........        Puntenslijpsel: 31 juli.......
 Puntenslijpsel: 31 juli.......  MadMaster: 6 augustus......
 MadMaster: 6 augustus......  Supersheep: 29 augustus
 Supersheep: 29 augustus  TradeMarkie: 25 september
TradeMarkie: 25 september iamredleader: 11 oktober ........
 iamredleader: 11 oktober ........  wyccie
 wyccie 

naar TS.
 naar TS. . Even afwachten dus
. Even afwachten dus  .
.

Heyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Evennaar TS.
Verder weet ik niet wat ik hier doe, want ik weet niet wat jullie hier doen. Even afwachten dus
.

Beetje kletsen, beetje klagen, beetje onzin delen. 't Is net FOK!
 Beetje kletsen, beetje klagen, beetje onzin delen. 't Is net FOK!  

O slowchat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey
Wij doen hier niet zoveelBeetje kletsen, beetje klagen, beetje onzin delen. 't Is net FOK!
 Meh, dat doe ik in LIF al genoeg
 Meh, dat doe ik in LIF al genoeg  Doei
 Doei  .
.

Nee johquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Is het te merken dat mn werk nogal sloom is op het moment

Wij zijn vast veel gezelligerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O slowchat dusMeh, dat doe ik in LIF al genoeg
Doei
.

Maar hier heb je geen geruzie en strijd tussen dames.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O slowchat dusMeh, dat doe ik in LIF al genoeg
Doei
.

net college en werkgroep statistiek achter de rug. Was echt te makkelijk, heel erg basis. Ze ging kansverdeling en de normale verdeling uitleggen
 net college en werkgroep statistiek achter de rug. Was echt te makkelijk, heel erg basis. Ze ging kansverdeling en de normale verdeling uitleggen  iedereen zuchten en steunen dat het te moeilijk was
 iedereen zuchten en steunen dat het te moeilijk was  men ik weet dit al 12 jaar
 men ik weet dit al 12 jaar  ik heb juist gevraagd aan de docent of het niveau nog omhoog ging
 ik heb juist gevraagd aan de docent of het niveau nog omhoog ging 

maar een beetje studeren dan maar
 maar een beetje studeren dan maar  

Was niet moeilijk, maar de docent ging best snel en ik was zo moe en traag.
  Was niet moeilijk, maar de docent ging best snel en ik was zo moe en traag.   

Statistiek is zeker leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:34 schreef Soempie het volgende:
Statistiek is leuk.
Alleen ben ik nu bezig met psychometrie en dat kon ik vanmorgen toch niet zo goed volgen.Was niet moeilijk, maar de docent ging best snel en ik was zo moe en traag.

ik snap echt niet wat iedereen er zo moeilijk aan vindt
 ik snap echt niet wat iedereen er zo moeilijk aan vindt  de stof die we nu behandelen hebben we vorig semester ook behandeld
 de stof die we nu behandelen hebben we vorig semester ook behandeld  

Sommige mensen zijn gewoon domquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Statistiek is zeker leukik snap echt niet wat iedereen er zo moeilijk aan vindt
de stof die we nu behandelen hebben we vorig semester ook behandeld

Ik dacht dat het 2 zou zijn maar volgens mij is het 1quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu statistiek 1 of 2?
 Als ze gewoon weer de basics uit gaan leggen van de normale verdeling dan kun je dat niet meer 2 noemen toch
 Als ze gewoon weer de basics uit gaan leggen van de normale verdeling dan kun je dat niet meer 2 noemen toch  

Blijkbaar de hele collegezaal danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom

Voor Yuri:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon dom

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |