Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.quote:Ik betwijfel het, hij (Makaay) is echt niet scherp de laatste wedstrijden. Matige schoten, soms de bal maar half raken. Toch over zijn top heen wellicht.
Misschien wel inderdaad, maar nu heb je er echt helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Juk het volgende:
Laatste post:
[..]
Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.
Ik denk dat in een 2 spitsen systeem Makaay ook volgend seizoen nog wel van waarde kan zijn. Daarbij kan hij Erasmus een hele hoop leren over looplijnen e.d.
Vergeten het nummer in de titel te zetten, kan een mod dat even doen? Het is nummertje 444.
quote:
Als Makaay een poosje niet scoort raakt hij onzeker. Kan me bij Bayern ook een periode van weet ik veel hoeveel maanden waarin hij niet scoorde. Hoe meer de nadruk (in de media , training etc) daarop gelegd wordt deste langer het duurtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Juk het volgende:
Laatste post:
[..]
Dat sowieso, maar de tactiek is ook niet in zijn voordeel. Ze spelen met 1 spits elke keer en dat is voor Makaay niet gunstig omdat hij dan teveel aandacht krijgt. Om toch nuttig te zijn voor de ploeg gaat hij nu vaker uitzakken en werkt hij meer dan hij zou moeten en dat gaat ten koste van zijn scherpte voor de goal.
Ik denk dat in een 2 spitsen systeem Makaay ook volgend seizoen nog wel van waarde kan zijn. Daarbij kan hij Erasmus een hele hoop leren over looplijnen e.d.
Bliksemschigt![]()
Daarom legt hij er zondag 1 inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:32 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als Makaay een poosje niet scoort raakt hij onzeker. Kan me bij Bayern ook een periode van weet ik veel hoeveel maanden waarin hij niet scoorde. Hoe meer de nadruk (in de media , training etc) daarop gelegd wordt deste langer het duurt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daarom legt hij er zondag 1 in
Feijenoord was te koop voor 200 miljoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:04 schreef finsdefis het volgende:
Wtf 65 miljoen euro voor de helft van de aandelen? De beursgang van Ajax leverde dat ook op, maar dan 28% als ik me goed herinner. Niet dat daar veel goeds mee gebeurd is. Ik mag -voor jullie- hopen dat het geld iets beter besteed wordt, mocht dit doorgaan.
Gejank van de bovenste orde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn complimenten voor een aantal supporters, spelers en de trainer n.a.v. de overtreding en rode kaart van gisteren.
Netjes dat het zo afgehandeld wordt.
Dat is nu met de terugkeer van Tomasson natuurlijk wel veel minder, maar hij oogt toch echt niet scherp. Zal ook wel gebrek aan vertrouwen zijn, als hij weer scoort heb je kans dat het zo weer bij hem gaat lopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Makaay moet veel te veel doen. Als die rond de zestien van de tegenstander kan zwerven gaat het stukke beter geloof me!
Trouwens als ik de Feyenoordfans was zou ik zondag een groot spandoek met een pannenkoek op hangenOf in elk geval iets doen met pannenkoek om die 020-ers aan te pakken!
Waarom ga je zelf nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Makaay moet veel te veel doen. Als die rond de zestien van de tegenstander kan zwerven gaat het stukke beter geloof me!
Trouwens als ik de Feyenoordfans was zou ik zondag een groot spandoek met een pannenkoek op hangenOf in elk geval iets doen met pannenkoek om die 020-ers aan te pakken!
Niet doen hoor! Jezus, dat is nog erger dan Hamas.. Zo'n doek zorgt alleen maar voor stadion verboden en agressie, door zulk soort doeken zijn nou ook de rellen ontstaan..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
JAAAA wat een goede grap kan je lachen man, Wat zullen die 020 gaan huilen. Wat een humor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij houdt wel altijd een paar verdedigers bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien wel inderdaad, maar nu heb je er echt helemaal niks aan.
Misschien. Maar PR-technisch is het een fantastische stunt.quote:
Toch maar Arnoutovic, Vorm en Douglas halenquote:De investeerders willen de slapende reus weer wakker maken door enkele spectaculaire versterkingen te doen. De posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland staan hierdoor ter discussie: Henk Timmer kan een langer dienstverband uit zijn hoofd zetten.
Vorm zou een goede aankoop zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Toch maar Arnoutovic, Vorm en Douglas halenMeer hebben ze eigenlijk ook niet nodig.
Denk het ook niet maar zou wel mooi zijn. Er moet in iedergeval een spits (die scoort) en een centrale verdediger bij komen als vervanging van bahia en vorm danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorm zou een goede aankoop zijn.
Ik denk niet dat die andere 2 haalbaar zijn.
Dus niet als TD?quote:In De Telegraaf bevestigde Leo Beenhakker de berichten dat er wordt gesproken om te kijken of hij de functie van bondscoach van Polen kan combineren met een rol als technisch directeur van Feyenoord. "We zijn in gesprek om te kijken of we een en ander kunnen combineren. Ik wil die gesprekken niet verstoren door er te veel over uit te wijden."
Feyenoord Netwerk
"Tien dagen geleden hebben ze me opnieuw om hulp gevraagd. Zonder contract, geld en functie. Ik zou alleen spelers bekijken, adviezen geven, wat doen om het team te verbeteren en meewerken aan het opbouwen van het team voor het nieuwe seizoen. De prioriteit ligt bij mijn baan bij de Poolse bond, maar in de maanden april en mei, als de nationale ploeg niet speelt, zou ik voor Feyenoord kunnen werken", aldus Beenhakker.
debieltjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Herhaling van Sport aan tafel met Hofland nu op Eredivisie live.
Inderdaad. Allemaal lekker vrijblijvend zonder enige verantwoordelijkheid.quote:
Net zoals de constructie met Wim Jansen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inderdaad. Allemaal lekker vrijblijvend zonder enige verantwoordelijkheid.
alleen een vermoeden of baseer je het ergens opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:46 schreef inZanity het volgende:
ik heb zo;n vermoeden dat van Geel TD gaat worden..
quote:Diverse clubs uit grote voetballanden hebben volgens zaakwaarnemer Jeroen Hoogerwerf belangstelling voor Diego Biseswar, maar ook clubs in Nederland hebben interesse getoond. “Dat lijkt me niet zo verrassend", aldus de belangenbehartiger. "Volgens mij zou iedere eredivisietrainer Diego nu in z’n selectie willen." Het contract van de twintigjarige aanvaller van Feyenoord loopt aan het einde van het seizoen af en voorlopig heeft hij nog geen aanstalten gemaakt om ook na dit seizoen in De Kuip actief te zijn. Met zeven doelpunten is de jeugdinternational, die een half jaar geleden uit Rotterdam-Zuid mocht vertrekken, zelfs clubtopscorer.
Biseswar sluit een zomertransfer naar een Nederlandse topclub niet uit. "Ik houd alle opties open. In maart word ik 21. Het is belangrijk dat ik de komende twee jaar heel veel wedstrijden kan spelen en mezelf kan blijven ontwikkelen. Ik moet nu eerst voor mezelf duidelijk krijgen waar ik daar de meeste kans op maak."
gaat ie straks bij ajax of psv ballenquote:
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
gaat ie straks bij ajax of psv ballen
als Beenhakker niet komt blijven er weinig opties over volgens mij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:06 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
alleen een vermoeden of baseer je het ergens op
zit wat in jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
als Beenhakker niet komt blijven er weinig opties over volgens mij.
als hij dat doet dan per direct een nekschot voor hemquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
gaat ie straks bij ajax of psv ballen
Ja, hij had een speler die bij Heracles en De Graafschap geen deuk in een pakje boter trapt natuurlijk direct een 5-jarig contract moeten voorleggen. Vooral omdat hij zich de afgelopen jaren als een verwende kleuter heeft gedragen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag toch hopen van niet.
Tyfus beleid van Bosz.
5 jaar, ik had hem een contract voor het leven gegeven. Dat had Diego echt verdient nadat hij zelfs Sheffield United niet kon overtuigen van kwaliteiten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, hij had een speler die bij Heracles en De Graafschap geen deuk in een pakje boter trapt natuurlijk direct een 5-jarig contract moeten voorleggen. Vooral omdat hij zich de afgelopen jaren als een verwende kleuter heeft gedragen.
Hij had best nog wat nuttige dingen te vertellen. Ga toch anders tegen Verbeek kijken als dit allemaal waar is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Herhaling van Sport aan tafel met Hofland nu op Eredivisie live.
allemaal prima, maar hij kan toch wel duidelijkheid scheppen in hetgeen hij gaat doen, weg of blijven, wat dan ook, maar maak het bekend!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, hij had een speler die bij Heracles en De Graafschap geen deuk in een pakje boter trapt natuurlijk direct een 5-jarig contract moeten voorleggen. Vooral omdat hij zich de afgelopen jaren als een verwende kleuter heeft gedragen.
hou toch eens op met dat gejank over bosz en zijn beleid..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet.
Tyfus beleid van Bosz.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zoals ze bij VI al zeiden: zijn zaakwaarnemer is gebaat bij een transfer, strijkt-ie een bonus op. Die gaat hem echt niet aanraden om bij Feyenoord te blijven. Al lijkt het voor hemzelf helemaal geen gek idee om een tweejarig contract bij Feyenoord te tekenen, volgend jaar weer lekker veel te spelen en evt daarna een overstap naar het buitenland te maken waarbij Feyenoord ook nog wat opstrijkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarom zou ik het ook erg dom van Biseswar vinden als'ie nu weg zou gaan bij Feijenoord.
Zeker met de wetenschap dat Been komt en dat'ie dus speeltijd zat gaat krijgen.
Meer als wat'ie bij een andere club zal gaan krijgen.
Bij een contractverlenging krijgt de zaakwaarnemer ook een bonus/ vergoeding.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ze bij VI al zeiden: zijn zaakwaarnemer is gebaat bij een transfer, strijkt-ie een bonus op. Die gaat hem echt niet aanraden om bij Feyenoord te blijven. Al lijkt het voor hemzelf helemaal geen gek idee om een tweejarig contract bij Feyenoord te tekenen, volgend jaar weer lekker veel te spelen en evt daarna een overstap naar het buitenland te maken waarbij Feyenoord ook nog wat opstrijkt.
Bij PSV komt hij op de bank en bij Ajax heeft hij te maken met het tactisch meesterbrein Van Basten: de ene week speel je, de andere week zit je op de tribune.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarom zou ik het ook erg dom van Biseswar vinden als'ie nu weg zou gaan bij Feijenoord.
Zeker met de wetenschap dat Been komt en dat'ie dus speeltijd zat gaat krijgen.
Meer als wat'ie bij een andere club zal gaan krijgen.
Jawel, maar een nieuwe (rijkere) club die Diego graag wil hebben, schuift meer lijkt me.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:05 schreef ES57 het volgende:
[..]
Bij een contractverlenging krijgt de zaakwaarnemer ook een bonus/ vergoeding.
Aan Mario de taak om hem te overtuigen , en als dat niet lukt , jammer..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar een nieuwe (rijkere) club die Diego graag wil hebben, schuift meer lijkt me.
Inderdaad, als je die 3 zou kunnen halenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Toch maar Arnoutovic, Vorm en Douglas halenMeer hebben ze eigenlijk ook niet nodig.
El-Akchaoui staat zowel bij Been als bij de investeerders hoog op het lijstje. Dus die zal er wel bij zitten dan, zeker als De Cler ter discussie staat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
We moeten de Cler niet afschrijven tenzij hij voor een mooi bedrag verkocht kan worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
El-Akchaoui staat zowel bij Been als bij de investeerders hoog op het lijstje. Dus die zal er wel bij zitten dan, zeker als De Cler ter discussie staat.
Toch heb ik liever El Akchaouiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
We moeten de Cler niet afschrijven tenzij hij voor een mooi bedrag verkocht kan worden.
Dat is altijd zo. Biseswar heeft net als Drenthe destijds de keus om nu een klapper te maken of basisspeler van een club te zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, maar een nieuwe (rijkere) club die Diego graag wil hebben, schuift meer lijkt me.
Bedankt Happelquote:
Hoeveel zal dat nou kosten om dat contract van Beenhakker af te kopen?quote:Geen dubbelfunctie Leo Beenhakker
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Om Leo Beenhakker definitief vast te leggen als technisch directeur is Feyenoord nog afhankelijk van twee partijen.
De Poolse voetbalbond ligt dwars en weigert mee te werken aan een dubbelfunctie à la Guus Hiddink bij Chelsea.
Bondsvoorzitter Grzegorz Lato liet dat dinsdag aan Beenhakker weten in een gesprek. De bondscoach wordt niet door alle geledingen van de Poolse bond gesteund en Lato voelt dat een dubbelfunctie bij Feyenoord en Polen op te grote weerstand zou stuiten.
De Rotterdamse club zal het contract van Beenhakker daarom af moeten kopen, maar daarbij is Feyenoord afhankelijk van zijn externe geldschieters. De komende dagen zit Feyenoord rond de tafel met zijn belangrijkste investeerders, die zich verenigd hebben in een poging de armlastige club aan miljoenen te helpen. De groep ondernemers wil Feyenoord graag helpen door aandelen op te kopen, maar door het relatief grote aantal betrokken partijen, moet nog blijken welke richting het exact opgaat.
Een deel van de geldschieters denkt aan een totale overname, andere ondernemers vragen zich af of een dergelijke constructie reëel is in deze tijd van recessie. Duidelijk is wel dat de investeerders zeggenschap willen in ruil voor hun miljoenen. Alle potentiële deelnemers eisen een grondig gerenoveerde clubleiding.
Parallel aan de gesprekken over investeringen, loopt het contact met Beenhakker. De investeerders hebben een groot vertrouwen in de Rotterdammer. Beenhakker wil zelf graag en had al geregeld contact met de nieuwe coach Mario Been, maar hij beroept zich op het standpunt dat Feyenoord en de Poolse voetbalbond tot een akkoord moeten komen.
AD
misschien een van de investeerders. Die zullen vast Leo(naziquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoeveel zal dat nou kosten om dat contract van Beenhakker af te kopen?
Pff wat is Feyenoord diep en diep gezonken zeg
Ja ik bedoel triest dat Feyenoord een investeerder lief moet aankijken om Beenhakker te kunnen halen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
misschien een van de investeerders. Die zullen vast Leo(nazi) als technisch directeur willen hebben??
is wel triest idd. In de zomer worden we ook afhankelijk van een investeerder, want er is gewoon geen geldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja ik bedoel triest dat Feyenoord een investeerder lief moet aankijken om Beenhakker te kunnen halen.
Maarja ben blij dat er mensen opstaan. Belangrijk dat ze ook een Feyenoord hart hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
is wel triest idd. In de zomer worden we ook afhankelijk van een investeerder, want er is gewoon geen geld.
als dat zo zou zijn heeft jullie schiedammert het iig niet zelf gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij heeft onze Schiedammert gewoon Chelsea vervangen door Feyenoord....
Ik vergat Schiedammert inderdaad.quote:
Dat is een mening die ik uitspreek. Dat domme gebrabbel van een paar sukkeltjes hierboven niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef Merkie het volgende:
Je adoratie voor voor carrière-eindigende tackles uitspreken is gelukkig wel zinnig.
eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een mening die ik uitspreek. Dat domme gebrabbel van een paar sukkeltjes hierboven niet.
Daar praten we wel een keer over onder het genot van een biertje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef Schiedammert het volgende:
dat ik het zesde mongooltje was dan weer niet![]()
doe ik het voorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar praten we wel een keer over onder het genot van een biertje.
Opschieten met plaatsmaken anders moeten wij weer naar het Maasgebouwquote:'Feyenoords top in het vizier bij donateurs'
Chris van Nijnatten
De gefortuneerde supporters van Feyenoord die onlangs een beperkt deel van hun vermogen bij de club aanboden, zijn even stil.
Naar verluidt zijn ze geschrokken van de publiciteit, nadat NRC Handelsblad vrijdag hun plan had geopenbaard. De heren lichten even niet toe wat ze nu werkelijk met de club willen en hoeveel miljoenen ze nu eigenlijk precies klaar hebben liggen. Zowel bij Feyenoord als door de potentiële geldschieters wordt er nu verder nagedacht over de precieze consequenties van het voorstel.
Vooral in de Kuip wordt diep nagedacht. Daar weten ze niet of ze nu al heel blij moeten zijn met wat er voor ze klaar ligt. Wat hen is opgevallen, zo leert een informant uit het Maasgebouw, is dat het oude en het nieuwe geld rond Feyenoord zich voor het eerst gebundeld heeft.
De eerste categorie is gegroepeerd onder de vlaggen van de heren Van ’t Wout en Westermeijer. De tweede categorie heeft de heer Perridon als bekende naam. Die bundeling belooft daadkracht. Maar het belooft ook nog wat anders. In de Kuip heeft men het gevoel dat de heren vrijwel de hele top van Feyenoord wensen te verversen. Zo zou de directie weg moeten en dient ook de volledige Raad van Comissarissen, wellicht op Boudewijn Poelmann na, op te krassen.
De groep zakenlieden voelt zich als de voorhoede van het Legioen, dat in de afgelopen maanden met behulp van spandoeken aan vrijwel iedere verantwoordelijke in de Kuip heeft gevraagd om snel ‘op te rotten’. Ik kan me vergissen, maar met zulke vooruitzichten zullen de beloftes van de oude en nieuwe rijken nóg kritischer beoordeeld worden dan men al van plan was te doen. Er zit daar namelijk niemand in de top die zijn positie bij Feyenoord nu al wenst te verlaten.
Bron: Algemeen Dagblad
quote:'Geen seconde medelijden gehad met Verbeek'
10/02/2009 23:45
Danny Buijs strijdt inmiddels met ADO Den Haag tegen degradatie. De 26-jarige middenvelder praat nog één keer over de problemen van zijn oude club Feyenoord en het vertrek van trainer Gertjan Verbeek.
'Ik heb geen seconde medelijden gehad met Verbeek', vertelt Buijs in de nieuwe Voetbal International. 'Voor mij is het bij Feyenoord toch ook niet geworden wat ik er vooraf van had gehoopt? Zulke dingen gebeuren in de voetballerij: soms klikt het, soms niet. Tussen de spelers van Feyenoord en Verbeek klikte het niet.'
'Zijn communicatie, naar ons en de rest van de staf, was het grootste probleem', gaat Buijs verder. 'Tegen mij is hij een paar keer niet eerlijk geweest. Ik mocht van hem en Peter Bosz niet mee op trainingskamp, maar hij riep in een krant dat ík die beslissing had genomen. Daarvoor heeft hij later zijn excuses aangeboden.'
Buijs staat volledig achter de actie van Kevin Hofland, die achter de rug van de Feyenoord-directie om de problemen aankaartte bij president-commissaris Dick van Well. 'Die jongen heeft dus gewoon zijn verantwoordelijkheid genomen. Wij móésten iets doen.'
'Ik weet zeker dat de directie van alles op de hoogte moet zijn geweest. Daarom hebben wij de trainer ook geen mes in zijn rug gestoken. De problemen waren intern al heel lang bekend. Wij kunnen er toch niks aan doen dat Bosz er vervolgens niets mee doet?'
Iedere voetballer moet toch weten dat een zaakwaarnemer alleen maar jouw eisen hoeft te verzorgen bij de club. Verder moet je zo'n figuur links laten liggen en zeker niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ze bij VI al zeiden: zijn zaakwaarnemer is gebaat bij een transfer, strijkt-ie een bonus op. Die gaat hem echt niet aanraden om bij Feyenoord te blijven. Al lijkt het voor hemzelf helemaal geen gek idee om een tweejarig contract bij Feyenoord te tekenen, volgend jaar weer lekker veel te spelen en evt daarna een overstap naar het buitenland te maken waarbij Feyenoord ook nog wat opstrijkt.
ajax boefjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 05:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Ajax-leuzen gekalkt op complex Feyenoord
ROTTERDAM - Op muren bij sportcomplex Varkenoord, naast stadion De Kuip, zijn een jodenkruis en de tekst ‘Ajax is de baas in Rotterdam’ gekalkt.
Medewerkers op het complex ontdekten dat gisterochtend. Ze hebben de leuzen zelf weggehaald met een hogedrukspuit. Sportclub Feyenoord, de amateurtak van de club die speelt op Varkenoord, wil geen ruchtbaarheid geven aan het vandalisme omdat ‘daar dan misschien narigheid van komt’, zo laat een bestuurder weten.
De graffiti lijkt een pesterij van Ajaxsupporters in aanloop naar de altijd beladen wedstrijd van zondag tussen Ajax en Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord-supporters haalden in augustus vorig jaar een vergelijkbare truc uit bij de Ajacieden. Op twee reclameborden en op de deur van het supportershome van de Amsterdamse club werden toen teksten als ‘FR Hooligans’ en ‘010’ gespoten. Op een foto, die zou zijn genomen in Amsterdam, stond bovendien een spandoek met de tekst ‘D-day, 21-9-2008’. Een verwijzing naar de klassieker Ajax-Feyenoord op die dag.
Vanavond staat de ‘kleine klassieker’ van Jong Feyenoord tegen Jong Ajax op het programma. Fans uit Amsterdam zijn niet welkom.
Bron AD.nl
Dat gaat weer leuk worden komende zondag!
Lekker suf artikel. Het is een jodenster of een hakenkruis, geen jodenkruis.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Ajax-leuzen gekalkt op complex Feyenoord
ROTTERDAM - Op muren bij sportcomplex Varkenoord, naast stadion De Kuip, zijn een jodenkruis en de tekst ‘Ajax is de baas in Rotterdam’ gekalkt.
Medewerkers op het complex ontdekten dat gisterochtend. Ze hebben de leuzen zelf weggehaald met een hogedrukspuit. Sportclub Feyenoord, de amateurtak van de club die speelt op Varkenoord, wil geen ruchtbaarheid geven aan het vandalisme omdat ‘daar dan misschien narigheid van komt’, zo laat een bestuurder weten.
De graffiti lijkt een pesterij van Ajaxsupporters in aanloop naar de altijd beladen wedstrijd van zondag tussen Ajax en Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord-supporters haalden in augustus vorig jaar een vergelijkbare truc uit bij de Ajacieden. Op twee reclameborden en op de deur van het supportershome van de Amsterdamse club werden toen teksten als ‘FR Hooligans’ en ‘010’ gespoten. Op een foto, die zou zijn genomen in Amsterdam, stond bovendien een spandoek met de tekst ‘D-day, 21-9-2008’. Een verwijzing naar de klassieker Ajax-Feyenoord op die dag.
Vanavond staat de ‘kleine klassieker’ van Jong Feyenoord tegen Jong Ajax op het programma. Fans uit Amsterdam zijn niet welkom.
Bron AD.nl
Dat gaat weer leuk worden komende zondag!
quote:Henk Timmer weg bij Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord heeft besloten na dit seizoen afscheid te nemen van doelman Henk Timmer. De clubleiding heeft de keeper hiervan inmiddels op de hoogte gesteld, zodat hij zich kan oriënteren op een nieuwe werkgever. In het contract van Timmer, dat na dit seizoen afloopt, is een clausule opgenomen, waardoor de verbintenis automatisch met een jaar zou worden verlengd, als hij meer dan dertig officiële wedstrijden zou spelen. Timmer staat inmiddels op 28 duels, maar Feyenoord heeft aangegeven desondanks de samenwerking te willen beëindigen.
De 37-jarige Timmer is bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord. Hiervoor kwam hij uit voor AZ, Ajax, Feyenoord, AZ en FC Zwolle. In totaal heeft hij nu 503 profduels als keeper achter zijn naam staan. In de winterstop gaf Timmer te kennen sowieso nog een seizoen aan zijn carrière vast te willen plakken, bij voorkeur bij Feyenoord, maar indien dat niet mogelijk was ergens anders. Feyenoord oriënteert zich nog op de invulling van de keeperspositie, maar heeft met de momenteel aan Excelsior uitgeleende Erwin Mulder in ieder geval een veelbelovend keeperstalent in huis.
telegraaf
Dat dacht ik ook maar toch levert "jodenkruis" op google behoorlijk wat hits opquote:Op woensdag 11 februari 2009 07:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker suf artikel. Het is een jodenster of een hakenkruis, geen jodenkruis.
Want? Je kan hem ook gewoon niet meer opstellenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zal Feyenoord nog geld gaan kosten ook nog
Ja dat is ook zo maar dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want? Je kan hem ook gewoon niet meer opstellen
Ik ook niet, maar ik hoop er al z'n 2 jaar op.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar dat zie ik niet gebeuren
Wat ik dus al zei een tijdje geleden...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:12 schreef TC03 het volgende:
We hebben nu trouwens evenveel verliespunten als vorig seizoen na 34 wedstrijden.
En hier nog even Danny Buijs aan het woord.
[..]
timmertquote:
Toch snap ik nog steeds niet waarom ik dan nooit iemand bij Heerenveen heb horen miepen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef dill het volgende:
[..]
Wat ik dus al zei een tijdje geleden...
Toen werd ik door sommige uitgelachen maar ik geloof dat nu toch wel langzamerhand duidelijk wordt dat niet alleen de spelers schuld hebben.
Fryske méntalityt denk ik (niet lullen maar poetsen)quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Toch snap ik nog steeds niet waarom ik dan nooit iemand bij Heerenveen heb horen miepen.
Die waren Foppe gewend, ook wel een baasje zegmaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:18 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Toch snap ik nog steeds niet waarom ik dan nooit iemand bij Heerenveen heb horen miepen.
Alleen komen de spelers overal vandaan, behalve uit Frieslandquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Fryske méntalityt denk ik (niet lullen maar poetsen)
Fryslân is een soort van Scandinaviëquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Alleen komen de spelers overal vandaan, behalve uit Friesland
Feyenoord heeft gewoon meer negers, dat zal het zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
Fryslân is een soort van Scandinavië
De negers waren de enigen die nog achter Verbeek stondenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon meer negers, dat zal het zijn![]()
denk dat ik wel gaquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen nog mensen naar Jong Feyenoord - Jong Ajax?
Je vergeet alleen één ding ding: jonge keepers staan bij een club als Feyenoord snel onder grote druk. Mulder en Darley kunnen het goed doen bij Excelsior en Jong Feyenoord, dit kan in een volle Kuip ineens heel anders zijn. Je moet eigenlijk een ervaren man achter de hand hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind trouwens niet dat we een andere keeper aan moeten trekken. Ik vind Darley het erg goed doen bij Jong Feyenoord. Hij pakt ballen die ik TImmer nooit zie pakken + dat zijn uittrap stukke beter is.
Daarnaast doet Mulder het niet verkeerd bij Excelsior.
Laat die 2 het maar uitvechten voor volgend seizoen. Het geld van een keeper kunnen we beter besteden voor een spits of een verdediger.
Van Dijk dan nog maar een jaartje verlengen dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen één ding ding: jonge keepers staan bij een club als Feyenoord snel onder grote druk. Mulder en Darley kunnen het goed doen bij Excelsior en Jong Feyenoord, dit kan in een volle Kuip ineens heel anders zijn. Je moet eigenlijk een ervaren man achter de hand hebben.
Misschien, maar ik denk dat de plaats op ranglijst weinig uitmaakt als je in een volle Kuip staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Dijk dan nog maar een jaartje verlengen dan.
In mijn ogen is dit wel het moment om een jonge keeper te brengen. Ik denk dat er volgend seizoen namelijk weinig druk op staat.
Weinig druk? Bij een topclub staat er altijd druk op, van Feyenoord wordt toch echt wel verwacht dat ze minimaal in de top vijf meedoen volgend seizoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Dijk dan nog maar een jaartje verlengen dan.
In mijn ogen is dit wel het moment om een jonge keeper te brengen. Ik denk dat er volgend seizoen namelijk weinig druk op staat.
Tja, de een bied hem aan via Skelper, de ander via Marktplaats......................quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Mensen bieden hun kaartje voor uitvak van zondag voor 150 euro aan op MP
Ja, maar ik tegen de automatische verkoopprijs maar dit,.... 150 euro , hij kocht hem voor 40 euroquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Tja, de een bied hem aan via Skelper, de ander via Marktplaats......................
Beter een keer een foutje van een jonge keeper door de zenuwen, dan Timmer die bij elk schot op goal in de verkeerde hoek of op de grond ligt..quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen één ding ding: jonge keepers staan bij een club als Feyenoord snel onder grote druk. Mulder en Darley kunnen het goed doen bij Excelsior en Jong Feyenoord, dit kan in een volle Kuip ineens heel anders zijn. Je moet eigenlijk een ervaren man achter de hand hebben.
quote:Feyernoord bevestigt: Timmer mag weg
Geschreven op 2009-02-11 om 13:28 | Aantal keer bekeken: 443 | Aantal reacties: 7 | Bron: Feyenoord.nl Feyenoord heeft besloten aan het einde van dit seizoen afscheid te nemen van Henk Timmer. De directie heeft dit de doelman onlangs laten weten, zodat hij ruim de tijd heeft om uit te kijken naar een nieuwe club.
Henk Timmer heeft in zijn huidige contract staan dat deze overeenkomst met nog een jaar zou worden verlengd, indien hij dit seizoen dertig wedstrijden of meer onder de lat staat. Op dat aantal zit hij al bijna en die grens lijkt hij dus ruimschoots te gaan passeren.
De voor het komende seizoen aangestelde hoofdtrainer Mario Been heeft de clubleiding echter laten weten dat Timmer in zijn plannen voor volgend jaar niet voorkomt. De directie is hierop met Timmer en diens zaakwaarnemer in gesprek gegaan om de ‘voortzettingsclausule’ te laten vervallen. Hierover zijn de partijen het inmiddels eens geworden.
‘Henk kan dit seizoen uiteraard gewoon afmaken, want de huidige trainer Leon Vlemmings is tevreden over hem’, stelt algemeen directeur Eric Gudde. ‘Echter, het zou voor Feyenoord en voor Henk zelf niet goed zijn om het nieuwe seizoen in te gaan in de wetenschap dat hij niet de eerste keus is van de nieuwe trainer.’
Hij vervolgt: ‘We weten dat Henk volgend jaar graag nog naar het WK in Zuid-Afrika wil. De kans dat hij daarvoor wordt geselecteerd is veel groter als hij komend seizoen bij een andere club onder de lat staat, dan wanneer hij tegen die tijd bij Feyenoord tweede of wellicht zelfs derde doelman zou zijn. Feyenoord op haar beurt heeft er natuurlijk geen baat bij om zo’n ervaren doelman met bijbehorend salaris in dienst te houden, terwijl de nieuwe trainer al heeft aangegeven dat deze van hem geen of nauwelijks speelminuten zal krijgen. Dit is voor alle partijen dus de beste oplossing.’
haha, ik heb ooit wellus gehoord dat feyenoord achter de schermen met velthuizen bezig was. maar dat bericht kwam tegelijk met dat makaay verkocht zou zijn...quote:
Velthuizen is een beetje door het ijs gezakt dit seizoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:17 schreef iank het volgende:
[..]
haha, ik heb ooit wellus gehoord dat feyenoord achter de schermen met velthuizen bezig was. maar dat bericht kwam tegelijk met dat makaay verkocht zou zijn...
quote:München - Mark van Bommel deutete am Mittwoch zwar seinen Abschied vom Münchener Bundesligisten an, gab aber noch keine Entscheidung über seine berufliche Zukunft bekannt. "Ich kann sagen, dass keine große Chance mehr für den Bayern besteht, dass ich bleibe", sagte van Bommel über die "sehr wichtige Entscheidung". Während "Sport Bild online" berichtete, der 31-Jährige werde im Sommer ablösefrei in die Niederlanden wechseln und dort einen Dreijahresvertrag bis 2012 plus Option für eine weitere Saison unterschreiben, wussten die Münchener Verantwortlichen davon noch nichts. "Das hat Mark nicht gesagt", sagte Bayern-Manager Uli Hoeneß. "RP online" meldet, van Bommel Berater Rob Janssen habe bestätigt, dass bereits alle Vertragsdetails mit einen holländischen Traditionsverrein geklärt sind. Demnach steht die Bekanntgabe des Wechsels des Mittelfeldspielers kurz bevor.
In einer Münchener Zeitung war zu lesen, dass der Mittelfeldspieler, der auch von HSV umworben wurde, bereits letzte Woche zur medizinischen Untersuchung beim Feyenoord Rotterdam gewesen sei. Rob Janssen übte sich indes in Zweckoptimismus. "Ich habe noch nichts von Mark gehört. Ich muss erstmal abwarten, was er zu mir sagt", meinte Janssen.
Klose bedauert möglichen Weggang
Im Mittelpunkt stand aber van Bommel, der bisher drei Pflichtspiel-Saisontreffer erzielte. Philip Lahm ist sicher, dass sich van Bommel auch im Fall des Weggangs bis zum Sommer voll ins Zeug legt: "Er wird immer alles geben." Nationalspieler Miroslav Klose würde den Verlust des Publikums-Lieblings bedauern: "Es ist nicht einfach, wenn man so einen Spieler abgeben muss."
Sollte sich van Bommel wie erwartet für Rotterdam entscheiden, winkt ihm ein Jahresgehalt von etwa zwei Millionen Euro. Henrik Larsson, Freund von van Bommel und ehemaligen Publikumsliebling der Verrein hatte ihm jüngst Mut gemacht: "van Bommel würde gut zu Rotterdam passen." Im Gegenzug könnte der auch vom Arsenal London und dem AS Rom umworbene Jonathan De Guzman zum FC Bayern München wechseln. Es sei doch klar, dass sich der Bayern im Falle eines van Bommel-Abschieds "auch mit anderen Namen beschäftigen" werde, hatte Club-Boss Karl-Heinz Rümmenige zuletzt erklärt. Zudem wurde nun auch der niederländischen Mittelfeldspieler Demy de Zeeuw von AZ Alkmaar ins Gespräch gebracht. (rope/dpa)
Je ziet echt het verschil niet tussen een veldspeler en een keeper?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:28 schreef RedGuy het volgende:
We hoeven geen keeper te kopen, we hebben Mulder en Darley.
Dat gelul dat ze De Kuip niet aankunnen moet je niet mee komen, heb ik Nieveld, Fer, Leerdam, Pedro, Wijnaldum, en die Molukker ook niet op kunnen betrappen.
als keeper ligt het net anders..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:28 schreef RedGuy het volgende:
We hoeven geen keeper te kopen, we hebben Mulder en Darley.
Dat gelul dat ze De Kuip niet aankunnen moet je niet mee komen, heb ik Nieveld, Fer, Leerdam, Pedro, Wijnaldum, en die Molukker ook niet op kunnen betrappen.
Ik zou daar content mee zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik lees op een ander forum dat er een gerucht gaat dat de Guzman met Gomez geruild wordt.
Dit zou op de radio gemeld zijn.
Linksbuiten Nieveld?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens waarom speelt die watermaleo geen linksback maar een linksbuiten nieveld, ?
Ow, bedoel Leerdamquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Linksbuiten Nieveld?
Nieveld is een centrale verdediger. Ik weet niet hoe jij erbij komt dat hij een linksbuiten is?
Wattamadinges was geblesseerdquote:
Oke, dacht een snelle linksbuiten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leerdam is een verdedigende middelvelder.....
Op welke positie speelt deze Gomez? Over welke club gaat het?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik lees op een ander forum dat er een gerucht gaat dat de Guzman met Gomez geruild wordt.
Mario Gomez, stuttgart, Spitsquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op welke positie speelt deze Gomez? Over welke club gaat het?
Mario Gomez, Daniel Gomez, Javier Torres Gomez, Juan Luis Gomez, Ruben Gomez, Luis Gomez, Alejandro Dario Gomez, Jordi Gomez, Miguel Torres Gomez, Riordan Gomez, (O sorry dat is een basketballer) of Ronald Gomez?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
yep, ik ben er bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgen nog mensen naar Jong Feyenoord - Jong Ajax?
Soms gaat het ook wel goed ja. Maar dan mag er wel wat kwaliteit om die knakker heengebouwd worden, want hiermee verzuip je gegarandeerd. In dat geval kwam Dudek in een fijnere omgeving terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef Schiedammert het volgende:
waarom?
hiele was ook pas 22 toen hij naar het 1ste elftal werd gehaald, Dudek was 23, allebei ook nog zeer jong en zijn toch geen verkeerde keepers geweest, lijkt mij
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik had de hele tekst van het andere forum gekopieerd. Daar had die gast Gomes met een Z geschreven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef thewishmaster het volgende:
Wat een spelfoutje wel niet kan veroorzaken...
ik ben dus niet het enige debieltje die een verkeerde tekst overneemtquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik had de hele tekst van het andere forum gekopieerd. Daar had die gast Gomes met een Z geschreven.
ja, met bijvoorbeeld het boegbeeld Peter Boszquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Soms gaat het ook wel goed ja. Maar dan mag er wel wat kwaliteit om die knakker heengebouwd worden, want hiermee verzuip je gegarandeerd. In dat geval kwam Dudek in een fijnere omgeving terecht.
?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja, met bijvoorbeeld het boegbeeld Peter Bosz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heeft Dudek volgens mij niet eens mee gespeeld....quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:37 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ja, met bijvoorbeeld het boegbeeld Peter Bosz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens deze site niet:quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:04 schreef BertMaalderink het volgende:
Volgens mij wel. Van 1996 tot 1998 staan ze samen op de elftalfoto.
quote:Feyenoord praat volgende week met de groep investeerders die zich onlangs per brief bij de club hebben gemeld. De Raad van Commissarissen van de Rotterdamse club komt vrijdag bijeen en zal de directeuren Eric Gudde en Onno Jacobs dan formeel toestemming geven om met de ondernemers om tafel te gaan. Het is niet duidelijk welke concrete voorwaarden de geldschieters, die Feyenoord al eerder te hulp kwamen, stellen aan de financiele injectie.
Wel is duidelijk dat ze een vorm van inspraak eisen, omdat ze ontevreden zijn over de manier waarop Feyenoord in het verleden is omgegaan met de sponsorgelden.
Overname
Een eventuele transactie waarbij investeerders een meerderheid van de aandelen van de club in handen krijgen, is niet uitgesloten, maar moet eerst juridisch onderzocht worden. Dat Feyenoord daartoe bereid is, toont aan dat de beleidsbepalers dit gebundelde initiatief van de ondernemers zeer serieus nemen. Een andere voorwaarde is de snelle éénwording van Feyenoord. De investeerders willen dat er meer vaart komt in het proces, waarbij het Stadion Feijenoord, de amateurtak en de stichting, waarin het betaalde voetbal is ondergebracht, snel één organisatie worden. Algemeen directeur Eric Gudde kreeg die opdracht ook mee bij zijn aanstelling.
Kwaliteitsimpuls
Over de hoogte van het bedrag dat de investeerders in Feyenoord willen stoppen is geen concrete duidelijkheid. Een constructie zoals in de laatste jaren bij een club als Fc Twente is gehanteerd, is een optie. Daar waren zakenlui niet bereid tot het aflossen van schulden die in het verleden waren opgebouwd, maar werd het geinvesteerde bedrag direct ingezet om de selectie te versterken. In dat geval is een aanzienlijk lager bedrag nodig om de spelersgroep van de nieuwe trainer Mario Been een kwaliteitsimpuls te geven. In dat kader roemen de investeerders de kwaliteiten van de nieuwe hoofdtrainer die bij Nec heeft aangetoond met beperkte middelen een uitstekend functionerende selectie samen te stellen.
Timmer
"Mario Been is als geen ander in staat om met zijn inventiviteit en creativiteit een vernieuwde spelersgroep samen te stellen die snel weer een rol van betekenis te spelen," aldus oud-trainer Rob Jacobs, die tegenwoordig analist is voor RTV Rijnmond. "De selectie van Feyenoord is niet in balans en ik schat in dat Been doorgaat met talenten als Slory, Bruins en Wijnaldum, die in een nieuw elftal belangrijk kunnen worden, mits ze drie of vier spelers hebben die echt iets toevoegen. Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay zouden ook prima in dat plaatje passen." Henk Timmer past volgens niet in de plannen van Been. De keeper vertrekt na dit seizoen ondanks een clausule in zijn contract waarin staat dat zijn contract verlengd zou worden als hij dit seizoen dertig wedstrijden speelt.
Beenhakker
De komst van Leo Beenhakker naar De Kuip is nog altijd niet uitgesloten. De huidige bondscoach van Polen zou zelf graag bij Feyenoord aan de slag gaan als technisch directeur, maar de Poolse bond houdt zijn overgang voorlopig tegen. Een mogelijke dubbelfunctie, waarbij Beenhakker snel formeel als adviseur aan de slag gaat, is een serieuze optie. Voordeel van de komst van Beenhakker als opvolger van Peter Bosz is zijn uitstekende relatie met Been. Bij tal van andere clubs ging het mis tussen de hoofdtrainer en technisch directeur, omdat de laatste zich teveel met de dagelijkse gang van zaken wilde bemoeien en er geen strikte scheiding was tussen de takenpakketten van beide functionarissen. Been en Beenhakker hebben een goede band en vertrouwen elkaar. Beenhakker gaf Been de kans als assistent-trainer in De Kuip en ze werkten ook goed samen tijdens het WK in 2006, waar ze met Trinidad en Tobago actief waren.
Oja, klopt. Ze hebben maar 1 seizoen samen in de selectie gezeten. En toen heeft Dudek 0 wedstrijden gespeeld. Voor wat het waard isquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Luni het volgende:
Volgens deze site niet:
http://www.voetbalfocus.nl/
quote:Midden: Dick van Toorn (Fysiotherapeut), Pim Doesburg (Keeperstrainer),
Henk Fräser, Tininho, Ulrich van Gobbel, Jean-Paul van Gastel, Bonaventura Kalou,
Thomas Buffel, Igor Korneev, Gerard Meijer (Verzorger) en Marcel de Geus (Fysio).
Onder: John Dahl Tomasson, Patrick Allotey, Jerek Dudek, John Metgod (Assistent),
Leo Beenhakker (Judas), Geert Meijer (Assistent), Edwin Zoetebier,
Chris Gyan en Paultje Bosvelt.
Van Bommel is welkom maar die gaat echt niet komen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:42 schreef mister_popcorn het volgende:
gerucht dat van bommel komt dus?
Moeten we weer aan de oudjes volgend seizoen?
Omdat Feyenoord een mooiere club dan PSV is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Van Bommel is welkom maar die gaat echt niet komen.
Waarom zou hij Feyenoord boven PSV verkiezen?
Omdat hij zulke mooie verhalen heeft gehoord over Feyenoord van z'n schoonvader.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Waarom verkies jij Feyenoord boven PSVquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jaap Stam zat ook opeens bij Ajax, zo'n grote rol speelt clubliefde niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op, v. Bommel heeft een verleden bij PSV en hij staat bekend als een PSV man. Giovanni is toch ook bij Feyenoord terugkomen en niet naar PSV gegaan.
mulder staat volgend jaar gewoon onder de lat hoor!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:06 schreef Happel het volgende:
Timmer weg.
Mulder (19) of Darley (19) volgend seizoen tweede en derde keeper.
Ik hoop dat Been niet verder kijkt dan Vorm (25), Velthuizen (22) of Krul (20). Voorkeur gaat uit naar Vorm.
Te jong.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
mulder staat volgend jaar gewoon onder de lat hoor!!!
Wat goed is komt snel.quote:
Gaan jullie dan ook schreeuwen dat hij zijn been moet breken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord een mooiere club dan PSV is.
Kap eens met je eeuwige gezeik...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook schreeuwen dat hij zijn been moet breken?
Puur een vraag, ik zou het niet willen dat iemand als Van Bommel bij Ajax komt spelenquote:
Ik vat hem helaas niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook schreeuwen dat hij zijn been moet breken?
Ik denk dat hij refereert aan de spreekkoren van het Legioen richting van Bommel in zijn PSV-tijd.quote:
quote:
Dan nog is hij te jong om leiding te geven aan de defensie.quote:
Ey rolstoelhoolie, hou eens op.quote:
Jullie kunnen hem op dit moment wel goed gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Puur een vraag, ik zou het niet willen dat iemand als Van Bommel bij Ajax komt spelen
Vreemd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Puur een vraag, ik zou het niet willen dat iemand als Van Bommel bij Ajax komt spelen
Welk Nederlands team zou hem niet kunnen gebruiken. Het verleden van een speler interesseert me geen fuck, zo'n speler is een absolute versterking voor Ajax (of Feyenoord).quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie kunnen hem op dit moment wel goed gebruiken![]()
Van Bommel is gewoon een goede speler. In tegenstelling tot Leonardo die bij jullie geaccepteerd is.
Als je zo gaat oordelen dan is zelfs Charisteas geaccepteerd bij jullie. Jij weet net zo goed als ik dat bij Ajax de harde kern niets van Leo moet hebben, en dat bij Feyenoord de harde kern niets moest hebben van Charisteasquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leonardo die bij jullie geaccepteerd is.
Toch zit er een groot verschil in hoor, bij Ajax hoor je niemand over Leonardo, misschien alleen de harde kern inderdaad. Bij Feyenoord moest niemand wat van hem hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat bij Ajax de harde kern niets van Leo moet hebben, en dat bij Feyenoord de harde kern niets moest hebben van Charisteas
Waarom zou Tottenham iemand te ruil aanbieden voor iemand die gewoon gratis kan komen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lol, ik bedoelde Gomes van Tottenham
Hij heeft een contract tot 2010 hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Tottenham iemand te ruil aanbieden voor iemand die gewoon gratis kan komen?
En zie jij Gomes al voor Feyenoord willen spelen?
Als ze de Guzman gratis willen hebben zullen ze nog 1,5 jaar moeten wachten. We hebben het over een transfer aankomende zomer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Tottenham iemand te ruil aanbieden voor iemand die gewoon gratis kan komen?
En zie jij Gomes al voor Feyenoord willen spelen?
Leo kwam dan ook niet rechtstreeks van julliequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zit er een groot verschil in hoor, bij Ajax hoor je niemand over Leonardo, misschien alleen de harde kern inderdaad. Bij Feyenoord moest niemand wat van hem hebben.
Die paar maanden in Breda maken het meteen goed?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leo kwam dan ook niet rechtstreeks van jullie
Alsnog. Leonardo speelde een jaar of 12 voor Feyenoord, kuste vaak genoeg het logo en was desondanks heel snel geliefd bij een groot deel van de Ajax-aanhang. Maargoed, hij speelde een klein jaartje bij NAC inderdaad, dan is het logisch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leo kwam dan ook niet rechtstreeks van jullie
In het voetbalwereldje leeft het merendeel ook met de waan van de dag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsnog. Leonardo speelde een jaar of 12 voor Feyenoord, kuste vaak genoeg het logo en was desondanks heel snel geliefd bij een groot deel van de Ajax-aanhang. Maargoed, hij speelde een klein jaartje bij NAC inderdaad, dan is het logisch.
Ehmm, nee? Hij is niet geaccepteerd door de harde kern. Juichen bij doelpunten zie je overal, ook bij Charisteas..quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die paar maanden in Breda maken het meteen goed?
Hij is nooit geliefd geweest bij de Ajax aanhang, dat is eits wat jullie jezelf graag wijsmakenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsnog. Leonardo speelde een jaar of 12 voor Feyenoord, kuste vaak genoeg het logo en was desondanks heel snel geliefd bij een groot deel van de Ajax-aanhang. Maargoed, hij speelde een klein jaartje bij NAC inderdaad, dan is het logisch.
Juichen bij een doelpunt??? Ik zie hier op FOK zelfs Ajacieden die regelmatig "Leoquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ehmm, nee? Hij is niet geaccepteerd door de harde kern. Juichen bij doelpunten zie je overal, ook bij Charisteas..
Fok als graadmeter nemenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juichen bij een doelpunt??? Ik zie hier op FOK zelfs Ajacieden die regelmatig "Leo" posten.
Nee, wel altijd als het bordje van de 4de official omhoog ging met zijn nummer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fok als graadmeter nemen
En je wilt zeggen dat jullie niet gingen juichen bij een goal van Harry?
Helaas is Fok niet representatief voor de maatschappij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juichen bij een doelpunt??? Ik zie hier op FOK zelfs Ajacieden die regelmatig "Leo" posten.
Geen idee. Ik ben in werkelijkheid in iedergeval heel anders dan dat ik hier op het forum ben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas is Fok niet representatief voor de maatschappij.
Of zijn alle Feyenoorders zoals jij en jorien?
Jahhoor, vaak genoeg wordt ie toegezongen als hij warmloopt. Dat noem ik geliefd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is nooit geliefd geweest bij de Ajax aanhang, dat is eits wat jullie jezelf graag wijsmaken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jahhoor, vaak genoeg wordt ie toegezongen als hij warmloopt. Dat noem ik geliefd.
daar is je familie dan ook heel blij meequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben in werkelijkheid in iedergeval heel anders dan dat ik hier op het forum ben.
Nee we zijn niet allemaal zo goed als jouquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:07 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij komt nog niet zo lang in de kuip zeker
Edit:quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]Leo is nog nóóit toegezongen bij Ajax, ook niet als hij scoorde, triest dat je dit moet verzinnen
Je bent een echte toevoeging voor Fok! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
weet je wat triest is
een jood die in een feyenoord topic gaat zitten posten![]()
![]()
van mij hoef je er trouwens niet mee op te houden hoor, als je zo'n kutleven hebt, gun ik je wel een beetje afleiding![]()
Moet je het ajaxtopic van gisteren eens kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
weet je wat triest is
![]()
van mij hoef je er trouwens niet mee op te houden hoor, als je zo'n kutleven hebt, gun ik je wel een beetje afleiding![]()
gefeliciteerd man!!! De eerst post van je zonder dat je onzin uitkraamt, misschien wordt het nog wat met jequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee we zijn niet allemaal zo goed als jou
Hehequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:13 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
weet je wat triest is
![]()
nee, sorry, ik kom niet in die topicquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je het ajaxtopic van gisteren eens kijken
Volgende week in gesprek met die geldschietersquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we weer even over Feyenoord en spelers hebben ipv naar elkaar dingen verwijten?
Iedereen kan meeposten.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bent een echte toevoeging voor Fok! gefeliciteerd!En jullie halve selectie bestaat uit joden
Haha! Wordt eens ff van de Feyenoord Supporters groep lid, pik! Daar lopen ook wel leuke discussie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Happel het volgende:
Doe er wat aan. Las op je LinkedIn dat je nogal goed bent met mensen.
Ben ik al.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Haha! Wordt eens ff van de Feyenoord Supporters groep lid, pik! Daar lopen ook wel leuke discussie...
quote:
quote:Vorm in beeld als opvolger Timmer
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Henk Timmer past niet in de toekomstplannen van Feyenoord. De Rotterdamse club gaat op zoek naar een nieuwe keeper, die beter past in het elftal dat Mario Been voor ogen heeft.
afbeelding vergroten Michel Vorm (links) is bij Feyenoord in beeld als opvolger Henk TImmer (rechts). FOTO ANP
Michel Vorm is een serieuze kandidaat om Timmer op te volgen. De 25-jarige keeper is met FC Utrecht in gesprek over contractverlenging, maar die onderhandelingen lopen moeizaam. De huidige overeenkomst van Vorm loopt in Utrecht door tot medio 2010. De doelman zelf staat positief tegenover een overstap naar de Kuip.
Been is gecharmeerd van de eenmalig international, maar vraag is wanneer Feyenoord actie kan ondernemen. De Rotterdamse club wacht nog altijd op een technisch directeur en zoekt driftig naar nieuw geld om de huidige selectie te versterken. De besprekingen die momenteel lopen met een groep investeerders, zijn in dat opzicht cruciaal. Voorlopig heeft Feyenoord geen cent te makken.
Dat Been niet verder wil met Timmer, is geen verrassing. De keeper (37) speelt een matig seizoen en komt op een aantal speltechnische gebieden tekort voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Vooral bij voorzetten en diepe ballen buiten zijn doelgebied is Timmer kwetsbaar. Vorm is niet alleen jonger, maar de geboren IJsselsteiner is ook een completere keeper.
Feyenoord is Timmer wel een afkoopsom verschuldigd, gezien de clausule die in Timmers contract was opgenomen. In die passage staat dat de overeenkomst met Timmer automatisch verlengd zou worden, als de keeper dit seizoen minimaal 29 wedstrijden zou spelen.
Dat aantal gaat hij normaal gesproken gemakkelijk halen. Omdat Been richting Feyenoord-directie aangaf geen eerste keeper in Timmer te zien, zijn beide partijen versneld rond de tafel gaan zitten. Doelman en club gaan dan ook ‘in onderling overleg’ uit elkaar.
Interessant worden de ontwikkelingen rondom Roy Makaay, Tim de Cler, Kevin Hofland en Theo Lucius; nog vier routiniers die bij Feyenoord niet meer onomstreden zijn. Been benadrukt nog niet met de clubleiding gesproken te hebben over de selectiespelers met een doorlopend contract, maar duidelijk is dat de coach een nieuwe koers wil varen met Feyenoord. Vorige week sprak Been met de huidige interim-coach Leon Vlemmings.
Feyenoord heeft nog twee talentvolle keepers onder contract, naast routinier Rob van Dijk. De aan Excelsior verhuurde Erwin Mulder wordt een grote toekomst toegedicht, maar de keeper is met zijn negentien jaar nog erg jong. Hetzelfde geldt voor de Braziliaan Darley, nu derde doelman en vaste kracht bij Jong Feyenoord.
Ja hoor.Feyenoord lijkt Sinterklaas wel.quote:Feyenoord is Timmer wel een afkoopsom verschuldigd
Wil je nou dat Feijenoord verder komt of niet? Je zeurt namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja hoor.Feyenoord lijkt Sinterklaas wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja hoor.Feyenoord lijkt Sinterklaas wel.
Ik zeur niet. Waarom moet je Timmer een afkoopsom geven? Is toch zonde van het geld. Verkoop 'm dan. Of doe Timmer gratis weg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Happel het volgende:
Been en ik zitten op een lijn.
[..]
Wil je nou dat Feijenoord verder komt of niet? Je zeurt namelijk.
Jij bent echt idioot. Lees gewoon het bericht eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Waarom moet je Timmer een afkoopsom geven? Is toch zonde van het geld. Verkoop 'm dan. Of doe Timmer gratis weg.
Maar hij wil zelf nog een jaar keepen (ook met zijn kansen in Oranje), dus dan heeft ie niets aan 2e keeper?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je Timmer toch net zo goed voor dat geld als 2de keeper houden?
Ik weet niet hoe hoog de afkoomsom is voor die clausule, maar ik denk geen 8 ton, wat wel zijn salaris is. Erg veel geld voor een bankkeeper. Daarnaast wil Timmer ook naar het WK2010, en dan moet hij dus wel ergens eerste keeper zijn. Op deze manier kan hij naar een nieuwe club op zoek gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord is idioot om Timmer geld te geven zodat hij niet meer bij Feyenoord onder contract staat. Landzaat ook maar een afkoopsom geven?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt idioot. Lees gewoon het bericht eens.![]()
Ze moeten toch die clausule ongedaan maken? Ik neem aan dat Timmer daar wel een vergoeding voor krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, mensen leer lezen. Er is helemaal geen sprake van een afkoopsom. Ze hebben dat in onderling overleg eruit gelaten, er is wel een kans dat er alsnog een afkoopsommetje is, maar ik denk dat Timmer wel beter weet en gewoon een nieuwe club gaat zoeken.
Feyenoord wil van hem af, en je weet zelf ook dat er geen enkele club bereid zal zijn een afkoopsom te betalen voor een 37-jarige keeper. Is toch voor alle partijen beter zo? Wat wil jij dan, Timmer een jaar lang op de bank laten zitten voor 8 ton salaris?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord is idioot om Timmer geld te geven zodat hij niet meer bij Feyenoord onder contract staat. Landzaat ook maar een afkoopsom geven?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
'in goed overleg' - Ik denk dat Timmer toch wel iets van dat geld wil zien, want hij krijgt nooit natuurlijk hetzelfde salaris bij een andere club. Nog niet eens in de buurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, mensen leer lezen. Er is helemaal geen sprake van een afkoopsom. Ze hebben dat in onderling overleg eruit gelaten, er is wel een kans dat er alsnog een afkoopsommetje is, maar ik denk dat Timmer wel beter weet en gewoon een nieuwe club gaat zoeken.
Daarom zeg ik toch ook dat er wel een kans is dat er sprake is van een afkoopsommetje. Waarmee ik bedoel dat hij niet nog het salaris krijgt van het contractjaar dat hij er bij zou krijgen, maar een lager bedrag in onderling overleg. En als ik zie hoe snel ze dit hebben geregeld, en Feyenoord geen cent in kas heeft zal dat bedrag wel meevallen, denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze moeten toch die clausule ongedaan maken? Ik neem aan dat Timmer daar wel een vergoeding voor krijgt.
Het bedrag dat Timmer wil zal ook wel rond 8 ton liggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord wil van hem af, en je weet zelf ook dat er geen enkele club bereid zal zijn een afkoopsom te betalen voor een 37-jarige keeper. Is toch voor alle partijen beter zo? Wat wil jij dan, Timmer een jaar lang op de bank laten zitten voor 8 ton salaris?
Ja oké, dan zitten we op één lijn. De afkoopsom zal minder dan een jaarsalaris bedragen iig. Feyenoord is op deze manier goedkoper uit en Timmer is weg, iedereen zijn zin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat er wel een kans is dat er sprake is van een afkoopsommetje. Waarmee ik bedoel dat hij niet nog het salaris krijgt van het contractjaar dat hij er bij zou krijgen, maar een lager bedrag in onderling overleg. En als ik zie hoe snel ze dit hebben geregeld, en Feyenoord geen cent in kas heeft zal dat bedrag wel meevallen, denk ik.
Nee, lager. Timmer wil zelf ook weg als hij tweede keus wordt, omdat hij moet spelen om mee te kunnen naar het WK van 2010. Zowel Timmer als Feyenoord zijn gebaat bij een transfervrije status, dus het bedrag zal een stuk lager liggen dan 8 ton.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het bedrag dat Timmer wil zal ook wel rond 8 ton liggen.
Dat is wel het meest logisch maar voetballers zijn nou eenmaal geldwolven. Misschien kiest Timmer voor het geld en gaat hij bij Feyenoord op de bank/tribune zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lager. Timmer wil zelf ook weg als hij tweede keus wordt, omdat hij moet spelen om mee te kunnen naar het WK van 2010. Zowel Timmer als Feyenoord zijn gebaat bij een transfervrije status, dus het bedrag zal een stuk lager liggen dan 8 ton.
Dat had hij kunnen doen, maar het feit dat het al geregeld is geeft aan dat het tegenovergestelde waar is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is wel het meest logisch maar voetballers zijn nou eenmaal geldwolven. Misschien kiest Timmer voor het geld en gaat hij bij Feyenoord op de bank/tribune zitten.
Je heb gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat had hij kunnen doen, maar het feit dat het al geregeld is geeft aan dat het tegenovergestelde waar is.
Kortom: Feyenoord is én goedkoper uit én Timmer is weg. Dit is een win-win situatie voor elke Feyenoorder die het niet in Timmer ziet zitten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
je kan ook van Dijk het seizoen af laten maken
Dat WK kan ie natuurlijk op z'n buik schrijven, Vorm gaat in zijn plaatsquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lager. Timmer wil zelf ook weg als hij tweede keus wordt, omdat hij moet spelen om mee te kunnen naar het WK van 2010.
Ik wist niet dat hij een aflopend contract hadquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius vertrekt volgens mij ook gewoon. Aflopend contract, en voor zover ik weet geen intentie om te verlengen dus...
ja tuurlijk, misschien een goede voetballer, maar ook een grote onruststoker, daar hebben we er al genoeg van tochquote:
Ben ik met je eens maar iemand zei hier eerder al dat de selectie dat niet zou pikken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Sloggi het volgende:
ALS ze Timmer een afkoopsom moeten betalen, kunnen ze hem beter niet meer laten spelen en Van Dijk gewoon het seizoen af laten maken.
quote:Vorm in beeld als opvolger Timmer
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Henk Timmer past niet in de toekomstplannen van Feyenoord. De Rotterdamse club gaat op zoek naar een nieuwe keeper, die beter past in het elftal dat Mario Been voor ogen heeft.
afbeelding vergroten Michel Vorm (links) is bij Feyenoord in beeld als opvolger Henk TImmer (rechts). FOTO ANP
Michel Vorm is een serieuze kandidaat om Timmer op te volgen. De 25-jarige keeper is met FC Utrecht in gesprek over contractverlenging, maar die onderhandelingen lopen moeizaam. De huidige overeenkomst van Vorm loopt in Utrecht door tot medio 2010. De doelman zelf staat positief tegenover een overstap naar de Kuip.
Been is gecharmeerd van de eenmalig international, maar vraag is wanneer Feyenoord actie kan ondernemen. De Rotterdamse club wacht nog altijd op een technisch directeur en zoekt driftig naar nieuw geld om de huidige selectie te versterken. De besprekingen die momenteel lopen met een groep investeerders, zijn in dat opzicht cruciaal. Voorlopig heeft Feyenoord geen cent te makken.
Dat Been niet verder wil met Timmer, is geen verrassing. De keeper (37) speelt een matig seizoen en komt op een aantal speltechnische gebieden tekort voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Vooral bij voorzetten en diepe ballen buiten zijn doelgebied is Timmer kwetsbaar. Vorm is niet alleen jonger, maar de geboren IJsselsteiner is ook een completere keeper.
Feyenoord is Timmer wel een afkoopsom verschuldigd, gezien de clausule die in Timmers contract was opgenomen. In die passage staat dat de overeenkomst met Timmer automatisch verlengd zou worden, als de keeper dit seizoen minimaal 29 wedstrijden zou spelen.
Dat aantal gaat hij normaal gesproken gemakkelijk halen. Omdat Been richting Feyenoord-directie aangaf geen eerste keeper in Timmer te zien, zijn beide partijen versneld rond de tafel gaan zitten. Doelman en club gaan dan ook ‘in onderling overleg’ uit elkaar.
Interessant worden de ontwikkelingen rondom Roy Makaay, Tim de Cler, Kevin Hofland en Theo Lucius; nog vier routiniers die bij Feyenoord niet meer onomstreden zijn. Been benadrukt nog niet met de clubleiding gesproken te hebben over de selectiespelers met een doorlopend contract, maar duidelijk is dat de coach een nieuwe koers wil varen met Feyenoord. Vorige week sprak Been met de huidige interim-coach Leon Vlemmings.
Feyenoord heeft nog twee talentvolle keepers onder contract, naast routinier Rob van Dijk. De aan Excelsior verhuurde Erwin Mulder wordt een grote toekomst toegedicht, maar de keeper is met zijn negentien jaar nog erg jong. Hetzelfde geldt voor de Braziliaan Darley, nu derde doelman en vaste kracht bij Jong Feyenoord.
quote:als utrecht hem gaat verkopen vraag dan de hoofdprijs 'n miljoentje of 7-8,de tijd is geweest dat we ze in utrecht voor een appel en een ei verkocht!
mikmakkie - utrecht - 11/02/09 - 21:20:52
Als ze weten dat Feyenoord dadelijk geld heeft en Vorm geen clausule heeft dan zie ik ze best wel een hoge prijs vragen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef TC03 het volgende:
Een reactie op dat artikel @ AD.nl:
[..]![]()
![]()
Dan zijn ze achterlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ze weten dat Feyenoord dadelijk geld heeft en Vorm geen clausule heeft dan zie ik ze best wel een hoge prijs vragen.
Jij hebt echt totaal geen verstand van contracten of wel?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ze weten dat Feyenoord dadelijk geld heeft en Vorm geen clausule heeft dan zie ik ze best wel een hoge prijs vragen.
Dus De Guzman gaat ook max 2,5 miljoen kosten?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen verstand van contracten of wel?
Na dit seizoen heeft hij nog een contract voor een jaar. Hij gaat max 2,5 mil kosten.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus De Guzman gaat ook max 2,5 miljoen kosten?
Omdat hij net als Vorm ook nog maar een contract tot 2010 heeft.quote:
Een keeper is wat anders dan een veld speler. Mar voor de Guzman wordt ook niet meer betaald dan 4 mil.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus De Guzman gaat ook max 2,5 miljoen kosten?
Nee, want straks zei je ook al dat de Guzman aan het eind van het seizoen gratis de deur uit zou lopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij net als Vorm ook nog maar een contract tot 2010 heeft.
En als ik D-K moet geloven heeft hij verstand van contracten.
Het gaat er meer om wat de noodzaak van de aankoop is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een keeper is wat anders dan een veld speler. Mar voor de Guzman wordt ook niet meer betaald dan 4 mil.
Omdat ik dacht dat hij een contract tot 2009 had en die fout had ik al toegegeven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, want straks zei je ook al dat de Guzman aan het eind van het seizoen gratis de deur uit zou lopen.
De noodzaak van verkoop is groter in dit geval. Als een club als Utrecht nog 2,5 mil kan vangen voor een speler met een contract van 1 jaar dan zullen ze dat niet na kunnen laten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er meer om wat de noodzaak van de aankoop is.
Iedereen ziet dat Feyenoord een goede keeper nodig heeft.
Utrecht is met die Dop financieel goed genoeg hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De noodzaak van verkoop is groter in dit geval. Als een club als Utrecht nog 2,5 mil kan vangen voor een speler met een contract van 1 jaar dan zullen ze dat niet na kunnen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |