Ja hoor.Feyenoord lijkt Sinterklaas wel.quote:Feyenoord is Timmer wel een afkoopsom verschuldigd
Wil je nou dat Feijenoord verder komt of niet? Je zeurt namelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja hoor.Feyenoord lijkt Sinterklaas wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja hoor.Feyenoord lijkt Sinterklaas wel.
Ik zeur niet. Waarom moet je Timmer een afkoopsom geven? Is toch zonde van het geld. Verkoop 'm dan. Of doe Timmer gratis weg.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Happel het volgende:
Been en ik zitten op een lijn.
[..]
Wil je nou dat Feijenoord verder komt of niet? Je zeurt namelijk.
Jij bent echt idioot. Lees gewoon het bericht eens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Waarom moet je Timmer een afkoopsom geven? Is toch zonde van het geld. Verkoop 'm dan. Of doe Timmer gratis weg.
Maar hij wil zelf nog een jaar keepen (ook met zijn kansen in Oranje), dus dan heeft ie niets aan 2e keeper?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je Timmer toch net zo goed voor dat geld als 2de keeper houden?
Ik weet niet hoe hoog de afkoomsom is voor die clausule, maar ik denk geen 8 ton, wat wel zijn salaris is. Erg veel geld voor een bankkeeper. Daarnaast wil Timmer ook naar het WK2010, en dan moet hij dus wel ergens eerste keeper zijn. Op deze manier kan hij naar een nieuwe club op zoek gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord is idioot om Timmer geld te geven zodat hij niet meer bij Feyenoord onder contract staat. Landzaat ook maar een afkoopsom geven?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent echt idioot. Lees gewoon het bericht eens.![]()
Ze moeten toch die clausule ongedaan maken? Ik neem aan dat Timmer daar wel een vergoeding voor krijgt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, mensen leer lezen. Er is helemaal geen sprake van een afkoopsom. Ze hebben dat in onderling overleg eruit gelaten, er is wel een kans dat er alsnog een afkoopsommetje is, maar ik denk dat Timmer wel beter weet en gewoon een nieuwe club gaat zoeken.
Feyenoord wil van hem af, en je weet zelf ook dat er geen enkele club bereid zal zijn een afkoopsom te betalen voor een 37-jarige keeper. Is toch voor alle partijen beter zo? Wat wil jij dan, Timmer een jaar lang op de bank laten zitten voor 8 ton salaris?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord is idioot om Timmer geld te geven zodat hij niet meer bij Feyenoord onder contract staat. Landzaat ook maar een afkoopsom geven?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
'in goed overleg' - Ik denk dat Timmer toch wel iets van dat geld wil zien, want hij krijgt nooit natuurlijk hetzelfde salaris bij een andere club. Nog niet eens in de buurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, mensen leer lezen. Er is helemaal geen sprake van een afkoopsom. Ze hebben dat in onderling overleg eruit gelaten, er is wel een kans dat er alsnog een afkoopsommetje is, maar ik denk dat Timmer wel beter weet en gewoon een nieuwe club gaat zoeken.
Daarom zeg ik toch ook dat er wel een kans is dat er sprake is van een afkoopsommetje. Waarmee ik bedoel dat hij niet nog het salaris krijgt van het contractjaar dat hij er bij zou krijgen, maar een lager bedrag in onderling overleg. En als ik zie hoe snel ze dit hebben geregeld, en Feyenoord geen cent in kas heeft zal dat bedrag wel meevallen, denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze moeten toch die clausule ongedaan maken? Ik neem aan dat Timmer daar wel een vergoeding voor krijgt.
Het bedrag dat Timmer wil zal ook wel rond 8 ton liggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord wil van hem af, en je weet zelf ook dat er geen enkele club bereid zal zijn een afkoopsom te betalen voor een 37-jarige keeper. Is toch voor alle partijen beter zo? Wat wil jij dan, Timmer een jaar lang op de bank laten zitten voor 8 ton salaris?
Ja oké, dan zitten we op één lijn. De afkoopsom zal minder dan een jaarsalaris bedragen iig. Feyenoord is op deze manier goedkoper uit en Timmer is weg, iedereen zijn zin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook dat er wel een kans is dat er sprake is van een afkoopsommetje. Waarmee ik bedoel dat hij niet nog het salaris krijgt van het contractjaar dat hij er bij zou krijgen, maar een lager bedrag in onderling overleg. En als ik zie hoe snel ze dit hebben geregeld, en Feyenoord geen cent in kas heeft zal dat bedrag wel meevallen, denk ik.
Nee, lager. Timmer wil zelf ook weg als hij tweede keus wordt, omdat hij moet spelen om mee te kunnen naar het WK van 2010. Zowel Timmer als Feyenoord zijn gebaat bij een transfervrije status, dus het bedrag zal een stuk lager liggen dan 8 ton.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het bedrag dat Timmer wil zal ook wel rond 8 ton liggen.
Dat is wel het meest logisch maar voetballers zijn nou eenmaal geldwolven. Misschien kiest Timmer voor het geld en gaat hij bij Feyenoord op de bank/tribune zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lager. Timmer wil zelf ook weg als hij tweede keus wordt, omdat hij moet spelen om mee te kunnen naar het WK van 2010. Zowel Timmer als Feyenoord zijn gebaat bij een transfervrije status, dus het bedrag zal een stuk lager liggen dan 8 ton.
Dat had hij kunnen doen, maar het feit dat het al geregeld is geeft aan dat het tegenovergestelde waar is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is wel het meest logisch maar voetballers zijn nou eenmaal geldwolven. Misschien kiest Timmer voor het geld en gaat hij bij Feyenoord op de bank/tribune zitten.
Je heb gelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat had hij kunnen doen, maar het feit dat het al geregeld is geeft aan dat het tegenovergestelde waar is.
Kortom: Feyenoord is én goedkoper uit én Timmer is weg. Dit is een win-win situatie voor elke Feyenoorder die het niet in Timmer ziet zitten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
je kan ook van Dijk het seizoen af laten maken
Dat WK kan ie natuurlijk op z'n buik schrijven, Vorm gaat in zijn plaatsquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, lager. Timmer wil zelf ook weg als hij tweede keus wordt, omdat hij moet spelen om mee te kunnen naar het WK van 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |