Puur een vraag, ik zou het niet willen dat iemand als Van Bommel bij Ajax komt spelenquote:
Ik vat hem helaas niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook schreeuwen dat hij zijn been moet breken?
Ik denk dat hij refereert aan de spreekkoren van het Legioen richting van Bommel in zijn PSV-tijd.quote:
quote:
Dan nog is hij te jong om leiding te geven aan de defensie.quote:
Ey rolstoelhoolie, hou eens op.quote:
Jullie kunnen hem op dit moment wel goed gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Puur een vraag, ik zou het niet willen dat iemand als Van Bommel bij Ajax komt spelen
Vreemd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Puur een vraag, ik zou het niet willen dat iemand als Van Bommel bij Ajax komt spelen
Welk Nederlands team zou hem niet kunnen gebruiken. Het verleden van een speler interesseert me geen fuck, zo'n speler is een absolute versterking voor Ajax (of Feyenoord).quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie kunnen hem op dit moment wel goed gebruiken![]()
Van Bommel is gewoon een goede speler. In tegenstelling tot Leonardo die bij jullie geaccepteerd is.
Als je zo gaat oordelen dan is zelfs Charisteas geaccepteerd bij jullie. Jij weet net zo goed als ik dat bij Ajax de harde kern niets van Leo moet hebben, en dat bij Feyenoord de harde kern niets moest hebben van Charisteasquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leonardo die bij jullie geaccepteerd is.
Toch zit er een groot verschil in hoor, bij Ajax hoor je niemand over Leonardo, misschien alleen de harde kern inderdaad. Bij Feyenoord moest niemand wat van hem hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat bij Ajax de harde kern niets van Leo moet hebben, en dat bij Feyenoord de harde kern niets moest hebben van Charisteas
Waarom zou Tottenham iemand te ruil aanbieden voor iemand die gewoon gratis kan komen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lol, ik bedoelde Gomes van Tottenham
Hij heeft een contract tot 2010 hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Tottenham iemand te ruil aanbieden voor iemand die gewoon gratis kan komen?
En zie jij Gomes al voor Feyenoord willen spelen?
Als ze de Guzman gratis willen hebben zullen ze nog 1,5 jaar moeten wachten. We hebben het over een transfer aankomende zomer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou Tottenham iemand te ruil aanbieden voor iemand die gewoon gratis kan komen?
En zie jij Gomes al voor Feyenoord willen spelen?
Leo kwam dan ook niet rechtstreeks van julliequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch zit er een groot verschil in hoor, bij Ajax hoor je niemand over Leonardo, misschien alleen de harde kern inderdaad. Bij Feyenoord moest niemand wat van hem hebben.
Die paar maanden in Breda maken het meteen goed?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leo kwam dan ook niet rechtstreeks van jullie
Alsnog. Leonardo speelde een jaar of 12 voor Feyenoord, kuste vaak genoeg het logo en was desondanks heel snel geliefd bij een groot deel van de Ajax-aanhang. Maargoed, hij speelde een klein jaartje bij NAC inderdaad, dan is het logisch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leo kwam dan ook niet rechtstreeks van jullie
In het voetbalwereldje leeft het merendeel ook met de waan van de dag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsnog. Leonardo speelde een jaar of 12 voor Feyenoord, kuste vaak genoeg het logo en was desondanks heel snel geliefd bij een groot deel van de Ajax-aanhang. Maargoed, hij speelde een klein jaartje bij NAC inderdaad, dan is het logisch.
Ehmm, nee? Hij is niet geaccepteerd door de harde kern. Juichen bij doelpunten zie je overal, ook bij Charisteas..quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die paar maanden in Breda maken het meteen goed?
Hij is nooit geliefd geweest bij de Ajax aanhang, dat is eits wat jullie jezelf graag wijsmakenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsnog. Leonardo speelde een jaar of 12 voor Feyenoord, kuste vaak genoeg het logo en was desondanks heel snel geliefd bij een groot deel van de Ajax-aanhang. Maargoed, hij speelde een klein jaartje bij NAC inderdaad, dan is het logisch.
Juichen bij een doelpunt??? Ik zie hier op FOK zelfs Ajacieden die regelmatig "Leoquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ehmm, nee? Hij is niet geaccepteerd door de harde kern. Juichen bij doelpunten zie je overal, ook bij Charisteas..
Fok als graadmeter nemenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juichen bij een doelpunt??? Ik zie hier op FOK zelfs Ajacieden die regelmatig "Leo" posten.
Nee, wel altijd als het bordje van de 4de official omhoog ging met zijn nummer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Fok als graadmeter nemen
En je wilt zeggen dat jullie niet gingen juichen bij een goal van Harry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |