quote:
Iedereen een eigen smaakquote:
Als je van rap(pers) houdt:quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Pluisjeh het volgende:
[..]
Iedereen een eigen smaak
meestal hou ik er ook niet van !
waarom quote je aleen maar en zet je er geen text bijquote:
Ik heb jou anders ook nog nooit iets bij zien dragen aan FOK!.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
waarom quote je aleen maar en zet je er geen text bijmeer heb ik je niet zien doen in je
FOK! cariere
En jij bent een kloon van...?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
waarom quote je aleen maar en zet je er geen text bijmeer heb ik je niet zien doen in je
FOK! cariere
Niet dan? Anders is één heel uur een FOK! carrière noemen wel heel apartquote:
ik had een oud acountquote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet dan? Anders is één heel uur een FOK! carrière noemen wel heel apart
Dan is dit toch een kloonquote:
quote:Kloon tweede of meerdere registratie van een al geregistreerde user, ~na ban; door Ulx en Kastanova begonnen klonenregistratie na het krijgen van een ban, door de user Barry van Dam verfijnd.
zo dus je houd van klonen? http://www.imdb.com/title/tt0121765/ so nu blij en niet zeurenquote:
Oh je bent zo'n lurkerquote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
zo dus je houd van klonen? http://www.imdb.com/title/tt0121765/ so nu blij en niet zeuren
je hoeft niet altijd een acount te hebben om FOK! te bekijken, ik volg jullie gewoon al een tijdje
HOPELOOS![]()
![]()
na een tijdje dacht ik, laat ik maar een acount maken, maar je denkt niet verder dan je 5cm dingetje tussen je benen want topics bekijken kan ALTIJD![]()
jaaa nu snap ik hetquote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik ben zo'n lurker_ I get it. And i'm gay
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:18 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
zo dus je houd van klonen? http://www.imdb.com/title/tt0121765/ so nu blij en niet zeuren
je hoeft niet altijd een acount te hebben om FOK! te bekijken, ik volg jullie gewoon al een tijdje
HOPELOOS![]()
![]()
na een tijdje dacht ik, laat ik maar een acount maken, maar je denkt niet verder dan je 5cm dingetje tussen je benen want topics bekijken kan ALTIJD![]()
Ik een lurker, whehequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:37 schreef Jamiroquai het volgende:
(Enige liedje van ze dat ik leuk vind)
...quote:Op maandag 9 februari 2009 18:56 schreef SexPistol het volgende:
Ik houd van Joy Division en The Sex Pistols. Lekker rauwe muziek die veel emotie met zich meebrengt.
Ik heb een hekel aan de mainstream rap en R&B. Ook vind ik hardcore niet bepaald flex om naar te luisteren, simpelweg omdat het geen emotie heeft.
Ik weet dat het afwijt van normaal. Komt omdat Nederland geen muzieksmaak heeft in het algemeen. Ik bedoel, als De Toppers nummer een hits scoren in ons land geeft aan hoe min de muzieksmaak is van sommigen. Ik wil hier niet de profeet van de muzieksmaak uithangen, haha - maar ik wil wel ff een punt duidelijk maken. Ik vind dat dit eens gezegd moet worden. Hier danwel op landelijk gebied.
Hopelijk zijn jullie het met mij eens.
Hardcorequote:
Verder haat voor: R&B en Hardcorequote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef TC_Artemis het volgende:
Drum 'n bass, dubstep, ragga jungle, breakcore, minimal, house, triphop, breakbeat, rock
Je hebt wel gelijk, want lachen is ook een emotie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
"Emo" zou eigenlijk als genre verboden moeten worden. Wat bepaalt nou of iets "emo" is of niet? De tekst? Dan is zelfs Phil Collins emo. Het soort muziek..? Tja, dan noem ik FOB juist niet emo. Ze klinken namelijk best vrolijk.
"Emo", stom begrip.
Ah, een top40 luisteraar. "Ik LuisTer GewOoN vAn AlLeZZZ!!!".quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef denkjedat het volgende:
alle soorten muziek ben ik achter gekomen.
word niet altijd gewaardeert bij de vrienden , achja:)
en emoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ah, een top40 luisteraar. "Ik LuisTer GewOoN vAn AlLeZZZ!!!".
nu welquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, want lachen is ook een emotie.
Laten we ze gewoon huilerts noemen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef Ivopedia het volgende:
doe mij maar (j)rock/metal of synthpop
Heel erg vet nummer inderdaad, nieuwe album is héél erg vet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef Onorgineel het volgende:
Drum 'n Bass, Electronisch, Rock, Metaal.
Beetje Pendulum, The Prodigy en Black Sun Empire enzo.
Clip:![]()
Nummer:![]()
nummerquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:25 schreef Onorgineel het volgende:
Drum 'n Bass, Electronisch, Rock, Metaal.
Beetje Pendulum, The Prodigy en Black Sun Empire enzo.
Clip:![]()
Nummer:![]()
Wat is dit voor herriequote:
Ik noem Pendulum ook geen Drum 'n bass, ik zeg alleen dat het ook in het rijtje past van wat ik luister. (zo probeer ik het iniedergeval over te brengenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
nummer
pendulum drum n bass noemen
Zo jij zal wel de man met de kennis zijn!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
nummer
pendulum drum n bass noemen
U luistert Youssef&Kamal!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hiphop, punk, breakcore en andere electronica, en wat rock
http://www.last.fm/user/arnxx
Al sinds 2005 ofzo, het is echt het grappigste wat ik OOIT heb gehoordquote:
Hadoukenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:21 schreef prodygee het volgende:
Op 't moment veel alternative rock gemengd met wat Chemical Brothers, Hadouken en The Crystal Method.
Zo heel af en toe luister ik een enkel nummer schranz, omdat 't gewoon enorme adrenalinekick geeft hoe die DJ's met de filters spelen, en ik hou van hoog volume met veel bass zodat je 't goed in de buik kan voelen. Is dan wel Japanse schranz. Dit nummer, omdat Kors K en beatmania gewoon ownt:
Luister ook een hele boel trance, Anjunabeats is m'n favo soort compilatie-discs.
Wat ik klotemuziek vind is toch echt Heavy Metal, en hardcore gaat ook niet door de beugel.
Ik heb geen favoriet nummer, ik ken zóveel muziek en ik krijg kippenvel bij heel veel tracks.
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 16:07 schreef TC_Artemis het volgende:
Fuck dirty house en aanverwanten.. deze shit is pas vies
Platenmaatschappijen hebben de muziekterm om zeep geholpen door elke nietszeggende dertien in een dozijn band als emo te bestempelen. makkelijk voor de mensen die graag hetzelfde horen en handig voor de plaatmaatschappijen om in plaats van goede muzikanten aantrekken, uitgebreid hun tijd te spenderen met geld tellen .quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
"Emo" zou eigenlijk als genre verboden moeten worden. Wat bepaalt nou of iets "emo" is of niet? De tekst? Dan is zelfs Phil Collins emo. Het soort muziek..? Tja, dan noem ik FOB juist niet emo. Ze klinken namelijk best vrolijk.
"Emo", stom begrip.
Ik vind zelf dat ik ook geen emo luister.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen hebben de muziekterm om zeep geholpen door elke nietszeggende dertien in een dozijn band als emo te bestempelen. makkelijk voor de mensen die graag hetzelfde horen en handig voor de plaatmaatschappijen om in plaats van goede muzikanten aantrekken, uitgebreid hun tijd te spenderen met geld tellen .
''Echte'' emo zou die hyman niet eens luisteren omdat het te veel naar ''herrie'' neigt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al sinds 2005 ofzo, het is echt het grappigste wat ik OOIT heb gehoord
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]daar wil ik nog graag
en
aan toevoegen
Same herequote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef On het volgende:
Bong-Ra is zeker vet, al een paar keer live mogen aanschouwen.
Nicequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
Eigenlijk heb ik een hele brede muzieksmaak:
Is dat sarcasme of onwetendheid?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Skyl3r het volgende:
Ik houd van rock...
Niemand houd hier denk ik van rock xD
xD xD XD XD!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Skyl3r het volgende:
Ik houd van rock...
Niemand houd hier denk ik van rock xD
quote:
Hij heeft zeker een flink aantal goede productiesquote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef blckbb het volgende:
Dat mensen Angerfist serieus goed vinden![]()
Sjonge ik kan ook BOEM BOEM BOEM zeggen ben ik dan ook Angerfist?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een flink aantal goede producties
Alleen draaien kan die voor geen meter, en ook de live acts stellen vaak weinig voor...
Tja, voor jou BOEM BOEM BOEM, ik hoor er toch echt heel wat meer inquote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Sjonge ik kan ook BOEM BOEM BOEM zeggen ben ik dan ook Angerfist?x18
Idd, mensen die zeggen "boem boem boem nou leuk hoor" moeten hun oren laten uitspuiten, als je verstand hebt van muziek snap je wel dat het meer is dan dat.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, voor jou BOEM BOEM BOEM, ik hoor er toch echt heel wat meer inEr zijn zeker betere hardcore producers dan Angerfist, maar ook hij doet het niet slecht
Volgens mij verneukt jouw troep je hersens, je kan niet eens een youtube linkje posten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:30 schreef Dingess het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/y56jWiYNt3w&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/y56jWiYNt3w&hl=nl&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/O53yqG0KgmQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/O53yqG0KgmQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gC56NbV5kpE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gC56NbV5kpE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oRNeI2oLBXw&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oRNeI2oLBXw&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
MET Jay-Z
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8IwHbVEaA78&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8IwHbVEaA78&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Dus GEEN House en geen core-troep (Hardcore, speedcore)
Idd. Ook zou ik misschien wat vaker achter me pc moeten zitten zoals jij dat doet..quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Volgens mij verneukt jouw troep je hersens, je kan niet eens een youtube linkje posten.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:32 schreef Desunoto het volgende:
Om een youtube linkje te plaatsen hoef je alleen maar de link te kopiëren.
Alleen mods of zo kunnen het hele filmpje hier plaatsen met die embed codes.
Hou het rustuuuuuuug!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:30 schreef Dingess het volgende:
MET Jay-Z
Dus GEEN House en geen core-troep (Hardcore, speedcore)
Okee, hoe moet dit?
quote:
Jammer dan the killers.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
Eigenlijk heb ik een hele brede muzieksmaak:
Your musical compatibility with TOrched1990 is Very Highquote:
Moet jij niet ergens zijn vanavond dan? ^^quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:21 schreef prodygee het volgende:
Op 't moment veel alternative rock gemengd met wat Chemical Brothers, Hadouken en The Crystal Method.
Zo heel af en toe luister ik een enkel nummer schranz, omdat 't gewoon enorme adrenalinekick geeft hoe die DJ's met de filters spelen, en ik hou van hoog volume met veel bass zodat je 't goed in de buik kan voelen. Is dan wel Japanse schranz. Dit nummer, omdat Kors K en beatmania gewoon ownt:
Luister ook een hele boel trance, Anjunabeats is m'n favo soort compilatie-discs.
Wat ik klotemuziek vind is toch echt Heavy Metal, en hardcore gaat ook niet door de beugel.
Ik heb geen favoriet nummer, ik ken zóveel muziek en ik krijg kippenvel bij heel veel tracks.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen hebben de muziekterm om zeep geholpen door elke nietszeggende dertien in een dozijn band als emo te bestempelen. makkelijk voor de mensen die graag hetzelfde horen en handig voor de plaatmaatschappijen om in plaats van goede muzikanten aantrekken, uitgebreid hun tijd te spenderen met geld tellen .
''Echte'' emo zou die hyman niet eens luisteren omdat het te veel naar ''herrie'' neigt.
Samengevat: SCHEITquote:
newbs die alleen in SEX, LIF, en R&P postenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:43 schreef JayJayy het volgende:
pubers die hun zelf-image halen uit een bepaald soort muziek, en om dit te versterken andere soorten muziek de grond in boren.
mensen waarvan de helft van hun postgeschiedenis bestaat uit pub scquote:Op maandag 9 maart 2009 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
newbs die alleen in SEX, LIF, en R&P posten![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef JayJayy het volgende:
[..]
mensen waarvan de helft van hun postgeschiedenis bestaat uit pub sc![]()
ik zit hier al 168 keer zo lang als jij hier, en als je een paar pagina's verder klikt zal je zien dat ik niet alleen in pub post.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef JayJayy het volgende:
[..]
kudowsquote:Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zit hier al 168 keer zo lang als jij hier
Zoeg mie ainequote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Ach mens lul nie!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Samengevat: SCHEIT
Mijne:
Beetje trance ,uprising , techo , tecktonik, dance, electronic, ambient ,lounge, indie, alternative etc etc.
Klassiek zal je waarschijnlijk bedoelen zucht... msn jeugd...quote:
Ga je gang maar.quote:
Ja, leuk hè?quote:
Beter is dat gewoon allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef oshiro het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, wat een smalle smaak eigenlijk
jij zal het nooit begrijpenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef Hyman het volgende:
Mathcore?
Soort van screamo, maar dan zoiets van:
TWEEEEEEEE BBLAAAARRGGHHH KEEEEEERR ZESTIEENNNAAAAHHH ISSSS BLAAAAHHHH?
daar heeft het ook geen hol mee te makenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zal wel niet nee, want ik ben niet zo goed in wiskunde
Dudequote:Op zondag 22 maart 2009 11:21 schreef flaykd het volgende:
[..]
daar heeft het ook geen hol mee te makenen sowieso mathcore vergelijken met screamo
ga je mond spoelen met je as i lay crying op je last.fm!1!111quote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef Hyman het volgende:
Mathcore?
Als je bij Heimen al jankt, klik dan maar niet op de mijnequote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met je as i lay crying op je last.fm!1!111
overigens;
staat standaard aan bij het leren![]()
* Hyman pakt de zeepquote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
overigens;
staat standaard aan bij het leren![]()
dit is toch geen poging as i lay dying belachelijk te maken he?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:16 schreef Hyman het volgende:
Mathcore?
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef julian6 het volgende:
Last.FMMuziek luisteren via internetsites zodat je aan anderen kan laten showen wat je luistert en hoevaak
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
Achja, laten we het houden op onwetendheid.quote:geboortedatum: 14-09-1991
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef moby92 het volgende:
Ben gek op zo'n beetje alles wat Hed Kandi uitbrengt,
Last.FMMuziek luisteren via internetsites zodat je aan anderen kan laten showen wat je luistert en hoevaak
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
Kijk zo hoort hetquote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hed Kandi![]()
![]()
![]()
![]()
De BeachHouse cd's zijn legendarisch! Maar de mixen mogen er ook wezen. Me laatste aangeschafte cd is Summermix 2009 en die is echt![]()
Nee die is al uit. Roze voorkant met 3 vrouwen in bikini. Het bevat 3 cd'squote:Op maandag 23 maart 2009 21:49 schreef moby92 het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het! Hed Kandi is idd legendarisch. Ik moet echt nog een keer naar zo'n feest. Maar ik wist niet dat het zomeralbum 2009 al uitwas, die komt normaal toch pas als de lente vergevorderd is?
ik heb nog geen gare opmerking van jou gezien dus dan ik hoef ook geen quasi-beledigende opmerking te makenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je bij Heimen al jankt, klik dan maar niet op de mijne![]()
PiRANiA. Dat is een HELDEN plaat.quote:
Oeh I love it. Ge-wel-dig. Bedankt voor het linkje, deze moet ik hebben nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee die is al uit. Roze voorkant met 3 vrouwen in bikini. Het bevat 3 cd's22,50 bij FRS
Edit: Deze bedoel ik dus. Klein stukje van de mix:
Klassieker!quote:
Bij Hardstyle denk ik meteen aanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Klassieker!![]()
Dis ook wel een net liedje.
Verder hardstyle is de shit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |