Hadoukenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:21 schreef prodygee het volgende:
Op 't moment veel alternative rock gemengd met wat Chemical Brothers, Hadouken en The Crystal Method.
Zo heel af en toe luister ik een enkel nummer schranz, omdat 't gewoon enorme adrenalinekick geeft hoe die DJ's met de filters spelen, en ik hou van hoog volume met veel bass zodat je 't goed in de buik kan voelen. Is dan wel Japanse schranz. Dit nummer, omdat Kors K en beatmania gewoon ownt:
Luister ook een hele boel trance, Anjunabeats is m'n favo soort compilatie-discs.
Wat ik klotemuziek vind is toch echt Heavy Metal, en hardcore gaat ook niet door de beugel.
Ik heb geen favoriet nummer, ik ken zveel muziek en ik krijg kippenvel bij heel veel tracks.
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 16:07 schreef TC_Artemis het volgende:
Fuck dirty house en aanverwanten.. deze shit is pas vies
Platenmaatschappijen hebben de muziekterm om zeep geholpen door elke nietszeggende dertien in een dozijn band als emo te bestempelen. makkelijk voor de mensen die graag hetzelfde horen en handig voor de plaatmaatschappijen om in plaats van goede muzikanten aantrekken, uitgebreid hun tijd te spenderen met geld tellen .quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
"Emo" zou eigenlijk als genre verboden moeten worden. Wat bepaalt nou of iets "emo" is of niet? De tekst? Dan is zelfs Phil Collins emo. Het soort muziek..? Tja, dan noem ik FOB juist niet emo. Ze klinken namelijk best vrolijk.
"Emo", stom begrip.
Ik vind zelf dat ik ook geen emo luister.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen hebben de muziekterm om zeep geholpen door elke nietszeggende dertien in een dozijn band als emo te bestempelen. makkelijk voor de mensen die graag hetzelfde horen en handig voor de plaatmaatschappijen om in plaats van goede muzikanten aantrekken, uitgebreid hun tijd te spenderen met geld tellen .
''Echte'' emo zou die hyman niet eens luisteren omdat het te veel naar ''herrie'' neigt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al sinds 2005 ofzo, het is echt het grappigste wat ik OOIT heb gehoord
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]daar wil ik nog graag
en
aan toevoegen
Same herequote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef On het volgende:
Bong-Ra is zeker vet, al een paar keer live mogen aanschouwen.
Nicequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
Eigenlijk heb ik een hele brede muzieksmaak:
Is dat sarcasme of onwetendheid?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Skyl3r het volgende:
Ik houd van rock...
Niemand houd hier denk ik van rock xD
xD xD XD XD!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef Skyl3r het volgende:
Ik houd van rock...
Niemand houd hier denk ik van rock xD
quote:
Hij heeft zeker een flink aantal goede productiesquote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef blckbb het volgende:
Dat mensen Angerfist serieus goed vinden![]()
Sjonge ik kan ook BOEM BOEM BOEM zeggen ben ik dan ook Angerfist?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een flink aantal goede producties
Alleen draaien kan die voor geen meter, en ook de live acts stellen vaak weinig voor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |