quote:Op maandag 23 maart 2009 14:43 schreef julian6 het volgende:
Last.FMMuziek luisteren via internetsites zodat je aan anderen kan laten showen wat je luistert en hoevaak
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
Achja, laten we het houden op onwetendheid.quote:geboortedatum: 14-09-1991
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef moby92 het volgende:
Ben gek op zo'n beetje alles wat Hed Kandi uitbrengt,
Last.FMMuziek luisteren via internetsites zodat je aan anderen kan laten showen wat je luistert en hoevaak
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
![]()
![]()
Hardcore House ftw.
Kijk zo hoort hetquote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hed Kandi![]()
![]()
![]()
![]()
De BeachHouse cd's zijn legendarisch! Maar de mixen mogen er ook wezen. Me laatste aangeschafte cd is Summermix 2009 en die is echt![]()
Nee die is al uit. Roze voorkant met 3 vrouwen in bikini. Het bevat 3 cd'squote:Op maandag 23 maart 2009 21:49 schreef moby92 het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het! Hed Kandi is idd legendarisch. Ik moet echt nog een keer naar zo'n feest. Maar ik wist niet dat het zomeralbum 2009 al uitwas, die komt normaal toch pas als de lente vergevorderd is?
ik heb nog geen gare opmerking van jou gezien dus dan ik hoef ook geen quasi-beledigende opmerking te makenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je bij Heimen al jankt, klik dan maar niet op de mijne![]()
PiRANiA. Dat is een HELDEN plaat.quote:
Oeh I love it. Ge-wel-dig. Bedankt voor het linkje, deze moet ik hebben nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:16 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee die is al uit. Roze voorkant met 3 vrouwen in bikini. Het bevat 3 cd's22,50 bij FRS
Edit: Deze bedoel ik dus. Klein stukje van de mix:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |