Dat is niet mijn probleemquote:
Ik dacht dat je GlowMouse bedoeldequote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee! hij gaat steeds scrollen als ik het niet wil
Nee ouders krijg ik weer een notequote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je GlowMouse bedoelde
*proestquote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je GlowMouse bedoelde
neuh..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
Kom hier ook allen lekker rellen
De fucking politie
Dus wij zijn wel boeiend genoeg om te lezenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Trigalti het volgende:
Ik lees af en toe mee..Gewoon te weinig tijd.
Alleen de relletjesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus wij zijn wel boeiend genoeg om te lezen
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Kan niemand ff naaktfoto's posten ofzo..? Om een beetje mensen te trekken..? Het bloedt dood hier...
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Kan niemand ff naaktfoto's posten ofzo..? Om een beetje mensen te trekken..? Het bloedt dood hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe ik dit?? Ik heb er nu ook naar moeten kijken
Ik ga douchen...
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe ik dit?? Ik heb er nu ook naar moeten kijken
Ik ga douchen...
![]()
Beetje jammer Nico. Had wel verwacht dat je een 6pack had..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
das dan lekker je eigen schuld dat je daar naar moet blijven kijkenquote:
welke piet?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
Waar de fuck is Piet btw..?
Ik ga die spoiler nu niet meer openklappen natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
das dan lekker je eigen schuld dat je daar naar moet blijven kijken![]()
Nee.. gewoon een vaatje.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer Nico. Had wel verwacht dat je een 6pack had..
Nieuwsgierig aagjequote:
En nu smaken ze niet meer..?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik was net aan het genieten van mijn manderijntjes
dan open je dus zomaar spoilers ondanks dat ik erbij zet dat ik er van moet douchen enzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik was net aan het genieten van mijn manderijntjes
Ik heb het oude lay-out, spoilers zijn van zichzelf geopendquote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan open je dus zomaar spoilers ondanks dat ik erbij zet dat ik er van moet douchen enzo?
sommige mensen hebben foksilvequote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan open je dus zomaar spoilers ondanks dat ik erbij zet dat ik er van moet douchen enzo?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ah dat wist ik niet![]()
Zie het als mijn vorm van fysiek spel
Het is nu iemand anders ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe is het btw nou afgelopen met die naaktfoto van She? Gaat dat nou helemaal niet door? (Gelieve samenvatting, niet een url naar een topic..)
Nice! ach, lekker boeiend, punten binnenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mondeling gehaald met een zesje omdat de docent het blijkbaar ook vervelend zou vinden als ik hierdoor niet dit jaar mijn studie kon afronden. Althans ik vond zelf niet dat ik veel goed deed, dus had normaliter geen 6 verwacht. Maar ja, dat is ook weer binnen, morgen beginnen met afstuderen.
Klopt, maar vandaag nog niet en het is al zo stil hier..!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel vaker hier geweest toch
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 februari 2009 15:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mondeling gehaald met een zesje omdat de docent het blijkbaar ook vervelend zou vinden als ik hierdoor niet dit jaar mijn studie kon afronden. Althans ik vond zelf niet dat ik veel goed deed, dus had normaliter geen 6 verwacht. Maar ja, dat is ook weer binnen, morgen beginnen met afstuderen.
Dat is waarquote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag nog niet en het is al zo stil hier..!
quote:
Kloptquote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel vaker hier geweest toch
Klopt, heb mijn dag niet vandaag.. Blegh. Ben blij als ik naar huis kan (uurtjes bijna gemaakt). Ben overigens nog blijer als ik weer lekker tussen de accountants aan het werk kanquote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nice! ach, lekker boeiend, punten binnen
[..]
Klopt, maar vandaag nog niet en het is al zo stil hier..!
Waarom heb je nou zo'n vreselijke avatar? Ik heb hier niet de beschikking over chocolaaa!!quote:
Nouwja zegquote:Op maandag 9 februari 2009 16:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom heb je nou zo'n vreselijke avatar? Ik heb hier niet de beschikking over chocolaaa!!(is misschien maar goed ook)
Wauwquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. Net even 35 minuten à 14,6km/u hardgelopen.
Handig dat Nike+
* PieterBas doet ook aan atletiekquote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij loopt wel een tikkie harder dan dat ik doe trouwens
Je komt uit '87.. Dan ben je vers..quote:
en wat ben ik dan wel nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je komt uit '87.. Dan ben je vers..
Nou Piet, ik denk dat ik je er wel ff uitren hoor.. Voor een minuut..
Sorryquote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er zo'n trek van omdat het er zo goddelijk uitziet
Je weet dat ik een 400m.. in 51.9 seconde looptquote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou Piet, ik denk dat ik je er wel ff uitren hoor.. Voor een minuut..
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat ben ik dan wel niet
of milou_![]()
ah! zoiets zal het wel zijnquote:
Ah.. Dat verklaart een hoop. Dan ben je zeker nog niet echt op snelheid met 14,6 km/uquote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas doet ook aan atletiek
Moet weer mijn conditie opbouwen na die knieblessures..![]()
maar goed, ieder zijn eigen tempo![]()
Geeft nietquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh damn. Jaloers!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik bedenk me namelijk net dat er als het goed is een chocoladetruffelpunt op me staat te wachten als ik thuis kom
Ik heb er geen last meer van, maar doe nog wel wat rustiger. Het zijn trainingsloopjes, dus het hoeft niet zo heel hard. Als ik in een groep loop gaat het ook wat rustiger, maar omdat een aantal tot laat school hebben vandaag en geen zin had om zo 'laat' te gaan trainen, ging ik maar voor mijzelf lopen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah.. Dat verklaart een hoop. Dan ben je zeker nog niet echt op snelheid met 14,6 km/u
Ging het een beetje met je knie of heb je daar niet zo'n last meer van met lopen?
Hopelijk ga ik in september de Dam tot Dam lopen
Ik heb laatst voorgesteld dat ik vandaag wel even zou koken. Ik zou niet meer weten waarom. Ik heb er ook geen zin in. Maar ik ga dus zo even lekker nasi koken.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef PieterBas het volgende:
uhm, wat zal ik eens gaan eten vanavond...
Pizza?
Diepvries?
Aangezien ik geen zin heb om te koken..
Tof²?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van, maar doe nog wel wat rustiger. Het zijn trainingsloopjes, dus het hoeft niet zo heel hard. Als ik in een groep loop gaat het ook wat rustiger, maar omdat een aantal tot laat school hebben vandaag en geen zin had om zo 'laat' te gaan trainen, ging ik maar voor mijzelf lopen.
Dam tot Dam is wel tof![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat ben ik dan wel niet
of milou_![]()
Dood..?quote:Geboortedatum 00-00-0000
quote:
Donder dan ook maar op met je acties.quote:Deelnemers aan prijsvragen en acties van DePers.nl worden automatisch abonnee van DePers.nl Ontbijt Nieuws en DePers.nl Mededelingen, indien ze dit nog niet waren. Deze Ontbijt nieuwsbrief met de laatste headlines wordt elke werkdag rond 9:00 in uw mailbox bezorgd en DePers.nl Mededelingen nieuwsbrief wordt enkel toegezonden bij de introductie van nieuwe functionaliteiten en speciale acties op DePers.nl.
Deelnemers aan prijsvragen en acties van DePers.nl gaan akkoord met het ontvangen van interessante informatie en aanbiedingen van door DePers.nl geselecteerde partners (max. 1 keer per week).
Ik dacht..had ik het nou weggehaald of niet.. dus dubbelquote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tof²?![]()
Ah okee.. Ja ik ben echt een kneus hoor, ik weet dat allemaal niet. Verder dan mijn loopje op de loopband gaat het nog niet echtDoe je alleen aan hardlopen of ook aan andere ' atletiekdingen' (hordelopen ofzo)?
Ik wil het verder opbouwen, maar ik heb alleen maar start 2 run met Belgische Evy gelopen en dat is een beetje gaan vervelen moet ik je bekennen. De andere schema's die ik heb gezien stonden vol met termen die ik niet ken (en eigenlijk ben ik te lui om dat uit te zoeken)
Hoe de fuck moet ik weten hoe oud je ben dan..? Ja hyves had een mogelijkheid geweest..quote:
Joh hij is gewoonniet het meest heldere licht hierquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik weten hoe oud je ben dan..? Ja hyves had een mogelijkheid geweest..
das niets nieuwsquote:Op maandag 9 februari 2009 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh hij is gewoonniet het meest heldere licht hier
20 dus. Ennuh, fuck offquote:
aha... dus als wij een grapje maken is het blablablabla fuck off... maar als jij een keer iets zegt en wij het anders interpreteren zijn wij degene die te serieus zijn?quote:
dat vond ik dus ookquote:
Niet per sé. Maar als ik word uitgelachen om iets waar ik niets aan kan doen, is het lame.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
aha... dus als wij een grapje maken is het blablablabla fuck off... maar als jij een keer iets zegt en wij het anders interpreteren zijn wij degene die te serieus zijn?![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht..had ik het nou weggehaald of niet.. dus dubbel
Ik ben een sprinter tot middenlang (100m- 200m - 400m - 800m), maar omdat ik vroeger redelijk horde kon lopen... ben ik dus ook vaak 1e reserve, of loop ik het wedstrijden.. Verder doe ik ook verspringen.
Maar ik kan ook aardig de lange afstanden lopen.. Ik ben zeg maar een allrounder
De meeste termen kan ik wel dromen
Interval
Core Stability... Hell no dat ik midden op straat een paar buikspieroefeningen doen
ten eerste... dit topic goed lezen! ten tweede. ik ben niet dood das logischquote:Op maandag 9 februari 2009 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet per sé. Maar als ik word uitgelachen om iets waar ik niets aan kan doen, is het lame.
Als jij je geb. datum niet in je profiel heb staan, hoe moet ik er dan achter komen? (Hyves niet meegenomen..)
Tja, ben nou eenmaal niet het helderste licht ofzo. Maar goed. Ander onderwerpquote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ten eerste... dit topic goed lezen! ten tweede. ik ben niet dood das logischten derde had je kunnen weten dat door die opmerking ik jonger was dan Daph_ Ten vierde: we lachen je niet uit we maken maar een geintje zoals jij ook altijd doet.... mijn god... ik doe
tegen iedereen....
ik snap niet dat je er serieus op in gaat
![]()
ben je serieus beledigd ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 16:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ben nou eenmaal niet het helderste licht ofzo. Maar goed. Ander onderwerp
dat denk ik niet hoor.. tegenwoordig beginnen ze al met lastigvallen als je naar binnen gaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga even naar de Albert Heijn.. hoewel het natuurlijk een no-go area is.. Ondertussen moeten die boeken wel vol zijn..
Nee he... alweer Perez.
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doetquote:Op maandag 9 februari 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor.. tegenwoordig beginnen ze al met lastigvallen als je naar binnen gaat.
- "Meneer als u dadelijk plaatjes krijg, mag ik ze dan?"
- "Jaja.."
na het afrekenen
- "Meneer, mag ik uw plaatjes?"
- "Ja best, hierzo"
- "jaaaaaa, maar u had ze aan mij beloofd!!" *huil*
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doet
Oh my God!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijven
dat....meen....je.....nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijven
Hard.. kort tot geen herstel en dan weer hard en dat een flink aantal keerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed allemaal! Baal wel dat ik vroeger (vroegaaaah toen ik nog conditie had) niet aan atletiek ben begonnen.
Als je allround bent ben je wel lekker gevarieerd aan het sportenVerveelt minder snel denk.
Wat is er zoaan interval?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doet
pauperknaapjesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Bij ons staan die knaapjes niet bij de AHPauper AH hebben wij blijkbaar
omg... ben ik ef blij dat ik hier zit... das de AH waar ik altijd boodschappen doequote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben serieus! in Nijmegen zelfs
http://www.gelderlander.n(...)bij-Albert-Heijn.ece
quote:
er zijn ook AH's waar die gastjes weg worden gestuurd..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Bij ons staan die knaapjes niet bij de AHPauper AH hebben wij blijkbaar
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zijn ook AH's waar die gastjes weg worden gestuurd..
Ik weet dat verleden jaar tijdens het EK een vader boos was omdat zijn kind uit de AH werd gezet omdat hij nogal brutaal om welpies vroeg.
Pa was boos en ging naar campingkrant en campingzender... maar pa was even vergeten dat hij nogal.. brutaal de medewerkers van de AH had uitgescholden en dat natuurlijk op tape stond..
Toen was de kwestie snel afgelopen
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]Van die enorm kansloze acties zijn dat ook altijd
Truequote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.
En doorgaans te dom om dat zelf in te zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.
Dan is Kassa en Radar een stuk... betrouwbaarder..quote:
en hoe ging hetquote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef jslavenburg het volgende:
Middag allemaal
Vandaag eerste dag examen gehad, morgen er weer tegenaan
Hij was goddelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 18:13 schreef Milou__ het volgende:
Damn nu ben ik jaloers op daph met haar chocoladetruffelpuntje en op Pb's Ben en Jerry's..
Ik had boerenkool
Basterd! welke smaak?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:09 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo![]()
Ben en Jerry's ijs gevonden in de vriezer
Dat welquote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar eh, boerenkool is toch ook lekker?
Strawberry Cheesecakequote:
Ik heb 2 keer een typisch Oostenrijkse specialiteit op. Sachertorte ofzo. Díe zijn pas lekker..quote:Op maandag 9 februari 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij was goddelijk![]()
Nu denk ik dat ik maar weer even moet afkicken van de chocolade
Maar eh, boerenkool is toch ook lekker?
GIEF!quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een typisch Oostenrijkse specialiteit op. Sachertorte ofzo. Díe zijn pas lekker..
Sachertorte!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een typisch Oostenrijkse specialiteit op. Sachertorte ofzo. Díe zijn pas lekker..
Chocoladefreak die nog nooit van sachertorte heeft gehoordquote:
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb even gegoogledquote:Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chocoladefreak die nog nooit van sachertorte heeft gehoord
Als je chocoladetruffelpunten/taarten lekker vind en je chocola goddelijkvindt dan kan ik je bij deze vertellen: you're gonna loooooooove sachertorte!
Zo erg vandaagquote:
Nou, joepie, we hebben er echt van genotenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Pilliewilliemonniewonnie, aan de slowchat zelf is niets veranderd. Ik denk dat ik vrij mild geweest ben mbt smileys de laatste tijd, voordeel voor jullie dus.
Een wens die nergens op slaat, want het trekt niet meer mensenquote:Alleen de topictitel is veranderd, naar een wens van ons om die algemener te maken. Die hebben we naar kritiek afgelopen week nog een keer gewijzigd, en als je met betere suggesties komt voor een algemener titel dan Stage SC willen wij de topictitel nog best een keer wijzigen. Maar kom niet met 'verkrachting van onze slowchat' want dat is onzin. Inhoudelijk was het afgelopen maand niet anders dan anders.
Nou, boehoequote:Het valt me overigens van je tegen dat je jouw tekst, waarin je onterecht de suggestie wekt namens alle Stage SC'ers te spreken, via het hosten van plaatjes in alle OP's van deze reeks zet. NB. die OP's zijn veelal door andere gebruikers geplaatst zodat je nu feitelijk de tekst in andermans berichten wijzigt. Zelfs tinypic is een betrouwbaarder plaatjeshost.
Idd, het topic was totaal niet anders. Heeft die nieuwe TT toch heel veel zin gehadquote:En weg is de vrolijkheid. Er moet immers het juiste stickertje opzitten anders krijg je hoofdpijnAfgelopen maand was het topic niet anders dan de maand ervoor.
Nogmaals: de TT is veranderd, wij moesten het een periode 'aanzien'. Dan moet er ook ruimte voor reflectie zijn, of doe anders niet alsofquote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had het eigenlijk wel een beetje gehad, begon het afgelopen week weer opnieuw. En gisteravond Piles weer die die plaatjes aanpast. Vermoeiend, maar zijn reactie wil ik nog wel even horen.
Zoals ik eerder al iedere keer zeg: nieuwe stagiairs komen in februari/maart, niet in het najaar/winter. Vorig jaar maart kwam er ook een grote golf nieuwe mensen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zag hier laatst ene Daph_ en ene Motorbloempje. Twee per maand is meer dan de aanwas van Stage SC. Maar pas na langere tijd, reken op een jaar, kun je oordelen.
Ja, maar het is heel vast en ik moest het door 4 eieren heen kloppenquote:
Ah, jij bent blij met de huidige TT?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nou nou nou. Wat een stelletje pubers bij me kaar zeg. Nu hebben we ineens School & Stage als TT.
Het was zeker te veel moeite om het een keer goed te doen?
Ook geen succes, "School & Stage SC".quote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nou nou nou. Wat een stelletje pubers bij me kaar zeg. Nu hebben we ineens School & Stage als TT.
sour cream/zure room/creme fraiche is niet hetzelfde.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar het is heel vast en ik moest het door 4 eieren heen kloppenVond het zo vaag, dus ik googlen, las ik ergens dat je sour creme niet mag verhitten
Is dat niet creme frachequote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar het is heel vast en ik moest het door 4 eieren heen kloppenVond het zo vaag, dus ik googlen, las ik ergens dat je sour creme niet mag verhitten
Juist en ik dacht dat creme fraiche afweekquote:Op maandag 9 februari 2009 19:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sour cream/zure room/creme fraiche is niet hetzelfde.
2 van de 3 zijn wel hetzelfde maar 1 is anders...
Maar creme fraiche is ook vastquote:
Weet je wat het is. De users willen gewoon stage sc terug. En de mods draaien om de hete brei heen en verzinnen elke keer weer een nieuwe manier om het net niet te doen. Het is echt niet zo moeilijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah, jij bent blij met de huidige TT?Piles ook (want sinds die post is de TT alweer geüpdatet)?
Bulgaarse yoghurt, spuit je zo een volwassen vent van zijn brommer.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:07 schreef PieterBas het volgende:
en dan heb je ook nog Bulgaarse room.
Dan sta ik weer in de AH met de telefoon in de hand.. Mam, wat is nou wat...
Ik heb em echt 4 keer gelezen maar begrijp geen pepernoot van je postquote:Op maandag 9 februari 2009 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook geen succes, "School & Stage SC".
Daar typte is dus zelf geen ampersand, maar in mijn bericht wordt het dat wel, in tegenstelling tot de topictitel, die meestal moeite daarmee heeft.
Ja.. zelfs met het Fokke en Sukke Kookboek gaat het nog foutquote:Op maandag 9 februari 2009 19:08 schreef Bravebart het volgende:
Stomme recepten ookIk haal voortaan wel patat
Zie de topictitel, daar zie ik geen ampersand, maar een "& amp ;" zonder die spaties.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb em echt 4 keer gelezen maar begrijp geen pepernoot van je post
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah, jij bent blij met de huidige TT?Piles ook (want sinds die post is de TT alweer geüpdatet)?
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. zelfs met het Fokke en Sukke Kookboek gaat het nog fout![]()
![]()
Het enige wat ik zonder problemen kan maken is..
Chicken Tonight met Rijst
(Gebakken) Aardappels en spinazie...
en spaghetti, daar begin ik niet meer aan.. na het spaghetti incident...
Ah dat. Mjah volgens mij is dat wel vaker op fokquote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zie de topictitel, daar zie ik geen ampersand, maar een "& amp ;" zonder die spaties.
It's not a bug, it's a featurequote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ah dat. Mjah volgens mij is dat wel vaker op fokZal wel iets te maken hebben met hoe het in de db wordt opgeslagen
Dit incident:quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. zelfs met het Fokke en Sukke Kookboek gaat het nog fout![]()
![]()
Het enige wat ik zonder problemen kan maken is..
Chicken Tonight met Rijst
(Gebakken) Aardappels en spinazie...
en spaghetti, daar begin ik niet meer aan.. na het spaghetti incident...
En die dingen van Honig lukt mij ook wel.. hoewel ik het 1 of 2 theelepetje sambal iets te letterlijk nam...quote:
Nooit geweten dat het een album van Guns 'n Roses wasquote:
Mjah dat is zo ongeveer alles aan fok. Daarom is fokquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature![]()
Ja, serieus
Naar ik begrepen heb is het een tijdelijke remedie tegen een beveiligingslek. Als je dit op andere plekken tegenkomt kun je het in BUG melden.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ah dat. Mjah volgens mij is dat wel vaker op fokZal wel iets te maken hebben met hoe het in de db wordt opgeslagen
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En die dingen van Honig lukt mij ook wel.. hoewel ik het 1 of 2 theelepetje sambal iets te letterlijk nam...
WWWWWAAAAA HEETTTTTTTT!!!
Ik las jouw post en dacht hee dat komt me bekend voor. Eerst dacht ik nog dat ik vast wel over jouw spaghetti incident gelezen had, maar toen bedacht ik me dat het een albumtitel is.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een album van Guns 'n Roses was
GM, jij denkt dat Stage SC de stagiairs van Feb en Maart niet aantrekt of minder?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb is het een tijdelijke remedie tegen een beveiligingslek. Als je dit op andere plekken tegenkomt kun je het in BUG melden.
Deze TT zal de stagairs die in februari en maart beginnen wel aantrekken. De OP nodigt alleen niet echt uit, dus zou je die terug willen plaatsen Piles?
Minder dan SES SC of SSC, dus ik denk dat dit een goede aanpassing is.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
GM, jij denkt dat Stage SC de stagiairs van Feb en Maart niet aantrekt of minder?
Oh je bedoeld dat die aanpassing sowieso niet is gedaan om een toereiking naar ons te doen? Het was gewoon puur functioneel...quote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Minder dan SES SC of SSC, dus ik denk dat dit een goede aanpassing is.
Hoe doe je een toereiking?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh je bedoeldt dat die aanpassing sowieso niet is gedaan om een toereiking naar ons te doen? Het was gewoon puur functioneel...
Het is A) functioneel B) het is een toeschikking C) jullie gronden waren waar, iets genuanceerder in de TT betekend een grotere uitnodiging om te posten en D) ik zie stage staan [spatie] SC.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh je bedoeld dat die aanpassing sowieso niet is gedaan om een toereiking naar ons te doen? Het was gewoon puur functioneel...
Mijn mamma had lekkere rundvlees met aardappeltjes en verse worteltjesquote:
Ik zie 2 mods die zonodig hun stempel op een goede lopende SC moeten drukkenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
Zie wat je wilt zien, ik zie Stage SC staan en vind het daarom vanaf vandaag een non-issue voor jullie.
Ik vind die dingen die ik zelf kook ook niet te eten.quote:
Zie je het nou niet of moet ik een bril voor je kopenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie 2 mods die zonodig hun stempel op een goede lopende SC moeten drukken![]()
Nee, voor jullie is het een heeeel groot probleem hè
Wel tof dat jij even bepaald wat voor ons een issue is en wat niet. Ik vind dit topic een non issue voor jou.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
Zie wat je wilt zien, ik zie Stage SC staan en vind het daarom vanaf vandaag een non-issue voor jullie.
Pas op, anders verbetert hij weer even je spelling hoor. Bootje is er niks bij.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wel tof dat jij even bepaald wat voor ons een issue is en wat niet. Ik vind dit topic een non issue voor jou.
Wat dacht je van de hele reeksquote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wel tof dat jij even bepaald wat voor ons een issue is en wat niet. Ik vind dit topic een non issue voor jou.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind die dingen die ik zelf kook ook niet te eten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pas op, anders verbetert hij weer even je spelling hoor. Bootje is er niks bij.
En mijn ouders zeggen dan... het smaakt toch goed..quote:
Heleboel is 1 woordquote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je het nou niet of moet ik een bril voor je kopen!
Ben je nou niet een hele boel zout op een escargot aan het gooien?
Ok, cool.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heleboel is 1 woord![]()
Ik zie zoals ik het wil zien, net als jullie.
Ik wel. Eindelijk beginnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb geen zin om morgen weer naar stage te gaan
en je bent pas begonnen..quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb geen zin om morgen weer naar stage te gaan
Ja, maar dit smaakte gewoon zuurquote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En mijn ouders zeggen dan... het smaakt toch goed..
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dit smaakte gewoon zuurDus nou moest ik heel veel drop eten ter compensatie
Succesquote:
Ja maar mijn collega's zijn onder werktijd niet echt, eh hoe zeg ik dit netjes, mijn soort mensenquote:
Dat is wel klote. Dat is ook geen werkbare situatie, zeker als je moet afstuderen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Succes
[..]
Ja maar mijn collega's zijn onder werktijd niet echt, eh hoe zeg ik dit netjes, mijn soort mensen![]()
En ik ben geloof ik ook niet hun soort mens aangezien ze me de hele dag door straal negeren
Dank je. Een docent begon vandaag alweer moeilijk te kijken toen ik mijn opdracht in het kort aan het uitleggen was. Ik vraag me af waarom iedereen steeds doet alsof het zo'n moeilijke opdracht is, ik zie het zelf (nog) niet zo hoor, heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat het gaat lukken.quote:
Dat is wel klote. Waar zit je dan? Wat voor bedrijf?quote:Ja maar mijn collega's zijn onder werktijd niet echt, eh hoe zeg ik dit netjes, mijn soort mensen![]()
En ik ben geloof ik ook niet hun soort mens aangezien ze me de hele dag door straal negeren
Gelukkig heb ik een opdracht waarbij ik niet hoef samen te werken met mijn collega's, maar het maakt het er niet fijner op. Vorig jaar zag ik erg op tegen mijn stage en viel het me 100% mee, nu had ik zin in m'n stage maar wordt het met de dag minder..quote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel klote. Dat is ook geen werkbare situatie, zeker als je moet afstuderen.
Als jij het probleem niet ziet lijkt het me niet erg toch? En als je het wel moeilijk vind zijn er vast genoeg mensen die je kunnen helpen. (Bij ons heeft iedereen een opdracht van 150 uur ofzo, terwijl je 840 uur aan je afstuderen + scriptie moet werken. Ze willen allemaal een makkelijke opdracht zodat ze snel klaar zijn).quote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dank je. Een docent begon vandaag alweer moeilijk te kijken toen ik mijn opdracht in het kort aan het uitleggen was. Ik vraag me af waarom iedereen steeds doet alsof het zo'n moeilijke opdracht is, ik zie het zelf (nog) niet zo hoor, heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
[..]
Dat is wel klote. Waar zit je dan? Wat voor bedrijf?
Als er een niet werkbare situatie is, vraag dan of je op een andere afdeling kan komen te zitten... of snel iets anders vinden..quote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een opdracht waarbij ik niet hoef samen te werken met mijn collega's, maar het maakt het er niet fijner op. Vorig jaar zag ik erg op tegen mijn stage en viel het me 100% mee, nu had ik zin in m'n stage maar wordt het met de dag minder..
Nou ja, misschien wordt het nog beter?
Ik ga kostprijzen berekenen van diensten die de afdeling levert aan andere afdelingen. Het is een flinke afdeling, dus daar gaat wel het nodige werk in zitten. Daarna als alle kosten goed in kaart zijn gebracht een beetje benchmarken enzo. En vervolgens een model voor interne facturering opzetten en implementeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
Als jij het probleem niet ziet lijkt het me niet erg toch? En als je het wel moeilijk vind zijn er vast genoeg mensen die je kunnen helpen. (Bij ons heeft iedereen een opdracht van 150 uur ofzo, terwijl je 840 uur aan je afstuderen + scriptie moet werken. Ze willen allemaal een makkelijke opdracht zodat ze snel klaar zijn).
Wat voor opdracht heb je? En wat voor opleiding doe je eigenlijk?
En waar gaat die scriptie over dan? Iets met AO ofzo? Dat is in ieder geval wat ik veel AC (en ook BE) studenten bij ons zie doen. Ik doe zelf overigens BE.quote:Ik zit op dit moment bij een administratiekantoor. Ik heb mijn scriptieonderwerp gekregen van de partner van het accountantskantoor waar ik werk, dit is een soort zusterbedrijf daarvan..
Op zich is het niet onwerkbaar, heb hun hulp niet nodig (gelukkig), maar vind het wel vervelend. Het administratiekantoor zit vlakbij mijn werk (accountantskantoor), ongeveer 300 meter lopen dus wellicht kan ik een paar dagen daar gewoon werken..quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als er een niet werkbare situatie is, vraag dan of je op een andere afdeling kan komen te zitten... of snel iets anders vinden..
Klinkt als een leuke opdrachtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga kostprijzen berekenen van diensten die de afdeling levert aan andere afdelingen. Het is een flinke afdeling, dus daar gaat wel het nodige werk in zitten. Daarna als alle kosten goed in kaart zijn gebracht een beetje benchmarken enzo. En vervolgens een model voor interne facturering opzetten en implementeren.
Moet wel te doen zijn in ruim 4 maanden, me dunkt. En het bedrijf heeft een afdeling management accounting waar ik voor advies naar toe kan.
[..]
En waar gaat die scriptie over dan? Iets met AO ofzo? Dat is in ieder geval wat ik veel AC (en ook BE) studenten bij ons zie doen. Ik doe zelf overigens BE.
Dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op zich is er ook niks mis met AO/IC, maar het moet je maar net liggen. Ik heb er nooit iets mee gekund, het is het enige tentamen waar ik meerdere herkansingen voor nodig had. Niet dat het nu zo moeilijk is (althans in de eerste en tweede niet), maar ik kan me er niet lang op concentreren.
Ik ben dus direct in september/oktober op zoek gegaan naar een opdracht waar ik daadwerkelijk iets met BE, of specifieker Management Accounting zou gaan doen. Dat vind ik leuk. Toen kwam ik deze vacature tegen. Een bedrijf dat me aanstaat (en waar medestudenten goede ervaringen hebben met stage), een leuke opdracht, niet te ver weg, aardige vergoeding.
Ik was dan ook erg blij toen ik na het eerste gesprek al was aangenomen.
Maar jouw opdracht klinkt ook niet verkeerd. Flinke opdracht ook wel, maar dat lijkt me ook wel de bedoeling bij een afstudeerstage. Bij mij is het in ieder geval helemaal niet de bedoeling dat ik naast de opdracht nog veel regulier meewerk in het bedrijf.
Ja, snap ook niet dat mensen daar bewust voor kiezen. Maar ja, ieder zijn ding. En het zal wel mee spelen dat docenten het juist wel aanmoedigen. Ooit is bij hen het idee blijkbaar ontstaan dat AO heel belangrijk is.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookIk vind het prima om een beschrijving te maken van een dag of zo, maar een hele afstudeerstage..
![]()
Het is zeker prettig. Hoewel ik tijdens mijn vorige stage de opdracht vrij snel heb afgeraffeld omdat er veel interessantere dingen te doen waren. Door een fusie was er veel werk te doen, waaronder het samenvoegen van 8 administraties. Daar ben ik veel meer mee bezig geweest dan de opdracht die ik toen had. Toen was meewerken overigens juist wel de bedoeling.quote:Zo te horen heb je een lot uit de loterij met je stagekantoor! Ben benieuwd hoe je opdracht gaat verlopen. Wel goed ook trouwens dat het niet de bedoeling is dat je ook echt mee gaat werken in het bedrijf, dat zorgt over het algemeen wel voor een beetje druk van de ketel
quote:Plaats / aantal / gebruiker
001. 1801 Puala
002. 1537 Californium
003. 1162 PieterBas
004. 1148 Psychonikeo
005. 0767 HostiMeister
006. 0722 eer-ik
007. 0721 jslavenburg
008. 0709 Piles
009. 0619 Bravebart
010. 0604 Angel_of_Dth
011. 0597 Bootje84
012. 0514 Milou__
013. 0439 Luctor.et.Emergo
014. 0424 The_Dean
015. 0374 motorbloempje
016. 0355 Houniet
017. 0303 GlowMouse
018. 0295 Renesite
019. 0275 vrolijke-frits
020. 0172 MPG
021. 0157 Cuegirllie
022. 0155 GoeRoe86
023. 0150 Reflectionne
024. 0131 Florian_
025. 0103 jackson
Mja dat heet volgens mij ook een meeloopstage dus dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Gelijk heb je! Als je aan zoiets mee kunt werken of een opdracht voor school kunt maken is het wel duidelijk wat je kiest..! Heb ik toen ook gedaan, kwam een due dillegence (overnameonderzoek) en ik als stagiaire mocht mee.. Leuk om mee te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet dat mensen daar bewust voor kiezen. Maar ja, ieder zijn ding. En het zal wel mee spelen dat docenten het juist wel aanmoedigen. Ooit is bij hen het idee blijkbaar ontstaan dat AO heel belangrijk is.
[..]
Het is zeker prettig. Hoewel ik tijdens mijn vorige stage de opdracht vrij snel heb afgeraffeld omdat er veel interessantere dingen te doen waren. Door een fusie was er veel werk te doen, waaronder het samenvoegen van 8 administraties. Daar ben ik veel meer mee bezig geweest dan de opdracht die ik toen had. Toen was meewerken overigens juist wel de bedoeling.
Serieus.. ik heb geen levenquote:
Welterusten en tot morgenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar bed![]()
Morgen vroeg op, lekker leeg kantoor, heeeeeeeeeeeerlijk
Tot morgen
Ben trots op jequote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je me weer inhalen![]()
Ik sta eindelijk eens niet zo hoog
Daar deed ik het voorquote:
Dan heb ik helemaal geen leven meer.. nou ja, binnenkort toch fulltime aan het werk.. dus niet meer fulltime Fok!ker...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je me weer inhalen![]()
Ik sta eindelijk eens niet zo hoog
Misschien kom je dan van je verslaving afquote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar deed ik het voor![]()
![]()
Februari wordt nog minder denk ikDonderdag afspraak bij stagebedrijf, dus hopelijk maandag aan de slag
Veel succesquote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar deed ik het voor![]()
![]()
Februari wordt nog minder denk ikDonderdag afspraak bij stagebedrijf, dus hopelijk maandag aan de slag
jij bent nog jong, jij bent nog te redden...quote:
Ja, dank jequote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Dan heb ik helemaal geen leven meer..
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?quote:nou ja, binnenkort toch fulltime aan het werk.. dus niet meer fulltime Fok!ker...
Heb je zaterdag al vrij gehoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
Ja, blijf daar vooral in geloven zou ik zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij bent nog jong, jij bent nog te redden...
Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
Die is al een heel eind weg hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kom je dan van je verslaving af
Nog niet precies, waarschijnlijk management-informatie oidquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Veel succes. Heb je al een opdracht?
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dank je
Wel waar trouwens
[..]
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?
Welterustenquote:
Altijd opzoek naar het bestequote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.
Kun je nog eens iets vragenquote:Ik vind persoonlijk dat sommige bedrijven wel heel agressief bezig zijn.. maar als dat een baan oplevert, zal ik echt niet klagen.
Doenquote:Ik kan er bijna een dagboek overschrijven.
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooienquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd opzoek naar het beste
[..]
Kun je nog eens iets vragen
[..]
Doen![]()
Echt van alle markten thuisquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Morgen trouwens naar een info dag van de Luchtmacht, aangezien ik uitgenodigd was door zo'n recruitmentbureau..
Ik paste bij het profiel voor Logistiek Officier..![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooien
Spuit 11quote:Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik per ongeluk "School &" vergeet bij het openen van een nieuw topic
Lange titel zo
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
Welterusten iedereen, hier tijd voor mand
Ik zie mijzelf al in basistraining...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt van alle markten thuis
[..]
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
onder een pseudoniem.. dat wel..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
Ja, dat was toen de bedoeling, meewerken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja dat heet volgens mij ook een meeloopstage dus dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Gelijk heb je! Als je aan zoiets mee kunt werken of een opdracht voor school kunt maken is het wel duidelijk wat je kiest..! Heb ik toen ook gedaan, kwam een due dillegence (overnameonderzoek) en ik als stagiaire mocht mee.. Leuk om mee te maken
Ik moet een t-shirt hebben met I beat obisetasquote:
Ik 'omdat ik een mijn voeten 180graden kan draaien heb ik op de WII een leeftijd van 44quote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet een t-shirt hebben met I beat obisetas
Mwahquote:Op maandag 9 februari 2009 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb de ganse dag niet gefokt
he'k wat gemist dan?
Mocht je 'm vinden, hou ik me aanbevolenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet een t-shirt hebben met I beat obisetas
Duurt het 15 uur?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Het is om 13 uur.. het duurt 15 uur.. maar ze verwachten 10 centimeter sneeuw.. en dan veranderen Nederlanders opeens een trage lui.
en de routebeschrijving is ook nogal karig..
Ik hoop het.. ik heb geen zin om urenlang in de file te staan.. vanwege een paar vlokjes natte sneeuw in de middagquote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hopelijk blijft de sneeuw hier weg, geen zin om morgen vertraging te hebben op mijn eerste dag. Maar ook een trein eerder nemen zie ik niet zo zitten, mijn begeleider is er volgens mij pas om 9:00, geen zin om daar eerst een half uur te moeten wachten.
Maar ja, ik zit in het noord-westen, de sneeuw wordt vooral verwacht in het noorden en oosten. Dus wellicht heb jij ook mazzel PB.
vergeten tot te zetten.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop het.. ik heb geen zin om urenlang in de file te staan.. vanwege een paar vlokjes natte sneeuw in de middag
Briljant filmpjequote:
10 cm sneeuw? Tijd voor sneeuwengels!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Het is om 13 uur.. het duurt 15 uur.. maar ze verwachten 10 centimeter sneeuw.. en dan veranderen Nederlanders opeens een trage lui.
en de routebeschrijving is ook nogal karig..
whehe, ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Briljant filmpje
Net zo gek als die gasten van Getaway in Stockholm
pf... ik max. 100 euroquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Koning, ik kan 1017 euro terugkrijgen van meneer en mevrouw belastingdienst
Bruut koning. Ik krijg al mijn betaalde belasting terugquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik mocht van 2006 nog ff ¤400,- lappenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
Gebruik je Acrobat reader?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef Daph_ het volgende:
Dit weet één van jullie vast wel.
Ik heb een word bestand (scriptie in word) en een bijlage (in pdf). Nu wil ik deze samen in een pdf bestand hebben, alleen lukt mij dit niet. De enige manier waarop het wel lukt is door de pdf afbeelding te kopiëren en te plakken in het word bestand en deze samen in te lezen in pdf. Ik heb gezien dat het ook allemaal gewoon in pdf kan (zonder copy paste). Weet iemand hoe? Ik vind dit omslachtig en bovendien lelijk doordat ik extra witte randen langs mijn tekstafbeeldingen krijg..
2003, ze lopen door ook lekker mee met de tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor de beschikking over Adobe Reader 8 en Office (word) 2003
Dan is daar volgens mij je antwoord...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor de beschikking over Adobe Reader 8 en Office (word) 2003
Ik weet hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
2003, ze lopen door ook lekker mee met de tijd
Het gaat niet werken dus op kantoor?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan is daar volgens mij je antwoord...
Je hebt reader en niet de volledige versie..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het gaat niet werken dus op kantoor?
Hoe zou het dan wel moeten werken?
Ik wilde nog ff de metro halen, struikel ik over een trede, heel mijn knie open op zo'n randje enzoquote:
hey.. al was ik nog zo lomp, die roltrap maakte het gewoon nog erger!quote:
Ah, dan zou ik het thuis wel moeten kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je hebt reader en niet de volledige versie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |