quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat jij iets fout zijn de agenten fout??
Leer is typen mongool...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat jij iets DOET fout zijn de agenten fout??
Moet jij vooral zeggenquote:
Ga ik doen op het moment dat jij goede kwaliteitstopics gaat openen.quote:
Fucking cops! now you have to pay a ticket of 70 euros. Its just a fucking world today!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Net was ik dus ff naar de supermarkt toe, gewoon boodschappen halen en mn ding doen, glossy style.
Toen kwam ik dus terug en toen had ik een bonnetje op mijn auto van de cops, nu kan ik 70 euro gaan betalen omdat ik fftjes op de stoep geparkeert stond, fucking cops.
Inderdaad, triangeljosti...quote:
quote:
Leer eens grammatica, mongool....quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat jij iets fout DOET, zijn de agenten fout??
Sjonge jonge, faaal!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef trifko het volgende:
ik kan mezelf herkennen in TS.. ik werd een keertje kwaad op de conducteur in de metro omdat ik betrapt werd op zwartrijden..
Ach gossie, nog een taal nazi.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
[..]
Leer eens grammatica, mongool....
hoe zward reed je dan, mongool?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef trifko het volgende:
ik kan mezelf herkennen in TS.. ik werd een keertje kwaad op de conducteur in de metro omdat ik betrapt werd op zwardrijden..
"taalnazi" is één woord, poepie.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie, nog een taal nazi.
Kan je het niet alleen af jochie.
hey dat wou ik zeggenquote:
Ik corrigeerde jou niet maar Dennus.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie, nog een taal nazi.
Kan je het niet alleen af jochie.
Zal ik je neus eens corrigerenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik corrigeerde jou niet maar Dennus.
Zijn daar kosten aan verbonden . . . ?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:30 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Zal ik je neus eens corrigeren![]()
Ik zie een naderende taal-oorlog
Waarom quote je mij dan ook??quote:Op maandag 9 februari 2009 14:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik corrigeerde jou niet maar Dennus.
Aan die oorlog?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Zijn daar kosten aan verbonden . . . ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Dennus jouw tekst verkeerd had aangepast.quote:
negerdzwartquote:
Houdt je bek is even meneer "Speaker" aka "Spieker".quote:Op maandag 9 februari 2009 14:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Omdat Dennus jouw tekst verkeerd had aangepast.
Ik ben totaal geen taalnazi maar als dan iemand foute teksten nog fouter gaat corrigeren dan kan ik het niet laten.
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:35 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Houdt je bek is even meneer "Speaker" aka "Spieker".
Ik doe wat ik wil jaSSSST
![]()
PS: Wat heb jij een kanker username![]()
Iemand verzoekt de admins tot een stevige ingreep. Tot ziens Dennus. U bent de zwakste schakelquote:Op maandag 9 februari 2009 14:35 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Houdt je bek is even meneer "Speaker" aka "Spieker".
Ik doe wat ik wil jaSSSST
![]()
PS: Wat heb jij een kanker username![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |