Oh my God!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijven
dat....meen....je.....nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Elke Albert Heyn gok ik.. Je hebt zelfs AH's waar dranghekken staan waar die kids achter moeten blijven
Hard.. kort tot geen herstel en dan weer hard en dat een flink aantal keerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed allemaal! Baal wel dat ik vroeger (vroegaaaah toen ik nog conditie had) niet aan atletiek ben begonnen.
Als je allround bent ben je wel lekker gevarieerd aan het sportenVerveelt minder snel denk.
Wat is er zoaan interval?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geldt dit ook in 't Westland? Christus zeg, blij toe dat moeders boodschappen doet
pauperknaapjesquote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Bij ons staan die knaapjes niet bij de AHPauper AH hebben wij blijkbaar
omg... ben ik ef blij dat ik hier zit... das de AH waar ik altijd boodschappen doequote:Op maandag 9 februari 2009 16:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben serieus! in Nijmegen zelfs
http://www.gelderlander.n(...)bij-Albert-Heijn.ece
quote:
er zijn ook AH's waar die gastjes weg worden gestuurd..quote:Op maandag 9 februari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Bij ons staan die knaapjes niet bij de AHPauper AH hebben wij blijkbaar
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zijn ook AH's waar die gastjes weg worden gestuurd..
Ik weet dat verleden jaar tijdens het EK een vader boos was omdat zijn kind uit de AH werd gezet omdat hij nogal brutaal om welpies vroeg.
Pa was boos en ging naar campingkrant en campingzender... maar pa was even vergeten dat hij nogal.. brutaal de medewerkers van de AH had uitgescholden en dat natuurlijk op tape stond..
Toen was de kwestie snel afgelopen
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]Van die enorm kansloze acties zijn dat ook altijd
Truequote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.
En doorgaans te dom om dat zelf in te zien.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. als je de telegraaf of sbs inschakelt om je probleem op te lossen.. dan ben je vaak zelf ook fout geweest.
Dan is Kassa en Radar een stuk... betrouwbaarder..quote:
en hoe ging hetquote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef jslavenburg het volgende:
Middag allemaal
Vandaag eerste dag examen gehad, morgen er weer tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |