jij bent nog jong, jij bent nog te redden...quote:
Ja, dank jequote:Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Dan heb ik helemaal geen leven meer..
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?quote:nou ja, binnenkort toch fulltime aan het werk.. dus niet meer fulltime Fok!ker...
Heb je zaterdag al vrij gehoudenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
Ja, blijf daar vooral in geloven zou ik zeggenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij bent nog jong, jij bent nog te redden...
Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
Die is al een heel eind weg hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kom je dan van je verslaving af
Nog niet precies, waarschijnlijk management-informatie oidquote:Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Veel succes. Heb je al een opdracht?
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dank je
Wel waar trouwens
[..]
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?
Welterustenquote:
Altijd opzoek naar het bestequote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.
Kun je nog eens iets vragenquote:Ik vind persoonlijk dat sommige bedrijven wel heel agressief bezig zijn.. maar als dat een baan oplevert, zal ik echt niet klagen.
Doenquote:Ik kan er bijna een dagboek overschrijven.
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooienquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd opzoek naar het beste
[..]
Kun je nog eens iets vragen
[..]
Doen![]()
Echt van alle markten thuisquote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Morgen trouwens naar een info dag van de Luchtmacht, aangezien ik uitgenodigd was door zo'n recruitmentbureau..
Ik paste bij het profiel voor Logistiek Officier..![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooien
Spuit 11quote:Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik per ongeluk "School &" vergeet bij het openen van een nieuw topic
Lange titel zo
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
Welterusten iedereen, hier tijd voor mand
Ik zie mijzelf al in basistraining...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt van alle markten thuis
[..]
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
onder een pseudoniem.. dat wel..quote:Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
Ja, dat was toen de bedoeling, meewerken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja dat heet volgens mij ook een meeloopstage dus dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Gelijk heb je! Als je aan zoiets mee kunt werken of een opdracht voor school kunt maken is het wel duidelijk wat je kiest..! Heb ik toen ook gedaan, kwam een due dillegence (overnameonderzoek) en ik als stagiaire mocht mee.. Leuk om mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |