abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65890912
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik wel. Eindelijk beginnen.
Succes
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef PieterBas het volgende:

[..]

en je bent pas begonnen..
Ja maar mijn collega's zijn onder werktijd niet echt, eh hoe zeg ik dit netjes, mijn soort mensen

En ik ben geloof ik ook niet hun soort mens aangezien ze me de hele dag door straal negeren
pi_65891027
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Succes
[..]

Ja maar mijn collega's zijn onder werktijd niet echt, eh hoe zeg ik dit netjes, mijn soort mensen

En ik ben geloof ik ook niet hun soort mens aangezien ze me de hele dag door straal negeren
Dat is wel klote. Dat is ook geen werkbare situatie, zeker als je moet afstuderen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 9 februari 2009 @ 19:58:16 #203
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65891029
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Succes
Dank je. Een docent begon vandaag alweer moeilijk te kijken toen ik mijn opdracht in het kort aan het uitleggen was. Ik vraag me af waarom iedereen steeds doet alsof het zo'n moeilijke opdracht is, ik zie het zelf (nog) niet zo hoor, heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
quote:

Dat is wel klote. Waar zit je dan? Wat voor bedrijf?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_65891311
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dat is wel klote. Dat is ook geen werkbare situatie, zeker als je moet afstuderen.
Gelukkig heb ik een opdracht waarbij ik niet hoef samen te werken met mijn collega's, maar het maakt het er niet fijner op. Vorig jaar zag ik erg op tegen mijn stage en viel het me 100% mee, nu had ik zin in m'n stage maar wordt het met de dag minder..

Nou ja, misschien wordt het nog beter?
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dank je. Een docent begon vandaag alweer moeilijk te kijken toen ik mijn opdracht in het kort aan het uitleggen was. Ik vraag me af waarom iedereen steeds doet alsof het zo'n moeilijke opdracht is, ik zie het zelf (nog) niet zo hoor, heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat het gaat lukken.
[..]

Dat is wel klote. Waar zit je dan? Wat voor bedrijf?
Als jij het probleem niet ziet lijkt het me niet erg toch? En als je het wel moeilijk vind zijn er vast genoeg mensen die je kunnen helpen. (Bij ons heeft iedereen een opdracht van 150 uur ofzo, terwijl je 840 uur aan je afstuderen + scriptie moet werken. Ze willen allemaal een makkelijke opdracht zodat ze snel klaar zijn).
Wat voor opdracht heb je? En wat voor opleiding doe je eigenlijk?

Ik zit op dit moment bij een administratiekantoor. Ik heb mijn scriptieonderwerp gekregen van de partner van het accountantskantoor waar ik werk, dit is een soort zusterbedrijf daarvan..
pi_65891438
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik een opdracht waarbij ik niet hoef samen te werken met mijn collega's, maar het maakt het er niet fijner op. Vorig jaar zag ik erg op tegen mijn stage en viel het me 100% mee, nu had ik zin in m'n stage maar wordt het met de dag minder..

Nou ja, misschien wordt het nog beter?
Als er een niet werkbare situatie is, vraag dan of je op een andere afdeling kan komen te zitten... of snel iets anders vinden..
  maandag 9 februari 2009 @ 20:16:04 #206
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65891713
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
Als jij het probleem niet ziet lijkt het me niet erg toch? En als je het wel moeilijk vind zijn er vast genoeg mensen die je kunnen helpen. (Bij ons heeft iedereen een opdracht van 150 uur ofzo, terwijl je 840 uur aan je afstuderen + scriptie moet werken. Ze willen allemaal een makkelijke opdracht zodat ze snel klaar zijn).
Wat voor opdracht heb je? En wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Ik ga kostprijzen berekenen van diensten die de afdeling levert aan andere afdelingen. Het is een flinke afdeling, dus daar gaat wel het nodige werk in zitten. Daarna als alle kosten goed in kaart zijn gebracht een beetje benchmarken enzo. En vervolgens een model voor interne facturering opzetten en implementeren.

Moet wel te doen zijn in ruim 4 maanden, me dunkt. En het bedrijf heeft een afdeling management accounting waar ik voor advies naar toe kan.
quote:
Ik zit op dit moment bij een administratiekantoor. Ik heb mijn scriptieonderwerp gekregen van de partner van het accountantskantoor waar ik werk, dit is een soort zusterbedrijf daarvan..
En waar gaat die scriptie over dan? Iets met AO ofzo? Dat is in ieder geval wat ik veel AC (en ook BE) studenten bij ons zie doen. Ik doe zelf overigens BE.
pi_65892168
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Als er een niet werkbare situatie is, vraag dan of je op een andere afdeling kan komen te zitten... of snel iets anders vinden..
Op zich is het niet onwerkbaar, heb hun hulp niet nodig (gelukkig), maar vind het wel vervelend. Het administratiekantoor zit vlakbij mijn werk (accountantskantoor), ongeveer 300 meter lopen dus wellicht kan ik een paar dagen daar gewoon werken..

Er zijn geen andere afdelingen waar ik nu zit, jammer genoeg. Ben wel al met mijn scriptie bezig en al redelijk op weg dus iets anders zoeken doe ik liever niet
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik ga kostprijzen berekenen van diensten die de afdeling levert aan andere afdelingen. Het is een flinke afdeling, dus daar gaat wel het nodige werk in zitten. Daarna als alle kosten goed in kaart zijn gebracht een beetje benchmarken enzo. En vervolgens een model voor interne facturering opzetten en implementeren.

Moet wel te doen zijn in ruim 4 maanden, me dunkt. En het bedrijf heeft een afdeling management accounting waar ik voor advies naar toe kan.
[..]

En waar gaat die scriptie over dan? Iets met AO ofzo? Dat is in ieder geval wat ik veel AC (en ook BE) studenten bij ons zie doen. Ik doe zelf overigens BE.
Klinkt als een leuke opdracht
Zo te horen heb je het prima voor elkaar..

Ja bijna iedereen heeft een AO beschrijving. Ik zou daar binnen een dag knettergek van worden en wilde wel graag een opdracht waar ik wat van zou opsteken. Er is ook een klasgenootje dat consolidatie heeft als onderwerp, maar die heeft het zo afgebakend dat ze in 40 uur klaar is

Ik heb zelf een opdracht met betrekking tot een aantal diensten dat het kantoor aanbiedt (gaat aanbieden). Ik ga als het ware dat allemaal implementeren etc, juridische aspecten bekijken, verzekeringen, maar ook de AO/IB met betrekking tot die diensten en kijken wanneer het rendabel is om die diensten daadwerkelijk aan te bieden. Heel gevarieerd gelukkig

Mijn opdracht is een stuk interessanter dan het klinkt hoor, maar als ik je alles wil vertellen ben ik morgen denk ik nog steeds bezig haha
pi_65892316
Goedeavond
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  maandag 9 februari 2009 @ 20:33:26 #209
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65892372
Op zich is er ook niks mis met AO/IC, maar het moet je maar net liggen. Ik heb er nooit iets mee gekund, het is het enige tentamen waar ik meerdere herkansingen voor nodig had. Niet dat het nu zo moeilijk is (althans in de eerste en tweede niet), maar ik kan me er niet lang op concentreren.

Ik ben dus direct in september/oktober op zoek gegaan naar een opdracht waar ik daadwerkelijk iets met BE, of specifieker Management Accounting zou gaan doen. Dat vind ik leuk. Toen kwam ik deze vacature tegen. Een bedrijf dat me aanstaat (en waar medestudenten goede ervaringen hebben met stage), een leuke opdracht, niet te ver weg, aardige vergoeding.

Ik was dan ook erg blij toen ik na het eerste gesprek al was aangenomen.

Maar jouw opdracht klinkt ook niet verkeerd. Flinke opdracht ook wel, maar dat lijkt me ook wel de bedoeling bij een afstudeerstage. Bij mij is het in ieder geval helemaal niet de bedoeling dat ik naast de opdracht nog veel regulier meewerk in het bedrijf.
pi_65892489
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op zich is er ook niks mis met AO/IC, maar het moet je maar net liggen. Ik heb er nooit iets mee gekund, het is het enige tentamen waar ik meerdere herkansingen voor nodig had. Niet dat het nu zo moeilijk is (althans in de eerste en tweede niet), maar ik kan me er niet lang op concentreren.

Ik ben dus direct in september/oktober op zoek gegaan naar een opdracht waar ik daadwerkelijk iets met BE, of specifieker Management Accounting zou gaan doen. Dat vind ik leuk. Toen kwam ik deze vacature tegen. Een bedrijf dat me aanstaat (en waar medestudenten goede ervaringen hebben met stage), een leuke opdracht, niet te ver weg, aardige vergoeding.

Ik was dan ook erg blij toen ik na het eerste gesprek al was aangenomen.

Maar jouw opdracht klinkt ook niet verkeerd. Flinke opdracht ook wel, maar dat lijkt me ook wel de bedoeling bij een afstudeerstage. Bij mij is het in ieder geval helemaal niet de bedoeling dat ik naast de opdracht nog veel regulier meewerk in het bedrijf.
Dat probleem heb ik ook Ik vind het prima om een beschrijving te maken van een dag of zo, maar een hele afstudeerstage..

Zo te horen heb je een lot uit de loterij met je stagekantoor! Ben benieuwd hoe je opdracht gaat verlopen. Wel goed ook trouwens dat het niet de bedoeling is dat je ook echt mee gaat werken in het bedrijf, dat zorgt over het algemeen wel voor een beetje druk van de ketel
  maandag 9 februari 2009 @ 20:52:17 #211
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65893068
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook Ik vind het prima om een beschrijving te maken van een dag of zo, maar een hele afstudeerstage..
Ja, snap ook niet dat mensen daar bewust voor kiezen. Maar ja, ieder zijn ding. En het zal wel mee spelen dat docenten het juist wel aanmoedigen. Ooit is bij hen het idee blijkbaar ontstaan dat AO heel belangrijk is.
quote:
Zo te horen heb je een lot uit de loterij met je stagekantoor! Ben benieuwd hoe je opdracht gaat verlopen. Wel goed ook trouwens dat het niet de bedoeling is dat je ook echt mee gaat werken in het bedrijf, dat zorgt over het algemeen wel voor een beetje druk van de ketel
Het is zeker prettig. Hoewel ik tijdens mijn vorige stage de opdracht vrij snel heb afgeraffeld omdat er veel interessantere dingen te doen waren. Door een fusie was er veel werk te doen, waaronder het samenvoegen van 8 administraties. Daar ben ik veel meer mee bezig geweest dan de opdracht die ik toen had. Toen was meewerken overigens juist wel de bedoeling.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:40:11 #212
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_65895050
Top 25 posters in SES (januari)
quote:
Plaats / aantal / gebruiker
001. 1801 Puala
002. 1537 Californium
003. 1162 PieterBas
004. 1148 Psychonikeo
005. 0767 HostiMeister
006. 0722 eer-ik
007. 0721 jslavenburg
008. 0709 Piles
009. 0619 Bravebart
010. 0604 Angel_of_Dth
011. 0597 Bootje84
012. 0514 Milou__
013. 0439 Luctor.et.Emergo
014. 0424 The_Dean
015. 0374 motorbloempje
016. 0355 Houniet
017. 0303 GlowMouse
018. 0295 Renesite
019. 0275 vrolijke-frits
020. 0172 MPG
021. 0157 Cuegirllie
022. 0155 GoeRoe86
023. 0150 Reflectionne
024. 0131 Florian_
025. 0103 jackson
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_65895140
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik sta er gewoon in
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_65895167
jeuj 12e
pi_65895911
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, snap ook niet dat mensen daar bewust voor kiezen. Maar ja, ieder zijn ding. En het zal wel mee spelen dat docenten het juist wel aanmoedigen. Ooit is bij hen het idee blijkbaar ontstaan dat AO heel belangrijk is.
[..]

Het is zeker prettig. Hoewel ik tijdens mijn vorige stage de opdracht vrij snel heb afgeraffeld omdat er veel interessantere dingen te doen waren. Door een fusie was er veel werk te doen, waaronder het samenvoegen van 8 administraties. Daar ben ik veel meer mee bezig geweest dan de opdracht die ik toen had. Toen was meewerken overigens juist wel de bedoeling.
Mja dat heet volgens mij ook een meeloopstage dus dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Gelijk heb je! Als je aan zoiets mee kunt werken of een opdracht voor school kunt maken is het wel duidelijk wat je kiest..! Heb ik toen ook gedaan, kwam een due dillegence (overnameonderzoek) en ik als stagiaire mocht mee.. Leuk om mee te maken
pi_65895949
Ik ga naar bed

Morgen vroeg op, lekker leeg kantoor, heeeeeeeeeeeerlijk

Tot morgen
pi_65896088
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]

Serieus.. ik heb geen leven
pi_65896111
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar bed

Morgen vroeg op, lekker leeg kantoor, heeeeeeeeeeeerlijk

Tot morgen
Welterusten en tot morgen
pi_65896172
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Kun je me weer inhalen
Ik sta eindelijk eens niet zo hoog
pi_65896218
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Kun je me weer inhalen
Ben trots op je
pi_65896259
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:07 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Ben trots op je
Daar deed ik het voor

Februari wordt nog minder denk ik Donderdag afspraak bij stagebedrijf, dus hopelijk maandag aan de slag
pi_65896296
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Kun je me weer inhalen
Dan heb ik helemaal geen leven meer.. nou ja, binnenkort toch fulltime aan het werk.. dus niet meer fulltime Fok!ker...
pi_65896300
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:04 schreef PieterBas het volgende:

[..]

En ik dan?
pi_65896312
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Daar deed ik het voor

Februari wordt nog minder denk ik Donderdag afspraak bij stagebedrijf, dus hopelijk maandag aan de slag
Misschien kom je dan van je verslaving af
pi_65896317
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Daar deed ik het voor

Veel succes . Heb je al een opdracht?
pi_65896359
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Puala het volgende:

[..]

En ik dan?
jij bent nog jong, jij bent nog te redden...

Nu maar hopen dat ik straks die date met 30 vrouwen win op 538
pi_65896369
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Dan heb ik helemaal geen leven meer..
Ja, dank je

Wel waar trouwens
quote:
nou ja, binnenkort toch fulltime aan het werk.. dus niet meer fulltime Fok!ker...
Al iets concreets, of nog aan het zoeken?
pi_65896404
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Heb je zaterdag al vrij gehouden
pi_65896522
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef PieterBas het volgende:

[..]

jij bent nog jong, jij bent nog te redden...

Ja, blijf daar vooral in geloven zou ik zeggen
Leeftijd is niets meer dan een getal, het gaat om je psychische toestand en alles he
pi_65896559
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kom je dan van je verslaving af
Die is al een heel eind weg hoor
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
Veel succes . Heb je al een opdracht?
Nog niet precies, waarschijnlijk management-informatie oid Maar daar gaan we het donderdag over hebben, wat zij willen enzo
pi_65896660
ah leuk piles! laat donderdag maar ff weten of het doorgaat he
pi_65896708
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, dank je

Wel waar trouwens
[..]

Al iets concreets, of nog aan het zoeken?
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.

Ik vind persoonlijk dat sommige bedrijven wel heel agressief bezig zijn.. maar als dat een baan oplevert, zal ik echt niet klagen.

Ik kan er bijna een dagboek overschrijven.
pi_65896774
Ik ga slapen
pi_65896823
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga slapen
Welterusten
pi_65896871
Truste Milou__
pi_65896876
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga slapen
Slaapse
pi_65896918
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
Wel iets concreets.. maar ben daarnaast nog wel aan het zoeken.
Altijd opzoek naar het beste
quote:
Ik vind persoonlijk dat sommige bedrijven wel heel agressief bezig zijn.. maar als dat een baan oplevert, zal ik echt niet klagen.
Kun je nog eens iets vragen
quote:
Ik kan er bijna een dagboek overschrijven.
Doen
pi_65896948
Morgen trouwens naar een info dag van de Luchtmacht, aangezien ik uitgenodigd was door zo'n recruitmentbureau..

Ik paste bij het profiel voor Logistiek Officier..
pi_65897030
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Altijd opzoek naar het beste
[..]

Kun je nog eens iets vragen
[..]

Doen
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooien
pi_65897123
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Morgen trouwens naar een info dag van de Luchtmacht, aangezien ik uitgenodigd was door zo'n recruitmentbureau..

Ik paste bij het profiel voor Logistiek Officier..
Echt van alle markten thuis
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dat maar weer eens doen.. Ik ben alleen een beetje bang, als ik dat 'publiceer' mijn eigen glazen in ga gooien
Ik ben benieuwd
En je moet wel opletten idd
  maandag 9 februari 2009 @ 22:31:37 #241
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65897266
Ik denk dat ik per ongeluk "School &" vergeet bij het openen van een nieuw topic
Lange titel zo
Signature.
pi_65897298
Welterusten iedereen, hier tijd voor mand
pi_65897325
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk dat ik per ongeluk "School &" vergeet bij het openen van een nieuw topic
Lange titel zo
Spuit 11
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
Welterusten iedereen, hier tijd voor mand
pi_65897361
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:

[..]

Echt van alle markten thuis
[..]

Ik ben benieuwd
Ik zie mijzelf al in basistraining... . Goed als defensie vindt dat ik bij het profiel als Logistiek Officier pas.. dan ben ik best bereid om langs te gaan.. al zit ik toch lekker warm op kantoor.. dan in een bivak.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:37:40 #245
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65897539
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Spuit 11
[..]

heb de ganse dag niet gefokt
he'k wat gemist dan?
Signature.
pi_65897564
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
Ik ben benieuwd
onder een pseudoniem.. dat wel..
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 22:39:38 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_65897624
Men... een australian in de kantine van de Hanzehogeschool... zulks een verademing! In de zomer milkshakes schepijs etcetera... maar vanmiddag heb ik mij vergrepen aan een chocoladebrownie met hazelnoot vulling. Godverrrrr lekker !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 9 februari 2009 @ 22:40:39 #248
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65897662
Lekker dik worden!!!!!§1!!1!1
Signature.
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 22:41:38 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_65897709
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef eer-ik het volgende:
Lekker dik worden!!!!!§1!!1!1
So fucking what !

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 9 februari 2009 @ 22:42:05 #250
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65897729
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Mja dat heet volgens mij ook een meeloopstage dus dat is eigenlijk niet meer dan logisch. Gelijk heb je! Als je aan zoiets mee kunt werken of een opdracht voor school kunt maken is het wel duidelijk wat je kiest..! Heb ik toen ook gedaan, kwam een due dillegence (overnameonderzoek) en ik als stagiaire mocht mee.. Leuk om mee te maken
Ja, dat was toen de bedoeling, meewerken.

Due Dilligence heb ik helaas moeten missen, dat was toen net gedaan. Al had ik aan de andere kant gestaan, ik had graag even meegekeken met het bedrijf dat dat kwam doen. Het rapport heb ik wel eens ingezien voordat ik naar de fusiepartner ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')