Dat is niet mijn probleemquote:
Ik dacht dat je GlowMouse bedoeldequote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee! hij gaat steeds scrollen als ik het niet wil
Nee ouders krijg ik weer een notequote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je GlowMouse bedoelde
*proestquote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je GlowMouse bedoelde
neuh..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
Kom hier ook allen lekker rellen
De fucking politie
Dus wij zijn wel boeiend genoeg om te lezenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:47 schreef Trigalti het volgende:
Ik lees af en toe mee..Gewoon te weinig tijd.
Alleen de relletjesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus wij zijn wel boeiend genoeg om te lezen
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Kan niemand ff naaktfoto's posten ofzo..? Om een beetje mensen te trekken..? Het bloedt dood hier...
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Kan niemand ff naaktfoto's posten ofzo..? Om een beetje mensen te trekken..? Het bloedt dood hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe ik dit?? Ik heb er nu ook naar moeten kijken
Ik ga douchen...
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe ik dit?? Ik heb er nu ook naar moeten kijken
Ik ga douchen...
![]()
Beetje jammer Nico. Had wel verwacht dat je een 6pack had..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
das dan lekker je eigen schuld dat je daar naar moet blijven kijkenquote:
welke piet?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
Waar de fuck is Piet btw..?
Ik ga die spoiler nu niet meer openklappen natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
das dan lekker je eigen schuld dat je daar naar moet blijven kijken![]()
Nee.. gewoon een vaatje.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Beetje jammer Nico. Had wel verwacht dat je een 6pack had..
Nieuwsgierig aagjequote:
En nu smaken ze niet meer..?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik was net aan het genieten van mijn manderijntjes
dan open je dus zomaar spoilers ondanks dat ik erbij zet dat ik er van moet douchen enzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik was net aan het genieten van mijn manderijntjes
Ik heb het oude lay-out, spoilers zijn van zichzelf geopendquote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan open je dus zomaar spoilers ondanks dat ik erbij zet dat ik er van moet douchen enzo?
sommige mensen hebben foksilvequote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan open je dus zomaar spoilers ondanks dat ik erbij zet dat ik er van moet douchen enzo?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
ah dat wist ik niet![]()
Zie het als mijn vorm van fysiek spel
Het is nu iemand anders ofzoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe is het btw nou afgelopen met die naaktfoto van She? Gaat dat nou helemaal niet door? (Gelieve samenvatting, niet een url naar een topic..)
Nice! ach, lekker boeiend, punten binnenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mondeling gehaald met een zesje omdat de docent het blijkbaar ook vervelend zou vinden als ik hierdoor niet dit jaar mijn studie kon afronden. Althans ik vond zelf niet dat ik veel goed deed, dus had normaliter geen 6 verwacht. Maar ja, dat is ook weer binnen, morgen beginnen met afstuderen.
Klopt, maar vandaag nog niet en het is al zo stil hier..!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel vaker hier geweest toch
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 februari 2009 15:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mondeling gehaald met een zesje omdat de docent het blijkbaar ook vervelend zou vinden als ik hierdoor niet dit jaar mijn studie kon afronden. Althans ik vond zelf niet dat ik veel goed deed, dus had normaliter geen 6 verwacht. Maar ja, dat is ook weer binnen, morgen beginnen met afstuderen.
Dat is waarquote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag nog niet en het is al zo stil hier..!
quote:
Kloptquote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel vaker hier geweest toch
Klopt, heb mijn dag niet vandaag.. Blegh. Ben blij als ik naar huis kan (uurtjes bijna gemaakt). Ben overigens nog blijer als ik weer lekker tussen de accountants aan het werk kanquote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nice! ach, lekker boeiend, punten binnen
[..]
Klopt, maar vandaag nog niet en het is al zo stil hier..!
Waarom heb je nou zo'n vreselijke avatar? Ik heb hier niet de beschikking over chocolaaa!!quote:
Nouwja zegquote:Op maandag 9 februari 2009 16:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom heb je nou zo'n vreselijke avatar? Ik heb hier niet de beschikking over chocolaaa!!(is misschien maar goed ook)
Wauwquote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. Net even 35 minuten ŕ 14,6km/u hardgelopen.
Handig dat Nike+
* PieterBas doet ook aan atletiekquote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij loopt wel een tikkie harder dan dat ik doe trouwens
Je komt uit '87.. Dan ben je vers..quote:
en wat ben ik dan wel nietquote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je komt uit '87.. Dan ben je vers..
Nou Piet, ik denk dat ik je er wel ff uitren hoor.. Voor een minuut..
Sorryquote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er zo'n trek van omdat het er zo goddelijk uitziet
Je weet dat ik een 400m.. in 51.9 seconde looptquote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou Piet, ik denk dat ik je er wel ff uitren hoor.. Voor een minuut..
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
en wat ben ik dan wel niet
of milou_![]()
ah! zoiets zal het wel zijnquote:
Ah.. Dat verklaart een hoop. Dan ben je zeker nog niet echt op snelheid met 14,6 km/uquote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas doet ook aan atletiek
Moet weer mijn conditie opbouwen na die knieblessures..![]()
maar goed, ieder zijn eigen tempo![]()
Geeft nietquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh damn. Jaloers!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik bedenk me namelijk net dat er als het goed is een chocoladetruffelpunt op me staat te wachten als ik thuis kom
Ik heb er geen last meer van, maar doe nog wel wat rustiger. Het zijn trainingsloopjes, dus het hoeft niet zo heel hard. Als ik in een groep loop gaat het ook wat rustiger, maar omdat een aantal tot laat school hebben vandaag en geen zin had om zo 'laat' te gaan trainen, ging ik maar voor mijzelf lopen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah.. Dat verklaart een hoop. Dan ben je zeker nog niet echt op snelheid met 14,6 km/u
Ging het een beetje met je knie of heb je daar niet zo'n last meer van met lopen?
Hopelijk ga ik in september de Dam tot Dam lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |