Ook geen succes, "School & Stage SC".quote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nou nou nou. Wat een stelletje pubers bij me kaar zeg. Nu hebben we ineens School & Stage als TT.
sour cream/zure room/creme fraiche is niet hetzelfde.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar het is heel vast en ik moest het door 4 eieren heen kloppenVond het zo vaag, dus ik googlen, las ik ergens dat je sour creme niet mag verhitten
Is dat niet creme frachequote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar het is heel vast en ik moest het door 4 eieren heen kloppenVond het zo vaag, dus ik googlen, las ik ergens dat je sour creme niet mag verhitten
Juist en ik dacht dat creme fraiche afweekquote:Op maandag 9 februari 2009 19:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sour cream/zure room/creme fraiche is niet hetzelfde.
2 van de 3 zijn wel hetzelfde maar 1 is anders...
Maar creme fraiche is ook vastquote:
Weet je wat het is. De users willen gewoon stage sc terug. En de mods draaien om de hete brei heen en verzinnen elke keer weer een nieuwe manier om het net niet te doen. Het is echt niet zo moeilijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah, jij bent blij met de huidige TT?Piles ook (want sinds die post is de TT alweer geüpdatet)?
Bulgaarse yoghurt, spuit je zo een volwassen vent van zijn brommer.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:07 schreef PieterBas het volgende:
en dan heb je ook nog Bulgaarse room.
Dan sta ik weer in de AH met de telefoon in de hand.. Mam, wat is nou wat...
Ik heb em echt 4 keer gelezen maar begrijp geen pepernoot van je postquote:Op maandag 9 februari 2009 19:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook geen succes, "School & Stage SC".
Daar typte is dus zelf geen ampersand, maar in mijn bericht wordt het dat wel, in tegenstelling tot de topictitel, die meestal moeite daarmee heeft.
Ja.. zelfs met het Fokke en Sukke Kookboek gaat het nog foutquote:Op maandag 9 februari 2009 19:08 schreef Bravebart het volgende:
Stomme recepten ookIk haal voortaan wel patat
Zie de topictitel, daar zie ik geen ampersand, maar een "& amp ;" zonder die spaties.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb em echt 4 keer gelezen maar begrijp geen pepernoot van je post
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah, jij bent blij met de huidige TT?Piles ook (want sinds die post is de TT alweer geüpdatet)?
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. zelfs met het Fokke en Sukke Kookboek gaat het nog fout![]()
![]()
Het enige wat ik zonder problemen kan maken is..
Chicken Tonight met Rijst
(Gebakken) Aardappels en spinazie...
en spaghetti, daar begin ik niet meer aan.. na het spaghetti incident...
Ah dat. Mjah volgens mij is dat wel vaker op fokquote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zie de topictitel, daar zie ik geen ampersand, maar een "& amp ;" zonder die spaties.
It's not a bug, it's a featurequote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ah dat. Mjah volgens mij is dat wel vaker op fokZal wel iets te maken hebben met hoe het in de db wordt opgeslagen
Dit incident:quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. zelfs met het Fokke en Sukke Kookboek gaat het nog fout![]()
![]()
Het enige wat ik zonder problemen kan maken is..
Chicken Tonight met Rijst
(Gebakken) Aardappels en spinazie...
en spaghetti, daar begin ik niet meer aan.. na het spaghetti incident...
En die dingen van Honig lukt mij ook wel.. hoewel ik het 1 of 2 theelepetje sambal iets te letterlijk nam...quote:
Nooit geweten dat het een album van Guns 'n Roses wasquote:
Mjah dat is zo ongeveer alles aan fok. Daarom is fokquote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature![]()
Ja, serieus
Naar ik begrepen heb is het een tijdelijke remedie tegen een beveiligingslek. Als je dit op andere plekken tegenkomt kun je het in BUG melden.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ah dat. Mjah volgens mij is dat wel vaker op fokZal wel iets te maken hebben met hoe het in de db wordt opgeslagen
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En die dingen van Honig lukt mij ook wel.. hoewel ik het 1 of 2 theelepetje sambal iets te letterlijk nam...
WWWWWAAAAA HEETTTTTTTT!!!
Ik las jouw post en dacht hee dat komt me bekend voor. Eerst dacht ik nog dat ik vast wel over jouw spaghetti incident gelezen had, maar toen bedacht ik me dat het een albumtitel is.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een album van Guns 'n Roses was
GM, jij denkt dat Stage SC de stagiairs van Feb en Maart niet aantrekt of minder?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb is het een tijdelijke remedie tegen een beveiligingslek. Als je dit op andere plekken tegenkomt kun je het in BUG melden.
Deze TT zal de stagairs die in februari en maart beginnen wel aantrekken. De OP nodigt alleen niet echt uit, dus zou je die terug willen plaatsen Piles?
Minder dan SES SC of SSC, dus ik denk dat dit een goede aanpassing is.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
GM, jij denkt dat Stage SC de stagiairs van Feb en Maart niet aantrekt of minder?
Oh je bedoeld dat die aanpassing sowieso niet is gedaan om een toereiking naar ons te doen? Het was gewoon puur functioneel...quote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Minder dan SES SC of SSC, dus ik denk dat dit een goede aanpassing is.
Hoe doe je een toereiking?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh je bedoeldt dat die aanpassing sowieso niet is gedaan om een toereiking naar ons te doen? Het was gewoon puur functioneel...
Het is A) functioneel B) het is een toeschikking C) jullie gronden waren waar, iets genuanceerder in de TT betekend een grotere uitnodiging om te posten en D) ik zie stage staan [spatie] SC.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh je bedoeld dat die aanpassing sowieso niet is gedaan om een toereiking naar ons te doen? Het was gewoon puur functioneel...
Mijn mamma had lekkere rundvlees met aardappeltjes en verse worteltjesquote:
Ik zie 2 mods die zonodig hun stempel op een goede lopende SC moeten drukkenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
Zie wat je wilt zien, ik zie Stage SC staan en vind het daarom vanaf vandaag een non-issue voor jullie.
Ik vind die dingen die ik zelf kook ook niet te eten.quote:
Zie je het nou niet of moet ik een bril voor je kopenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie 2 mods die zonodig hun stempel op een goede lopende SC moeten drukken![]()
Nee, voor jullie is het een heeeel groot probleem hè
Wel tof dat jij even bepaald wat voor ons een issue is en wat niet. Ik vind dit topic een non issue voor jou.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
Zie wat je wilt zien, ik zie Stage SC staan en vind het daarom vanaf vandaag een non-issue voor jullie.
Pas op, anders verbetert hij weer even je spelling hoor. Bootje is er niks bij.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wel tof dat jij even bepaald wat voor ons een issue is en wat niet. Ik vind dit topic een non issue voor jou.
Wat dacht je van de hele reeksquote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wel tof dat jij even bepaald wat voor ons een issue is en wat niet. Ik vind dit topic een non issue voor jou.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind die dingen die ik zelf kook ook niet te eten.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pas op, anders verbetert hij weer even je spelling hoor. Bootje is er niks bij.
En mijn ouders zeggen dan... het smaakt toch goed..quote:
Heleboel is 1 woordquote:Op maandag 9 februari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je het nou niet of moet ik een bril voor je kopen!
Ben je nou niet een hele boel zout op een escargot aan het gooien?
Ok, cool.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heleboel is 1 woord![]()
Ik zie zoals ik het wil zien, net als jullie.
Ik wel. Eindelijk beginnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb geen zin om morgen weer naar stage te gaan
en je bent pas begonnen..quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb geen zin om morgen weer naar stage te gaan
Ja, maar dit smaakte gewoon zuurquote:Op maandag 9 februari 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En mijn ouders zeggen dan... het smaakt toch goed..
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dit smaakte gewoon zuurDus nou moest ik heel veel drop eten ter compensatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |