SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....misschien waren dat mensen, en hebben ze op de Revelations planeet de door de 13th Tribe ontwikkelde Cylons (waar de FF onderdeel van uitmaakten) gevonden. De mensen van de 13e tribe zouden dan nog ergens kunnen leven? Misschien op de 'echte Aarde'?
Dat weet ik, van de FF, ik had het dan ook over de RTF, waarom ze 'nu' niet verder gaan naar aarde...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De FF jumpten niet omdat ze geen FTL technology hadden volgens Anders.
Zouden ze zo'n omleiding hebben genomen omdat Roslin kaart heeft zitten lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Goed om te wetenquote:Ronald D. Moore: “I hope you enjoyed it. It’s certainly a lot to swallow. There’s a tremendous amount of backstory in here. I’m sure there will be lots and lots of conversation on the message boards, which I look forward to surfing through, as people argue about which piece of backstory makes sense and which piece does not. I will say right now: I’m sure there’s probably some discontinuities in there someplace of something we said that’s contradicted. But- I don’t know what it is. We spent a lot of time and effort trying to make sure that it was satisfying and that it did- If I were a professional, I would have known it all from the beginning, of course. But that goes without saying. Uh, we tried very hard to line up the continuity, and a lot of drafts and picking over minutia and details, and a lot of people on staff to try to make it all hang together. If it doesn’t, ultimately that’s my fault as the show runner, so you can send your complaint cards to me. If I had an ounce of talent, it would have been written well before the show was on the air.”
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:29 schreef KirkLazarus het volgende:
Joa, dat is inderdaad nog niet duidelijk. Er wordt nu gedaan alsof de 13e tribe Cylon was. Ze hebben op 'Aarde' immers alleen Cylon-resten gevonden.
Maar de 13e tribe die van Kobol vertrok kan natuurlijk ook menselijk zijn geweest en zelf weer Cylons hebben ontwikkeld.De 13th Tribe is altijd al Cylon geweest, ook op Kobol. Daar gaat het All of this has happened before.. verhaal dan ook over. Het is op Kobol ook al gebeurd, de Cylon rebellion is de ramp die daar heeft plaatsgevonden volgens Pythia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....misschien waren dat mensen, en hebben ze op de Revelations planeet de door de 13th Tribe ontwikkelde Cylons (waar de FF onderdeel van uitmaakten) gevonden. De mensen van de 13e tribe zouden dan nog ergens kunnen leven? Misschien op de 'echte Aarde'?
En er zijn natuurlijk nogsteeds meer 12 Cylons, ongeacht of Daniel er was of niet, want hij is nu toch dood en het zou de schrijvers sieren als hij ook dood blijft, zijn verhaal is nu toch al uitgelegd.
Goede aflevering verder, fijn om te weten dat BSG ook zonder actie zoals de laatste twee afleveringen nogsteeds top kan zijn.
Er werd in deze aflevering letterlijk gezeg dat ze al skinjobs waren. We weten alleen niet door wie ze zijn aangevallen, dat zouden dus de mensen kunnen zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik blijf erbij, de 13th tribe vertrok van Kobol, maar waren mensen. Zij maakte ook cylons, net als de andere 12 colonies. De mensen zijn op onze Aarde gaan wonen, de cylons op de nuked earth. Die werd door mensen genuked, de 5 trokken als enige cylon overlevenden weg naar de 12 colonies en kwamen daar tijdens de eerste cylon oorlog terecht.
Dat verklaart waarom ze op die nuked earth alleen maar cylons tegenkwamen
Ik herkende hem al maar deed hij ook niet mee met stargatequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:21 schreef Hendrik_ het volgende:
Dus jij vindt de herkomst van de Significant 7 (en meer, blijkbaar) gewauwel? Doe jezelf (en ons) een lol en kap met de serie en ga weer gewoon Star Trek kijken.
OT:
Wat een gave aflevering, dit gaat een heel geil einde worden
(En John Hodgman (The Daily Show) als Brain-guy, speelt gewoon dezelfde rol
dat denk ik ook zij hebben hun experiment gedaan op een andere planeet en hebben toen het misging alles genuked.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik blijf erbij, de 13th tribe vertrok van Kobol, maar waren mensen. Zij maakte ook cylons, net als de andere 12 colonies. De mensen zijn op onze Aarde gaan wonen, de cylons op de nuked earth. Die werd door mensen genuked, de 5 trokken als enige cylon overlevenden weg naar de 12 colonies en kwamen daar tijdens de eerste cylon oorlog terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is maar een theorie, en dit is een feit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, want John heeft Daniel al ver voor de tweede oorlog uitgeroeid.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:45 schreef Karina het volgende:
Hebben we de Daniel eigenlijk gezien in een van de afleveringen? Ik kan het me niet herinneren in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt spoilerig is het niet, maar voor de zekerheid even tussen tags.Dat is ook wat ik denk, maar zoals altijd hou ik ook rekening met een andere uitkomst. Zeker vanwege dat wat Tori zei (zie mijn spoiler hier), maar misschien zoek ik er ook teveel achterquote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef Migue het volgende:
De 13th Tribe is altijd al Cylon geweest, ook op Kobol. Daar gaat het All of this has happened before.. verhaal dan ook over. Het is op Kobol ook al gebeurd, de Cylon rebellion is de ramp die daar heeft plaatsgevonden volgens Pythia.![]()
hetzelfde een soort recap aflevering helemaal op het einde (dus eigenlijk na seizoen 4) zou ontzettend wenselijk zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 15:37 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet wel echt mn best doen om alle eindjes in mn hoofd aan elkaar te knopen hoor. Veel van seizoen 1,2 en 3 ben ik toch al weer vergeten.
Volgens de legende was er een oorlog tussen de goden waardoor de 13 tribes van kobol moest vluchten. dus blijft onduidelijk of er cylons bi betrokken waren.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:01 schreef Migue het volgende:
[..]
De 13th Tribe is altijd al Cylon geweest, ook op Kobol. Daar gaat het All of this has happened before.. verhaal dan ook over. Het is op Kobol ook al gebeurd, de Cylon rebellion is de ramp die daar heeft plaatsgevonden volgens Pythia.
Gewoon een text foutje of betekend het iets?quote:zeven was the daniel, yes he died, she was zeven
RDM schijnt geen uitgewerkt verhaal te hebben gehad bij het filmen van de mini serie.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:52 schreef Zhenar het volgende:
Gave episode. Ellen als zelfbewuste cylon is heel cool![]()
Vind dat hele Daniel verhaal erg interessant. Toffe verklaring ook van waarom er wel een Nr. 1 t/m 6 & 8 is, maar geen 7. Ben benieuwd of ze dat van tevoren al zo hadden bedacht.
Mijn eerste ingeving was die ijsplaneet waar de jonge William Adama in Razor Flashbacks neerstortte en dat Cylon-lab ontdekte. Vlak daarna werd ook de armistice getekend... Maar d'r zijn meerdere mogelijkheden. Een van de Twelve Colonies zou natuurlijk ook gewoon kunnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ook benieuwd wat 'the colony' is waar cavil het over had volgens hem was daar een laboratorium. zijn daar de 8 cylons gemaakt?
Deze theorie komt dus aardig overeen met de mijne, want het blijft nog steeds zo dat de cylons door humans genuked moeten zijn, en die moeten nog *ergens* rondhangen, een nieuwe planeet waar ze na de verbanning van onze Earth naartoe zijn geemigreerd.quote:Ik blijf erbij, de 13th tribe vertrok van Kobol, maar waren mensen. Zij maakte ook cylons, net als de andere 12 colonies. De mensen zijn op onze Aarde gaan wonen, de cylons op de nuked earth. Die werd door mensen genuked, de 5 trokken als enige cylon overlevenden weg naar de 12 colonies en kwamen daar tijdens de eerste cylon oorlog terecht.
Mee eens! Heb gisteren de eerste 4 van Lost gekeken en er word weer helemaal niets uit de doeken gedaan, alleen maar nog meer verwarring.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:33 schreef Mirel het volgende:
Zo'n ep moet Lost trouwens ook hebben. Geen cliffhanger, gewoon veel vragen beantwoorden in de ep.
Dat werkt bij de meeste langlopende tv-series zo. Bij Lost SCHIJNT het wel vantevoren te zijn bedacht allemaal, maar als je de complexiteit daarvan ziet dan vraag ik me dat sterk af!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
RDM schijnt geen uitgewerkt verhaal te hebben gehad bij het filmen van de mini serie.
Dat geeft hij min of meer ook toe in een comment hier boven door te stellen dat er best een paar tegenstrijdigheden kunnen zitten in de serie.
Ik moet zeggen dat ik me zijn frustraties wel kan voorstellen, maar waarom heeft hij niet zijn tijd en energie gestopt in het creeren van een beter, desnoods machinaal lichaam waarin hij kon ressurecten?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
Wat een aflevering weer! Toch wel netjes aan elkaar geknoopt zo, vond vooral John erg goed spelen. Ergens heeft hij nog gelijk ook, waarom heeft Ellen zo ingehouden met het ontwerpen van de cylons, waarom niet alles benut wat een machine wel kan en een mens niet. Hopelijk wordt dat laatste in komende afleveringen nog duidelijk.
Ja waar was dit te zien dan? Of is het enkel een gesproken referentie?quote:* A woman appeared to Anders and a man appeared to Tory. Only they could see them, no-one else.
Volgens mij hebben de mensen ook helemaal niets met Earth te maken, maar hebben de Cylons zelf hun mechanische voorganger hergecreeerd die vervolgens over de zeik zijn gegaan en oorlog zijn gaan voeren zoals op Kobol en de Colonies.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:08 schreef KirkLazarus het volgende:
De Cylons van de Revelations planeet hoeven niet perse door mensen te zijn genuked, ze kunnen 't ook zelf hebben gedaan. Niets menselijks is ze vreemd (zeker die oude modellen).
Geen scene.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag gewoon om een scene.. niet of het engelen of wat dan ook zijn want dat is speculatie.
Dat zeg ik je tochquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag gewoon om een scene.. niet of het engelen of wat dan ook zijn want dat is speculatie.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Illyria het volgende:
Leuke theorie die ik ergens las: nummer 7 is mogelijk 1 van de ouders (vader Daniel?) van Starbuck, waardoor zij en niet Hera de eerste hybrid is. Zou wel een slimme oplossing zijn.
ja zou ook kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Illyria het volgende:
Leuke theorie die ik ergens las: nummer 7 is mogelijk 1 van de ouders (vader Daniel?) van Starbuck, waardoor zij en niet Hera de eerste hybrid is. Zou wel een slimme oplossing zijn.
Iemand anders hier zei dat hij artiest was, net als Daniel/Seven. Het zou wel kunnen verklaren waarom starbuck 'onbewust' the Eye of Jupiter geschilderd heeft in haar appartement.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef Salamander het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.
En dan zou haar moeder het misschien nog geweten hebben ook dat hij een Cylon is, met haar verhalen dat Kara zo bijzonder is.
Niet dat ze geen gelijk gehad.
Wat weten we van Kara´s vader? Niks?
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef huhggh het volgende:
Is het nieuwe seizoen trouwens al begonnen.
De laatste aflevering die mij nog bij staat is dat ze eindelijk, met de Cylons, de Aarde bereikt hebben.
O ja hoor. Dat was Revelations (4.10), inmiddels zijn we al aan het wachten op Deadlock (4.16).. Je moet dus nog zien:quote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef huhggh het volgende:
Is het nieuwe seizoen trouwens al begonnen.
De laatste aflevering die mij nog bij staat is dat ze eindelijk, met de Cylons, de Aarde bereikt hebben.
Hij was pianist blijkbaar. Dit moet duidelijk zijn geworden in Valley of Darkness.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iemand anders hier zei dat hij artiest was, net als Daniel/Seven. Het zou wel kunnen verklaren waarom starbuck 'onbewust' the Eye of Jupiter geschilderd heeft in haar appartement.
Waarom zou het subtieler moeten voor iemand die Cylons sowieso niet ziet als mensen en die Cylons vooral kent als wezens die als ze 'hier' doodgaan ze wellicht 'ergens anders' gewoon doorleven.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Salamander het volgende:
[..]
Hij was pianist blijkbaar. Dit moet duidelijk zijn geworden in Valley of Darkness.
Die zuster was wel bot tegen Kara over het feit dat Anders een kasplantje is geworden.
Echt van doe maar geen moeite met praten er is niemand meer thuis.
Dat kan wel iets subtieler lijkt me.
En dan nog een opa'tje ookquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind trouwens dat Cavil wel een punt heeft met zijn 'I don't want to be human' speech. Waarom moet hij als 'machine'/AI op een mens lijken. Waarom wilden de Centurions überhaupt een menselijke vorm aannemen.
Ik vraag mij af wat hij dan aan het neuzelen is, hij is een beetje als een klein kind bezig imo...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind trouwens dat Cavil wel een punt heeft met zijn 'I don't want to be human' speech. Waarom moet hij als 'machine'/AI op een mens lijken. Waarom wilden de Centurions überhaupt een menselijke vorm aannemen.
Verder zijn raiders ook niet meer dan een biologisch brein met een metalen exo-skelet in de vorm van een raider met wapens en drives erop... Dus een cybernetic interface is ook geen probleem voor de cylons... Over de arrogantie valt te twisten, de centurions wilden blijkbaar zelf skinjobs worden waarom zouden ze er anders aan beginnen? Ze waren ermee bezig maar het lukte ze niet om zelf een levend exemplaar neer te zetten. In hun metalen vorm resurrecten ze net zo makkelijk... Dat ze later (of iig Cavil) op zijn beslissing terug komt dat is eenmaal het effect van vrije wil, kan gebeuren... Het is ze niet opgedrongen want anders hadden de Cylons het nooit geaccepteerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Cerbie het volgende:
Dat was wel het eerste wat ik dacht toen hij afstak over die supernova, hij had gewoon een Hybrid moeten worden![]()
Ik zeg niet dat hij het slim of juist aanpakt, maar dat er wel enige arrogantie achterzit dat de SS maar zoveel mogelijk op mensen moeten lijken.
Alleen hebben jouw ouders en waarschijnlijk niet bewust/opzettelijk voor gekozen om jou te onthouden van die rijkdom en als arme sloeber in het leven te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Cavil moet niet janken. Ik zou ook graag stinkend rijk geboren willen zijn...
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Illyria het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:45 schreef Migue het volgende:
Ik bedenk me net wat Starbuck betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is maar een theorie, en dit is een feit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit 'm niet gaat worden voor Starbuck dan weet ik niet wat het wel kan zijn![]()
Ik begrijp John opeens een stuk beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen hebben jouw ouders en waarschijnlijk niet bewust/opzettelijk voor gekozen om jou te onthouden van die rijkdom en als arme sloeber in het leven te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef Migue het volgende:
Maar Starbuck's vader was wel een pianist
Daniel een artiest
Starbuck heeft een destiny maar dat was niet de destiny die Leoben dacht
Starbuck is een Cylon
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef Mirel het volgende:
Of haar consciousness is gewoon overgezet en ze is wel een gewone mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat kunnen net zo goed flashbacks zijn.
OK, ik wil er wel in mee gaan dat Starbuck een halve Cylon is, die labiele moeder van haar is vast geen creatie van de Final Five![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om op god te lijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Cerbie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Zag altijd de torrentz voorbij komen van B_G, maar toonde geen interesse.![]()
Vorige week de 3uur begin-series gekeken en ---> hooked![]()
Ben nu bij S01E08, nog 5 seizoenen te gaan
4 seizoenen hoor. Niet 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik raad je aan niet veel te lezen in dit topic, aangezien wij bijna bij het einde van de serie zijn en dat ook allemaal bespreken
Ohja, voor als je de juiste volgorde wilt weten:
-miniseries
-S1
-S2
-The Resistance Webisodes
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-Face of the Enemy Webisodes
-S4 deel 2In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Idd, zaterdag was S04E15.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
4 seizoenen hoor. Niet 5.
En ik raad je aan niet veel te lezen in dit topic, aangezien wij bijna bij het einde van de serie zijn en dat ook allemaal bespreken
thanxquote:Ohja, voor als je de juiste volgorde wilt weten:
-miniseries
-S1
-S2
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-S4 deel 2
ik heb die webisodes nooit gezien, ook de film Razor heb ik niet gekeken :/ heeft dat nu nog nut ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
-miniseries
-S1
-S2
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-S4 deel 2
The Resistance geeft wel een aardig beeld van de verzetsbeweging op New Caprica tussen S2 en S3. In de eerste aflevering van S3 is die beweging op volle sterkte. Het vult het gat een beetje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik heb die webisodes nooit gezien, ook de film Razor heb ik niet gekeken :/ heeft dat nu nog nut ?
Van mij mag iedereen vinden wat ie zelf wil.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:33 schreef jogy het volgende:
Hey, Lemmeb heeft een medestander. Wees maar voorzichtig trouwens, STING, ze lynchen iedereen die niet lyrisch is.
Je wilt actie? Kijk de volgende twee dan maar eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef STING het volgende:
Wat een vreselijke soap is seizoen 4 1/2 zeg, ik val haast in slaap.
Heb nu 2 episodes gezien van het nieuwe jaar gezien.
Ik hoop dat de volgende episodes wat spannender zijn.
Oh, ik vind het zelf ook heerlijke afleveringen hoor, het hoeft niet elke keer GFX gevulde sensatie te zijn, beetje rust, verdieping en een grote schoonmaak is ook wel eens leuk. Maar gewoon hoe Lemmeb hier practisch met pek en veren weggejoeld werd, mja. Ik wilde alleen STING even waarschuwenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen vinden wat ie zelf wil.
Maar persoonlijk vind ik het wel meevallen met de soapigheid, tuurlijk zit er wel eens een scene in die er van mij uit mag maar vind het over het algemeen toch interessant zeker de laatste aflevering die veel informatie verschaft.
Zeker gezien de laatste aflevering kan galactica voorlipig niet eens vechtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ik vind het zelf ook heerlijke afleveringen hoor, het hoeft niet elke keer GFX gevulde sensatie te zijn, beetje rust, verdieping en een grote schoonmaak is ook wel eens leuk. Maar gewoon hoe Lemmeb hier practisch met pek en veren weggejoeld werd, mja. Ik wilde alleen STING even waarschuwen.
Don't get me wrong, voor mij is een goede ep niet automatisch gevuld met actie, maar ik had toch wel hogere verwachtingen van BSG na al die maanden wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ik vind het zelf ook heerlijke afleveringen hoor, het hoeft niet elke keer GFX gevulde sensatie te zijn, beetje rust, verdieping en een grote schoonmaak is ook wel eens leuk. Maar gewoon hoe Lemmeb hier practisch met pek en veren weggejoeld werd, mja. Ik wilde alleen STING even waarschuwen.
Seizoen 1 van B5 is ook vrij cheesy, maar zeker de moeite waard om door te kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef Mirel het volgende:
Babylon 5 ga ik dan ook maar eens kijken verdikkeme. En ik wil eigenlijk ook Deep Space Nine kijken. Maar als ik die wil kijken dan wil ik eigenlijk ook The Next Generation kijken maar daar zijn de eerste seizoenen zo cheesy van.
Skip TNG! Die zijn saai. Elke aflevering weer hetzelfde gedoe. Ze komen aan bij een raar object. Dan raken ze vast of in de problemen en dan moeten ze dat weer fixen door de power te rerouten. Of kijk alleen de dubbele afleveringen als seizoenafsluiters ofzo. Begin eerst met DS9 en hou vooral vol de 1e 2 seizoenen, daarna begint de pret pas echt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef Mirel het volgende:
Babylon 5 ga ik dan ook maar eens kijken verdikkeme. En ik wil eigenlijk ook Deep Space Nine kijken. Maar als ik die wil kijken dan wil ik eigenlijk ook The Next Generation kijken maar daar zijn de eerste seizoenen zo cheesy van.
Die houden we erin!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begin inderdaad een beetje op een Trekkie te lijken... een Frakkie![]()
![]()
Battlestar Galactica fundamentalismequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begin inderdaad een beetje op een Trekkie te lijken... een Frakkie![]()
![]()
Het is idd einde verhaal voor Galactica als Cavil en zijn vriendjes opeens weer voor de deur staan met 3-4 baseships. Maar ook voor dat zooitje rebellen in die halve baseship, een paar goeie missiles erop en *boem*!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeker gezien de laatste aflevering kan galactica voorlipig niet eens vechten
Galactica kan voorlopig nog niet jumpen dus als Cavil opduikt word het nog spannend, maar denk iniedergeval wel dat Cavil het einde niet zal halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het is idd einde verhaal voor Galactica als Cavil en zijn vriendjes opeens weer voor de deur staan met 3-4 baseships. Maar ook voor dat zooitje rebellen in die halve baseship, een paar goeie missiles erop en *boem*!
Gaat nog spannend worden denk ik, want er zit zeker nog wel een confrontatie aan te komen...
Ik ga er een beetje ervan uit dat de serie eindigt met een bang die hard kont gaat schoppen.
Als het klopt dat...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Galactica kan voorlopig nog niet jumpen dus als Cavil opduikt word het nog spannend, maar denk iniedergeval wel dat Cavil het einde niet zal halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg inderdaad hier en daar wat kritiek van vrienden dat ik een té grote fanboy ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Migue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica fundamentalisme
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het klopt dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of...Men kan niet meer over een Cavil (nr one) productielijn spreken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want er is geen resurrection mogelijkheid meer, er valt geen kweek-tank te vervuilen zoals dit met de zevens is gebeurt... De hub is kapot en de overgebleven resurrection schepen functioneren ook niet meer, ik ga er vanuit dat alle klonen die daar in die baden lagen inmiddels wel weggerot zijn oid... Dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een van de scenario's zich gaat afspelen... Tenzij dat lab waar over gesproken is nog een paar 'backups' heeft liggen...Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Werkte die test dan überhaupt wel? want lijkt me dat tigh en chief ook wel gestest waren dan? of misschien hebben ze gewoon het script wat herschreven. RDM zei dat er 'foutjes' in kunnen zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:59 schreef Exterior het volgende:
Ik zat net nog eens wat uit seizoen 1 te kijken... S01E09 Tigh me up, Tigh me down, waarin Ellen weer bij Saul komt en daar getest wordt door Baltar of ze Cylon is. Baltar wist dit dus allang! maar vertelt het aan niemand.
Ja, die werkte wel. Baltar had al ontdekt dat Boomer een Cylon is. Maar het kan zijn dat het inderdaad één van de foutjes is. Maar het kan ook zijn dat er nog iets met Baltar is wat we nog niet weten. Hij ziet/ zag immers wel die Six in z'n hallucinaties (of wat het ook zijn).quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Werkte die test dan überhaupt wel? want lijkt me dat tigh en chief ook wel gestest waren dan? of misschien hebben ze gewoon het script wat herschreven. RDM zei dat er 'foutjes' in kunnen zitten.
Caprica six zag een hallucinatie van baltar. maar lijkt me wel dat hij inderdaad nog iets is met hem aangezien hij ook dromen/visioenen zag over de executie van Adama.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Exterior het volgende:
[..]
Ja, die werkte wel. Baltar had al ontdekt dat Boomer een Cylon is. Maar het kan zijn dat het inderdaad één van de foutjes is. Maar het kan ook zijn dat er nog iets met Baltar is wat we nog niet weten. Hij ziet/ zag immers wel die Six in z'n hallucinaties (of wat het ook zijn).
Ik dacht dat hij de methode als eerst op Boomer geprobeerd had, toen dat positief had hij zijn methode aangepast zodat de uitslag op Boomer negatief was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Exterior het volgende:
[..]
Ja, die werkte wel. Baltar had al ontdekt dat Boomer een Cylon is. Maar het kan zijn dat het inderdaad één van de foutjes is. Maar het kan ook zijn dat er nog iets met Baltar is wat we nog niet weten. Hij ziet/ zag immers wel die Six in z'n hallucinaties (of wat het ook zijn).
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:20 schreef KirkLazarus het volgende:Same here, ik begin nu een beetje evangelistische trekjes te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik krijg inderdaad hier en daar wat kritiek van vrienden dat ik een té grote fanboy ben.
![]()
Lorena Gale speelt in wel meer bekende series en films, onlangs nog in The X-Files en The Day The Earth Stood Still.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik zat vanavond trouwens Traitor te kijken en daar was de actrice die priesteres die op Kobol (?) werd doodgeschoten speelde ook, als de moeder van een CIA undercover agent.
die geloven in de cylon god dus ik zie daar nog wel een wending komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk dat we ook nog wel iets van zn sekte gaan/krijgen te horen want ik vind het eigenlijk een behoorlijk nutteloze verhaal wending eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |