Oh, ik vind het zelf ook heerlijke afleveringen hoor, het hoeft niet elke keer GFX gevulde sensatie te zijn, beetje rust, verdieping en een grote schoonmaak is ook wel eens leuk. Maar gewoon hoe Lemmeb hier practisch met pek en veren weggejoeld werd, mja. Ik wilde alleen STING even waarschuwenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen vinden wat ie zelf wil.
Maar persoonlijk vind ik het wel meevallen met de soapigheid, tuurlijk zit er wel eens een scene in die er van mij uit mag maar vind het over het algemeen toch interessant zeker de laatste aflevering die veel informatie verschaft.
Zeker gezien de laatste aflevering kan galactica voorlipig niet eens vechtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ik vind het zelf ook heerlijke afleveringen hoor, het hoeft niet elke keer GFX gevulde sensatie te zijn, beetje rust, verdieping en een grote schoonmaak is ook wel eens leuk. Maar gewoon hoe Lemmeb hier practisch met pek en veren weggejoeld werd, mja. Ik wilde alleen STING even waarschuwen.
Don't get me wrong, voor mij is een goede ep niet automatisch gevuld met actie, maar ik had toch wel hogere verwachtingen van BSG na al die maanden wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, ik vind het zelf ook heerlijke afleveringen hoor, het hoeft niet elke keer GFX gevulde sensatie te zijn, beetje rust, verdieping en een grote schoonmaak is ook wel eens leuk. Maar gewoon hoe Lemmeb hier practisch met pek en veren weggejoeld werd, mja. Ik wilde alleen STING even waarschuwen.
Seizoen 1 van B5 is ook vrij cheesy, maar zeker de moeite waard om door te kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef Mirel het volgende:
Babylon 5 ga ik dan ook maar eens kijken verdikkeme. En ik wil eigenlijk ook Deep Space Nine kijken. Maar als ik die wil kijken dan wil ik eigenlijk ook The Next Generation kijken maar daar zijn de eerste seizoenen zo cheesy van.
Skip TNG! Die zijn saai. Elke aflevering weer hetzelfde gedoe. Ze komen aan bij een raar object. Dan raken ze vast of in de problemen en dan moeten ze dat weer fixen door de power te rerouten. Of kijk alleen de dubbele afleveringen als seizoenafsluiters ofzo. Begin eerst met DS9 en hou vooral vol de 1e 2 seizoenen, daarna begint de pret pas echt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef Mirel het volgende:
Babylon 5 ga ik dan ook maar eens kijken verdikkeme. En ik wil eigenlijk ook Deep Space Nine kijken. Maar als ik die wil kijken dan wil ik eigenlijk ook The Next Generation kijken maar daar zijn de eerste seizoenen zo cheesy van.
Die houden we erin!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begin inderdaad een beetje op een Trekkie te lijken... een Frakkie![]()
![]()
Battlestar Galactica fundamentalismequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begin inderdaad een beetje op een Trekkie te lijken... een Frakkie![]()
![]()
Het is idd einde verhaal voor Galactica als Cavil en zijn vriendjes opeens weer voor de deur staan met 3-4 baseships. Maar ook voor dat zooitje rebellen in die halve baseship, een paar goeie missiles erop en *boem*!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeker gezien de laatste aflevering kan galactica voorlipig niet eens vechten
Galactica kan voorlopig nog niet jumpen dus als Cavil opduikt word het nog spannend, maar denk iniedergeval wel dat Cavil het einde niet zal halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het is idd einde verhaal voor Galactica als Cavil en zijn vriendjes opeens weer voor de deur staan met 3-4 baseships. Maar ook voor dat zooitje rebellen in die halve baseship, een paar goeie missiles erop en *boem*!
Gaat nog spannend worden denk ik, want er zit zeker nog wel een confrontatie aan te komen...
Ik ga er een beetje ervan uit dat de serie eindigt met een bang die hard kont gaat schoppen.
Als het klopt dat...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Galactica kan voorlopig nog niet jumpen dus als Cavil opduikt word het nog spannend, maar denk iniedergeval wel dat Cavil het einde niet zal halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg inderdaad hier en daar wat kritiek van vrienden dat ik een té grote fanboy ben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Migue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica fundamentalisme
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als het klopt dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of...Men kan niet meer over een Cavil (nr one) productielijn spreken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want er is geen resurrection mogelijkheid meer, er valt geen kweek-tank te vervuilen zoals dit met de zevens is gebeurt... De hub is kapot en de overgebleven resurrection schepen functioneren ook niet meer, ik ga er vanuit dat alle klonen die daar in die baden lagen inmiddels wel weggerot zijn oid... Dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een van de scenario's zich gaat afspelen... Tenzij dat lab waar over gesproken is nog een paar 'backups' heeft liggen...Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Werkte die test dan überhaupt wel? want lijkt me dat tigh en chief ook wel gestest waren dan? of misschien hebben ze gewoon het script wat herschreven. RDM zei dat er 'foutjes' in kunnen zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:59 schreef Exterior het volgende:
Ik zat net nog eens wat uit seizoen 1 te kijken... S01E09 Tigh me up, Tigh me down, waarin Ellen weer bij Saul komt en daar getest wordt door Baltar of ze Cylon is. Baltar wist dit dus allang! maar vertelt het aan niemand.
Ja, die werkte wel. Baltar had al ontdekt dat Boomer een Cylon is. Maar het kan zijn dat het inderdaad één van de foutjes is. Maar het kan ook zijn dat er nog iets met Baltar is wat we nog niet weten. Hij ziet/ zag immers wel die Six in z'n hallucinaties (of wat het ook zijn).quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Werkte die test dan überhaupt wel? want lijkt me dat tigh en chief ook wel gestest waren dan? of misschien hebben ze gewoon het script wat herschreven. RDM zei dat er 'foutjes' in kunnen zitten.
Caprica six zag een hallucinatie van baltar. maar lijkt me wel dat hij inderdaad nog iets is met hem aangezien hij ook dromen/visioenen zag over de executie van Adama.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Exterior het volgende:
[..]
Ja, die werkte wel. Baltar had al ontdekt dat Boomer een Cylon is. Maar het kan zijn dat het inderdaad één van de foutjes is. Maar het kan ook zijn dat er nog iets met Baltar is wat we nog niet weten. Hij ziet/ zag immers wel die Six in z'n hallucinaties (of wat het ook zijn).
Ik dacht dat hij de methode als eerst op Boomer geprobeerd had, toen dat positief had hij zijn methode aangepast zodat de uitslag op Boomer negatief was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:09 schreef Exterior het volgende:
[..]
Ja, die werkte wel. Baltar had al ontdekt dat Boomer een Cylon is. Maar het kan zijn dat het inderdaad één van de foutjes is. Maar het kan ook zijn dat er nog iets met Baltar is wat we nog niet weten. Hij ziet/ zag immers wel die Six in z'n hallucinaties (of wat het ook zijn).
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:20 schreef KirkLazarus het volgende:Same here, ik begin nu een beetje evangelistische trekjes te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik krijg inderdaad hier en daar wat kritiek van vrienden dat ik een té grote fanboy ben.
![]()
Lorena Gale speelt in wel meer bekende series en films, onlangs nog in The X-Files en The Day The Earth Stood Still.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik zat vanavond trouwens Traitor te kijken en daar was de actrice die priesteres die op Kobol (?) werd doodgeschoten speelde ook, als de moeder van een CIA undercover agent.
die geloven in de cylon god dus ik zie daar nog wel een wending komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk dat we ook nog wel iets van zn sekte gaan/krijgen te horen want ik vind het eigenlijk een behoorlijk nutteloze verhaal wending eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |