Verder zijn raiders ook niet meer dan een biologisch brein met een metalen exo-skelet in de vorm van een raider met wapens en drives erop... Dus een cybernetic interface is ook geen probleem voor de cylons... Over de arrogantie valt te twisten, de centurions wilden blijkbaar zelf skinjobs worden waarom zouden ze er anders aan beginnen? Ze waren ermee bezig maar het lukte ze niet om zelf een levend exemplaar neer te zetten. In hun metalen vorm resurrecten ze net zo makkelijk... Dat ze later (of iig Cavil) op zijn beslissing terug komt dat is eenmaal het effect van vrije wil, kan gebeuren... Het is ze niet opgedrongen want anders hadden de Cylons het nooit geaccepteerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Cerbie het volgende:
Dat was wel het eerste wat ik dacht toen hij afstak over die supernova, hij had gewoon een Hybrid moeten worden![]()
Ik zeg niet dat hij het slim of juist aanpakt, maar dat er wel enige arrogantie achterzit dat de SS maar zoveel mogelijk op mensen moeten lijken.
Alleen hebben jouw ouders en waarschijnlijk niet bewust/opzettelijk voor gekozen om jou te onthouden van die rijkdom en als arme sloeber in het leven te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Cavil moet niet janken. Ik zou ook graag stinkend rijk geboren willen zijn...
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Illyria het volgende:
Leuke theorie die ik ergens las: nummer 7 is mogelijk 1 van de ouders (vader Daniel?) van Starbuck, waardoor zij en niet Hera de eerste hybrid is. Zou wel een slimme oplossing zijn.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:45 schreef Migue het volgende:
Ik bedenk me net wat Starbuck betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is maar een theorie, en dit is een feit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit 'm niet gaat worden voor Starbuck dan weet ik niet wat het wel kan zijn![]()
Ik begrijp John opeens een stuk beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen hebben jouw ouders en waarschijnlijk niet bewust/opzettelijk voor gekozen om jou te onthouden van die rijkdom en als arme sloeber in het leven te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef Migue het volgende:
Maar Starbuck's vader was wel een pianist
Daniel een artiest
Starbuck heeft een destiny maar dat was niet de destiny die Leoben dacht
Starbuck is een Cylon
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:34 schreef Mirel het volgende:
Of haar consciousness is gewoon overgezet en ze is wel een gewone mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat kunnen net zo goed flashbacks zijn.
OK, ik wil er wel in mee gaan dat Starbuck een halve Cylon is, die labiele moeder van haar is vast geen creatie van de Final Five![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om op god te lijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind trouwens dat Cavil wel een punt heeft met zijn 'I don't want to be human' speech. Waarom moet hij als 'machine'/AI op een mens lijken. Waarom wilden de Centurions überhaupt een menselijke vorm aannemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Zag altijd de torrentz voorbij komen van B_G, maar toonde geen interesse.![]()
Vorige week de 3uur begin-series gekeken en ---> hooked![]()
Ben nu bij S01E08, nog 5 seizoenen te gaan
4 seizoenen hoor. Niet 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik raad je aan niet veel te lezen in dit topic, aangezien wij bijna bij het einde van de serie zijn en dat ook allemaal bespreken
Ohja, voor als je de juiste volgorde wilt weten:
-miniseries
-S1
-S2
-The Resistance Webisodes
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-Face of the Enemy Webisodes
-S4 deel 2In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Idd, zaterdag was S04E15.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
4 seizoenen hoor. Niet 5.
En ik raad je aan niet veel te lezen in dit topic, aangezien wij bijna bij het einde van de serie zijn en dat ook allemaal bespreken
thanxquote:Ohja, voor als je de juiste volgorde wilt weten:
-miniseries
-S1
-S2
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-S4 deel 2
ik heb die webisodes nooit gezien, ook de film Razor heb ik niet gekeken :/ heeft dat nu nog nut ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
-miniseries
-S1
-S2
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-S4 deel 2
The Resistance geeft wel een aardig beeld van de verzetsbeweging op New Caprica tussen S2 en S3. In de eerste aflevering van S3 is die beweging op volle sterkte. Het vult het gat een beetje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik heb die webisodes nooit gezien, ook de film Razor heb ik niet gekeken :/ heeft dat nu nog nut ?
Van mij mag iedereen vinden wat ie zelf wil.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:33 schreef jogy het volgende:
Hey, Lemmeb heeft een medestander. Wees maar voorzichtig trouwens, STING, ze lynchen iedereen die niet lyrisch is.
Je wilt actie? Kijk de volgende twee dan maar eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef STING het volgende:
Wat een vreselijke soap is seizoen 4 1/2 zeg, ik val haast in slaap.
Heb nu 2 episodes gezien van het nieuwe jaar gezien.
Ik hoop dat de volgende episodes wat spannender zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |