1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 10-09-1999 Ajax - Feyenoord 2-2 13-05-2001 Ajax - Feyenoord 3-4 03-03-2002 Ajax - Feyenoord 1-1 09-02-2003 Ajax - Feyenoord 1-1 30-11-2003 Ajax - Feyenoord 2-0 14-11-2004 Ajax - Feyenoord 1-1 28-08-2005 Ajax - Feyenoord 1-2 04-02-2007 Ajax - Feyenoord 4-1 03-02-2008 Ajax - Feyenoord 3-0 |
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijd vindt plaats in Pannenkoekenhuis 'De ArenA'.
Ik weet 100% zeker dat Ajax het presteerd om er de grootste moeite mee te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Appeltje - eitje voor Ajax.
Feyenoord heeft geen verdediger meer over.
4-0
tegenwoordige tijd stam plus tquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat Ajax het presteerdt om er de grootste moeite mee te hebben.
Mee eens. De sfeer vind ik ook minder. In De Kuip is de haat echt voelbaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wordt gewoon een nulletje of 5. Je leert ermee leven.![]()
Ik vind de wedstrijd in de ArenA sowieso ook een veel mindere klassieker.
Klopt, er is eigenlijk ook maar één klassieker en die is niet in de Bijlmer.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wordt gewoon een nulletje of 5. Je leert ermee leven.![]()
Ik vind de wedstrijd in de ArenA sowieso ook een veel mindere klassieker.
Is toch weer een wedstrijd opzichquote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik doe nooit uitspraken over deze wedstrijd.
Dat is waar.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is toch weer een wedstrijd opzich![]()
Weer 2 volle treinen vanuit Rotterdam ?
Okequote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Uiteraard uitverkocht voor Feyenoorders.
Kaarten waren gister voor de laagste uitkaarthouders binnen 1 min. uitverkocht.
Tegen Sparta zat De Kuip vol, iets wat niet gezegd kan worden over De Arena tegen Heracles.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Okemooi dat het legioen er nog achter blijft staan , is weleens anders
Daarom zijn het joden. Het is overigens typisch Feyenoord om te spelen als een stelletje wijven tegen hunnie. Thuis gaan ze ervoor maar uit....Vorig seizoen ging het vanaf de aftrap al mis.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Sparta zat De Kuip vol, iets wat niet gezegd kan worden over De Arena tegen Heracles.
Snap trouwens echt niet dat Ajacieden ervan overtuigd zijn dat ze met gemak gaan winnen. Alsof er tegen Heracles en Vitesse zulke sprankelende overwinningen behaald werden?
Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daarom zijn het joden. Het is overigens typisch Feyenoord om te spelen als een stelletje wijven tegen hunnie. Thuis gaan ze ervoor maar uit....Vorig seizoen ging het vanaf de aftrap al mis.
Ohja.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Inderdaad.Na die aftrap wist ik al dat we hadden verloren.
dat roepen ze altijdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
Snap trouwens echt niet dat Ajacieden ervan overtuigd zijn dat ze met gemak gaan winnen.
quote:
Omdat het een risicowedstrijd is.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom stoppen ze dit soort wedstrijden altijd om half 1?
Dat is toch geen tijd voor een grote wedstrijd?
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Omdat het een risicowedstrijd is.
Minder kans om voor de wedstrijd veel alcohol te nuttigen.
meer kans op mensen die nog onder invloed zijn van zaterdagavondquote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Omdat het een risicowedstrijd is.
Minder kans om voor de wedstrijd veel alcohol te nuttigen.
Hier in NL raken ze gelijk in paniek met dit soort wedstrijden. Het is idd echt een kuttijdstip maarja daar is helaas niets aan te doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen.
Hopelijk vinden ze er wat op, want volgens zie je geregeld topwedstrijden in de avond in de landen om ons heen.
Uiteraard maar dat is het standpunt/denkwijze van de overheid.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
meer kans op mensen die nog onder invloed zijn van zaterdagavond![]()
dat alcohol nuttigen begint trouwens altijd al vroeg in de ochtend bij de klassieker hoor
in Rotterdam tenminste...
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijd vindt plaats in Pannenkoekenhuis 'De ArenA'.
Feyenoord heeft nog nooit zoveel officiële wedstrijden verloren.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft al 4x op rij niet gewonnen
Huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit zoveel officiële wedstrijden verloren.
Same here...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik doe nooit uitspraken over deze wedstrijd.
0j0x, die versie was ik nog niet tegen gekomen.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:33 schreef PabloLopez het volgende:
Toch geef ik Feyenoord een goede kans 0j0x te verslaan!
En dan kan Bassie wegwezen, hoe jammer ook haha
Jep, joods complot.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien gaf Kuipers vandaag Hofland expres geel in opdracht van de KNVB
Toch verloor Feyenoord tussen 1998/1999 en 2006/2007 maar 1 keer in de Arena (en speelde het 4x gelijk en won het 3x inclusief een JCS)quote:Op zondag 8 februari 2009 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Same here...
Feyenoord heeft het altijd moeilijk in amsterdam, hoe goed of slecht beide teams het ook doen voor de rest...
Als het vooropgezet was hadden we wel gevraagd of ze hem absoluut géén kaart wilden gevenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien gaf Kuipers vandaag Hofland expres geel in opdracht van de KNVB
Zit ook wat in jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het vooropgezet was hadden we wel gevraagd of ze hem absoluut géén kaart wilden geven.
Wie weet heeft Makaay z'n dag. Tomasson moet je ook niet vergeten. Die scoort vaak tegen ajax.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is te hopen dat Diego super speelt zoals de laatste weken, dan is er nog wat dreiging
Ik heb eigenlijk nooit zin in ajax-Feyenoord.quote:
Vermeer moet erinquote:
Herkenbaar. Nooit gedacht.quote:
Nauwelijksquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Vermeer moet erin
Maar Steek is wel beter dan TimmerT
Altijd leuk Ajax - Feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zin in ajax-Feyenoord.
Gezondquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef Happel het volgende:
Als het me vandaag niet verteld was, dan had ik niet eens geweten dat ze speelden volgende week. Denk dat ik maar een kilometertje of 80 ga fietsen, wanneer ze aan het spelen zijn.
2 Maar, dan speelt die iig op ze normale niveauquote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
Ik zeg 3-1. Met twee cadeautjes van Timmer.
Als Hofland mee zou doen zou het 5-1 zijn gewordenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
2 Maar, dan speelt die iig op ze normale niveau
En gebroken ledematen.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er gaan in ieder geval een hoop goals vallen.
En kaarten.
en dan aan de andere kant 10 kansen weggevenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord zou zomaar een kans kunnen hebben in de Arena
Iedereen heeft een kans in de Arena.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord zou zomaar een kans kunnen hebben in de Arena
Volgens mij gebeuren er andere dingen met jou als je gezopen hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou van dit bier krijg je gewoon pijn aan je reet hoor.
Scoren doen we sowieso dus keep dreaming!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gestemd op "Feyenoord rolt ajax op"
0-3, ik voel het
1-3 danquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Scoren doen we sowieso dus keep dreaming!
Vitesse kon inderdaad totaal geen vuist maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef BAAZ. het volgende:
Ik denk dat Ajax wel makkelijk wint van Feyenoord, clubs als Volendam, Graafschap en Feyenoord kunnen niet echt een vuist maken tegen goede ploegen, je ziet hoe Feyenoord bijv. met uiterste krachtsinspanning weet te winnen van Sparta, natuurlijk knap maar niet indrukwekkend. En natuurlijk de fantastische gelijkmaker tegen Willem2 waar het legioen ontplofte geweldige ontlading maar dat is logisch want je wint van een toch zeer sterk team.
ik ga voor 12-0, met een Ajax die alle schroom van zich af speelt en Feyenoord die gewoon zeer goed speelt.
We moeten niet gaan overdrijven en al helemaal niet om de nederlaag van Ajax te kunnen verklaren.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:23 schreef BAAZ. het volgende:
Vitesse is duidelijk een ploeg die onder haar stand leefde.
Voor het geval dat quote ik hem maar vast...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef BAAZ. het volgende:
Ik denk dat Ajax wel makkelijk wint van Feyenoord, clubs als Volendam, Graafschap en Feyenoord kunnen niet echt een vuist maken tegen goede ploegen, je ziet hoe Feyenoord bijv. met uiterste krachtsinspanning weet te winnen van Sparta, natuurlijk knap maar niet indrukwekkend. En natuurlijk de fantastische gelijkmaker tegen Willem2 waar het legioen ontplofte geweldige ontlading maar dat is logisch want je wint van een toch zeer sterk team.
ik ga voor 12-0, met een Ajax die alle schroom van zich af speelt en Feyenoord die gewoon zeer goed speelt.
GOH ze hebben al 2 wedstrijden niet verlorenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:18 schreef Adamo144 het volgende:
het wordt weereens tijd dat feyenoord gaat verliezen
En met een beetje mazzel een verschrikkelijk saaie zaadpot om naar te kijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden waar we uiteraard allebei niks aan hebben.
Meestal is een fouten festijn niet saai hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 15:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel een verschrikkelijk saaie zaadpot om naar te kijken![]()
Komt hij aan! Mogge! Heracles, Vitesse en Volendam uit(KNVB beker) vergeten?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef BAAZ. het volgende:
Ik zou tevreden zijn er meequote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden waar we uiteraard allebei niks aan hebben.
Feyenoord is tevreden met ieder punt, zeker in een uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou tevreden zijn er mee
Dat hangt ook maar van het wedstrijdverloop af. Toch vrees ik er wel voor. Twee angstige ploegen die niet echt durven aan te vallen om maar niet te verliezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou tevreden zijn er mee
Zo vanzelfsprekend is dat ook niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Scoren doen we sowieso dus keep dreaming!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef kempertje het volgende:
Het wordt 4-0 voor AJAX tegen die havenslaafjes...
Die Feyenoord-smileyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ] - [ afbeelding ]
4-1
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:56 schreef MaxC het volgende:
4-0
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
in het 2 sterren
Deze is zowaar origineel en grappigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zondag aanwezig in het 2 sterren pannenkoekenhuis in 020.
Nou jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mij ook, vast niet zelf verzonnen dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja. Je maakte me aan het glimlachen
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mij ook, vast niet zelf verzonnen dus.
Ghehe..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja. Je maakte me aan het glimlachen
.
Mijn inziens ook. Het is zoals altijd weer een wedstrijd op zich.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:57 schreef thewishmaster het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik al blij als er gewonnen gaat worden, ik zie niet in waarom ze nu opeens de tegenstander van de mat zouden spelen.
nu mag je eindelijk bij de scf.. Overigens was je grap leuk, zonde dat je hem verpest door in tiener/puberstijl 020 neer te zettenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar zat hij toch al bij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
nu mag je eindelijk bij de scf.. Overigens was je grap leuk, zonde dat je hem verpest door in tiener/puberstijl 020 neer te zetten
Haha wat een ongelovelijk domme vergelijking zegquote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Sparta zat De Kuip vol, iets wat niet gezegd kan worden over De Arena tegen Heracles.
Hij is nu 16, dan mag je een rang hogerquote:
94e minuut totaal onverdient Bodul met een omhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
1-0 en we praten er niet meer over.
wiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
94e minuut totaal onverdient Bodul met een omhaal![]()
gek-ken-huis
die oude avatar van jou oogt nou ook niet bepaald volwassenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
nu mag je eindelijk bij de scf.. Overigens was je grap leuk, zonde dat je hem verpest door in tiener/puberstijl 020 neer te zetten
Ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:
Welke Feyenoordfans zitten nu in het uitvak zondag?
Welke? Ik heb al een hele tijd Sjakie en een spandoek van Ajaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
die oude avatar van jou oogt nou ook niet bepaald volwassen
0-4quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Welke? Ik heb al een hele tijd Sjakie en een spandoek van Ajax
niet in mijn browser iigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bij mij wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet die 0-4? Die heb ik al 1.5 jaar of zo niet meerquote:
Alles om ons kampioen te makenquote:
Ik heb nu dat plaatje weggehaald (ik zag het nog ergens staan), nu nog steeds het probleem?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet als je in zijn profiel kijkt toch? denthemen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet die 0-4? Die heb ik al 1.5 jaar of zo niet meer
hebben we voor niks anderhalf jaar naar dat tyfus ding van je zitten kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij ziet die 0-4? Die heb ik al 1.5 jaar of zo niet meer
Na Zondag komt er een nieuwequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
hebben we voor niks anderhalf jaar naar dat tyfus ding van je zitten kijken.
Je nieuwe avatar is geen verbetering.
Zou je het moeten zien en anders je cookies deleten.quote:
Nu moet het geen probleem meer zijn. Dan hebben zij in opties waarschijnlijk dat bij een post de usericon komt te staan en niet de webicon.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nu dat plaatje weggehaald (ik zag het nog ergens staan), nu nog steeds het probleem?
Kloptquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dus bij mij zullen ze waarschijnlijk het Besiktaslogo zien, terwijl ik al 1,5 jaar Mampuya heb..
Die mooie vlag van jou wel gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
hebben we voor niks anderhalf jaar naar dat tyfus ding van je zitten kijken.
Je nieuwe avatar is geen verbetering.
Hehe, daar hield ik niet eens rekening mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nu ook wat veranderd in de voorkeuren van die plaatjes (webicons omdraaien of iets dergelijks) en nu zie ik allemaal andere icons.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nu ook wat veranderd in de voorkeuren van die plaatjes (webicons omdraaien of iets dergelijks) en nu zie ik allemaal andere icons.
Marioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zie je bij mij dan als ik vragen mag?
Nog steeds die man die met zijn piemel staat te zwaaienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ik zie nou die anderequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nu dat plaatje weggehaald (ik zag het nog ergens staan), nu nog steeds het probleem?
Hoevaak heb je jezelf daarop gefapt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nog steeds die man die met zijn piemel staat te zwaaien
Een foto van Dirk Kuytquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een jochie van net 14.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of het scorebord met daarop de vraag of niemand vroegtijdig het stadion wil verlatenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
de songtekst van het ajax clublied op het scorebord?
die voor de eerste keer naar de ArenA gaat in het uitvakquote:
Je moet een goede Primera uitzoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Morgen maar een gokje wagen bij de laatste 200 kaarten.
Zal wel weer niks worden.
Ja maarja woon in Rotterdam.Overal hier staan veel mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet een goede Primera uitzoeken.
naar amsterdam toequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maarja woon in Rotterdam.Overal hier staan veel mensen.
Ik denk dat ik het via internet ga proberen.
Dat is de moeite ook niet waard.quote:
Niemand weet toch dat ik 't benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Als hij daar aankomt, lopen wij toch allemaal weg.
HPFT: Ja mag ik een kaartje voor feyenoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is de moeite ook niet waard.
Kaartjes voor de Uefa Cup finale wel in amsterdam gehaald.
[..]
Niemand weet toch dat ik 't ben
Ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Als hij daar aankomt, lopen wij toch allemaal weg.
Nou... even doordenken.quote:
Heb je Stekelenburg de afgelopen wedstrijden zien keepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat Ajax toch wel vrij eenvoudig wint ondanks de 'crisis'.. Als je alleen die achterhoede en die vreselijke keeper van Feyenoord al ziet.
Op internet geniet ik veel respect dus ff dimmen jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef navigator het volgende:
Wat een mooie avatar, Hofnar.![]()
Je was nog niet eens geboren tijdens die rellen, internethoelieken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Haha wat een ongelovelijk domme vergelijking zeg![]()
Ik vind het zo achterlijk dat je dit zegt dat ik je van de 2e pagina af quote, denk eens na zeg..
Heel erg slecht. Bijna net zo slecht als opa Timmer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je Stekelenburg de afgelopen wedstrijden zien keepen?
Hij rolt lololololquote:
-edit-quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Joden rollen altijd weg, ze hebben het wel eens naar me gezongen in een stadion
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Kom op man, Dennis is wel de laatste die hier zich druk over maakt.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Op internet geniet ik veel respect dus ff dimmen jij.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Moet ook kunnen. Als je daar niet om kan lachen ken je net zo goed van een gebouw af springen... Ow, wacht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik kon er ook wel om lachenHou wel van dat soort humor
Het was echt zo....quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef navigator het volgende:
Tuurlijk Jorien. Ik heb nog een kaart over, kom je gezellig bij mijn in het vak?
Nou, daar komt dan in ieder geval een einde aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pietertje fluit.
Opmerkelijk is dat zowel Ajax (twee duels) en feyenoord (drie duels) alle wedstrijden die zij dit seizoen onder leiding van Vink speelden, verloren.
Gerechtigheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Was net echt een kaart aan het bestellen op feyenoord.nl voor zondag.
Maar kwam niet uit met die barcode, en toen was het uitverkocht
10.45, Hoek Elandsgracht / Marnixstraat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Maar goed, komen er zondag nog rellen in amsterdam?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Niet geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
10.45, Hoek Elandsgracht / Marnixstraat.
Staat er eindelijk een hek om rotjeknor?quote:
Hallo, het is op een zondag. De zondag kent geen ochtend, 10.45 komt in mijn tijdwoordenboek niet voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tweede zaterdagdag dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hallo, het is op een zondag. De zondag kent geen ochtend, 10.45 komt in mijn tijdwoordenboek niet voor.
quote:Een Ajaxsupporter, zegt Van Praag, komt niet naar het stadion om de club aan te moedigen, maar „om te controleren of het goed gaat”. Van Halst: „Er wordt pas gejuicht als Ajax met 2-0 voorstaat. Maar dan moeten het wel mooie doelpunten zijn.”
quote:
quote:"Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
De gekke boiss gaan de treinen opwachten, ze gaan heen en weer zingen en er zullen er zeker 5 opgepakt worden voor vuurwerk ofzo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Vraag het HeinekenAFCA hij is hier de inside jongen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Hey dan kan ik praktisch uit mijn raam kijken om mee te genietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de politie te bellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey dan kan ik praktisch uit mijn raam kijken om mee te genieten
Ik ga die verraders niet bellen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de politie te bellen.
Je bent er maar druk mee he.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag het HeinekenAFCA hij is hier de inside jongen.
Jij als inside jongen zou toch moeten weten hoe oud ik ben. Of is het niet aan jou om dat kenbaar te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he.
Echt, hoe oud ben je? Ben je echt pas net 16 geworden zoals Denthemen zei?
Sowieso vraag ik me af wat hij met het woordje inside heeft? Iedere koekenbakker die toevallig in dat topic keek had dat stukje kunnen lezen, zelfs DK. Hoewelquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
D-K, de kracht van herhaling maakt je grap niet leuker hoor
Het was ook helemaal geen grapquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
D-K, de kracht van herhaling maakt je grap niet leuker hoor
Jij deed net ofdat jij een van de weinige was die van dat stuk af wist. En je doet net ofdat als het uitlekt het helemaal fout zou gaan binnen Ajax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af wat hij met het woordje inside heeft? Iedere koekenbakker die toevallig in dat topic keek had dat stukje kunnen lezen, zelfs DK. Hoewel
Ik ben het roerend eens met heineken ( sowieso ). Dat sommige het stuk tekst niet snappen of het probleem erin niet zien is hun probleem. Dat iedereen zit te huilen dat hij het niet vertelde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij deed net ofdat jij een van de weinige was die van dat stuk af wist. En je doet net ofdat als het uitlekt het helemaal fout zou gaan binnen Ajax.
Je zie letterlijk: In het belang van Ajax
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met heineken ( sowieso ). Dat sommige het stuk tekst niet snappen of het probleem erin niet zien is hun probleem. Dat iedereen zit te huilen dat hij het niet vertelde.
Als degene uit dat gesprek besluit om een SAMENVATTING ( er is nog meer ) online te zetten maar als de media dan meteen erop duiken hij het weer offline haalt is het toch niet aan ons om het wel online te plaatsen ?
Wat vond jij het schokkendste uit het stuk? Dat Urby met lange mouwen voetbalt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met heineken ( sowieso ). Dat sommige het stuk tekst niet snappen of het probleem erin niet zien is hun probleem. Dat iedereen zit te huilen dat hij het niet vertelde.
Als degene uit dat gesprek besluit om een SAMENVATTING ( er is nog meer ) online te zetten maar als de media dan meteen erop duiken hij het weer offline haalt is het toch niet aan ons om het wel online te plaatsen ?
Lees het allemaal nog maar eens en denk dan even in dat Van Basten dit persoonlijk tegen je zegt met een bevestigende Blind er naast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat vond jij het schokkendste uit het stuk? Dat Urby met lange mouwen voetbalt?
Het kusje van Bosschaart op Huntelaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie post ff alle trollplaatjes omtrent te klassieker? Je weet wel, die met huilende feyenoordfans e.d.
Na die 3-0 in Amsterdam?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het kusje van Bosschaart op Huntelaar
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie post ff alle trollplaatjes omtrent te klassieker? Je weet wel, die met huilende feyenoordfans e.d.
quote:Vink fluit Ajax - Feyenoord
AMSTERDAM - Pieter Vink is door de KNVB aangesteld voor de klassieker tussen Ajax en Feyenoord. Het duel wordt aanstaande zondag om 12.30 uur in de Amsterdam ArenA gespeeld.
Vink floot dit seizoen tweemaal eerder Ajax en stond drie keer als arbiter op het veld bij een wedstrijd van Feyenoord. Zowel de Amsterdammers en Rotterdammers verloren al deze duels.
Televaag
nou dan verlies beide de wedstrijd nu ook maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pietertje fluit.
Opmerkelijk is dat zowel Ajax (twee duels) en feyenoord (drie duels) alle wedstrijden die zij dit seizoen onder leiding van Vink speelden, verloren.
Wat was de uitslag van die wedstrijd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen bij de wurggreep houden
Uitlacht??? Hij keek verrast en voelde aan zijn neus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Na die 3-0 in Amsterdam?
Haha, Bosschaart die Huntelaar een kopstootje geeft en Huntelaar die hem uitlacht en spreekt over een kusje. Ben je daar zo trots op?
Als Huntelaar triest had willen doen, was hij wel op de grond gaan liggen janken. Nu maakte hij Bosschaart juist belachelijk. En dan gaan Feyenoorders dat nog verheerlijken ook. Prachtig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Uitlacht??? Hij keek verrast en voelde aan zijn neus.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Uitlacht??? Hij keek verrast en voelde aan zijn neus.
dat is nog steeds mijn bureaubladachtergrondquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet om te trollen of zo, want dat gaat zo vast uit de hand lopen, maar omdat het een prachtige foto is:
[ afbeelding ]
Mooie foto, omdat die situatie niet zo vaak voor komt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet om te trollen of zo, want dat gaat zo vast uit de hand lopen, maar omdat het een prachtige foto is:
[ afbeelding ]
Ik had dequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Typisch dat je terug moet gaan naar zwart wit beelden.
Preciesquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Huntelaar triest had willen doen, was hij wel op de grond gaan liggen janken. Nu maakte hij Bosschaart juist belachelijk. En dan gaan Feyenoorders dat nog verheerlijken ook. Prachtig.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had dePI er bij willen doen maar ik gebruik de baggerlayout niet
O ja, en ik had jouw post moeten quoten en ik had er bij moeten zeggen: "Dit is pas een vernedering"quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had dePI er bij willen doen maar ik gebruik de baggerlayout niet
Daarom noemde Bosschaart het ook een kusje. Jij overdrijft weer met het feit dat het een kopstoot was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Huntelaar triest had willen doen, was hij wel op de grond gaan liggen janken. Nu maakte hij Bosschaart juist belachelijk. En dan gaan Feyenoorders dat nog verheerlijken ook. Prachtig.
Joden hier noemen het een kopstootquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan me dat hele gedoe met Bosschaart niet eens meer herrinneren
Ga anders weer zo een jankverhaaltje posten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd of dit niveau de hele week gehandhaafd blijft.
die zijn ook niet bijzonder meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pfff, ik moet er niet aan denken dat ik alle goals van Ajax tegen feyenoord nu moet gaan posten
Gastquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom noemde Bosschaart het ook een kusje. Jij overdrijft weer met het feit dat het een kopstoot was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |