1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 10-09-1999 Ajax - Feyenoord 2-2 13-05-2001 Ajax - Feyenoord 3-4 03-03-2002 Ajax - Feyenoord 1-1 09-02-2003 Ajax - Feyenoord 1-1 30-11-2003 Ajax - Feyenoord 2-0 14-11-2004 Ajax - Feyenoord 1-1 28-08-2005 Ajax - Feyenoord 1-2 04-02-2007 Ajax - Feyenoord 4-1 03-02-2008 Ajax - Feyenoord 3-0 |
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijd vindt plaats in Pannenkoekenhuis 'De ArenA'.
Ik weet 100% zeker dat Ajax het presteerd om er de grootste moeite mee te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef venomsnake het volgende:
Appeltje - eitje voor Ajax.
Feyenoord heeft geen verdediger meer over.
4-0
tegenwoordige tijd stam plus tquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat Ajax het presteerdt om er de grootste moeite mee te hebben.
Mee eens. De sfeer vind ik ook minder. In De Kuip is de haat echt voelbaar.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wordt gewoon een nulletje of 5. Je leert ermee leven.![]()
Ik vind de wedstrijd in de ArenA sowieso ook een veel mindere klassieker.
Klopt, er is eigenlijk ook maar één klassieker en die is niet in de Bijlmer.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wordt gewoon een nulletje of 5. Je leert ermee leven.![]()
Ik vind de wedstrijd in de ArenA sowieso ook een veel mindere klassieker.
Is toch weer een wedstrijd opzichquote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik doe nooit uitspraken over deze wedstrijd.
Dat is waar.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Is toch weer een wedstrijd opzich![]()
Weer 2 volle treinen vanuit Rotterdam ?
Okequote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Uiteraard uitverkocht voor Feyenoorders.
Kaarten waren gister voor de laagste uitkaarthouders binnen 1 min. uitverkocht.
Tegen Sparta zat De Kuip vol, iets wat niet gezegd kan worden over De Arena tegen Heracles.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Okemooi dat het legioen er nog achter blijft staan , is weleens anders
Daarom zijn het joden. Het is overigens typisch Feyenoord om te spelen als een stelletje wijven tegen hunnie. Thuis gaan ze ervoor maar uit....Vorig seizoen ging het vanaf de aftrap al mis.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Sparta zat De Kuip vol, iets wat niet gezegd kan worden over De Arena tegen Heracles.
Snap trouwens echt niet dat Ajacieden ervan overtuigd zijn dat ze met gemak gaan winnen. Alsof er tegen Heracles en Vitesse zulke sprankelende overwinningen behaald werden?
Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daarom zijn het joden. Het is overigens typisch Feyenoord om te spelen als een stelletje wijven tegen hunnie. Thuis gaan ze ervoor maar uit....Vorig seizoen ging het vanaf de aftrap al mis.
Ohja.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Inderdaad.Na die aftrap wist ik al dat we hadden verloren.
dat roepen ze altijdquote:Op zondag 8 februari 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
Snap trouwens echt niet dat Ajacieden ervan overtuigd zijn dat ze met gemak gaan winnen.
quote:
Omdat het een risicowedstrijd is.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom stoppen ze dit soort wedstrijden altijd om half 1?
Dat is toch geen tijd voor een grote wedstrijd?
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Omdat het een risicowedstrijd is.
Minder kans om voor de wedstrijd veel alcohol te nuttigen.
meer kans op mensen die nog onder invloed zijn van zaterdagavondquote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Omdat het een risicowedstrijd is.
Minder kans om voor de wedstrijd veel alcohol te nuttigen.
Hier in NL raken ze gelijk in paniek met dit soort wedstrijden. Het is idd echt een kuttijdstip maarja daar is helaas niets aan te doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen.
Hopelijk vinden ze er wat op, want volgens zie je geregeld topwedstrijden in de avond in de landen om ons heen.
Uiteraard maar dat is het standpunt/denkwijze van de overheid.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
meer kans op mensen die nog onder invloed zijn van zaterdagavond![]()
dat alcohol nuttigen begint trouwens altijd al vroeg in de ochtend bij de klassieker hoor
in Rotterdam tenminste...
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijd vindt plaats in Pannenkoekenhuis 'De ArenA'.
Feyenoord heeft nog nooit zoveel officiële wedstrijden verloren.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft al 4x op rij niet gewonnen
Huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit zoveel officiële wedstrijden verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |