Herkenbaar. Nooit gedacht.quote:
Nauwelijksquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Vermeer moet erin
Maar Steek is wel beter dan TimmerT
Altijd leuk Ajax - Feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zin in ajax-Feyenoord.
Gezondquote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef Happel het volgende:
Als het me vandaag niet verteld was, dan had ik niet eens geweten dat ze speelden volgende week. Denk dat ik maar een kilometertje of 80 ga fietsen, wanneer ze aan het spelen zijn.
2 Maar, dan speelt die iig op ze normale niveauquote:Op zondag 8 februari 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
Ik zeg 3-1. Met twee cadeautjes van Timmer.
Als Hofland mee zou doen zou het 5-1 zijn gewordenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
2 Maar, dan speelt die iig op ze normale niveau
En gebroken ledematen.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er gaan in ieder geval een hoop goals vallen.
En kaarten.
en dan aan de andere kant 10 kansen weggevenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord zou zomaar een kans kunnen hebben in de Arena
Iedereen heeft een kans in de Arena.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord zou zomaar een kans kunnen hebben in de Arena
Volgens mij gebeuren er andere dingen met jou als je gezopen hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 11:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou van dit bier krijg je gewoon pijn aan je reet hoor.
Scoren doen we sowieso dus keep dreaming!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gestemd op "Feyenoord rolt ajax op"
0-3, ik voel het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |