Heb je Stekelenburg de afgelopen wedstrijden zien keepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat Ajax toch wel vrij eenvoudig wint ondanks de 'crisis'.. Als je alleen die achterhoede en die vreselijke keeper van Feyenoord al ziet.

Op internet geniet ik veel respect dus ff dimmen jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef navigator het volgende:
Wat een mooie avatar, Hofnar.![]()
Je was nog niet eens geboren tijdens die rellen, internethoelieken

quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Haha wat een ongelovelijk domme vergelijking zeg![]()
Ik vind het zo achterlijk dat je dit zegt dat ik je van de 2e pagina af quote, denk eens na zeg..

Heel erg slecht. Bijna net zo slecht als opa Timmer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je Stekelenburg de afgelopen wedstrijden zien keepen?

Hij rolt lololololquote:

-edit-quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Joden rollen altijd weg, ze hebben het wel eens naar me gezongen in een stadion

quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

Kom op man, Dennis is wel de laatste die hier zich druk over maakt.quote:

quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Op internet geniet ik veel respect dus ff dimmen jij.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

Moet ook kunnen. Als je daar niet om kan lachen ken je net zo goed van een gebouw af springen... Ow, wacht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik kon er ook wel om lachenHou wel van dat soort humor

Het was echt zo....quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef navigator het volgende:
Tuurlijk Jorien. Ik heb nog een kaart over, kom je gezellig bij mijn in het vak?

Nou, daar komt dan in ieder geval een einde aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pietertje fluit.
Opmerkelijk is dat zowel Ajax (twee duels) en feyenoord (drie duels) alle wedstrijden die zij dit seizoen onder leiding van Vink speelden, verloren.

Gerechtigheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Was net echt een kaart aan het bestellen op feyenoord.nl voor zondag.
Maar kwam niet uit met die barcode, en toen was het uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |