Heb je Stekelenburg de afgelopen wedstrijden zien keepen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat Ajax toch wel vrij eenvoudig wint ondanks de 'crisis'.. Als je alleen die achterhoede en die vreselijke keeper van Feyenoord al ziet.
Op internet geniet ik veel respect dus ff dimmen jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef navigator het volgende:
Wat een mooie avatar, Hofnar.![]()
Je was nog niet eens geboren tijdens die rellen, internethoelieken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Haha wat een ongelovelijk domme vergelijking zeg![]()
Ik vind het zo achterlijk dat je dit zegt dat ik je van de 2e pagina af quote, denk eens na zeg..
Heel erg slecht. Bijna net zo slecht als opa Timmer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je Stekelenburg de afgelopen wedstrijden zien keepen?
Hij rolt lololololquote:
-edit-quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Joden rollen altijd weg, ze hebben het wel eens naar me gezongen in een stadion
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Kom op man, Dennis is wel de laatste die hier zich druk over maakt.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Op internet geniet ik veel respect dus ff dimmen jij.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:
Moet ook kunnen. Als je daar niet om kan lachen ken je net zo goed van een gebouw af springen... Ow, wacht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:24 schreef denthemen het volgende:
Ik kon er ook wel om lachenHou wel van dat soort humor
Het was echt zo....quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:00 schreef navigator het volgende:
Tuurlijk Jorien. Ik heb nog een kaart over, kom je gezellig bij mijn in het vak?
Nou, daar komt dan in ieder geval een einde aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pietertje fluit.
Opmerkelijk is dat zowel Ajax (twee duels) en feyenoord (drie duels) alle wedstrijden die zij dit seizoen onder leiding van Vink speelden, verloren.
Gerechtigheid.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Was net echt een kaart aan het bestellen op feyenoord.nl voor zondag.
Maar kwam niet uit met die barcode, en toen was het uitverkocht
10.45, Hoek Elandsgracht / Marnixstraat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Maar goed, komen er zondag nog rellen in amsterdam?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Niet geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
10.45, Hoek Elandsgracht / Marnixstraat.
Staat er eindelijk een hek om rotjeknor?quote:
Hallo, het is op een zondag. De zondag kent geen ochtend, 10.45 komt in mijn tijdwoordenboek niet voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tweede zaterdagdag dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hallo, het is op een zondag. De zondag kent geen ochtend, 10.45 komt in mijn tijdwoordenboek niet voor.
quote:Een Ajaxsupporter, zegt Van Praag, komt niet naar het stadion om de club aan te moedigen, maar „om te controleren of het goed gaat”. Van Halst: „Er wordt pas gejuicht als Ajax met 2-0 voorstaat. Maar dan moeten het wel mooie doelpunten zijn.”
quote:
quote:"Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
De gekke boiss gaan de treinen opwachten, ze gaan heen en weer zingen en er zullen er zeker 5 opgepakt worden voor vuurwerk ofzo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Vraag het HeinekenAFCA hij is hier de inside jongen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:28 schreef Stofje het volgende:
Hey dan kan ik praktisch uit mijn raam kijken om mee te genietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de politie te bellen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey dan kan ik praktisch uit mijn raam kijken om mee te genieten
Ik ga die verraders niet bellen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de politie te bellen.
Je bent er maar druk mee he.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag het HeinekenAFCA hij is hier de inside jongen.
Jij als inside jongen zou toch moeten weten hoe oud ik ben. Of is het niet aan jou om dat kenbaar te maken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he.
Echt, hoe oud ben je? Ben je echt pas net 16 geworden zoals Denthemen zei?
Sowieso vraag ik me af wat hij met het woordje inside heeft? Iedere koekenbakker die toevallig in dat topic keek had dat stukje kunnen lezen, zelfs DK. Hoewelquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
D-K, de kracht van herhaling maakt je grap niet leuker hoor
Het was ook helemaal geen grapquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
D-K, de kracht van herhaling maakt je grap niet leuker hoor
Jij deed net ofdat jij een van de weinige was die van dat stuk af wist. En je doet net ofdat als het uitlekt het helemaal fout zou gaan binnen Ajax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me af wat hij met het woordje inside heeft? Iedere koekenbakker die toevallig in dat topic keek had dat stukje kunnen lezen, zelfs DK. Hoewel
Ik ben het roerend eens met heineken ( sowieso ). Dat sommige het stuk tekst niet snappen of het probleem erin niet zien is hun probleem. Dat iedereen zit te huilen dat hij het niet vertelde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij deed net ofdat jij een van de weinige was die van dat stuk af wist. En je doet net ofdat als het uitlekt het helemaal fout zou gaan binnen Ajax.
Je zie letterlijk: In het belang van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |