En toch moet je die 2de zin erbij typen he.... Boehoehoehoe!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX![]()
Gelukkig komt Feyenoord volgende week... 110% inzet nu als je maar 1 punt uit 4 wedstrijden haalt.
Hofland en Nieveld geschorst... weinig verdediging meer over..quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef FJD het volgende:
Als we zo spelen dan hebben we volgende week zelfs een kansjeWel zuur van die onterechte gele kaart voor Hofland
De Leffe staat al koud voor bij de samenvattingen straks
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hofland en Nieveld geschorst... weinig verdediging meer over..
Ik zet mijn geld zeker op Ajax.
Ik wacht ook eerst wat de odds worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnen
Met Suarez, Suljemani en Cvitanic hebben ze genoeg in huis om onze verdediging horendol te spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:32 schreef Keltie het volgende:
Agh, je moet nog altijd aanvallen om te winnen
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
Ik hoop dat de rest van de verdediging eens goed naar Nieveld heeft gekeken, hebben ze kunnen zien hoe met Suarez om te moeten gaan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
Ik hoop dat de rest van de verdediging eens goed naar Nieveld heeft gekeken, hebben ze kunnen zien hoe met Suarez om te moeten gaan.
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Mrakz0r het volgende:
FC Utrecht
FC Twente
Sfeertje in Utrecht was (uiteindelijk) wel tof.
\Mrakz0r heeft balls of steel door zijn auto incl. Twente shirtje aan 't raam bij het Galgenwaard te parkeren. (en geluk, want ik was 't gewoon vergeten)
PSV ey...quote:Op zondag 8 februari 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen niet
Er werden wel veel stoeltjes gegooit door Den Haag.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah ik heb bij PSV - Heracles ook gewoon busjes van Heracles naast het stadion gezien, meeste mensen rellen niet
Totdat ze je een voorstel doen...quote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef ursel het volgende:
Vandaag reden we langs een circus. Zijn er even gestopt en dat even werd uiteindelijk iets langer..
De vrouw van de eigenaar blijkt uit Ridderkerk te komen..
Veel gepraat, ritje op de olifant gemaakt en de olifant mogen voeren.
Uiteindelijk wilden we weer weg gaan omdat we nog andere plannen hadden. Wilden we nog een donatie doen, mochten we gratis naar de show..
Bij de show nog iemand anders ontmoet wiens man bij Disney werkt en die neemt ons binnenkort voor niets mee naar Disney..
Oohja, van de week ook nog bij die circus mensen op de koffie..![]()
Al met al wel een toffe dag dus..
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:42 schreef staticdata het volgende:
Fer, je moet ook ff Resident evil downloaden ziet er wel erg mooi uit
De controls zijn wat raar, je kunt niet zijwaarts bewegen en die zombie's komen wmb te snel op je af. In het eerste level v/d demo vluchtte Frank en ik uit het huisje en dan kom je op een grotere vlakte en dan is het enige wat je doet heel hard naar de andere kant rennen, omdraaien, 4x schieten en dan weer heel hard terugrennen. Nee geef mij dan maar FEAR, Killzone of Gears of Warquote:Op maandag 9 februari 2009 08:37 schreef staticdata het volgende:
dat wel ja. Het richten gaat erg sloom
Klopt maar het ligt niet zozeer aan het genre oid maar echt aan de gameplay.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:45 schreef staticdata het volgende:
Denk ook niet dat RE5 vergelijkbaar is met Fear of GOW
Is goed. Vanavond? Kunnen we ook nog een keer GoW proberen uit te spelen?quote:Op maandag 9 februari 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt maar het ligt niet zozeer aan het genre oid maar echt aan de gameplay.
Misschien toch maar eens zo proberen Frankie? 1x schieten en dan meppen.
Oeh even kijken. Ik zal wel weer tegen een eiland aan liggenquote:
We kunnen Killzone coopen als die optie beschikbaar komtquote:
Adriaantjuh!!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef ursel het volgende:
Vandaag reden we langs een circus. Zijn er even gestopt en dat even werd uiteindelijk iets langer..
Uiteindelijk wilden we weer weg gaan omdat we nog andere plannen hadden. Wilden we nog een donatie doen, mochten we gratis naar de show..
Bij de show nog iemand anders ontmoet wiens man bij Disney werkt en die neemt ons binnenkort voor niets mee naar Disney..
begin het wel steeds sterker te overwegen, maar aan de andere kant speel ik sporadisch en om dan een abonnement te moeten gaan betalen voor die 1e keer dat ik online speelquote:
moet je dan ook nog per spel betalen voor online?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Ach t kost 36,- voor 13 maanden, dat vind ik t wel waard. Volgende week ook maar eens wat Live points kopen voor Worms enzo
toch 36 euro teveel als je maar 1x in een jaar online speeltquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Ach t kost 36,- voor 13 maanden, dat vind ik t wel waard. Volgende week ook maar eens wat Live points kopen voor Worms enzo
Kreeg net de aanbiedingen van Gamehubs. Klik! Hmmm sold out atmquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Dan speel je wel vaker tochquote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
toch 36 euro teveel als je maar 1x in een jaar online speelt
Nee. Gewoon ¤ 36,- per jaar onbeperkt online gamen met elk spel die dat ondersteuntquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet je dan ook nog per spel betalen voor online?![]()
Sowieso vind ik het een hekel punt om te betalen om online te kunnen spelen.
Wormsquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
Wat bedoelt Fer dan met livepoints "kopen voor Worms" ??quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ¤ 36,- per jaar onbeperkt online gamen met elk spel die dat ondersteunt
Livepoints zijn punten die je op je Liveaccount kan zetten zodat je spellen kan downloaden op de Marketplace.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat bedoelt Fer dan met livepoints "kopen voor Worms" ??![]()
Worms rules...
Mannen we moeten weer eens een LAN doen ergens in mei ofzo.
Hier ook geen problemen, zelfs met hoge pingwaardes.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel vaak genoeg online, werkt prima.
Ga eens na welke poorten je open moet gooien, kan alles uitmakenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:27 schreef staticdata het volgende:
PSN werkt niet, dat is het probleem
lbp is erg laggy!quote:Op maandag 9 februari 2009 11:28 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik speel vaak genoeg online, werkt prima.
Die mensen, van SKS, sporen niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef FJD het volgende:
Pedofielen worden belaagd
Goed idee geweest man
Dat wijf erachter ja.quote:
volledig eensch...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
Intentie is misschien goed, maar zulke dingen moet je aan de overheid overlaten.
Dit beschadigd meer dan dat het goed doet.
Overigens beschadigd de overheid in 80% van de gevallen ook meer dan het goed doet maar dat terzijdequote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Keltie het volgende:
Intentie is misschien goed, maar zulke dingen moet je aan de overheid overlaten.
Dit beschadigd meer dan dat het goed doet.
Nee helaas, en het was ook de tuinman en de butler niet. Ook was het slachtoffer stiekem niet dood en zat hij in het complot.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef staticdata het volgende:
Het was de Dokter, die met een pollepel de moord heeft gepleegd
misschien zagen ze in jou wel de ideale werknemerquote:Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef ursel het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef Mrakz0r het volgende:
Rofl je had wel bijna gelijk!Het was de nurse!
xD
quote:
Ga gewoon een vriendin zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yeah!E-penis alert!
GoW 1&2 op Insane uitgespeeld!
Nu komt Viro vertellen dat hem dit dezelfde avond nog lukte
Die zorgen er toch voor dat de enige penis die je nog hebt je E-Penis is?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
Ga gewoon een vriendin zoeken.
We hadden er eentje gevonden maar die werd doodgeschoten. Tja, wat doe er dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
We hadden er eentje gevonden maar die werd doodgeschoten. Tja, wat doe er dan?
Neeeeee! spoilertquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
We hadden er eentje gevonden maar die werd doodgeschoten. Tja, wat doe er dan?
Wat hebben ze je geboden voor deze post?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
net alsof jij de laatste act haalt!
die 2 zijn zo goed dat haal jij nooit!
das waarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
net alsof jij de laatste act haalt!
die 2 zijn zo goed dat haal jij nooit!
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat hebben ze je geboden voor deze post?
We laten graag je waardigheid in standquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:48 schreef Sickert het volgende:
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifa
paint?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Incolumis het volgende:
vanaf de tekenkamer meld ik mij vandaag
Op zich vertekend natuurlijk door een drama markt in US en een Chinees nieuwjaar waarbij veel auto`s worden gekocht. Maar toch interessant.quote:735.000 nieuwe auto's
In totaal werden vorige maand in China 735.000 nieuwe auto's verkocht, vergeleken met bijna 657.000 in de VS. Dat maakten Chinese staatsmedia dinsdag bekend.
de Guzman in de 90ste minuut!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ze hebben gezegd niet te vertellen wat de uitslagen waren gister met Fifa
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Sickert het volgende:
Ok
Static Gow 1 en 2 is voor pussy's zelfs ultra extreem hard speelt een kind van 1,5 nog uit
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:11 schreef FJD het volgende:
[..]
We laten graag je waardigheid in stand
Vrije trap stijf kruising
Tof, maar kredietcrisis eyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:28 schreef jpjedi het volgende:
Iemand interesse?
[TK] RC Model FG competition F1 - PaSe tuned
[TK] RC model sopwith Camel 1/3 van Mick Reeves
Kut, dan moet ik wachten op m'n vakantiegeldquote:
Je hebt nu al GOW verhaallijn verklapt dus nou hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik wachten op m'n vakantiegeld
Ruilen voor een Xbox als je wint?
Alleen Kung-Fu Panda hoort bij de Xbox hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef staticdata het volgende:
Je hebt nu al GOW verhaallijn verklapt dus nou hoeft het van mij niet meer
Leuk plan hoor, maar er is niks mis met Kieskeurig.nlquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yeah!E-penis alert!
GoW 1&2 op Insane uitgespeeld!
Nu komt Viro vertellen dat hem dit dezelfde avond nog lukte
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Sickert het volgende:
Ok
Static Gow 1 en 2 is voor pussy's zelfs ultra extreem hard speelt een kind van 1,5 nog uit
en dan ook de reacties.quote:
quote:Ben ik het zeker mee eens. Straks zit het fora vol met "beginnende" vragen.
Moet je steeds weer doorlinken naar oude fora en/of FAQ's
Maar zolang dat niet gebeurd lijkt het me goed voor de "simpele" consument voor electronica.
Die zag ik ook jaquote:
Inderdaad, 9 vd 10x op dat forum hetzelfde gejank.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja
Echt typisch zo'n trieste tweaker reactie
Ik vind die tweakers maar super triest, zij begrijpen niet hoe het echte leven werkt.
Het is een weelde aan info en de pricewatch is handig. Als ze iets doen doen ze het goed maar inderdaad de moderatie op het forum en de mentaliteit van de gemiddelde nerd daar is wel zo irritant. Je hoeft maar een letter verkeerd te posten en een of andere staatsmongool maakt een opmerking of je krijgt een mail van een mod waarom je post is aangepast.quote:Op woensdag 11 februari 2009 06:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, 9 vd 10x op dat forum hetzelfde gejank.
Tis een forum, daar mag je vragen stellen.. Behalve bij tweakers
Goedemorgen!
tweaknews...quote:Vanochtend is rond 6:30u 1 van de core routers gecrashed, hierdoor is het DSl verkeer verstoord en een gedeelte van de co-locatie en hosting. Herstarten van de core routers heeft geen effect gehad. onze engeneers zijn onderweg om ter plekke te kijken wat er aan de hand is om de storing te verhelpen.
Dat is dan wel weer terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:46 schreef Sickert het volgende:
Tweaknerds
ik kom daar dus niet meer na die ene War
aartsmongolen dat het zijn.. ik kan daar trouwens helemaal niet posten zonder meteen pwned wie ein neub te zijn.
aangezien ik geen normale zinsopbouw kan maken
Boehoehoe!quote:
Dat je dat maar wet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:58 schreef staticdata het volgende:
[E-penis mode] Ik pwn iedereen![]()
[/E-penis mode]
Behalve Ursel
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
\'Timmer na dit seizoen weg bij Feyenoord\'
Feest!
quote:We set out to answer the question, “Is the Phenom II competitive with a similar Intel Platform in CrossFireX?” Based on our results today, we would have to answer a resounding yes to that question.
It’s not as balanced as the Core i7 920 or even Core 2 Quad Q9550 in a few games, but it does not embarrass itself either. In fact, we think it put up a very good fight and stood its ground with the Q9550. Compared directly to the Q9550, the Phenom II X4 940 is clearly a strong competitor. It had better average frame rates in CrossFire mode than the Q9550 in three titles, tied in one, and finished behind the Q9550 by about 2%~7% in the other three games.
When it came to actual game play experiences, we thought the Phenom II 940 was clearly the better choice in Company of Heroes: Opposing Fronts and Crysis Warhead due to minimum frame rate advantages and fluidity of game play. In the five other titles, we could not tell any real differences in the quality of game play between the Phenom II 940 and Core 2 Quad Q9550. Except for Far Cry 2 where we could raise the graphic quality settings without affecting game play, the i7 platform was no different than our two other solutions.
Probleem is dat die gast zijn enigste hersencel gebruikt voor al zijn conspiracy theoriënquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef staticdata het volgende:
gewoon niet reageren. je bent op vakantie, laat ze die hersencellen maar eens gebruiken.
roggelen doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:19 schreef ursel het volgende:
[ afbeelding ]
Roggen..
[ afbeelding ]
Vissen vissen voeren..
Thnx m8quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Ik zit trouwens dit weekend behoorlijk wat in een stadion
Zaterdag naar psv - az, vriendin heeft van een leverancier 2 kaarten voor in een Skybox (meen ik) gekregen
Zondag naar ajax - Feijenoord![]()
Heerlijk
Bier en tieten! Lalalala!quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien er hier nogal slimme jongens posten heb ik een vraag voor jullie.
plan:
Thuisnetwerk, gigabit, met fileserver
Server: 5x spinpoint F1 waarvan 3 stuks in Raid 5 (dus 2,2 gb als opslag beschikbaar). OS is windows server 2003.
Ik wil de losse schijven als NTFS formateren en de Raid5 set als FAT23. -> KAN DIT?
De voorgestelde configuratie heb ik zo bedacht omdat er zowel macs als windows pc`s in huis staan en mac dus niet kan schrijven naar ntfs. Of maak ik de denkfout en is de schijf gewoon benaderbaar omdat de server zelf wegschrijft en de mac de data aanbiedt. In dat geval kan ik alles NTFS formateren..
Wil de echte nerd nu opstaan.?
Dit zijn beginners vragen die je met google ook kan vinden, kan een modje even een PM aan deze meneer sturen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
plan:
Server: 5x spinpoint F1 waarvan 3 stuks in Raid 5 (dus 2,2 gb als opslag beschikbaar). OS is windows server 2003.
Ik wil de losse schijven als NTFS formateren en de Raid5 set als FAT23. -> KAN DIT?
De voorgestelde configuratie heb ik zo bedacht omdat er zowel macs als windows pc`s in huis staan en mac dus niet kan schrijven naar ntfs. Of maak ik de denkfout en is de schijf gewoon benaderbaar omdat de server zelf wegschrijft en de mac de data aanbiedt. In dat geval kan ik alles NTFS formateren..
Je vergeet RTFM en "replace user".quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dit zijn beginners vragen die je met google ook kan vinden, kan een modje even een PM aan deze meneer sturen?
![]()
![]()
![]()
Heb geen idee hoor voor de rest
quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je vergeet RTFM en "replace user".![]()
Anyway, ik denk dat ik fat32 moet formatteren om met de macs te kunnen schrijven. maar met al die IT experts moet er toch bevestiging te vinden zijn in ons grote legendarische topic.
Een écht nerdantwoord is dan: Fat23 bestaat niet en dus kan het niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
plan:
WTF en nu?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:23 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Een écht nerdantwoord is dan: Fat23 bestaat niet en dus kan het niet.
Zie je nou, als je echt goed nadenkt komt er wel wat zinnigs uit je kale bolletjequote:Op donderdag 12 februari 2009 07:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je vergeet RTFM en "replace user".![]()
Anyway, ik denk dat ik fat32 moet formatteren om met de macs te kunnen schrijven. maar met al die IT experts moet er toch bevestiging te vinden zijn in ons grote legendarische topic.
klinkt als "je hebt het bij het juiste eind"quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zie je nou, als je echt goed nadenkt komt er wel wat zinnigs uit je kale bolletje
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Keltie het volgende:
Zie je nou, als je echt goed nadenkt komt er wel wat zinnigs uit je kale bolletje
Klopt en ik DENK dat je het dat ook hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
klinkt als "je hebt het bij het juiste eind"
Tnx
Je zou kunnen gaan werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Mrakz0r het volgende:
WTF! 't hele fok-forum is aan het uitsterven. Hoe moet ik nu mijn dag doorkomen.
Of een BoF!-BBQ organiserenquote:
Ik zou het toch even in DIG proberenquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:43 schreef jpjedi het volgende:
plan:
WTFquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het toch even in DIG proberen
Nee, maar wel nurtsquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
WTF
Zitten daar ook Boffers dan?![]()
Die motten we nie bij BoF.quote:
Oh, nou dan ga ik ook maar weerquote:
na een bbq kunnen we erover praten..eerder niet.quote:
en een ruime wc voor mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
na een bbq kunnen we erover praten..eerder niet.
En zoals ik al zei.. trampoline is standaard BoF equipement.
Das heul niet waar! Ik kom niet op geenstijlquote:
Nee, ik lever alleen verse stroom met madeliefjes- en tulpengeurquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Sickert het volgende:
levert hij ook van die oude stinkende stroom dan?
buuh ik zie het al....quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Das heul niet waar! Ik kom niet op geenstijl![]()
[..]
Nee, ik lever alleen verse stroom met madeliefjes- en tulpengeur
Wie is Puniquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
buuh ik zie het al....
Pak m Puni!!
Ik ben motorrijder jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Liefst met tv om de nodige uurtjes te doden.![]()
Maar motorrijder Bart? Ook Ringer?
Als je dat niet weet ben je geen echte motorrijder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie is Puni
[..]
Ik ben motorrijder jaHelaas is het nu slecht weer
Ringer? Jullie spreken hier wel geheimtaal hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringer Wijs het anders ff aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je geen echte motorrijder.
Das mooi, maar wie is Puni danquote:
Puni is er vaak 's morgens maar je moet wel een PS3 hebben en Chinees meenemen anders wil ie niet met je pratenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Bart het volgende:
Das mooi, maar wie is Puni dan
Wil ik wel eens even met hem babbelen
Oh, dan sluit ik wel zijn stroom af als ie niet wil praten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Puni is er vaak 's morgens maar je moet wel een PS3 hebben en Chinees meenemen anders wil ie niet met je praten
Dan kan ie ook niet meer op Fok! he ;')quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
Oh, dan sluit ik wel zijn stroom af als ie niet wil praten.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:38 schreef Mrakz0r het volgende:
Daar maak je ook niet echt vriendjes mee
Je hebt tegenwoordig ook internet op je gsmquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kan ie ook niet meer op Fok! he ;')
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringer Wijs het anders ff aan
Maar ik ben toch echt wel een echte motorrijder
Liander. En jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:45 schreef staticdata het volgende:
Puni is hier
Bij welk bedrijf ben jij een semi-ambtenaar?
De nurburgring! Ja zeg dat danquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groene hel![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring
Liander Netcare Noord-Holland, de uitvoerende tak die storingen aan het elektriciteitsnet oplost, in zowel de laag- als middenspanningquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Liander dat is netbeheer onderdeel, waar specifiek
Eneco handelsbedrijf
Beter nog: ik kan monteurs eropuit sturen om mensen af te sluiten, zo vanuit mijn luie bureaustoelquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:03 schreef staticdata het volgende:
Dus jij kan mensen echt afsluiten
Dat hoor ik graagquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef staticdata het volgende:
Mensen bij Liander zijn wel onze vrienden. hebben ons toen goed geholpen met allocatie van ons windpark Q7 toen het live ging.
Suckup! Je schijt peuken nu je weet dat ie je af kan sluitenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef staticdata het volgende:
Mensen bij Liander zijn wel onze vrienden. hebben ons toen goed geholpen met allocatie van ons windpark Q7 toen het live ging.
aangezien wij in eneco gebied zitten is het onmogelijk dat ie ons kan afsluiten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Suckup! Je schijt peuken nu je weet dat ie je af kan sluiten
Ring![]()
Iemand Fifa vanavond?
Nu naar de kliniek, tot later
Ik ken nog wel wat mensen daar bij Eneco hoor, zit ik mee op schoolquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
aangezien wij in eneco gebied zitten is het onmogelijk dat ie ons kan afsluiten.
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hen_na_doelpunt.html
Je teamgenoten neerhoeken na een doelpunt.
Hehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:09 schreef FJD het volgende:
Bart was gewoon even aant undercoveren![]()
Wat een boefje! Tis maar goed dat Ijs niet als 1e heeft gereageerd op deze nieuwkomer
Inderdaad.. niet echt een prijs in lijn met de DVD al zal die wel gaan dalen nu er volumes gaan komen. Soms zie je dan een BR box voor 35-40 euro en dan vraag ik me af waarom het dan wel kan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef staticdata het volgende:
moet die prijs wel naar beneden. 25 euro is nog wel te duur. en het eerste waar mensen op gaan besparen zal dit soort ongein zijn.
Denk juist dat de prijs van de spelers omlaag moet. Dan pas zullen verkopen van de schijfjes ook wel hard omhoog schieten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef staticdata het volgende:
moet die prijs wel naar beneden. 25 euro is nog wel te duur. en het eerste waar mensen op gaan besparen zal dit soort ongein zijn.
Zequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Hehehe
Maar ze mag alsnog reageren hoor![]()
Ijs, ik dacht dat je het over Ijsmeis hadquote:
Nah weet niet of daar het knelpunt zit. De PS3 verschaft een leuke verspreiding van spelers en de dedicated spelers komen ook op aanvaardbare tarieven uit tegenwoordig. Zal nog wel even duren voor er eentje bij de Aldi ligt voor 35 euro maar toch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:13 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Denk juist dat de prijs van de spelers omlaag moet. Dan pas zullen verkopen van de schijfjes ook wel hard omhoog schieten.
Heb net hallo gezegdquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Bart het volgende:
Jullie hebben je ook niet netjes voorgesteld aan jullie nieuwe modje, hoe kan ik dan weten over wie jullie het allemaal hebben
Is dit eigenlijk een verkapte terugkomst postquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Mr_Baus het volgende:
oh gaaf! Dan kom ik ondertussen ff fokking hard schijten in dit topic
[ afbeelding ]
Dus je zit in de IT?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb net hallo gezegd
maar voor de volledigheid. Ik doe optimalisatie van datastromen en daarbij meedraaien in allerlei projecten tbv datastromen / datamanagement
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Bart het volgende:
Jullie hebben je ook niet netjes voorgesteld aan jullie nieuwe modje, hoe kan ik dan weten over wie jullie het allemaal hebben
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.![]()
Puni: Vaste waarde en de balans in de ploeg maar een echte stroomvreter
Ursel: Houdt in zijn eentje BNP IT overeind en is nog niet gewurgd thuis door de tuinslang.
Postman: werken werken werken en werken. En daarnaast ook wereldreiziger.
FJD: de "Brains" van BoF maar begin niet over politiek want dat is een topic killer. Voetbalkenner zegt hij zelf.
Raffie: Rustig maar aanwezig!
Niels: af en toe en op de fiets
Jaffar: druk met liquidatieproces dus 'even' geen tijd om te posten
Inco; Verse Brabantse tukker van de tekenkamer
Frankie: Denon, monster HDMI en Xdoos maar wel op de eretribune voor de zekerheid
Mrakzor: Maagdelijke Boffer en geen leven zonder Fok!
Keltie: Relluh! maar zijn vrouwtje vind hem ook wel lief met al zijn plakplaatjes van de kuip
Foxy: de eeuwige snotneus maar kan wel eieren bakken!
Baus: Lunchpauze met zijn PKM op zijn bord
Tja en JP.. tja.. Brabantse vlaamse Indiër maar op zijn tijd een feestje
[..]
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.![]()
Ursel: Houdt in zijn eentje BNP IT overeind en is nog niet gewurgd thuis door de tuinslang.
FJD: de "Brains" van BoF maar begin niet over politiek want dat is een topic killer. Voetbalkenner zegt hij zelf.
Frankie: Denon, monster HDMI en Xdoos maar wel op de eretribune voor de zekerheid
Keltie: Relluh! maar zijn vrouwtje vind hem ook wel lief met al zijn plakplaatjes van de kuip
Maar wat heb je dan gestudeerd?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mwoah meer maar dan meer zachte kant, de processen en mensen. IT mogen andere mensen oplossen
Dat mogen de mensen zelf doen. ludiek is ok maar ik ga niet over de BoF privacy regels.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen ben je vergeten de Foknamen erbij te zetten, want jullie hebben niet net zo cool als ik je echte naam hetzelfde als je foknaam![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat mogen de mensen zelf doen. ludiek is ok maar ik ga niet over de BoF privacy regels.En dan heb ik het nog niet over de dingen die gewoon niet openbaar mogen worden.
![]()
Maar over mezelf kan ik wel wat kwijt als je zo geïnteresseerd bent.
Getrouwd met Liesje, samen uitgezonden voor een Engelse werkgever naar India. Luchtvaartechnisch ingenieur maar nu werkzaam in de technische componenten markt. (windenergie, mobiele machinebouw, olie & gaswinning, algemene industrie, F1/lucht-ruimtevaart) www.olaer.com. Daarnaast ook volgens de familietraditie 9 jaar gewerkt bij brandweer Breda en een korte diensttijd doorlopen bij DMVS en 334 sqn Klu. (technisch specialist F50/60u & F-16)
Hobby`s: alles wat radiografisch te besturen is, en voorheen motorrijden (racing, geen motor nu). Verder boeit de beurs me enorm en ben ik lid van beleggingsclub "Conanti dabitur". Carnaval zit in mijn bloed als rasbrabander.
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/pcmmulders
Keltie? Ik ben gewoon Bart hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Is Bart nou Keltie
Baus, doe eens niet die smerige plaatjes posten
je vergeet; chiel, viro, stefan, egbert, erik, pascal, thunderbird en nog wel wat mensenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy: Met hem kom je er wel!!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi gewoon Bartquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Keltie? Ik ben gewoon Bart hoor.
En meer mensen tegen het plaatje? Edit ik hem gewoon weg hoor
Inderdaad..Hoe kan ik Ijs en Viro vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
je vergeet; chiel, viro, stefan, egbert, erik, pascal, thunderbird en nog wel wat mensen
Slijmen helpt niet bij mij, geld overmaken daarentegen welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hoi gewoon BartIk hou van jou!
Je bent een toffe mod
dus als mijn toeslagen verkeerd gaan, weet ik bij wie ik wezen moetquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
PoSTMaN => JMPoSTMaN => Jorrit
Wereldreiziger/ workaholic.
IT-Architect voor CapGemini, momenteel bezig met de ontwikkeling van het nieuwe toeslagen systeem van de Belastingdienst.
Naast reizen en werken doe ik nog wat sporten en ik heb ook nog een vriendin die vind dat ik haar te weinig aandacht geef heel raar
Oei, dit gaat een reltopic wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
je vergeet; chiel, viro, stefan, egbert, erik, pascal, thunderbird en nog wel wat mensen
Bij mij gaat het al anderhalf jaar misquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus als mijn toeslagen verkeerd gaan, weet ik bij wie ik wezen moet
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Mr_Baus het volgende:
oh gaaf! Dan kom ik ondertussen ff fokking hard schijten in dit topic
Nee Keltie is een andere Bartquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Is Bart nou Keltie
Doe maar weg halenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Bart het volgende:
En meer mensen tegen het plaatje? Edit ik hem gewoon weg hoor
Begint dat gezeik nu alquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
..en ik heb ook nog een vriendin die vind dat ik haar te weinig aandacht geef heel raar
Uitnodiging voor de volgende BoF!-BBQ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Bart het volgende:
Slijmen helpt niet bij mij, geld overmaken daarentegen wel
We hebben er net eentje achter de rug, je bent te laatquote:
Ik heb een heul grote trampoline..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
na een bbq kunnen we erover praten..eerder niet.
En zoals ik al zei.. trampoline is standaard BoF equipement.
Je bent wel hard leers he..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ursel: Houdt in zijn eentje BNP Santander Consumer Finance Benelux IT overeind en is nog niet gewurgd thuis door de tuinslang.
Rudy: Met hem kom je er wel!!
Viro: Speelt games op insane level met ogen dicht.
Ijs: kouwe klets die af en toe komt binnenvallen. ruwe bolster en een blanke pit!
Okequote:
Vleeschquote:Uitnodiging voor de volgende BoF!-BBQ?
Jammerquote:We hebben er net eentje achter de rug, je bent te laat
Dat was een vrouw. Weet niet hoe het met jou zit maar ik zit niet te wachten op een Bart.rarquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef ursel het volgende:
IJsmeis had anders een veel lastigere kennis making..![]()
Je bent dus maar gewoon een nepperd en een meeloper dus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was een vrouw. Weet niet hoe het met jou zit maar ik zit niet te wachten op een Bart.rar
Mooi nieuws.. kan je van de zomer toch gewoon mee die berg op..quote:De arts in de kliniek vond m'n been trouwens niet zo heel erg boeiend. De fysio die kon gisteren nog maar net haar kirretjes binnen houden maar de arts keek alsof tie een wolk voorbij zag komen. Niets aan het handje dus, kan ik weer gerust m'n gang gaan
In ieder geval een slijmerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
Je bent dus maar gewoon een nepperd en een meeloper dus..![]()
Grappig hoor, gehandicapten plagenquote:Alhoewel, meeloper..
Moeten efkes kijken hoe m'n leven gaat lopen, ik houd m'n spullen wel gewoon aan. De kans wordt steeds groter dat ik in Barendrecht blijf werken en dat ik vervolgens een huisje koop in Rotterdam. Zo'n huisje moet groot genoeg zijn om met z'n tweeën in te wonen (ik en m'n hamsterquote:Mooi nieuws.. kan je van de zomer toch gewoon mee die berg op..![]()
![]()
Fiets 2x van Den Haag naar Hoek v Holland en je bent voldoende getraindquote:Bart, ga je mee van de zomer?? Gaan we fijn een stukje fietsen..
Glock op je kop? PKM in je reet? Ik heb ook nog een pitbull.. die loopt ergens los, ben hem al een tijdje kwijtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Slijmen helpt niet bij mij, geld overmaken daarentegen wel
"Ik" heb het huidige definitief toekennen systeem gemaakt voor de Zorg en Huur. Deze draait momenteel al. De voorlopige toekenning heb ik niet gemaakt en die gaat altijd fout waardoor mensen, zoals Bart verkeerde toeslagen krijgen.Echter ze zullen alles terug moeten betalen, vanwege het systeem dat ik heb gemaakt, aangezien die wel goed isquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus als mijn toeslagen verkeerd gaan, weet ik bij wie ik wezen moet
Volgend jaar kun je het allemaal op internet gaan volgen en kun je daar ook gewoon je veranderingen doorgeven, zodat die direct verwerkt worden en je niet een jaar eerst onterecht geld krijgt om het vervolgens een jaar later weer te moeten inleverenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij gaat het al anderhalf jaar mis
Ik krijg zorgtoeslag zonder dat ik daar recht op heb, 50 euro per maand voor mij en mijn vrouwtje. Al een jaar geleden aangegeven, maar ze doen er niets meeAch, ik zet het op een spaarrekening, rente trekken, en dan krijg ik vanzelf wel weer een brief dat ik het moet terugbetalen
ok, en what about BattleLies?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..Hoe kan ik Ijs en Viro vergeten![]()
![]()
De rest staat bij mij op non aktief.
Okey goede keuzequote:
Neuh, ik heb vanmorgen bij het boodschappen doen per ongeluk wat bier en pinda's meegenomenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey goede keuze
Maar begon de gezelligheid in het BoF! Topic toch weer te kriebelen?
Kut heh, trouwen?quote:
Die is best aktief maar niet op Fok!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Die valt toch onder on-actief toch??
Als je fiets minstens 600cc heeft, ben ik van de partijquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
Bart, ga je mee van de zomer?? Gaan we fijn een stukje fietsen..
Stoere praat werkt juist averechtsquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Glock op je kop? PKM in je reet? Ik heb ook nog een pitbull.. die loopt ergens los, ben hem al een tijdje kwijt
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgend jaar kun je het allemaal op internet gaan volgen en kun je daar ook gewoon je veranderingen doorgeven, zodat die direct verwerkt worden en je niet een jaar eerst onterecht geld krijgt om het vervolgens een jaar later weer te moeten inleveren
PM me je adres, dan sta ik zaterdag voor je deur met een grote bos rozen en probeer ik een gedichtje te verzinnenquote:
Als je me gewoon opgezocht had ergens op internet, dan was het een verrassing geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
PM me je adres, dan sta ik zaterdag voor je deur met een grote bos rozen en probeer ik een gedichtje te verzinnen![]()
Ja, maar ik ben aan de Sonja Bakker. Moet van mijn manboobs afquote:p.s. hou je van chocola?
600cc koolhydraten in je bidon en fietsen met die luie flikker van je!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Bart het volgende:
Als je fiets minstens 600cc heeft, ben ik van de partij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef FJD het volgende:
[..]
600cc koolhydraten in je bidon en fietsen met die luie flikker van je!
Motorrijden is voor leernichtenquote:
Dat tongetje van jou is uitermate geschikt als fietsband reparatie setquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Motorrijden is voor leernichten![]()
*rent alvast weg*
En midlife crisis figurenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
*rent alvast weg*
Dan hoef je me niet neer te schoppen hoorquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan hoef je me niet neer te schoppen hoor![]()
[ afbeelding ]
jij dacht zeker kRINGrukken of niet? zo ja, welkomquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
De nurburgring! Ja zeg dat dan
Nog niet gereden, moet ik nog wel een keer doen, staat zeker op het verlanglijstje
nah denk niet dat BR het gaat worden eigenlijk. je ziet steeds vaker van die mediaspelers naast de tv, of je gooit het over via het netwerk, of via een usb stick. veel makkelijker en krasvrijquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Dan toch doorbraak van de BR?
Q4 2008 is het grootste gedeelte van alle BR schijven verkocht wat een jaarstijging oplevert van >500%. (niet vreemd vanuit niets natuurlijk). Echter de bevestiging is terug te vinden in de DVD verkopen die voor het eerst teruglopen met een paar %.
Ik zeg: BR doorbraak definitief in 2009.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
*rent alvast weg*
Daarom zeur ik ook nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat tongetje van jou is uitermate geschikt als fietsband reparatie set![]()
Zeuren is voor mietjes
Iets mis met mods?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Sickert het volgende:
Godverdetering hebben we een Mod ineens hier
en Baus is terug
3 pagina's in een middag?
BoF op het oude nivo?
ik stem voor
Hoi Baussiei knew you would come back!
Pas maar op. Toen JP mod was heeft Kev meteen z'n WC ondergekotst.quote:
Maar Kev weet niet waar mijn WC spoelt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op. Toen JP mod was heeft Kev meteen z'n WC ondergekotst.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zet er een fles Bacardi in, dan vind Kev het wel
Meteen een reden om een BoF! BBQ te organiserenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Bart het volgende:
Maar Kev weet niet waar mijn WC spoelt.
Ja en nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Is Bart nou Keltie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |