Inderdaad..Hoe kan ik Ijs en Viro vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
je vergeet; chiel, viro, stefan, egbert, erik, pascal, thunderbird en nog wel wat mensen
Slijmen helpt niet bij mij, geld overmaken daarentegen welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hoi gewoon BartIk hou van jou!
Je bent een toffe mod
dus als mijn toeslagen verkeerd gaan, weet ik bij wie ik wezen moetquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
PoSTMaN => JMPoSTMaN => Jorrit
Wereldreiziger/ workaholic.
IT-Architect voor CapGemini, momenteel bezig met de ontwikkeling van het nieuwe toeslagen systeem van de Belastingdienst.
Naast reizen en werken doe ik nog wat sporten en ik heb ook nog een vriendin die vind dat ik haar te weinig aandacht geef heel raar
Oei, dit gaat een reltopic wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
je vergeet; chiel, viro, stefan, egbert, erik, pascal, thunderbird en nog wel wat mensen
Bij mij gaat het al anderhalf jaar misquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus als mijn toeslagen verkeerd gaan, weet ik bij wie ik wezen moet
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef Mr_Baus het volgende:
oh gaaf! Dan kom ik ondertussen ff fokking hard schijten in dit topic
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
FJD: de "Brains" van BoF maar begin niet over politiek want dat is een topic killer. Voetbalkenner zegt hij zelf.
Nee Keltie is een andere Bartquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Is Bart nou Keltie
Baus, doe eens niet die smerige plaatjes posten
Doe maar weg halenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Bart het volgende:
En meer mensen tegen het plaatje? Edit ik hem gewoon weg hoor
Begint dat gezeik nu alquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
..en ik heb ook nog een vriendin die vind dat ik haar te weinig aandacht geef heel raar
Uitnodiging voor de volgende BoF!-BBQ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Bart het volgende:
Slijmen helpt niet bij mij, geld overmaken daarentegen wel
We hebben er net eentje achter de rug, je bent te laatquote:
Ik heb een heul grote trampoline..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
na een bbq kunnen we erover praten..eerder niet.
En zoals ik al zei.. trampoline is standaard BoF equipement.
Je bent wel hard leers he..quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin: Zure neo-zeeuw die uren op de plee kan doorbrengen zonder te schijten.![]()
Puni: Vaste waarde en de balans in de ploeg maar een echte stroomvreter
Ursel: Houdt in zijn eentje BNP Santander Consumer Finance Benelux IT overeind en is nog niet gewurgd thuis door de tuinslang.
Postman: werken werken werken en werken. En daarnaast ook wereldreiziger.
FJD: de "Brains" van BoF maar begin niet over politiek want dat is een topic killer. Voetbalkenner zegt hij zelf.
Raffie: Rustig maar aanwezig!
Niels: af en toe en op de fiets
Jaffar: druk met liquidatieproces dus 'even' geen tijd om te posten
Inco; Verse Brabantse tukker van de tekenkamer
Frankie: Denon, monster HDMI en Xdoos maar wel op de eretribune voor de zekerheid
Mrakzor: Maagdelijke Boffer en geen leven zonder Fok!
Keltie: Relluh! maar zijn vrouwtje vind hem ook wel lief met al zijn plakplaatjes van de kuip
Foxy: de eeuwige snotneus maar kan wel eieren bakken!
Baus: Lunchpauze met zijn PKM op zijn bord
Rudy: Met hem kom je er wel!!
Viro: Speelt games op insane level met ogen dicht.
Ijs: kouwe klets die af en toe komt binnenvallen. ruwe bolster en een blanke pit!
Tja en JP.. tja.. Brabantse vlaamse Indiër maar op zijn tijd een feestje
Okequote:
Vleeschquote:Uitnodiging voor de volgende BoF!-BBQ?
Jammerquote:We hebben er net eentje achter de rug, je bent te laat
Dat was een vrouw. Weet niet hoe het met jou zit maar ik zit niet te wachten op een Bart.rarquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:02 schreef ursel het volgende:
IJsmeis had anders een veel lastigere kennis making..![]()
Je bent dus maar gewoon een nepperd en een meeloper dus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was een vrouw. Weet niet hoe het met jou zit maar ik zit niet te wachten op een Bart.rar
Mooi nieuws.. kan je van de zomer toch gewoon mee die berg op..quote:De arts in de kliniek vond m'n been trouwens niet zo heel erg boeiend. De fysio die kon gisteren nog maar net haar kirretjes binnen houden maar de arts keek alsof tie een wolk voorbij zag komen. Niets aan het handje dus, kan ik weer gerust m'n gang gaan
In ieder geval een slijmerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
Je bent dus maar gewoon een nepperd en een meeloper dus..![]()
Grappig hoor, gehandicapten plagenquote:Alhoewel, meeloper..
Moeten efkes kijken hoe m'n leven gaat lopen, ik houd m'n spullen wel gewoon aan. De kans wordt steeds groter dat ik in Barendrecht blijf werken en dat ik vervolgens een huisje koop in Rotterdam. Zo'n huisje moet groot genoeg zijn om met z'n tweeën in te wonen (ik en m'n hamsterquote:Mooi nieuws.. kan je van de zomer toch gewoon mee die berg op..![]()
![]()
Fiets 2x van Den Haag naar Hoek v Holland en je bent voldoende getraindquote:Bart, ga je mee van de zomer?? Gaan we fijn een stukje fietsen..
Glock op je kop? PKM in je reet? Ik heb ook nog een pitbull.. die loopt ergens los, ben hem al een tijdje kwijtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Slijmen helpt niet bij mij, geld overmaken daarentegen wel
"Ik" heb het huidige definitief toekennen systeem gemaakt voor de Zorg en Huur. Deze draait momenteel al. De voorlopige toekenning heb ik niet gemaakt en die gaat altijd fout waardoor mensen, zoals Bart verkeerde toeslagen krijgen.Echter ze zullen alles terug moeten betalen, vanwege het systeem dat ik heb gemaakt, aangezien die wel goed isquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus als mijn toeslagen verkeerd gaan, weet ik bij wie ik wezen moet
Volgend jaar kun je het allemaal op internet gaan volgen en kun je daar ook gewoon je veranderingen doorgeven, zodat die direct verwerkt worden en je niet een jaar eerst onterecht geld krijgt om het vervolgens een jaar later weer te moeten inleverenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij gaat het al anderhalf jaar mis
Ik krijg zorgtoeslag zonder dat ik daar recht op heb, 50 euro per maand voor mij en mijn vrouwtje. Al een jaar geleden aangegeven, maar ze doen er niets meeAch, ik zet het op een spaarrekening, rente trekken, en dan krijg ik vanzelf wel weer een brief dat ik het moet terugbetalen
ok, en what about BattleLies?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..Hoe kan ik Ijs en Viro vergeten![]()
![]()
De rest staat bij mij op non aktief.
Okey goede keuzequote:
Neuh, ik heb vanmorgen bij het boodschappen doen per ongeluk wat bier en pinda's meegenomenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey goede keuze
Maar begon de gezelligheid in het BoF! Topic toch weer te kriebelen?
Kut heh, trouwen?quote:
Die is best aktief maar niet op Fok!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Die valt toch onder on-actief toch??
Als je fiets minstens 600cc heeft, ben ik van de partijquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
Bart, ga je mee van de zomer?? Gaan we fijn een stukje fietsen..
Stoere praat werkt juist averechtsquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Glock op je kop? PKM in je reet? Ik heb ook nog een pitbull.. die loopt ergens los, ben hem al een tijdje kwijt
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgend jaar kun je het allemaal op internet gaan volgen en kun je daar ook gewoon je veranderingen doorgeven, zodat die direct verwerkt worden en je niet een jaar eerst onterecht geld krijgt om het vervolgens een jaar later weer te moeten inleveren
PM me je adres, dan sta ik zaterdag voor je deur met een grote bos rozen en probeer ik een gedichtje te verzinnenquote:
Als je me gewoon opgezocht had ergens op internet, dan was het een verrassing geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
PM me je adres, dan sta ik zaterdag voor je deur met een grote bos rozen en probeer ik een gedichtje te verzinnen![]()
Ja, maar ik ben aan de Sonja Bakker. Moet van mijn manboobs afquote:p.s. hou je van chocola?
600cc koolhydraten in je bidon en fietsen met die luie flikker van je!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Bart het volgende:
Als je fiets minstens 600cc heeft, ben ik van de partij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef FJD het volgende:
[..]
600cc koolhydraten in je bidon en fietsen met die luie flikker van je!
Motorrijden is voor leernichtenquote:
Dat tongetje van jou is uitermate geschikt als fietsband reparatie setquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Motorrijden is voor leernichten![]()
*rent alvast weg*
En midlife crisis figurenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
*rent alvast weg*
Dan hoef je me niet neer te schoppen hoorquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan hoef je me niet neer te schoppen hoor![]()
[ afbeelding ]
jij dacht zeker kRINGrukken of niet? zo ja, welkomquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
De nurburgring! Ja zeg dat dan
Nog niet gereden, moet ik nog wel een keer doen, staat zeker op het verlanglijstje
nah denk niet dat BR het gaat worden eigenlijk. je ziet steeds vaker van die mediaspelers naast de tv, of je gooit het over via het netwerk, of via een usb stick. veel makkelijker en krasvrijquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Dan toch doorbraak van de BR?
Q4 2008 is het grootste gedeelte van alle BR schijven verkocht wat een jaarstijging oplevert van >500%. (niet vreemd vanuit niets natuurlijk). Echter de bevestiging is terug te vinden in de DVD verkopen die voor het eerst teruglopen met een paar %.
Ik zeg: BR doorbraak definitief in 2009.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
*rent alvast weg*
Daarom zeur ik ook nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat tongetje van jou is uitermate geschikt als fietsband reparatie set![]()
Zeuren is voor mietjes
Iets mis met mods?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Sickert het volgende:
Godverdetering hebben we een Mod ineens hier
en Baus is terug
3 pagina's in een middag?
BoF op het oude nivo?
ik stem voor
Hoi Baussiei knew you would come back!
Pas maar op. Toen JP mod was heeft Kev meteen z'n WC ondergekotst.quote:
Maar Kev weet niet waar mijn WC spoelt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op. Toen JP mod was heeft Kev meteen z'n WC ondergekotst.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zet er een fles Bacardi in, dan vind Kev het wel
Meteen een reden om een BoF! BBQ te organiserenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Bart het volgende:
Maar Kev weet niet waar mijn WC spoelt.
Ja en nee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Is Bart nou Keltie
Baus, doe eens niet die smerige plaatjes posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |